Oa Mark Rutte.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:33 schreef jimjim1983 het volgende:
vinden jullie Jensen grappig?
Dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:33 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk weer zo'n show als bij Bos. Die Rutte is nog nooit eerder geweest, en dan komt het altijd wat zenuwachtig en onwennig over.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kijk voor Jan, dat is de held.
Cool! Dat moet ik zienquote:Op woensdag 8 november 2006 18:01 schreef Elvi het volgende:
Morgen de Lama's.
dat was gister.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanavond met Roef en Marian![]()
Met hun gespam over FOK!![]()
En natuurlijk Jensen en Jan![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:05 schreef mcyodogg het volgende:
What the fuck, ik kijk nooit Jensen, zie ik nu eens een herhaling, hebben ze het over FOK!![]()
Serieusquote:Op woensdag 8 november 2006 18:05 schreef mcyodogg het volgende:
What the fuck, ik kijk nooit Jensen, zie ik nu eens een herhaling, hebben ze het over FOK!![]()
Die twee weirdos van de X-Factor die laatst in het nieuws waren zitten op de bank, en ze vertelden dat ze een eigen forum hadden op het internet. "Ja", zei dat wijf, "het FOK!-forum"quote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Serieus
Waar hebben ze het over dan?
Is daar een filmpje vanquote:Op woensdag 8 november 2006 18:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die twee weirdos van de X-Factor die laatst in het nieuws waren zitten op de bank, en ze vertelden dat ze een eigen forum hadden op het internet. "Ja", zei dat wijf, "het FOK!-forum"Bedoelden ze gewoon over dat topic over hun
Vanavond kijk ik welquote:Op woensdag 8 november 2006 16:32 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oa Mark Rutte.
Ben benieuwd of het een onJensenachtig serieuze show wordt zoals bij Wouter of toch wat grappiger zoals bij Jan Marijnissen.
Mark Ruttequote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef dj_ko het volgende:
Wie komen er vanavond eigenlijk?
Ik kan dat soort dingen wel waarderen maar niet van haar. Ik vind haar niet leuk gewoon.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:33 schreef Smeich het volgende:
leuk toch!? Ze heeft wat, iets erg leuks!
Ja van slikken en spuiten en Mark Rutte.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef dj_ko het volgende:
Dat vrouwtje van BNN kwam toch ook?
Leuk!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:01 schreef Elvi het volgende:
Morgen de Lama's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |