Oa Mark Rutte.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:33 schreef jimjim1983 het volgende:
vinden jullie Jensen grappig?
Dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:33 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk weer zo'n show als bij Bos. Die Rutte is nog nooit eerder geweest, en dan komt het altijd wat zenuwachtig en onwennig over.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kijk voor Jan, dat is de held.
Cool! Dat moet ik zienquote:Op woensdag 8 november 2006 18:01 schreef Elvi het volgende:
Morgen de Lama's.
dat was gister.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanavond met Roef en Marian![]()
Met hun gespam over FOK!![]()
En natuurlijk Jensen en Jan![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:05 schreef mcyodogg het volgende:
What the fuck, ik kijk nooit Jensen, zie ik nu eens een herhaling, hebben ze het over FOK!![]()
Serieusquote:Op woensdag 8 november 2006 18:05 schreef mcyodogg het volgende:
What the fuck, ik kijk nooit Jensen, zie ik nu eens een herhaling, hebben ze het over FOK!![]()
Die twee weirdos van de X-Factor die laatst in het nieuws waren zitten op de bank, en ze vertelden dat ze een eigen forum hadden op het internet. "Ja", zei dat wijf, "het FOK!-forum"quote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Serieus
Waar hebben ze het over dan?
Is daar een filmpje vanquote:Op woensdag 8 november 2006 18:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die twee weirdos van de X-Factor die laatst in het nieuws waren zitten op de bank, en ze vertelden dat ze een eigen forum hadden op het internet. "Ja", zei dat wijf, "het FOK!-forum"Bedoelden ze gewoon over dat topic over hun
Vanavond kijk ik welquote:Op woensdag 8 november 2006 16:32 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oa Mark Rutte.
Ben benieuwd of het een onJensenachtig serieuze show wordt zoals bij Wouter of toch wat grappiger zoals bij Jan Marijnissen.
Mark Ruttequote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef dj_ko het volgende:
Wie komen er vanavond eigenlijk?
Ik kan dat soort dingen wel waarderen maar niet van haar. Ik vind haar niet leuk gewoon.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:33 schreef Smeich het volgende:
leuk toch!? Ze heeft wat, iets erg leuks!
Ja van slikken en spuiten en Mark Rutte.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef dj_ko het volgende:
Dat vrouwtje van BNN kwam toch ook?
Leuk!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:01 schreef Elvi het volgende:
Morgen de Lama's.
iddquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:49 schreef pleeborstel het volgende:
begin me een beetje te irriteren aan "allright dames en heren" en dat soort uitspraken van Jensen.
Voor de rest blijft het leuk![]()
En dan de gedurende die uitspraak elke keer met de handen ritmisch op de tafel slaan en tegelijkertijd zo'n grijns trekken alsof na de reclameblok het beste televisie van de eeuw zal worden gemaakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:34 schreef RedFever007 het volgende:
blijf hierrrrrrrrrrrrr bij Jensennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
(als er een reclame blok begint)
IIk vond Sita wel leuk opzich, de roulette moet gewoon met onzinnige gasten (Nel, Herman, Jannes ) en niet met 2 amerikaanse honkballers (of weet ik veel wat het waren)quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb die roulette niet helemaal afgekeken.
Wel Sita.
Nou dit was anders ook niksquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Nel, Herman en Jannes nou, nee hoor !
Goeie keuzequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee daarom zette ik ook ergens anders op omdat het niks was![]()
Ja oke, dat was een fout voorbeeldquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Nel en Herman zijn er elke week wel
Gisteren bedoelje, ik kijk niet elke vrijdag.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja oke, dat was een fout voorbeeld
Is dat Help Herman oid trouwens nieuw? dat ie gaat werken ? Tenenkrommend slecht was het
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:30 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Gordon Ramsay
Joh die komen wel bij K3 in de show op woensdagmiddag.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gisteren vond ik er niet veel aan, vandaag zal het ook niet leuk worden.Ze moeten De club van Sinterklaas eens uitnodigen!
![]()
Er was nog nooit zo lang niet gelachen in Jensenquote:
Ik vind Ramsay echt een topgozer, was ook een topinterview, moet alleen nog zien of Jensen z'n marathon gaat lopen.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Er was nog nooit zo lang niet gelachen in Jensen.
Die is leukquote:Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Rob Kamphues
Ach, hij's toch ook naar Lingo gegaanquote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ik vind Ramsay echt een topgozer, was ook een topinterview, moet alleen nog zien of Jensen z'n marathon gaat lopen.![]()
Met die Japanse tolk, 'tell her to FUCK OFF', eh nee dat kan niet..quote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef addictivebeat het volgende:
aflevering met gordon ramsey was één van de leukste tot nu toe!
Rob Kampheus.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:17 schreef dj_ko het volgende:
wie zijn er vanavond?
Nee.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Urquhart, ben jij weleens bij Jensen en Jan in de studio geweest ?![]()
geil. dat wordt zeker kijken.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:21 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Renate Verbaan.
Moeilijk he, luisterenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:50 schreef Jasza het volgende:
Wat zijn dit voor jokers die er nu zitten
Posten op een forum? Dat vinden wij niet normaal.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:32 schreef Smeich het volgende:
leuk dit, met die doe maar normaal partij
quote:Op maandag 20 november 2006 17:13 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Geert Wilders
Voor de 3e keer al weer?quote:Op maandag 20 november 2006 17:13 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Geert Wilders
quote:Op maandag 20 november 2006 23:33 schreef roburt het volgende:
"die zwarte pieten gaan teminste zelf het land uit"![]()
Iedereen stemmen op Wilders!!![]()
Jensen is dan ook geen turk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij Jensen is Wilders wel aardig![]()
Nee Jensen is leuk met die stomme zogenaamde grappige opmerkingen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Edo![]()
Jensen:"Ik word altijd zo vrolijk als ik jouw kop zie!"
![]()
iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Snap niet waarom ze die documentaire makers uitnodigen
Saaiquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:46 schreef ilona-scuderia het volgende:Herman Heinsbroek
te gast, nu op RTL5...
Ik heb Jensen niet gekeken, ben ik blijquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Kijk dan maar naar de nerds uit beauty & de nerd, die zijn vanavond te gast...![]()
Brard liet zich van haar beste kant zienquote:La Brard te keer gaat tegen Bonnie pffff
Ga ik straks kijken naar de herhalingquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef Urquhart het volgende:
Het was lachen gisteren Brard tegen Bonnie over Viola![]()
Ik vond het wel grappig..quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:42 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig..Bonnie & Patty: "Nee, Viola kan daar niet om lachen."
Patty: "Dan moet ze maar een keer in de spiegel kijken kan ze relativeren."![]()
Patty: "Hoor jij ook een lama scheiten?"
Patty: "Oh het is Jan. Heb je hem nog niet ontslagen?"
Amenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:44 schreef Jim.Beam het volgende:
Tering Jensen je bent toch geen Oprah ofzo met al die emotionele traantrekkers in je show, jij moet juist de nodige humor en platheid brengen op een avond en niet onderwerpen die we op elke andere willekeurige zender zien.![]()
Janneman is waarschijnlijk de bepalende factor achter de schermen. Daardoor is het ook niet echt duur om hem een uurtje op een bank te laten zitten in een programma waar hij zelf veel dingen voor bedacht heeft. :-)quote:Op donderdag 7 december 2006 23:47 schreef laffer het volgende:
en dan die jan paparazzi![]()
het is toch veel gezelliger en ook nog goedkoper om daar een opblaaspop met een stropdas om op die bank neer te zetten![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:47 schreef laffer het volgende:
en dan die jan paparazzi![]()
het is toch veel gezelliger en ook nog goedkoper om daar een opblaaspop met een stropdas om op die bank neer te zetten![]()
wat een trieste zooi![]()
Ten eerste verdient hij een vermogen door enkel op een bank plaats te nemen, wat al respect verdient. En natuurlijk zijn legendarische radio momenten a la Telefoonterreur, Talk of Town, Bejaarde van de week etc.quote:
Jaa dat was zo'n dikke bullshit! Hij probeerde om zijn geaardheid heen te lullen met zijn "John de Wolf-grap"... wel grappig dat Rebecca zijn verhaal probeerde te onderbreken met: "..met een vrouw?"quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:12 schreef Jim.Beam het volgende:
Weer weerzinwekkend saai gister, dieptepunt met zijn gelul over z'n mislukte one night stand.
Waarna die vaak voor lul staatquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ook erg irriterend dat hij bij zijn serieuze gasten, die sowiezo al niet in zijn programma passen, net doet alsof hij heel veel verstand heeft van de gast' z'n/haar probleem door helemaal mee te lullen en net doen alsof hij de oplossingen heeft...![]()
Laat hem lekker radio maken dan tvquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:28 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jaa dat was zo'n dikke bullshit! Hij probeerde om zijn geaardheid heen te lullen met zijn "John de Wolf-grap"... wel grappig dat Rebecca zijn verhaal probeerde te onderbreken met: "..met een vrouw?"![]()
Ook erg irriterend dat hij bij zijn serieuze gasten, die sowiezo al niet in zijn programma passen, net doet alsof hij heel veel verstand heeft van de gast' z'n/haar probleem door helemaal mee te lullen en net doen alsof hij de oplossingen heeft...![]()
Daarom...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds anderhalve week gestopt met blowen.![]()
Wat zijn dit voor kansloze figuren.
Volgens mij nooitquote:Op donderdag 14 december 2006 16:59 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Beau van Erven Dorens
Is die er eigenlijk al eens geweest?
Ah, een leuke gastquote:Op donderdag 14 december 2006 16:59 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Beau van Erven Dorens
Is die er eigenlijk al eens geweest?
Ik moet de tweede helft van Jensen met Beau nog kijkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:37 schreef Mano het volgende:
Beau was geweldig. Als altijd. Heb er een deel P&W voor laten schieten.
Telefoonterreurquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn legendarische radio momenten a la Telefoonterreur, Talk of Town, Bejaarde van de week etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |