abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47046603
Mijn vriendin vindt weinig aan sex. Ze vindt het een gedoe etc...

We hebben nu anderhalf jaar en in het begin van de relatie hadden we regelmatig sex. Nu is het niet regelmatig meer en met tegenzin van mn vriendin. Ze doet het om mij een plezier te doen.
Dit wil ik niet meer en zij ook niet. Het moet voor haar ook leuk zijn. Maar als je er al niks aan vindt is dat natuurlijk moeilijk.

Nu vindt ze dat ik het niet meer genoeg probeer. Niet aan haar denk en het niet spannend genoeg is. Dit is een uitkomst van haar geen zin hebben. Door altijd afgewezen te worden ben ik een stuk onzekerder geworden mbt sex. Het beginnen aan is een groot probleem. Het voorspel is niet wat het zou moeten zijn, het is er gewoon echt niet zo. En dat komt van beide kanten.

Ik vind het moeilijk om het spannend voor haar te maken, zo dat ze wel opgewonden raakt. Het goede moment ervoor te vinden ( ze is vaak moe, zijn nogal druk etc.) En haar op een goede manier te benaderen zodat het niet weer hetzelfde is als altijd ( in bed, ik kruip tegen haar aan etc..)
We zitten momenteel in een neerwaardse spiraal lijkt het waar we zo niet uitkomen. Ik heb echt hulp nodig om het een stuk spannender voor haar te maken. Ze toont weinig initiatief, datis niet erg, maar het moet van mij komen en ik weet nu gewoon niet hoe!!

Wie kan mij helpen met tips om ons sexleven spannender te maken ( en niet met gekke plekken en toebehoren komen aanzetten). Het gaat me meer om de variatie in het voorspel, de aanzet tot...
Hoe maak ik het haar wel naar haar zin???
pi_47046660
als ze altijd moe is, gooi haar dan eens op bed als ze thuiskomt, alwaar je kaarsjes hebt staan, geef haar een lekkere massage
als je aan de voorkant toe bent,ga je voorzichtig af en toe eens teasen, terwijl je gewoon doormasseert.
en dan langzaam naar een lekkere verwennerij toewerken, dat zou 'm toch wel moeten doen lijkt me..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:36:00 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_47046704
Je kan natuurlijk ook rollen spel doen.
Trek een kabouter plop pak aan en kijk of het helpt/werkt..
pi_47046745
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef ursel het volgende:
Je kan natuurlijk ook rollen spel doen.
Trek een kabouter plop pak aan en kijk of het helpt/werkt..
Klusserdeklus.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_47046774
Massage is standaard elke dag omdat ze last van dr rug schouders heeft. Dus niet spannend meer. Ook is ze niet zo van het aan dr zitten.....zucht
pi_47046807
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef Favorito het volgende:
Massage is standaard elke dag omdat ze last van dr rug schouders heeft. Dus niet spannend meer. Ook is ze niet zo van het aan dr zitten.....zucht
zou je dan niet eens moeten praten wat er dan écht aan de hand is...?
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:39:58 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47046825
Dit is natuurlijk een veel voorkomend verschijnsel, maar het lijkt me ook echt gigantisch kut. werkelijk geen idee wat je hier aan zou moeten doen omdat het echt tussen de oren gaat zitten en zo een negatieve spiraal wordt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:41:01 #8
63192 ursel
pi_47046857
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:37 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Klusserdeklus.
Met hopelijk het resultaat:

Plopperdeplop..
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:41:02 #9
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_47046858
Ze vindt dat het spannender moet maar zelf doet ze niets. Het moet wel van twee kanten komen hoor!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_47046871
Nou het eerste wat bij mij opkomt is dat je wel tegen haar mag zeggen dat ZIJ dan eens het initiatief mag gaan nemen. Ik bedoel, zij gaat klagen dat het niet 'spannend' genoeg is en laat het daar dan verder bij?! Lekker makkelijk.

Als je vraagt wat ze lekker vindt, krijg je dan wel antwoord? Of alleen 'in den vage' zo van: oh...eh...vanalles...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47046901
Doe het eens in een spookhuis.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_47046921
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ze altijd moe is, gooi haar dan eens op bed als ze thuiskomt, alwaar je kaarsjes hebt staan, geef haar een lekkere massage
als je aan de voorkant toe bent,ga je voorzichtig af en toe eens teasen, terwijl je gewoon doormasseert.
en dan langzaam naar een lekkere verwennerij toewerken, dat zou 'm toch wel moeten doen lijkt me..?
vergeet niet dat je dan niet perse hoeft te sexen... je kan ook haar gewoon eens een avondje masseren.... dat waardeerd ze op dit moment denk ik een stuk meer.....
je moet proberen het niet alleen savonds spannend te maken..

het beste voorspel is nog altijd door de hele dag goed bezig te zijn en niet alleen op de momenten dat je sexe wilt
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:44:21 #13
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47046940
Seks is vaak een graadmeter voor hoe je relatie erbij staat... Weinig vrouwen zullen hier
eerlijk over praten met de partner als t niet goed is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_47046977
het is natuurlijk niet alleen aan jou om het spannend te maken/houden...

maar misscihen helpt het om gewoon eens te praten over dingen die je allebei leuk vindt, elkaar te vragen wat je stiekem nog wel eens zou willen of waar je wel eens aan denkt zonder het persee echt te willen...

Soms is dat al een leuk aanloopje..

Wel ff een goed moment uitzoeken dan
pi_47046985
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef Favorito het volgende:
nee dan heeft massage verder weinig zin....

geeft ze verder geen tips of hints? want alleen klagen dat ze het anders wilt is niet voldoende natuurlijk
pi_47047088
Volgens mij heeft t weinig met moe zijn te maken. Das gewoon een nadeel meer niet. en de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

Misschien moet je wat losser worden en niet vast houden aan de dingen die goed gingen en je daarom maar weer doet. Misschien vind ze het leuk om dingen op het randje te doen? Misschien vind ze een climax voor de sex belangrijker (dus bijna naar huis rennen omdat je niet van elkaar af kan blijven)? Misschien wil ze experimenteren? Misschien wil ze geen sex meer op vaste tijden (net voor t slapen gaan of als je wakker word?)?
Samenvatting: misschien moet je praten? Niet in details, niks is saaier dan sex van te voren afgesproken hebben, wanneer, hoe en wat.. Maar je kan sowieso wel een beetje checken waar ze zoal aan denkt. hopen dat je het goed begrijpt en daar gewoon op in spelen..

Ik vind haar wel erg lui overkomen. Jij moet het spannend maken. Zo van: probeer maar wat en ik geef mijn mening wel..

Ik moest meteen aan een aflevering denken van king of the queens.. Volgens mij was die er gisteren op, met Rico.. Misschien kan je dat typetje nadoen?
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:53:11 #17
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_47047197
Het ligt dus aan jou volgens haar, en jij moet het maar oplossen ?
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:59:20 #18
19142 tslh
Never at ease.....
pi_47047380
Ik denk dat je je te 'soft' opstelt en dat dat niet spannend voor haar is. Zoals je al aangeeft: als ze bijna elke avond door je gemasseerd wordt (rug, schouders) en zij altijd maar moe is (jij werkt zelf niet en je bent nooit moe?) dan is het voor gemakkelijk om alles bij jou neer te leggen. Je zegt: 'ze toont weinig initiatief en dat is niet erg". Hoezo is dat niet erg? Er is dus een probleem voor jullie beiden waaraan gewerkt moet worden, maar dat zij er niets aan wil doen is 'niet erg'?

Mooie conclusie (na anderhalf jaar) dat het aan JOU ligt dat ZIJ geen zin heeft, dit terwijl je alles probeert. Misschien een vraag die je niet wilt horen: maar hoe gaat het met de rest van je relatie? Wat ik zo hoor zijn (helaas) de voortekenen van een breuk en als je wanhopig denkt dat het aan je sexleven ligt: dat is maar een symptoom. Altijd moe, geen zin meer in sex, wijzen naar een ander die het niet goed doet, etc. etc. Leg het hele plaatje eens onder de loep!
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_47047402
Ze vindt sex niet leuk. Dat is het probleem. Vroeger wat meer dan nu, maar de zin is er gewoon niet.
Ze vind nu dat de druk op haar te groot is om sex te hebben. Ik wil altijd wel...dat is ook een probleem. Ze denkt gelijk dat ik sex wil.

We hebben er over gesproken en besloten meer te knuffelen zonder verplichtingen. Maar dat wil nog niet echt lukken. De druk is er nog steeds. Nu ook van mijn kant omdatik me zo onzeker voel omdat ik nu ook onder druk sta om het haar naar dr zin te maken. Maar ik weet echt niet hoe!!!
pi_47047446
Herkenbaar verhaal...vooral dat je het alleen nog maar in bed doet (alleen ben ik al 6 jaar samen met mijn vriend)...Misschien heb je wat aan de volgeden tips:

- belangrijkste tip: probeer het bed te vermijden, ga samen onder de douche/in bad etc.
- warm elkaar op door overdag spannende smsjes te sturen of laat een briefje achter met een opdracht.
- tease haar een paar dagen, bijvoorbeeld na het masseren in de nek zoenen, maar vervolgens geen sex.
- vraag haar eens naar haar fantasieen, deze moet je natuurlijk niet meteen de volgende dag gaan uitvoeren, maar onthoud ze en werk er langzaam naar toe.

Maar probeer haar vooral ook actief te krijgen (sms opdrachtjes werken hiervoor erg goed), want klagen is makkelijk, maarze moet er zelf ook wat voor willen doen.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:02:26 #21
63192 ursel
pi_47047475
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef Wolter het volgende:
Volgens mij heeft t weinig met moe zijn te maken. Das gewoon een nadeel meer niet. en de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

Misschien moet je wat losser worden en niet vast houden aan de dingen die goed gingen en je daarom maar weer doet. Misschien vind ze het leuk om dingen op het randje te doen? Misschien vind ze een climax voor de sex belangrijker (dus bijna naar huis rennen omdat je niet van elkaar af kan blijven)? Misschien wil ze experimenteren? Misschien wil ze geen sex meer op vaste tijden (net voor t slapen gaan of als je wakker word?)?
Samenvatting: misschien moet je praten? Niet in details, niks is saaier dan sex van te voren afgesproken hebben, wanneer, hoe en wat.. Maar je kan sowieso wel een beetje checken waar ze zoal aan denkt. hopen dat je het goed begrijpt en daar gewoon op in spelen..

Ik vind haar wel erg lui overkomen. Jij moet het spannend maken. Zo van: probeer maar wat en ik geef mijn mening wel..

Ik moest meteen aan een aflevering denken van king of the queens.. Volgens mij was die er gisteren op, met Rico.. Misschien kan je dat typetje nadoen?
.. idd. Doe die rico ff na..
Schijnt goed te werken..

Ofwel, zoals ik al zei, gewoon een rollenspel.. Denk overigens dat rico meer succes zal hebben als Plop..
pi_47047523
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:37 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Klusserdeklus.
pi_47047541
Herkenbaar probleem, tvptje.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:06:35 #24
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47047583
Ik mis 'DUMPEN!!!'

Serieus, na anderhalf jaar al zo gaan lopen miepen, dat belooft niet veel goeds
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47047638
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:32 schreef Favorito het volgende:
Mijn vriendin vindt weinig aan sex. Ze vindt het een gedoe etc...

We hebben nu anderhalf jaar en in het begin van de relatie hadden we regelmatig sex. Nu is het niet regelmatig meer en met tegenzin van mn vriendin. Ze doet het om mij een plezier te doen.
Dit wil ik niet meer en zij ook niet. Het moet voor haar ook leuk zijn. Maar als je er al niks aan vindt is dat natuurlijk moeilijk.

Nu vindt ze dat ik het niet meer genoeg probeer. Niet aan haar denk en het niet spannend genoeg is. Dit is een uitkomst van haar geen zin hebben. Door altijd afgewezen te worden ben ik een stuk onzekerder geworden mbt sex. Het beginnen aan is een groot probleem. Het voorspel is niet wat het zou moeten zijn, het is er gewoon echt niet zo. En dat komt van beide kanten.

Ik vind het moeilijk om het spannend voor haar te maken, zo dat ze wel opgewonden raakt. Het goede moment ervoor te vinden ( ze is vaak moe, zijn nogal druk etc.) En haar op een goede manier te benaderen zodat het niet weer hetzelfde is als altijd ( in bed, ik kruip tegen haar aan etc..)
We zitten momenteel in een neerwaardse spiraal lijkt het waar we zo niet uitkomen. Ik heb echt hulp nodig om het een stuk spannender voor haar te maken. Ze toont weinig initiatief, datis niet erg, maar het moet van mij komen en ik weet nu gewoon niet hoe!!

Wie kan mij helpen met tips om ons sexleven spannender te maken ( en niet met gekke plekken en toebehoren komen aanzetten). Het gaat me meer om de variatie in het voorspel, de aanzet tot...
De boel doorbreken, zorg dat je allebei het weekend helemaal vrij hebt, bij voorkeur een lang weekend, vrijdag al vrij.

Dan begin je eens met vrijdagochtend goddeloos uitslapen, echt tot aan de middag in bed blijven desnoods, gewoon lekker alles eruit slapen.

In de avond ga je lekker wat eten en je gaat uit samen, lekker dansen, lol maken, beetje lichamelijk zijn, elkaar subtiel wat plagen, daar al spanning opbouwen.
Of er die avond al wat van komt weet ik niet, moet je niet teveel willen perse.

Zaterdag weer lekker goed uitslapen, die avond thuis blijven, echt de sfeer ernaar maken, van mij part lekker cliche met kaarsjes, drankje, wat hapjes en dat soort dingen.
Ga desnoods voor de avond nog wat doen aan ontspanning, lekkere sauna pakken ofzo, kortom, helemaal opgekwikt zijn, je goed in je vel voelen.

Neem de tijd voor een zeer uitgebreide massage, functioneel en lekker en kijk eens of je van daar uit verder komt.

Of doe eens wat geks, gooi eens een idee van een spelletje op, is een makkelijke manier om te beginnen als er drempelvrees is en een makkelijke manier om gewoon eens wat dingetjes uit te proberen waar je zelf misschien gewoon niet bij stilstaat door de sleur.

Probeer ook duidelijk te krijgen wat haar verlangens dan zijn, wat zou ze opwindend vinden, wat vindt ze presies saai, praat over fantasieen samen en hou het leuk, geen zware gesprekken over wat er mis is, maar leuke gesprekken over wat zou kunnen zijn en wat er in hoofden omgaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_47047664
Neem 100 condooms, prik er in 5 wat gaatjes en grabbel er 1 op goed geluk uit als je bezig bent.

Veel spannender word het niet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:10:00 #27
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47047666
Het houdt natuurlijk allemaal op als mevrouw geen zin heeft in al die dingen, omdat ze het 'zo druk' heeft. Oftewel, als mevrouw d'r prioriteiten ergens anders heeft: op d'r carriere, en niet op d'r relatie. Da's alleen maar iets voor 'erbij', wat je nodig hebt om aan je vriendinnen te showen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47047914
Spelletje geprobeerd. Iets met opdrachten was het. Daar vond ze niks aan. Gepraat en toen grote ruzie gehad. Waardoor de druk nog groter is geworden voor haar. Ze had al geen zin en nu al helemaal niet. Het hoeft voor haar niet. Ze vind dat ik haar te veel onder druk heb gezet in het veleden. OVer 1 keer heeft ze gelijk maar verder valt het wel mee vind ik... Maar daar ligt het probleem, we meoten het weer opbouwen.

Een weekend lang vrij nemen werkt niet. Ze is geen uitslaper, ze wil dingen doen, in het huis, etc..

Onze relatie is best wel goed. Alleen hier gaat het mis, omdat ons libido nogal ver uiteen ligt.

En dumpen is geen optie, ik hou van haar! En geen zin hebben is iets wat in nu wel geaccepteerd heb . Lees de topics maar na op fok het is echt niet iets geks.

Waar ik nu het meeste mee zit is dat ik het dus niet goed doe volgens haar (de laatste tijd dan) met het voorspel en de sex spannend maken. Het is volgens haar even vlug en niet aan haar denken. Dat klopt ook wel, maar het is een uitkomst van haar " geen zin hebben" . Ze deed het voor mij, zonder dat ik me dat echt bewust was. Dus wilde ze het " even vlug" .
Ik moet het echt op een andere manier gaan benaderen nu, maar ik vind het heel moeilijk om die manier te vinden. Ik heb ook niet altijd zin hoor! Wel veel maar op sommige momenten denk ik er ook niet aan...
pi_47047947
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Favorito het volgende:
Ze vindt sex niet leuk. Dat is het probleem. Vroeger wat meer dan nu, maar de zin is er gewoon niet.
Ze vind nu dat de druk op haar te groot is om sex te hebben. Ik wil altijd wel...dat is ook een probleem. Ze denkt gelijk dat ik sex wil.

We hebben er over gesproken en besloten meer te knuffelen zonder verplichtingen. Maar dat wil nog niet echt lukken. De druk is er nog steeds. Nu ook van mijn kant omdatik me zo onzeker voel omdat ik nu ook onder druk sta om het haar naar dr zin te maken. Maar ik weet echt niet hoe!!!
Een half uur knuffelen per dag, zonder seks, zorg dat je zoent met elkaar, dat soort dingen, zonder seks.

Hoezo wil dat niet lukken, dat is toch niet zo moeilijk, je zegt gewoon tegen jezelf, deze dagen ga ik niet aan seks beginnen, maar alleen knuffelen bv, of je knuffelt op tijden die toch niet zo geschikt zijn voor seks.

Knuffel elkaar eens als je weer thuis bent samen, zoen dan gewoon eens innig met een lekkere dikke knuf erbij.
Voordat je gaat slapen lekker tegen elkaar aankruipen en elkaar eens in de oren fluisteren hoe dol je op elkaar bent, wat is er moeilijk aan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:25:59 #30
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47048051
wees een vent..wees een beest...zodra zij of jij thuis komt
zeg je nix..je tilt erop,sleurt ermee..scheurt letterlijk de klere van het lijf en je doet
ongelooflijk je best...

neem er eens mee voor een diner..nix zeggen van tevoren surprise surprise
komt ze ook wel in de stemming door de drank tijdens eten.

geef er een knuffel/zoen voor je weggaat of waneer je thuis komt
waardere ze ook vaak
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47048055
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Een half uur knuffelen per dag, zonder seks, zorg dat je zoent met elkaar, dat soort dingen, zonder seks.

Hoezo wil dat niet lukken, dat is toch niet zo moeilijk, je zegt gewoon tegen jezelf, deze dagen ga ik niet aan seks beginnen, maar alleen knuffelen bv, of je knuffelt op tijden die toch niet zo geschikt zijn voor seks.

Knuffel elkaar eens als je weer thuis bent samen, zoen dan gewoon eens innig met een lekkere dikke knuf erbij.
Voordat je gaat slapen lekker tegen elkaar aankruipen en elkaar eens in de oren fluisteren hoe dol je op elkaar bent, wat is er moeilijk aan?
Het lijkt makkelijk, maar is heel moeilijk. Als ik wil knuffelen wil zij niet of het moment is er gewoon niet...heel moeijlijk.. En tegen elkaar aankruipen gebeurt elke avond, dat is het probleem niet, maar daarna...
pi_47048327
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:20 schreef Favorito het volgende:
Spelletje geprobeerd. Iets met opdrachten was het. Daar vond ze niks aan. Gepraat en toen grote ruzie gehad. Waardoor de druk nog groter is geworden voor haar. Ze had al geen zin en nu al helemaal niet. Het hoeft voor haar niet. Ze vind dat ik haar te veel onder druk heb gezet in het veleden. OVer 1 keer heeft ze gelijk maar verder valt het wel mee vind ik... Maar daar ligt het probleem, we meoten het weer opbouwen.

Een weekend lang vrij nemen werkt niet. Ze is geen uitslaper, ze wil dingen doen, in het huis, etc..

Onze relatie is best wel goed. Alleen hier gaat het mis, omdat ons libido nogal ver uiteen ligt.

En dumpen is geen optie, ik hou van haar! En geen zin hebben is iets wat in nu wel geaccepteerd heb . Lees de topics maar na op fok het is echt niet iets geks.

Waar ik nu het meeste mee zit is dat ik het dus niet goed doe volgens haar (de laatste tijd dan) met het voorspel en de sex spannend maken. Het is volgens haar even vlug en niet aan haar denken. Dat klopt ook wel, maar het is een uitkomst van haar " geen zin hebben" . Ze deed het voor mij, zonder dat ik me dat echt bewust was. Dus wilde ze het " even vlug" .
Ik moet het echt op een andere manier gaan benaderen nu, maar ik vind het heel moeilijk om die manier te vinden. Ik heb ook niet altijd zin hoor! Wel veel maar op sommige momenten denk ik er ook niet aan...
Je geeft dus van 1 keer toe dat je je zin doorgedramt hebt en seks met haar erdoor hebt gedramt?

Oei oei oei oei oei, dat is dan 1 keer waarbij jij het echt door heb gehad, hoevaak gaat het echt om?

Je zeurt om seks, gaat liggen mokken als je het niet krijgt, probeert over te halen terwijl er al nee gezegd is enz enz enz enz enz?
Op totaal onschuldige wijze voor jou natuurlijk he(ook niet onbegrijpelijk als je met behoefte's zit maar geen weerklank vindt).

Dit is een heet hangijzer in jullie relatie, er wordt over gepraat maar op een verwijtende manier?
Het loopt erg vaak in ruzie, of iig een nare ondertoon uit als jullie hierover proberen te praten?

Laat ik het zo zeggen, iemand die tegen haar zin in seks met je heeft gaat alleen maar minder zin in seks krijgen, of dit nu overduidelijk is voor jou of niet, het voelt voor haar een beetje naar, misschien zelfs een beetje boel.

Tja, het weekendje zoals ik het neerzet is dan geen optie, maar kan je zelf niets verzinnen, ik schrijf even snel wat makkelijks op, draai het eens om naar iets wat voor jullie werkt, dus ipv uitslapen de deur uitgaan en wat leuks doen, van mij part naar een dierentuin, maakt geen bal uit, waar het om gaat is dat je lol hebt en dat je jezelf uit de gewone gang van zaken trekt, dus niet het thuis zitten, voor de tv, dan naar bed en dan seks(dat idee, of dat nu presies zo gaat of niet).

Ga desnoods samen een weekend weg, maar wat je ook doet, breek door die sleur heen, maak heel, heel veel lol met elkaar en vergeet niet lichamelijk te zijn daarin, knuffelen, zoenen, handje vasthouden, de intimiteit even goed benadrukken.
Ga samen lachen, dingen doen waar je samen plezier aan beleeft.

Houdt ze niet van uitslapen, nou ja misschien wel van een romantische picknick in de duinen ofzo, kleedje mee, wat te eten mee, lekker samen eten, strandwandeling erachteraan arm in arm, ik noem gewoon maar wat, vul dat in naar wat jullie leuk vinden!

Spreek af dat het vanaf nu nooit meer tegen haar zin gaat, dat ze dat altijd moet aangeven als dat zo is, dat jij dat respecteert en doe dat dan ook, dus niet mokkig gaan slapen, maar gewoon zeggen is goed liefje en lekker in elkaars armen in slaap vallen.

Dit gaat niet zomaar ineens over, hiervoor zal je SAMEN wat moeten doen, ik heb het nu vooral tegen jou, maar ook zij zal moeten nadenken over hoe ze dat gevoel weer terug kan krijgen, ze zal moeten aangeven waar de knelpunten liggen, waar de verlangens liggen, hoogstwaarschijnlijk heeft ze iets in haar hoofd van hoe het zou moeten zijn en is dat het steeds niet waardoor er teleurstelling komt, laat haar zichzelf bedenken dat het gewoon niet altijd gaat zoals je in je hoofd hebt en dat je gewoon moet genieten van wat wel gebeurt, zonder gelijk teleurgesteld te zijn.

Heb je er weleens aan gedacht, om hoe gruwelijk dat misschien ook voor jou is, om een aantal dagen achter elkaar alleen haar te pakken te nemen, tot een lekker orgasme te brengen en dan te stoppen gewoon, dus geen geneuk of wat dan ook, gewoon even haar laten komen, meer niet.

Heb je haar weleens neergelegd, gezegd dat ze haar ogen dicht moest doen om daarna haar hele lichaam te strelen en te doen, veertjes gebruiken, ijsklontjes, dat soort zaken.

Nou ja, wat gedachtespinsels, zie maar of je er iets in vindt waar je wat mee kan.
pi_47048329
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:21 schreef erodome het volgende:

[..]

En misschien is het dan ook handig als zij WEET dat hij zich voorgenomen heeft om, zeg een week, niet aan seks te beginnen, anders denkt zij natuurlijk nog steeds dat al dat knuffelen voor hem wel tot seks moet leiden en kan ze er nog steeds niet bij ontspannen.

Ik heb zelf momenteel ook een dergelijk probleem (hij redelijk oververmoeid, maar ik alleen 's avonds laat echt zin), maar mijn vriend en ik hebben nu duidelijk afgesproken het even heel rustig aan te doen en ik merk nu al dat ik weer kan genieten van een lekkere lange zoen, zonder dat ik meteen denk dat er vervolgens ook meer van me verwacht wordt. Verder neemt mijn vriend nu ook vaker dat initiatief (tot zoenen dus), omdat hij weet dat hij dat ook kan doen als hij verder te moe voor seks is zonder verwachtingen bij mij op te roepen, terwijl wij hiervoor eigenlijk nooit echt zoenden zonder dat er seks opvolgde.
Verder kan ik het je aanraden om de tip van erodome om naar de sauna te gaan van harte op te volgen
Arseen (As), atoomnummer 33
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:36:54 #34
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47048343
beter in bed kijk je dat weleens?
daar kan je ook wat tips van proberen,
een keer was er een nogal oversexte vrouw en die mocht haar man niet onder zijn middel aanraken, na een week was hij bloedgeil. Kan jij dus ook proberen haar alleen aan d'r rug en handen/hoofd aanraken en verder nergens, zodat zij niet denkt dat je telkens sex wil.

en idd dat knuffelen verhaal lijkt me ook goed, gewoon doorzetten
en bij dat knuffelen dus niet in haar tepels knijpen ofzo

voor wat hoort wat vind ik zelf ook wel wat werken soms, mijn vriend houdt er ontzettend van om gemasseerd te worden en dan zeg ik weleens jij een half uur ik een half uur. Dat hoeft niet perse om sex te gaan, maar kan wel. Onze sexuele voorkeuren verschillen ook nogal wat en daarbij ik lig het liefst onderop terwijl hij mij het lieft bovenop ziet (vanzelfsprekend zullen meer stellen hebben).
Als je heel concreet zegt, als ik jou een half uur masseer, of het hele huis stofzuig of wat dan ook, dan wil ik graag dat jij mij daarna een half uur aftrekt.
Het staat je misschien tegen, maar je kan het haar subtiel voorleggen, of dat jij haar een half uur verwent met masseren of iets anders dus, en zij jou, en dat ze zelf mag weten hoe. Zal het toch ook snel op sex uitkomen, en zelf al gebeurd dat niet is het nog prettig .

en ik denk dat zij om andere redenen misschien ook belemmerd is, wat weleens eerder op fok is geweest was dat een vrouw altijd moe was, maar dat ze samenwoonden en die jongen geen fuck in het huishouden deed, zodat zij alles moet doen. Daar wordt je ook sagereinig van en dan heeft ze ook geen zin meer in sex. Zou dat bij jou ook kunnen?

Daarbij moet jij het voor jezelf ook leuk houden, kan je zorgen dat je meer bevrediging vind in masturbatie door sexfilms te kijken etc.? Als jou zin wat minder wordt, is het probleem voor jou wat makkelijker te behappen.

vraag haar wat ze prettig vind, en zeg dat ze het desnoods mag opschrijven etc. want wat zij wil is jou volgens mij ook compleet onduidelijk, en ze moet toch wel iets prettig vinden aan sex? anders is ze compleet a-sexueel

verder denk ik dat er misschien meer speelt, ergenisjes ofzo, af en toe ruzie maken daarover kan ook helpen, ruzie is naar, maar niet altijd verkeerd
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_47048403
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:26 schreef Favorito het volgende:

[..]

Het lijkt makkelijk, maar is heel moeilijk. Als ik wil knuffelen wil zij niet of het moment is er gewoon niet...heel moeijlijk.. En tegen elkaar aankruipen gebeurt elke avond, dat is het probleem niet, maar daarna...
Daarna komt jouw slurfje omhoog en ga je toch proberen of je seks kan krijgen, of niet soms?

Het IS makkelijk, jullie maken het moeilijk.
Als je elkaar weer ziet op de dag, gewoon een knuffel en een dikke zoen, echt gewoon doen, in het begin voelt het misschien allemaal wat vreemd, maar dat went erg snel en wordt erg snel heel erg prettig.

Ik denk dat jij voor jezelf moet bedenken dat je gewoon de aankomende week minimaal geen seks gaat hebben, helemaal niet om gaat vragen, helemaal niets, alleen maar knuffen en doen, maar geen enkele vraag om seks.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:44:34 #36
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47048556
BTW, stoppen met de pil al eens gesuggereerd?
pi_47048579
Toch maar even een TVP-tje, best wel interessant dit.
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_47048600
Dankjewel Erodome,

Wat je schrijft is het in a nutshell...

Het is een opeenstapeling van misverstanden. Ik wil, zij niet. Je hebt niet door wat de ander voelt in het begin. Ze geeft toe, maar wil niet, etc.
Btw hebben we geen seks gehad om het moment dat ik ver ben gegaan overigens. Maar misschien wel keren wat ze me niet verteld heeft en het alleen maar voor mij gedaan heeft.
Ik wil dit echt niet meer, hoe lief ze het ook bedoelt. Ik voel me er ook niet prettig meer bij.
De laatste keer seks 2 weken geleden was ook zo.
In eerste instantie dacht ik dat ze zelf zin had. Ze nam initiatief!! Ik dacht echt dat ze zelf zin had. Achteraf bleek dat ze dacht ik wel weer zin zou hebben en het voor mij deed. Heel erg lief!! Maar het was niet fijn. Voor beide niet....

Maar ik hoop echt dat het beter gaat in de toekomst want dit maakt me gek. Het gaat nu geeneens meer om het geen seks hebben. Het is veel meer geworden.
pi_47048820
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef gronk het volgende:
Ja, werkt niet. Krijgt ze teveel last van de menstruatie.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:56:11 #40
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47048869
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Favorito het volgende:

Je moet t niet nog a-seksueler maken... Een platonische relatie is geen oplossing als je dat niet wil...

Seks niet leuk vinden lijkt me sterk... Wat me logischer lijkt is dat de relatie zo lauw is dat ze seks
niet leuk vind, OF dat ze seks met jou niet meer leuk vind... Dat hoeft niets met houden van te
maken te hebben...

Wel een lastige situatie omdat je een relatie niet ineens geforceerd 180 graden om kan draaien...
B-FliP Youtube Channel
pi_47048911
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef Favorito het volgende:

Maar ik hoop echt dat het beter gaat in de toekomst want dit maakt me gek. Het gaat nu geeneens meer om het geen seks hebben. Het is veel meer geworden.
Daar zal je dan toch echt aan moeten werken hoor. Het probleem is waarschijnlijk dat zij geen intimiteit meer ervaart, omdat elke vorm daarvan van jou kant een poging tot seks is. Waarom vraag je haar niet gewoon of zij het fijn zou vinden om vaker te knuffelen en te zoenen, zonder dat er meer bij komt kijken? En of zij het fijn zou vinden als jullie sowieso de komende week geen seks zullen hebben, hoeveel jij haar ook knuffelt en zoent.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:58:14 #42
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47048926
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:54 schreef Favorito het volgende:

[..]

Ja, werkt niet. Krijgt ze teveel last van de menstruatie.
Maar d'r libido neemt wel toe? Zo ja, dan is 't een kwestie van experimenteren met verschillende pil-soorten. Langdurige business.
pi_47048958
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Daarna komt jouw slurfje omhoog en ga je toch proberen of je seks kan krijgen, of niet soms?

Het IS makkelijk, jullie maken het moeilijk.
Als je elkaar weer ziet op de dag, gewoon een knuffel en een dikke zoen, echt gewoon doen, in het begin voelt het misschien allemaal wat vreemd, maar dat went erg snel en wordt erg snel heel erg prettig.

Ik denk dat jij voor jezelf moet bedenken dat je gewoon de aankomende week minimaal geen seks gaat hebben, helemaal niet om gaat vragen, helemaal niets, alleen maar knuffen en doen, maar geen enkele vraag om seks.
Ja het slurfje gaat snel omhoog, ook als ik het niet wil. Dat is ook een probleem, zij denkt dan dat ik sex wil ook al neem ik me voor dat het niet gaat gebeuren. Zo komt er toch weer druk op haar te liggen, terwijl ze weet dat er niks gaat gebeuren. Iig liggen we dan wel lekker tegen elkaar aan. Gisterenavond bv was goed. 's Middags heftige ruzie hierover, toen zij ze voor het eerst dat ik meer mn best moet doen met het voorspel, het altijd het zelfde is.
Maar 's avond valt ze wel lekker in mn armen in slaap Dus dat ging goed, en gaat ook al lang goed. Probleem is ook dat ze doordat ze moe is vroeg slaapt, tussen 9 en 10 vaak al. Dus na het eten tv kijken blijft er weinig tijd voor elkaar over...
En om elkaar eerder aandacht te geven vind ik ook moeilijk. Zoek het juiste moment maar! Veel tijd blijft er niet over...
pi_47049054
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef gronk het volgende:
Even dodelijk serieus, de pil is voornamelijk een geweldige smoes, maar in 5% van alle pilgebruiksters is er een verlaagd libido door de pil.

In verreweg de meeste gevallen ligt het aan andere dingen dan de pil, wordt de pil eruit gegooit, wat een placebo effect geeft, maar die is vrijwel altijd tijdelijk omdat het probleem niet opgelost wordt.

De pil is niet het eerste waar je naar moet kijken en hier zie ik zoveel ergenissen en gedoe over en weer dat ik eigenlijk zowat zeker weet dat het probleem daar ligt en niet bij de pil.
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:04:41 #45
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_47049123
Je bent op de goede weg om topic er over te openen en te zoeken naar oplossing. Zoals eerder platonische verhouding werkt niet, dan wordt het te vriendschappelijk. Maar let wel, is de liefde weg bij één van beide dan gaat het niet meer werken. Kortom, probeer te achterhalen of zij nog de ware voor je is - en andersom. Daarna lijkt me dat er goede tips tussen de posts zitten die je kan proberen. Succes
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_47049125
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Favorito het volgende:

[..]

Ja het slurfje gaat snel omhoog, ook als ik het niet wil. Dat is ook een probleem, zij denkt dan dat ik sex wil ook al neem ik me voor dat het niet gaat gebeuren. Zo komt er toch weer druk op haar te liggen, terwijl ze weet dat er niks gaat gebeuren. Iig liggen we dan wel lekker tegen elkaar aan. Gisterenavond bv was goed. 's Middags heftige ruzie hierover, toen zij ze voor het eerst dat ik meer mn best moet doen met het voorspel, het altijd het zelfde is.
Maar 's avond valt ze wel lekker in mn armen in slaap Dus dat ging goed, en gaat ook al lang goed. Probleem is ook dat ze doordat ze moe is vroeg slaapt, tussen 9 en 10 vaak al. Dus na het eten tv kijken blijft er weinig tijd voor elkaar over...
En om elkaar eerder aandacht te geven vind ik ook moeilijk. Zoek het juiste moment maar! Veel tijd blijft er niet over...
Tijdens het douchen Gewoon elkaar lekker inzepen, wederom met van te voren de afspraak dat er geen seks van komt. En ja, dat dat slurfje dan omhoog gaat is logisch, maar dat is nou eenmaal het mannenlichaam. Ik zou me zelf eerder zorgen gaan maken als mijn vriend me onder de douche inzeept en géén stijve krijgt, maar je moet haar duidelijk maken dat het gewoon betekent dat je je aangetrokken voelt tot haar, niet dat je perse meteen seks wilt.
Het beste kun je dan voor het eten lekker gaan douchen en daarna met kaarsen aan lekker uitgebreid eten en wat praten, o.a. over het feit dat je het douchen daarnet zo fijn vond
pi_47049210
quote:

[..]

Zeg dat dan gewoon, zeg gewoon ik wil met je knuffelen en ga geen seks vragen, zeg gewoon eens mijn slurfje komt wel omhoog, dat komt omdat je zo'n begeerlijk wezen bent, trek je daar niets van aan.

Comminuceer dit!!!!!

En laat die tv eens uit, ga eens wat anders doen, het is ook wel echt een dooddoener zo'n gewoonte hoor, ik ben makkelijk geil te krijgen, maar van elke avond bankhangen en tv kijken wordt ik ook niet opgewonden.
Om dan naar bed te gaan en er dan bovenop te willen rollen, ja dat werkt gewoon niet, wel voor een keertje, maar dat moet geen gewoonte worden.

Maar zelfs tijdens het tv kijken kan je toch aandacht aan elkaar geven, echt je maakt het veelste moeilijk, kruip eens lekker tegen elkaar aan, laat die tv eens uit en ga eens wat anders doen.

Ik zie je hier alleen maar dingen bedenken waarom het niet zou werken, zo kan het toch ook niet goedgaan?
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:13:46 #48
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47049423
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:02 schreef erodome het volgende:

De pil is niet het eerste waar je naar moet kijken en hier zie ik zoveel ergenissen en gedoe over en weer dat ik eigenlijk zowat zeker weet dat het probleem daar ligt en niet bij de pil.
Eens. Ik durf d'r een kratje malt (whiskey) op te zetten dat TS over een jaar alleen door 't leven moet.
pi_47049641
Ja tuurlijk wil ik die tv ook wel eens uit hebben. Maar als mevrouw alle net 5 series wil zien....bij wijze van. Ik hoop dat we vanavond bv wat meer tijd hebben voor elkaar, zonder tv, of iig weinig tv.

Na Grey's anatomy, Desperate Huoswives en gisteren bezoek, heb ik daar wel zin in.
En die series vind ik zelf ook wel leuk hoor
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 13:48:30 #50
5428 crew  miss_sly
pi_47050694
quote:

dit zou juist het simpelste van alles moeten zijn!!
Een lieve knuffel/zoen voor je gaat werken, elkaar lief begroeten met woorden en daden als je thuiskomt. Als je iets te drinken voor de ander inschenkt, geef je dat aan met een zoen.

Elkaar aandacht geven, knuffelen, lief zijn voor elkaar zit hem helemaal niet in heel veel tijd, maar juist in kleine dingetjes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_47050972
En moet dat dan alleen maar van mij uitgaan? Van haar komt het niet. Ik heb het aan haar gevraagd en ze zegt dat ze daar geen behoefte aan heeft, dat ze zo is. Dat moet je dan maar accepeteren.. En toch ga je aan jezelf twijfelen. Ligt het niet aan mij? Ze zegt van niet, ze is zo zegt ze. En ik wil het ook niet gaan forceren, want dat helpt niet.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 13:57:56 #52
5428 crew  miss_sly
pi_47051090
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Favorito het volgende:
En moet dat dan alleen maar van mij uitgaan? Van haar komt het niet. Ik heb het aan haar gevraagd en ze zegt dat ze daar geen behoefte aan heeft, dat ze zo is. Dat moet je dan maar accepeteren.. En toch ga je aan jezelf twijfelen. Ligt het niet aan mij? Ze zegt van niet, ze is zo zegt ze. En ik wil het ook niet gaan forceren, want dat helpt niet.
Waaraan heeft ze geen behoefte? Aan lief doen tegen elkaar? Geen seksuele ondertoon, gewoon lief doen?

Trouwens, wat ik nog mis in je verhaal: je zegt dat ze seks niets vindt. Komt ze wel klaar? Tijdens de seks, of van masturbatie?
pi_47051250
Geen behoefte aan veel gekus. Af en toe maar niet zo vaak.

Vaginaal komt ze niet klaar (vroegere partners ook niet). Masturbatie wel.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 14:04:33 #54
5428 crew  miss_sly
pi_47051337
En tijdens de seks, niet vaginaal dus, maar oraal of door masturbatie?
pi_47051615
Oraal ook, maar alleen als ze dat wil. En dat is lang geleden...
Als ze dat wil dan heeft ze zin.
pi_47052092
Na alles gelezen te hebben, heb ik een vraag; jij zegt van haar te houden, maar houdt zij ook nog wel van jou?

Niet dat sex het belangrijkste is, maar het grote verschil tussen vrienden en een relatie is de sex. En de intimiteit. Ze lijkt nergens meer zin in te hebben. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
Er lijkt toch echt meer aan de hand te zijn dan alleen sex problemen.

Het is van haar kant wel lekker makkelijk om te zeggen dat ze niet zo is en dat je dat maar moet accepteren, maar vervolgens wel van jou verwacht dat je veranderd. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Ik zou ook echt gaan twijfelen aan mezelf.

Wat verwacht zij van een relatie?
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:36:54 #57
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47052589
Maar, om even lekker te zeuren en te melken, volgens mij klopt de TT niet. Die moet eigenlijk zijn 'vriendin wil eigenlijk helemaal niks'
pi_47053143
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef DDBtje het volgende:
Na alles gelezen te hebben, heb ik een vraag; jij zegt van haar te houden, maar houdt zij ook nog wel van jou?

Niet dat sex het belangrijkste is, maar het grote verschil tussen vrienden en een relatie is de sex. En de intimiteit. Ze lijkt nergens meer zin in te hebben. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
Er lijkt toch echt meer aan de hand te zijn dan alleen sex problemen.

Het is van haar kant wel lekker makkelijk om te zeggen dat ze niet zo is en dat je dat maar moet accepteren, maar vervolgens wel van jou verwacht dat je veranderd. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Ik zou ook echt gaan twijfelen aan mezelf.

Wat verwacht zij van een relatie?
Ze zegt dat ze van me houdt.

En wat ze verwacht??? Ik weet het niet meer. Meer romantiek zeker, dat heeft ze al eens gezegd. Maar ik ben nu eenmaal niet zo romantisch, probeer het wel, maar niet genoeg blijkbaar.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 14:57:39 #59
5428 crew  miss_sly
pi_47053259
En specificeert ze dat dan? Wat bedoelt ze met meer romantiek?
pi_47053365
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef DDBtje het volgende:
. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
mijn ouders zijn al bijna 30 jaar getrouwd en als die op de bank zitten liggen ze lekker tegen elkaar en ze knuffelen nog bijna dagelijks enz......
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:01:41 #61
31101 _Led_
pi_47053369
Maar de topic-titel is dus verkeerd; je vriendin wil het niet spannender, ze wil het niet.

Edit: O sorry, ik had niet gezien dat jij 'm al had ingekopt Gronk
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:10:32 #62
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47053670
Nevermind, 't kan geen kwaad om 't nog even te herhalen

BTW, voor TS, wel eens gedacht aan een potje jack'n'jill?
pi_47053686
misleidende TT
pi_47053754
Meer romantiek zoals: Kaarsen, rozenblaadjes etc. Die shit...waar ik dan weer weinig om geef. Zo ben ik nu eenmaal. Zal ook niet zovaak zeggen dat ze er leuk uitziet, ook al vind ik dat wel ik geniet er stilletjes van. Ben meer introvert dan extravert.
Maar onverwachts een kado of bosje bloemen doe ik echt wel eens hoor. Ik vind dat al heel wat..maar is misschien niet genoeg.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 15:18:02 #65
5428 crew  miss_sly
pi_47053968
Kortom: jullie zijn allebei nou eenmaal zoals je bent, kunnen/willen dat niet bij jezelf veranderen en dus moet de ander jullie accepteren zoals jullie zijn en aanpassingen maken zoals gewenst?

Gaat niet werken! Er is meer mis dan alleen de seks...
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:28:14 #66
39114 Angst
pi_47054370
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Favorito het volgende:
Meer romantiek zoals: Kaarsen, rozenblaadjes etc. Die shit...waar ik dan weer weinig om geef. Zo ben ik nu eenmaal. Zal ook niet zovaak zeggen dat ze er leuk uitziet, ook al vind ik dat wel ik geniet er stilletjes van. Ben meer introvert dan extravert.
Maar onverwachts een kado of bosje bloemen doe ik echt wel eens hoor. Ik vind dat al heel wat..maar is misschien niet genoeg.
jongen jij wil duidelijk ook niet veranderen
tenminste niet voor haar
het is vrij hopeloos denk ik
sorry
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
pi_47054437
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Favorito het volgende:
dat jij er niet om geeft, wil niet zeggen dat zij er óók niet om geeft.

ik doe ook wel eens wat voor mijn vriend waar ik zelf niet zoveel mee heb.
het is geven en nemen hoor, en inspelen op elkaars behoeftes. niet alleen die van jezelf.
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:33:37 #68
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47054574
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Angst het volgende:
tenminste niet voor haar
het is vrij hopeloos denk ik
sorry
En de vraag is ofdat ie wel kan veranderen... Als je je niet kan vinden in een probleem
wat je geliefde bij je heeft, dan moet je voor een ander veranderen en da's echt vrijwel
onmogelijk... Waarschijnlijk is t dan ook nooit echt een gelijke evenwichtige relatie geweest...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:37:27 #69
31101 _Led_
pi_47054711
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat jij er niet om geeft, wil niet zeggen dat zij er óók niet om geeft.

ik doe ook wel eens wat voor mijn vriend waar ik zelf niet zoveel mee heb.
het is geven en nemen hoor, en inspelen op elkaars behoeftes. niet alleen die van jezelf.
Laat die vriendin dat dan ook eens doen ?
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:37:27 #70
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47054712
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Angst het volgende:

Oew, ja, hij moet veranderen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:38:37 #71
31101 _Led_
pi_47054755
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef gronk het volgende:

[..]

Tuurlijk, want het bevalt haar niet en zij doet tenslotte al genoeg haar best door uhhhh.... tja... ehh.... nou ja, zij is een meisje dus het ligt aan hem dus
zzz
pi_47054810
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Laat die vriendin dat dan ook eens doen ?
in dit geval geldt dit voor hem, hij geeft zelf aan 'dat hij niet zo is'
aangezien alles van 2 kanten moet komen, zal hij net zo goed als zij moeten toegeven.
pi_47054896
Jullie oordelen nu wel heel snel opeens.
Hoezo geen gelijke evenwichtige relatie?
Daar kan je niet over oordelen op basis van deze info.

Laatste jaar zijn er voor ons beide ook veel dingen veranderd. Ik eindelijk afgestudeerd. Zij nieuwe baan. Tussendoor gaan samenwonen. Daarna huis gekocht. Ik een nieuwe baan etc.. Leuke dingen, maar ook zaken die voor een hoop spanning kunnen zorgen..
  Redactie Games donderdag 8 maart 2007 @ 15:44:26 #74
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47054959
Ben benieuwd hoe ie erover denkt als z'n vriendin met iemand anders ligt te krikken, wedden dat het dan spannender wordt..

Ik zal even de situatie van jullie uitleggen in Fok! Smilies...

- -

Beiden niet geven en nemen... situatie is hopeloos maak het maar uit, of ga vreemd misschien dat er dan nog een vonkje komt, qua aggressiviteit.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:44:59 #75
31101 _Led_
pi_47054988
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:40 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

in dit geval geldt dit voor hem, hij geeft zelf aan 'dat hij niet zo is'
aangezien alles van 2 kanten moet komen, zal hij net zo goed als zij moeten toegeven.
Ik lees hier alleen maar hoe die jongen z'n best doet.
Ik lees nergens hoe zij haar best doet.
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:53:32 #76
39114 Angst
pi_47055314
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef gronk het volgende:

[..]

hehe zo bedoel ik het niet, maar om de relatie zou hij moeten veranderne, zij is immers een luie hond (tenminste als hij het eerlijk beschrijft).
maar dat kan hij niet doen voor haar omdat zij hem ook niet genoeg geeft.
dus het is hopeloos

daarom stond er ook, voor haar tenminste niet.
als hij een leuk vriendinnetje heeft wat graag wat vaker tijdens de sex robbie williams of britney spears zou willen luisteren zou die het vast wel doen,
maar dit is te extreem en KAN hij niet opbrengen.

sorry als ik verkeerd overkwam
pi_47055364
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

misschien moet je dat niet tegen mij, maar tegen haar vertellen
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:55:13 #78
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47055396
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

misschien moet je dat niet tegen mij, maar tegen haar vertellen
Oew! ja! TS, geef ons het mailadres van je vriendin!
pi_47055453
hou de eer aan je zelf en maak het uit.

zo te horen ben jij de enige die de relatie probeert te verbeteren, en ziet je vriendin zich slechts als het slachtoffer. als je er niet samen aan werkt wordt het toch niets.
pi_47055748
Ze doet wel haar best.

Het is haar idee om door weer bij knuffelen te beginnen de (sex)relatie te verbeteren.

Je moet begrijpen dat dat voor haar al een stap is.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:09:47 #81
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47056070
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef Favorito het volgende:
Jullie oordelen nu wel heel snel opeens.
Hoezo geen gelijke evenwichtige relatie?
Daar kan je niet over oordelen op basis van deze info.
Nou, als er verandering wordt ge-eist waar jij voor jezelf geen verandering nodig ziet?
Het is haast onmogelijk om te veranderen omdat iemand anders (zelfs iemand waarvan
je veel houd) dat wil...

Dan is er geen sprake van een evenwichtige en/of gelijke relatie...
quote:
Laatste jaar zijn er voor ons beide ook veel dingen veranderd. Ik eindelijk afgestudeerd. Zij nieuwe baan. Tussendoor gaan samenwonen. Daarna huis gekocht. Ik een nieuwe baan etc.. Leuke dingen, maar ook zaken die voor een hoop spanning kunnen zorgen..
Dat zijn wel forse veranderingen, maar daarin maken jullie ook persoonlijke veranderingen door,
en probeer je jezelf en je relatie te handelen in de nieuwe situatie... Dat veranderen zoals je dat
door situaties doet gaat meestal niet bewust, hierdoor vallen ze voor jezelf ook minder op, en dat
gaat natuurlijk... Je kan jezelf afvragen ofdat jullie nog wel t beste in elkaar naar boven halen in deze
situatie... Erover praten kan iig altijd... Da's beter dan lijden onder een pikstraf waarbij je de oorzaak
niet weet en/of begrijpt...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:12:48 #82
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47056215
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Favorito het volgende:
Ze doet wel haar best.

Het is haar idee om door weer bij knuffelen te beginnen de (sex)relatie te verbeteren.

Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lust
er niet is, kan je elkaar doodknuffelen maar veranderd niets aan de seks...
B-FliP Youtube Channel
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 16:20:31 #83
5428 crew  miss_sly
pi_47056532
quote:
Ze doet wel haar best.

En de dingen die ik zei, wees je af, want daar hield ze niet van...wat wil je nou? en wat wil zij nou?
pi_47056704
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lust
Nee, vandaar dat ik eerder in het topic het ook al had over vaker gewoon zoenen (en dan niet de zachte kusje-op-de-mond soort, maar gewoon uitgebreid tongen erbij ), dat heeft namelijk wél met lust te maken, en is voor veel vrouwen een belangrijke vorm van intimiteit. Voor de vriendin van TS levert het misschien zelfs meer voldoening op dan de seks zonder orgasme die ze de laatste tijd alleen maar gehad hebben. Verder denk ik dat mijn tip van het inzepen onder douche ook wel tot enige vorm van lust kan leiden.
En ts, als je voor dat douchen nou ook nog een stuk of 20 waxinelichtjes in de badkamer zet en zorgt voor een heel lekkere lavendel douchegel of zo, dan zit het met die romantiek ook wel goed
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:28:17 #85
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47056831
quote:

Man, loop niet zo te zemelen. Straks loopt 't ergens anders op spaak, ben je een paar jaar vrijgezel en dan loop je tegen een mokkel aan wat niet zo loopt te miepen als je ook maar een verdachte beweging maakt. Sterker nog, met een beetje mazzel heb je een beetje assertief type, en drumt ze je tegen 't aanrecht aan tijdens 't afwassen en neemt ze je ter plekke.

Lees dan 't geneuzel wat je hier loopt uit te slaan nog maar eens na.
pi_47056924
Dat douche verhaal klinkt goed. Al vaak over nagedacht, maar de douche wordt nog verbouwd....dus..

En tongen zit er niet in. Ik vind het niet erg, maar ze vind het niet meer zo nodig. We zijn ook geen kinderen meer he. Zij bijna 30 en ik 28... Maar toch het zou wel vaker moeten gebeuren dan helemaal niet meer..
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:53:36 #87
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47057877
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Favorito het volgende:
Dat douche verhaal klinkt goed. Al vaak over nagedacht, maar de douche wordt nog verbouwd....dus..

En tongen zit er niet in. Ik vind het niet erg, maar ze vind het niet meer zo nodig. We zijn ook geen kinderen meer he. Zij bijna 30 en ik 28... Maar toch het zou wel vaker moeten gebeuren dan helemaal niet meer..
Moet je een kind zijn om je tong te gebruiken bij t zoenen? Voor mij geen heftige zoensessie
zonder tong erbij hoor... En zo praat je als iemand van 50...
B-FliP Youtube Channel
pi_47057973
quote:
Pfff, als zelfs dat al te veel is. Het lijkt je oudtante wel!

Ik zou in jouw geval er geen moeite in willen steken.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:57:30 #89
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47058031
Wanneer zijn jullie trouwens voor t laatst eens goed aangeschoten geweest? En/of wezen stappen?
B-FliP Youtube Channel
pi_47058052
Info: Ze is nogal allergisch en krijgt geen lucht als we tongen...

En het kan toch dat je die nate lap niks vindt! Het zijn niet mijn woorden, ik verdedig nu alleen mn vriendin maar. Liefde maakt blind...
pi_47058138
Ze is allergisch voor je tong?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:59:53 #92
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47058144
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Favorito het volgende:

En het kan toch dat je die nate lap niks vindt! Het zijn niet mijn woorden, ik verdedig nu alleen mn vriendin maar. Liefde maakt blind...
Snap je nu wat ik bedoelde met die ongelijke/onevenwichtige relatie?
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:06:20 #93
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47058410
Ik heb dit allemaal zitten lezen en uiteindelijk las ik net hier boven dus dat ze WEL haar best doet?
Hoe dan ook... wat ik alsnog niet snap... hoe heeft dit zover kunnen komen?
Dat jullie op dit ongemakkelijke nivo zitten met elkaar?
De een communiceert niet met de ander en als dat het niet is, heb je i.p.v communicatie MISLEIDENDE communicatie "om jou een plezier te doen".
Sorry maar dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden betreffende de situatie waar jullie twee nu in zitten.

Nu heb ik zowiezo een korte lont betreft dit soort dingen tegenwoordig want ik heb ook zo mijn "problem girls" gehad qua relaties en oehhh wat ben ik die zat zeg.
Nooit meer.
Mijn huidige girl is ook niet perfect net zo min dat ik perfect ben.
Maarrrrrrrrr het wezenlijke verschil met mijn andere relaties is: er is communicatie!
Heb het ondertussen meer dan een jaar met haar en tot nu toe geen kriemen of harde ruzies gehad.
Waarom?
Waarom kan een relatie zonder zuchten, steunen, kreunen en conflicten?
Want we communiceren ALLES.
(Sommige mensen kijken mij echt scheef aan als ik zeg dat wij nog nooit echt ruzie hebben gehad. Die vinden dat raar.)
En DAT is wat mist in jullie relatie momenteel.
Juist dat wat een relatie een relatie maakt: communicatie.
Al zo lang bij elkaar, en dan in zo'n situatie.
Ik kan er met mijn kop niet bij.
Echt niet.
pi_47058581
quote:

Romantisch cadeau idee:

pi_47058887
quote:

Mijn vriend is ook 28, en ik ben ook allergisch en heb daardoor flinke problemen met mijn luchtwegen. Gewoon een kwestie van af en toe wat lucht gunnen En ik moet zeggen dat ik het ook niet zo heel nodig vond/vind, maar het is gewoon een vorm van intimeit die los kan staan van seks en gecombineerd met die inzeepsessie in de douche toch bij mij voor evenveel voldoening kan zorgen.
Ik moet trouwens zeggen dat ik wel het idee krijg dat jouw vriendin voor erg weinig open staat, ze maakt het jou zo erg moeilijk om romantisch te zijn. Kaarsjes enz. zijn leuk en moet je ook zeker vaker doen als dat is wat zij wil, maar voor mij horen bij een romantische avond toch wel enige handelingen die je bij ieder ander dan je partner niet zou uitvoeren, anders wordt het inderdaad te platonisch zoals eerder al gezegd.
Ik denk dat je het misschien ook zo aan je vriendin moet uitleggen: dat je het helemaal niet erg vindt om geen seks te hebben (ook al is dat misschien een klein leugentje ), maar dat er wel een en ander moet gebeuren zo af en toe dat jullie onderscheidt van een broer-zus relatie. Dat was enige tijd geleden het geval in mijn relatie, en door het nu weer af en toe samen douchen en het zoenen doorbreek je dat en blijf je elkaar gewoon als seks-partner zien.
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:20:25 #96
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47058934
quote:
Misschien een idee om iets aan je techniek te doen? Tongen != smoren.

Dito sex: als je een echte, prototypische blanke man bent, dan doe je waarschijnlijk niets met je heupen. Doe eens een half jaartje martial arts en kijk dan nog eens.
pi_47059002
Ik ben ook allergisch en hij heeft in de zomer enorme hooikoorts, toch zoenen we gewoon met tong hoor. Al moet ie tussendoor ff z'n neus snuiten in de zomer, so what
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47060357
Wat ik het probleem vind is dat er naar mijn mening vanuit haar NIETS gedaan word, ja ik heb het topic gelezen en ik vind: Er word door haar niets gedaan.

Zodra ze kinderen wilt, bespringt ze je elke dag op getimede momenten om zo snel mogelijk zwanger te raken.. Ze klinkt als zo'n typje... Bij mij zou dat heel snel over zijn. Gejank over dat ik te veel sex wil? So fucking what? Je moet je zorgen gaan maken als ik het alleen maar af doe met over de rug kriebelen of massage

Persoonlijk zou ik snel de knoop doorhakken en afscheid van haar nemen, koophuis of niet.. Je komt nu op de leeftijd waarin kinderen een rol gaan spelen of trouwen, voor je het weet ben je 20 jaar verder en met spinnenwebben rond je gereedschap
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:28:31 #99
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47061440
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:39 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

zou je dan niet eens moeten praten wat er dan écht aan de hand is...?
Inderdaad, meestal is geen zin in sex wel een teken dat er iets niet goed zit.
Praat eens met haar. Is er echt niks aan de hand dan kun je gewoon eens een een avondje er voor maken. Lang voorspel, veel zoenen, knuffelen en pas na een paar uur eens richting sex leiden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:30:26 #100
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47061503
'Schat, we moeten eens praten'

'nu niet, want ik moet m'n haren wassen, een soapserie kijken, m'n studieboeken uitsorteren, etc....'
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:36:55 #101
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_47061682
Het codewoord is inderdaad gewoon praten. Zonder ruzie en op een rustig moment, zonder tv die aanstaat op de achtergrond oid. En idd laten weten dat het je niet per se gaat om het geen seks hebben, maar dat je hier wel aan wil werken, ook voor haar, maar ook mét haar.
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:43:14 #102
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_47061866
heb aandacht voor haar tijdens de sex, en alleen voor haar, jij komt later wel.......
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:54:24 #103
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47062217
Moet je natuurlijk wel eerst sex hebben

of je leest het topic even
pi_47068335
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Volgens mij doet ze geen ene bal behalve zeggen dat het haar niet bevalt...

Dat gaat idd ook niet werken, zij zal toch echt aan moeten geven wat ze dan wel wil, hij zal dat ook moeten doen en dan moeten ze gedeelde grond vinden, is dat er niet, tja....

Maar hij typt hier, dus dat hij het meeste aan advies enzo krijgt is niet zo gek...
pi_47068479
quote:

[..]

Als er een drempel ligt voor seks en er te weinig gewone intimiteit is dan los je dat vaak goed op door de gewone intimiteit terug te brengen, zonder de "dreiging" van seks erbij.
Dan gaat die drempel tot seks als het goed is minder worden omdat je al lichamelijk bent, gaat het mooier vloeien, is het niet zo'n moment van niets naar nu gaan we seks hebben.
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:38:33 #106
31101 _Led_
pi_47073539
"Sex ??? Je pusht me te veel !! Ga weg !!"
"Zoenen ? Je weet toch dat ik allergisch ben, doe niet zo gek !!!"

Dus als ik het goed begrijp hebben jullie een relatie die bestaat uit samen tv kijken, de was doen en het huis schoonmaken ?
zzz
pi_47085182
Pfff ik weet hoe het moeilijk dit is. Heb zelf problemen ook over wonnen. (lees: het is uitgegaan,).Het enige wat ik je kan melden is probeer niet te hard ,want dat werkt juist in de tegenovergestelde richting. Het gaat haar juist irriteren en wil ze niet. Ik denk dat jullie eens met zijn 2en om de tafel moeten gaan zitten(tip neem haar mee naar haar favo restaurant en ga daar praten). Volgens mij zit geen zin in seks meer in de relatie sfeer dan in lichamelijke. (lees die van ons stijgert toch wel(niet altijd maar in de regel wel)

Hoe langer jij in deze siutatie zit; hoe meer het gaat slopen aan jouw zijde en dan gaat bij jouw ook niet in de koude kleding zitten. Wat uiteindelijk kan leiden tot vreemd gaan en dat wil je niet (dat is ze niet waard! Niemand)

Verder ga afvragen wat je van haar wil weten en vraagt dit niet gelijk recht door zee en niet op een dwingende manier (met andere worden stel een lijstje op met punten wat je echt wil weten (geen vragen waarom niet kussen ,waarom geen seks ,etc))wordt vooral niet boos. Werkt toch niet en je krijg er later spijt van.

Als laaste wil ik mee geven ,maak ook een lijstje met wat je gaat verwachten van de relatie en wat je wil. Komen die niet met haar overheen is maar een keuze stop de relatie. Hoe moeijlijk het ook is en hoe lang er ook in de knop mee ligt, het is beter. Je wilt toch ook iemand waarmee je gelukkig ben en niet altijd hoeft te denken van zal je ze wel zin heeft.(lees: je hoort er voor elkaar te zijn ook voor de seks).
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:22:42 #108
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_47098442
Als zij geen zin heeft in seks etc. heeft ze denk ik al helemaal geen zin om in een publieke ruimte te gaan praten over de problemen met seks in hun relatie, maar goed, wie ben ik.
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_47099444
Vrouwen
Als ze wel verbetering wil, maar zelf niet al te veel moeite insteekt, lijkt het me een simpele keus.
Of praten zoals iedereen hier zegt.
Of toch gaan nadenken over een kleiner koophuis
Liefde en infectie
pi_47101730
quote:

Klinkt niet zo best.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 01:39:11 #111
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47115711
quote:
door mij te bellen,makkelijk zat
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_47115810
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:06 schreef gronk het volgende:
Ik mis 'DUMPEN!!!'

Serieus, na anderhalf jaar al zo gaan lopen miepen, dat belooft niet veel goeds
Wat is dat toch met de 'wegwerpmaatschappij' van tegenwoordig? Je bewaart iets alleen zolang het leuk is, en bij de eerste de beste tegenslag gooi je het weg om een nieuwe te halen?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 02:35:59 #113
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47116510
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 01:43 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wat is dat toch met de 'wegwerpmaatschappij' van tegenwoordig? Je bewaart iets alleen zolang het leuk is, en bij de eerste de beste tegenslag gooi je het weg om een nieuwe te halen?
idd,opvallend maar waar,snap het ook niet dat mensen elkaar dumpen zodra het ff niet lekker loopt.
naar mijn mening moet je ALLES in een relatie kunnen bespreken,dus ook je sexuele fantasiën.
in de praktijk blijkt vaak anders;mensen durven dergelijke zaken niet te bespreken met hun partner(schamen zich),raken daardoor gefrustreerd en stappen of uit de relatie of ze gaan vreemd waardoor ze alsnog van hun partner afgaan(lees de relatie uitgeschopt worden).
zou dus een boel schelen als mensen WEL met elkaar zouden duven discussieren wat hun bezig houdt,het begin van een einde van de relatie start wanneer beide partijen stoppen met praten,zeer dodelijk voor een relatie.
tenslotte kan je wel iemand voor het hoofd kijken maar niet erin,zit je iets dwars dan bespreek je dat zodat je partner de kans krijgt er op te reageren,wel zo fair !
pi_47117361
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 02:35 schreef ZoetZuurHapje het volgende:

[..]

idd,opvallend maar waar,snap het ook niet dat mensen elkaar dumpen zodra het ff niet lekker loopt.
naar mijn mening moet je ALLES in een relatie kunnen bespreken,dus ook je sexuele fantasiën.
in de praktijk blijkt vaak anders;mensen durven dergelijke zaken niet te bespreken met hun partner(schamen zich),raken daardoor gefrustreerd en stappen of uit de relatie of ze gaan vreemd waardoor ze alsnog van hun partner afgaan(lees de relatie uitgeschopt worden).
zou dus een boel schelen als mensen WEL met elkaar zouden duven discussieren wat hun bezig houdt,het begin van een einde van de relatie start wanneer beide partijen stoppen met praten,zeer dodelijk voor een relatie.
tenslotte kan je wel iemand voor het hoofd kijken maar niet erin,zit je iets dwars dan bespreek je dat zodat je partner de kans krijgt er op te reageren,wel zo fair !
Ben het zeker wel met je eens, alleen vraag ik me af tot hoevere TS momenteel hier iets aan heeft. Relaties zijn moeilijk juist omdat je moet blijven proberen eerlijk en open tegen elkaar te blijven, en over het algemeen moet je steeds meer van jezelf open geven.uit eigen ervaring weet ik dat het moeilijk is om dit te doen. Maar als je elkaar zo kan benaderen dat je elkaar stimuleert in (geheime) gedachten en fantasien te delen, dan kan je uiteindelijk wel steeds meer diepgang creeeren en dat zorgt er vaak voor dat je minder snel je maatje de relatie uitschopt.Ik denk dat hierdoor eigenlijk ook op somige ogenblikken in een relatie de stap naar vreemd gaan zo "makkelijk " wordt, je neukertje hoef je niks te vertellen, alleen maar te neuken. Ik was daarnet wat kort door de bocht(was net wakker) maar dat bedoelde ik er wel mee te zeggen.
TS zal ofwel weer moeten zien op te starten met intimiteiten bepraten en misschien opnieuw verkennen van elkaars lichaam ofwel zal de relatie doodbloeden vrees ik. Het verkennen van lichaam denk ik omdat je na een tijdje in de wel bekende sleur kan komen, en door dan een aantal stappen terug te doen kan je ook de lichamelijk sleur(hij zoent me, dus nu wil hij neuken om te komen) te doorbreken.
Dus doe wat zoietzuur aanraad en bep erover
zo nu ga ik maar eens slapen
Liefde en infectie
  zaterdag 10 maart 2007 @ 10:28:06 #115
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47118391
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 01:43 schreef Seneca het volgende:

[..]

Klein detail: Dit is niet de 'eerste de beste tegenslag'.
pi_47215580
Ik had iets gelijkaardigs als de TS, maar minder erg.

Na een kleine 4 jaar samengeweest te zijn is het nut ongeveer 1,5 maand gedaan met mn vriendin, maar we komen nog enorm goed overeen met elkaar, en hebben onlangs nog gepraat over ons relatie, inclusief de seks.

Mijn ex was/is een enorm geil meisje, ze had bijna continu zin in seks, ik ook natuurlijk.
in het begin was de seks goddelijk, altijd spannend, en we wouden steeds meer.
Maar na verloop van tijd ging de spanning weg, we weten beiden niet hoe het kwam.
En de seks werd vrij saai. Lichamelijk was er niks op aan te merken, maar de geestelijke geilheid was gewoon weg. We probeerden af en toe nieuwe dingen uit, om het geestelijke terug te laten komen, af en toe lukte dit nog, maar meestal als we beiden wat gedronken hadden.
Bijna elke keer als we seks hadden verwende ik haar ook oraal, wat ze enorm goddelijk vond, alhoewel ze het niet altijd nodig vond.
Het komt er op neer dat we beiden lichamelijk geil waren, maar zij geestelijk niet meer.
Hierdoor kreeg ik na een tijd het gevoel dat zij enkel seks wou om mij te plezieren.
in het begin pijpte ze mij ook nog vrij vaak, maar dit verminderde ook na verloop van tijd. En ze stak het op de manier waarop ik het haar vroeg. (ik deed hetzelfde als voordien)

Op de duur was de enige manier om haar zin te doen krijgen een vrij intens voorspel (soms inclusief pornofilmpjes) Waardoor het voor mij ook beu werd, omdat ik echt te veel moeite moest doen, en dit elke keer het geval was.

Wat ook dikwijls een afknapper was, was het feit dat ik steeds een condoom moest aandoen, omdat het anders enorm pijn deed (zie topic over besnijden). Waarschijnlijk begon zij zich daar te zwaar op te focussen waardoor ze steeds op slag on-geil werd. Ik denk dus wel dat daar een van de grootste redenen lag waardoor het bergaf ging. (Nu ga ik me binnenkort laten besnijden om van dat probleem al af te zijn)

Ons relatie is niet ten einde gekomen door de seks, maar het was wel 1 van de honderden redenen.

Nu heeft ze sinds kort een nieuw vriendje, en toen we onlangs aan een nachtelijke chatsessie bezig waren verteld dat ze maar aan hem moet denken, en al direct onmenselijk geil word. De seks met hem vind ze geestelijk ook beter dan hoe het ooit met ons geweest was. Nu kickt ze er zelfs op om hem te pijpen, hij moet het haar niet eens vragen. ze word daar zelf nog geiler van.

Dat deed me op die moment (en nu nog natuurlijk) enorm veel pijn om te horen, Mijn zelfvertrouwen op seksueel vlak is nu 0,0, aangezien zij mijn eerste en voorlopig enige sekspartner was.

Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen aan de TS, is dat volgens mij je vriendin bij een andere persoon misschien wel zin zal hebben in seks. (en misschien wel altijd bloedgeil zal lopen) Het is misschien pijnlijk om te horen, maar het is gewoon zo.

Ik en mn ex praatten ook niet echt veel over seks op een serieuzere manier, we waren daar vrij gesloten in, nu met haar nieuwe vriend zijn ze er beiden enorm open voor, en kennen ze elkaars ultiemste fantasiën bij wijze van spreken.

Als jij seks belangrijk vind in een relatie, dan raad ik je toch aan om er eens heel goed met haar over te praten. Niet over het feit dat je seks wil, of wil dat zij zin krijgt in seks, maar gewoon praten over hoe het ECHT komt dat zij geen zin heeft in seks (wat volgens mij niet zuiver aan het feit ligt dat jij haar, volgens haar, af en toe gedwongen hebt), en hoe jullie er samen uit komen. eventueel eens met een relatietherapeut of zo gaan praten samen.

Want hoe je het draait of keert, een relatie staat of valt met de seks.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:34:12 #117
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47215834
en al mee gesleurt aan der haren op bed vast gebonde en flink.....verwent/masage gegeve?
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:46:55 #118
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47218125
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:18 schreef Wafelijzertje het volgende:
- Lang pijnlijk verhaal -
Dit meen je niet!
Nou lekker dan.
Fijn dat ze zo in de wolken is en even vergeet dat wat ze zei best wel eens pijn kon doen omtrent dat haar huidige vriendje het wel allemaal heeft om haar knopjes in te drukken.

Wat dat betreft heb je ook een heel goed punt.
Ben benieuwd of de TS nog een update heeft voor ons binnenkort...
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:05:35 #119
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47218458
quote:
Nee gekkie, een relatie staat of valt met de relatie zelf, en seks is een aardige graadmeter van die relatie.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:44:27 #120
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47219303
quote:
...
Nu heeft ze sinds kort een nieuw vriendje, en toen we onlangs aan een nachtelijke chatsessie bezig waren verteld dat ze maar aan hem moet denken, en al direct onmenselijk geil word. De seks met hem vind ze geestelijk ook beter dan hoe het ooit met ons geweest was. Nu kickt ze er zelfs op om hem te pijpen, hij moet het haar niet eens vragen. ze word daar zelf nog geiler van.

Dat deed me op die moment (en nu nog natuurlijk) enorm veel pijn om te horen, Mijn zelfvertrouwen op seksueel vlak is nu 0,0, aangezien zij mijn eerste en voorlopig enige sekspartner was.
...
Goh... Leuk dat ze dat even aan je meldt...
B-FliP Youtube Channel
pi_47220234
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Hij kan het toch beter van zn ex horen dan van mij
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:08:24 #122
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_47221856
quote:
-Pijnlijk verhaal-

Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen aan de TS, is dat volgens mij je vriendin bij een andere persoon misschien wel zin zal hebben in seks. (en misschien wel altijd bloedgeil zal lopen) Het is misschien pijnlijk om te horen, maar het is gewoon zo.

- verwijderd door admin -
pi_47226160
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Enerzijds is het enorm pijnlijk om te horen, maar anderzijds kan ik er maar uit leren e. en sommige fouten die ik gemaakt heb zoveel mogelijk proberen vermijden bij een volgende. (kga me nu laten besnijden, dus de pijn zal alvast weggaan)
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:29:18 #124
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47226675
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:15 schreef Wafelijzertje het volgende:
Enerzijds is het enorm pijnlijk om te horen, maar anderzijds kan ik er maar uit leren e. en sommige fouten die ik gemaakt heb zoveel mogelijk proberen vermijden bij een volgende. (kga me nu laten besnijden, dus de pijn zal alvast weggaan)
Wat is er te leren aan de opmerking dat ze veel geiler wordt van haar nieuwe vriendje?
B-FliP Youtube Channel
pi_47226770
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 13:15 schreef Wafelijzertje het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon moet leren leven met het feit dat je geen bedtalent heb
pi_47227507
Dat er dingen zijn die ik niet deed, of soms juist wel, waardoor zij niet (of minder) geil werd.

ik was ook te braaf in bed.

al van die dingen, waar ik nu toch wel uit geleerd heb
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:35:20 #127
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_47228714
Wafelijzertje....sorry maar ik ben het niet met je eens. Of althans deels niet.

Het is bijna vanzelfsprekend dat je ex nu met een ander vriendje ineens vanalles WEL wil die voorheen misten.
Een relatie en sex met een ander, waar je ontzettend verliefd op bent, is natuurlijk heel erg anders. Zij voelt zich totaal anders, blij, verliefd...geen lang slepend verleden, moeilijke dingen, etc...tuurlijk voel je je dan vrij en gedraag je je ook veel vrijer.
Waarschijnlijk net zo vrij als ze ook met jou wel had gekunt ALS jullie over de problemen heen konden komen.

Blijf alleen onthouden dat de kracht van een relatie zit in het feit dat je samen door het leven kunt gaan, goed samen kan leven, maatjes bent, grote beslissingen samen kan nemen, en lekker kan blijven doorsexen.
Opzich is het best wel bijzonder dat je 4 jaar met haar een relatie gehad hebt...en het is wel een beetje makkelijk gezegd dat ze nu met het nieuwe vriendje zoveel meer dingen doet waar jij alleen maar van droomde.
Ik moet nog maar zien hoe zij en haar nieuwe lover het over 4 jaar hebben....of in ieder geval hebben wanneer de eerste passie er wel is...want dat is echt soms best moeilijk om erin te houden.
Hou dat een beetje in het achterhoofd joh, want dat ze nu met haar nieuwe lover allerlei spannende dingen doet is echt wel een beetje logisch.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 14:48:36 #128
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_47229129
Verder vind ik, om terug te komen op de problemen van TS...dat Erodome wel echt goede, en naar mijn mening ook voor je vriendin, tips gegeven heeft.

Hoe dan ook moet er iets veranderen...en omdat sex zo'n beladen onderwerp geworden is zul je dat via een omweg moeten doen.
Of eigenlijk moet je eerst de basis van je relatie verbeteren en de sleur doorbreken. De spinsels van Erodome geven je vast wel een aantal ideeen waar ik bijna van overtuigd ben dat ze zullen werken.

Wel heel erg opvallend dat dit soort problemen zovaak voorkomen en zo extreem herkenbaar is, ook voor mij...al leer je daar op den duur verstandiger mee op te gaan.
Zou het dan zo zijn dat mannen in het algemeen vaak te snel opdringerig worden, signalen niet oppakken, praten maar niet op de juiste manier, onzeker worden door afwijzingen, enz enz...noem de hele spiraal maar op.
Erg opvallend dat ik dit soort dingen al vaak gelezen heb....al kun je er in je eigen leventje toch nog steeds weinig aan doen dat het TOCH gebeurd
pi_47237654
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:35 schreef richie29 het volgende:
Wafelijzertje....sorry maar ik ben het niet met je eens. Of althans deels niet.

Het is bijna vanzelfsprekend dat je ex nu met een ander vriendje ineens vanalles WEL wil die voorheen misten.
Een relatie en sex met een ander, waar je ontzettend verliefd op bent, is natuurlijk heel erg anders. Zij voelt zich totaal anders, blij, verliefd...geen lang slepend verleden, moeilijke dingen, etc...tuurlijk voel je je dan vrij en gedraag je je ook veel vrijer.
Waarschijnlijk net zo vrij als ze ook met jou wel had gekunt ALS jullie over de problemen heen konden komen.

Blijf alleen onthouden dat de kracht van een relatie zit in het feit dat je samen door het leven kunt gaan, goed samen kan leven, maatjes bent, grote beslissingen samen kan nemen, en lekker kan blijven doorsexen.
Opzich is het best wel bijzonder dat je 4 jaar met haar een relatie gehad hebt...en het is wel een beetje makkelijk gezegd dat ze nu met het nieuwe vriendje zoveel meer dingen doet waar jij alleen maar van droomde.
Ik moet nog maar zien hoe zij en haar nieuwe lover het over 4 jaar hebben....of in ieder geval hebben wanneer de eerste passie er wel is...want dat is echt soms best moeilijk om erin te houden.
Hou dat een beetje in het achterhoofd joh, want dat ze nu met haar nieuwe lover allerlei spannende dingen doet is echt wel een beetje logisch.
Ik weet het, als die 4 jaar gaan samenzijn zal da ook compleet anders zijn. Ook als ik een nieuw vriendinneke heb zal da in het begin volledig anders zijn. Ik kan ermee leven, maar nu doet het me toch wel pijn om te horen
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:56:41 #130
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_47250567
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 07:38 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

Ben het zeker wel met je eens, alleen vraag ik me af tot hoevere TS momenteel hier iets aan heeft. Relaties zijn moeilijk juist omdat je moet blijven proberen eerlijk en open tegen elkaar te blijven, en over het algemeen moet je steeds meer van jezelf open geven.uit eigen ervaring weet ik dat het moeilijk is om dit te doen. Maar als je elkaar zo kan benaderen dat je elkaar stimuleert in (geheime) gedachten en fantasien te delen, dan kan je uiteindelijk wel steeds meer diepgang creeeren en dat zorgt er vaak voor dat je minder snel je maatje de relatie uitschopt.Ik denk dat hierdoor eigenlijk ook op somige ogenblikken in een relatie de stap naar vreemd gaan zo "makkelijk " wordt, je neukertje hoef je niks te vertellen, alleen maar te neuken. Ik was daarnet wat kort door de bocht(was net wakker) maar dat bedoelde ik er wel mee te zeggen.
TS zal ofwel weer moeten zien op te starten met intimiteiten bepraten en misschien opnieuw verkennen van elkaars lichaam ofwel zal de relatie doodbloeden vrees ik. Het verkennen van lichaam denk ik omdat je na een tijdje in de wel bekende sleur kan komen, en door dan een aantal stappen terug te doen kan je ook de lichamelijk sleur(hij zoent me, dus nu wil hij neuken om te komen) te doorbreken.
Dus doe wat zoietzuur aanraad en bep erover
zo nu ga ik maar eens slapen
in de praktijk hebben mensen er niet altijd tijd en energie voor,maar als je een relatie goed wilt houden moeten beide partijen bereid zijn op dagelijkse basis te investerende verhouding geven en nemen moet kloppen).
stopt de een met praten is dat het begin van het einde,kwestie van tijd voordat je langs elkaar heen gaat leven en uiteindelijk uit een relatie stapt.
praten is dus de oplossing,blijf praten over wat je denkt,voelt en je bezig houd,maar vraag je partner er ook met regelmaat naar,belangrijk dat je van elkaar weet wat er in de ander omgaat.
pi_47251588
Sorry hoor. Maar wat ik allemaal lees over je vriendin vind ik wel erg ver. Ze wilt bijna niks. En ben nog maar op de 1ste pagina met lezen. Kijk dat sex er nou niet altijd in zit is niet zon probleem, maar elkaar een knuffel geven moet toch niet zo moeilyk zijn??
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:37:04 #132
81237 releaze
best of both worlds
pi_47251912
ik herken behoorlijk veel in het verhaal van de ts, alleen sta ik dan aan de kant van de vriendin
ik heb ook geen zin in seks (meer). het is altijd hetzelfde riedeltje, ik word daar niet (meer) geil van. M'n vriend wel, die wil er dan graag bovenop, maar dat knapt het voor mij nog meer af. Soms geef ik toe en mag ie er bovenop, soms ook niet en dan trekt ie zichzelf af. ik heb ook gewoon dat geile gevoel niet (meer) in mijn buik, zelfs als ik zelf masturbeer is de aanzet niet omdat ik geil ben, maar omdat ik wil slapen, of juist wakkerder wil worden. De enige keren dat ik wel 'iets' voel is in m'n stopweek. Nou, feestje, dat is lekker.
Ik heb vaker tegen mijn vriend gezegd dat het voorspel beter moet, alleen ik weet niet hoe. Het doet zeer wanneer hij mijn borsten of mijn doos aanraakt als ik niet geil ben. Hij mag van mij een stuk meer oraal, een stuk meer uitdagender, een stuk meer teasen, maar hij weet niet hoe (en frankly, ik ook niet) dus blijft het gewoon bij het oude, en kom ik in een negatieve seksspiraal terecht, wat natuurlijk ook z'n weerslag kent op mijn vriend.
Ik voel me nog moedelozer over deze situatie dan hij. Waarom heb ik die gevoelens niet? Waarom heb ik die gevoelens niet bij mijn sekspartners? En niet alleen bij hem, maar bij alle anderen ook?

En het ligt niet aan het gebrek aan intimiteit, of het gebrek aan praten. Intimiteit en praten doen we namelijk regelmatig. We gaan regelmatig samen douchen en inzepen, we doen regelmatig leuke dingen samen en we praten over alles wat ons dwars zit, geheimen heb ik iig niet, en al m'n seksuele fantasietjes die ik heb kent hij ook, ik ken ken de zijne.
Het is niet dat ik geen seks wil. Ik wil juist seks. Ik wil verschrikkelijk graag geile neukseks hebben, en daar ligt juist een deel van het probleem. Het lukt ons niet dat niveau te bereiken, en alle niveaus daaronder ben ik na in totaal 8 seksueel-actieve jaren gewoon zat.
Nou lekker, heen en weer pompen. Ik heb dat enthousiasme daarover nou nog nooit gesnapt, nog nooit meegemaakt, nog nooit mogen voelen. Ik vind een korstje openkrabben haast een fijner gevoel.

Nuja goed, ik raak door deze hele situatie natuurlijk ook behoorlijk seksueel gefrustreerd, en dat helpt natuurlijk helemaaaaal niet om hier boven op te komen
  woensdag 14 maart 2007 @ 00:42:31 #133
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47252082
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef releaze het volgende:
Nou lekker, heen en weer pompen. Ik heb dat enthousiasme daarover nou nog nooit gesnapt, nog nooit meegemaakt, nog nooit mogen voelen. Ik vind een korstje openkrabben haast een fijner gevoel.
Sex is sowieso ontzettend overgewaardeerd
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:33:54 #134
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_47255898
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef releaze het volgende:

-- Goed, eerlijk en zwaar interessant verhaal
Ik ben echt heel, heel erg benieuwd hoeveel dames zich hierin zouden herkennen
Mag ik het zo samenvatten:

Ik wil wel, maar ik wil ook niet ?

Eigenlijk he...is het eerste en enige wat me hier te zo te binnenschiet;
Durf jij je wel écht te geven? Alles los te laten en je over te geven aan je partner? Of gebeurd zoiets alleen (toevallig) wanneer er wat gedronken is?

Als je dit zo leest heb ik zo'n gevoel van; Dat lukt je dus echt wel om er bovenop te komen en te doen wat je zo graag wil...alleen moet je net die trigger zien te vinden, muurtje slopen, vervelende ervaring verwerken...kan misschien wel vanalles zijn?....en die ligt waarschijnlijk wel bij jezelf...maar waar precies dan?...tja
Tjonge...nou ja je bent er in ieder geval echt niet alleen meer op de wereld, schrale troost
pi_47256197
Ik kan me er wel in vinden. Na 6 jaar bij dezelfde partner en 9 sexueel actieve jaren heb ik ook het idee dat er niet veel nieuws meer is.
Vergis je niet, ik vind sex heeeeeerlijk. Het liefst zo veel en zo vaak mogelijk. Maar het lijkt erop dat er nog weinig variatie te vinden is. We kennen elkaar door en door, kennen elkaars plekjes, kunnen totaal ons zelf zijn bij elkaar. En dat is dan ook meteen "het probleem", er valt niets meer te ontdekken.

Gelukkig kunnen wij elkaar nog wel opwinden, teasen elkaar gerust een paar dagen voordat we sex hebben, en dan zijn we ook echt geil. Maar de sex zelf is niet vernieuwend. Het teasen, de opwinding vooraf, etc vind ik leuker dan de sex zelf. En eigenlijk heb ik daar inmiddels wel vrede mee.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 10:54:45 #136
5428 crew  miss_sly
pi_47258060
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef DDBtje het volgende:
Ik kan me er wel in vinden. Na 6 jaar bij dezelfde partner en 9 sexueel actieve jaren heb ik ook het idee dat er niet veel nieuws meer is.
Vergis je niet, ik vind sex heeeeeerlijk. Het liefst zo veel en zo vaak mogelijk. Maar het lijkt erop dat er nog weinig variatie te vinden is. We kennen elkaar door en door, kennen elkaars plekjes, kunnen totaal ons zelf zijn bij elkaar. En dat is dan ook meteen "het probleem", er valt niets meer te ontdekken.
Tja, van de andere kant: hoeveel variatie zit er in masturbatie? en dat blijven we toch ook ons hele leven doen? Alleen al omdat klaarkomen zo lekker is, toch?
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:15:40 #137
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47258722
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef miss_sly het volgende:

Tja, van de andere kant: hoeveel variatie zit er in masturbatie? en dat blijven we toch ook ons hele leven doen? Alleen al omdat klaarkomen zo lekker is, toch?
Klopt. Iedere week eten bij de Librije gaat ook vervelen, op den duur. 't is een beetje flauw om dat te wijten aan de kok.

Wat prima helpt is een tijdje op droog brood zitten, en een maandje alleen maar droge rijst eten.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 11:27:59 #138
5428 crew  miss_sly
pi_47259185
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Klopt. Iedere week eten bij de Librije gaat ook vervelen, op den duur. 't is een beetje flauw om dat te wijten aan de kok.
Psies
quote:
Wat prima helpt is een tijdje op droog brood zitten, en een maandje alleen maar droge rijst eten.
Ik wil helemaal niet droogstaan
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:46:42 #139
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47259837
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:27 schreef miss_sly het volgende:

Ik wil helemaal niet droogstaan
Ik ook niet, maar als mensen gaan lopen miepen dat het allemaal saai is ('alweeeeer gemarineerde truffels met een balsamicodressing') dan is onthouding best een aardige manier om 't weer spannend te krijgen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:49:17 #140
14827 Kogando
Modelprutser
pi_47259949
Als je een kat niet genoeg te vreten geeft gaattie naar de buren. Heeft ze toevallig een leuke collega waar ze soms wel eens 'wat mee gaat drinken na het werk'?

Dumpen die hap, dit wordt niks.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:10:35 #141
81237 releaze
best of both worlds
pi_47260666
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef richie29 het volgende:

[..]

Durf jij je wel écht te geven? Alles los te laten en je over te geven aan je partner? Of gebeurd zoiets alleen (toevallig) wanneer er wat gedronken is?

Als je dit zo leest heb ik zo'n gevoel van; Dat lukt je dus echt wel om er bovenop te komen en te doen wat je zo graag wil...alleen moet je net die trigger zien te vinden, muurtje slopen, vervelende ervaring verwerken...kan misschien wel vanalles zijn?....en die ligt waarschijnlijk wel bij jezelf...maar waar precies dan?...tja
Tjonge...nou ja je bent er in ieder geval echt niet alleen meer op de wereld, schrale troost
Oh ik kan zeker een aantal dingen bedenken, en ik heb er ook al aan gewerkt, maar op de een of andere manier blijft mijn lichaam en geest gewoon op slot gaan. Het werd hier boven ook al een keer gezegd, nieuw vriendje en dan is alles leuk en spannend en staat je lichaam strak door de hormonen waardoor alles helemaal geweldig is, maar zodra dat afneemt neemt het bij mij ook de lust weg, is neuken niets meer dan op en neer pompen, ervaar ik meer nadelen dan voordelen en is het spel in bed gewoon om te lachen. Spanning creeeren? Wat voor'n spanning? Als ik de spanning zie/voel/meemaak dan weet ik dat het tijd om te neuken is en verdwijnt die spanning volledig. Eindstand: nogsteeds niet geil!

Dus eigenlijk is de vraag, hoe hou ik een opgebouwende spanning vast, zonder het kapot te rationaliseren?
pi_47261159
Ik merk dat dit topic een beetje richting algemeen 'ik heb geen zin' gaat, dus voel me toch geroepen even te reageren. Ik zit in een vergelijkbare situatie als releaze, wél intimiteit, maar eigenlijk nooit zin in seks, terwijl ik wel zin in seks wil hebben, want ik vind dat het bij een relatie hoort. Daarnaast was het vroeger ook gewoon leuk en lekker, en dat mis ik. Afgelopen 2 dagen heb ik gemerkt hoe sterk het een spiraal is, zowel neerwaarts, maar in mijn geval nu opwaarts. Maandagavond hebben we voor het eerst in weken weer seks gehad, en toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik nog steeds zin, wat voor mijn doen redelijk uitzonderlijk is op zo'n vroeg tijdstip
In het verleden heb ik ook al gemerkt dat als we gewoon een keer seks hebben, er meestal wel een opleving is, hoewel nooit zo sterk als nu. Het probleem ligt em dus ook in die eerste keer weer, hoe doorbreek het patroon. Jammer genoeg heb ik geen flauw idee waarom we toevallig maandagavond allebei zin hadden (zit in stopweek en had net enorme jankbui gehad, toch niet echt geil gezicht te noemen ). Ik weet niet wat de 'trigger' is, waarom word ik die enkele keer ineens geil bij het idee aan seks met mijn vriend, maar doet het me meestal helemaal niets, niet met hem, niet met een ander, ik denk er dan aan zoals releaze al zo mooi beschreef 'op en neer pompen'.
Ik heb trouwens wat betreft masturberen ook precies hetzelfde: ik doe het wel, maar niet omdat ik geil ben, puur voor de ontspanning. Soms snap ik mezelf niet meer
pi_47261588
PORNO
Denique caelum
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:40:29 #144
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47261615
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef As_33 het volgende:

Ik heb trouwens wat betreft masturberen ook precies hetzelfde: ik doe het wel, maar niet omdat ik geil ben, puur voor de ontspanning. Soms snap ik mezelf niet meer
Gelukkig, vrouwen begrijpen zichzelf ook niet
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 13:17:18 #145
5428 crew  miss_sly
pi_47262781
Als masturbatie puur voor de ontspanning wel ok is, kan dat dan niet ook voor seks gelden?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:10:04 #146
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47264548
quote:
Ik neem trouwens aan dat je ter compensatie het dus wel snapt en tollereert dat hij het met zichzelf doet om stoom af te blazen van tijd tot tijd?
Dit vraag ik omdat ik her en der hier meerdere malen heb gelezen dat sommige partners dat echt niet snappen.
Mijn vriendin helpt mij liever ook bijvoorbeeld i.p.v dat ik het zelf doe.
Als ik het zelf doe voelt het volgens haar niet helemaal correct.
Niet dat ze zoiets mij kan verbieden, maar ze heeft het liever niet.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 14:14:16 #147
5428 crew  miss_sly
pi_47264675
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:10 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ik neem trouwens aan dat je ter compensatie het dus wel snapt en tollereert dat hij het met zichzelf doet om stoom af te blazen van tijd tot tijd?
Dit vraag ik omdat ik her en der hier meerdere malen heb gelezen dat sommige partners dat echt niet snappen.
Alleen al van de term "helpt mij" en dan de bijkomende gedachte, krijg ik al de kriebels
pi_47265058
Hebben degene bij wie die lust zo erg verdwijnt misschien wat last van een verwachtingspatroon, dat je wat in je hoofd hebt van wat het zou moeten zijn en het snel niet goed is als het dat niet is?

Proberen ze zichzelf wel in the mood te krijgen door aan leuke dingen te denken, sexy te kleden, zichzelf als een seksueel wezen te zien, zelf te teasen op momenten dat echt seks hebben er toch niet inzit(voorspel veel eerder beginnen, beetje opbouw in spanning houden), terug te denken aan spannende dingetjes die je samen gedaan hebt, aan dingetjes te denken die je nog wil gaan doen(stel je bent ergens en ziet de ideale buitensekslokatie, hou je dat in je hoofd om misschien later eens voor te stellen?), dat soort dingen.

Zorgen ze er wel voor dat de sleur een beetje uitblijft door niet iedere avond hetzelfde patroon te volgen(thuiskomen, eten, beetje relaxen, seks, slapen).
En dat ook in de seks, als je steeds hetzelfde riedeltje doet wordt het wel saai, daar kan je zelf ook wat aan doen door dat anders te doen, zelf daarin wat in te brengen, je kan dat niet altijd bij de ander leggen.
Als jij al niet weet wat je dan wil, hoe moet de ander dat dan weten?
Probeer de ideeen die je hebt ook eens op de ander uit, door allebei dingen te verzinnen hou je een grotere variatie, als dat maar van 1 kant moet komen en dat dan ook vaak niet goed bevalt dan wordt het heel moeilijk.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:27:44 #149
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47265157
quote:

pi_47267462
Je moet haar gewoon eens lekker zwaffelen. En dan haar gezicht voblaffen met je lauwe but!
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:53:48 #151
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47268168
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:14 schreef miss_sly het volgende:
Alleen al van de term "helpt mij" en dan de bijkomende gedachte, krijg ik al de kriebels
Hoezo?
Het is een manier van formuleren.
Meer niet.
Ze wil mij liever plezieren dan dat ik zelf aan de haal moet gaan.
Tevens blijkt ze dit erg leuk te vinden om te doen.
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:27 schreef gronk het volgende:
Mja ik probeer ook mijn best te doen om dit te begrijpen.
Ik denk dat het onzekerheid is of zo. Een vrouwelijk iets.
In de trant van: hij doet het met zichzelf oh jee ik geef hem niet genoeg en hou hem niet tevreden.
Denk ik.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 15:56:29 #152
5428 crew  miss_sly
pi_47268271
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Hoezo?
Meer niet.
Er zijn wel meer termen waar ik een hekel aan heb, en dit vind ik er echt een van.
Bovendien zie ik niet zo waarom je het niet zelf zou kunnen doen als zij toch niet wil. Wat is er nou prettig aan one-way seks? ik denk ook neit dat ze dit prettig vindt, maar dat ze het nog erger vindt als je masturbeert. Iets andere insteek, imo.
quote:
Mja ik probeer ook mijn best te doen om dit te begrijpen.
Ik denk dat het onzekerheid is of zo. Een vrouwelijk iets.
In de trant van: hij doet het met zichzelf oh jee ik geef hem niet genoeg en hou hem niet tevreden.
Denk ik.
Geen vrouwelijk iets
Ik zou het prima vinden, als ik toch geen seks zou willen.
Echter: op zich heeft ze in dit gevalook gelijk: ze heeft geen/weinig zijn, geeft dus niet genoeg en houdt je op dat punt iig niet 'tevreden'.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:36:29 #153
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47269507
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef Darkwolf het volgende:
Hoezo?
Meer niet.
Dan 'helpt' ze je dus niet, maar doet ze iets wat jullie beide leuk vinden...

Seks is iets wat je met z'n samen doet, en samen plezier aan hebt...

Als de een het louter doet om de ander te plezieren dan is t geen seks naar mijn mening
dan is t bevrediging...
B-FliP Youtube Channel
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:41:49 #154
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47269692
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef richie29 het volgende:

Ik vraag me ook af hoeveel mensen er samen zijn terwijl ze niet eens meer lauw van elkaar
worden en het er niet over willen en/of durven hebben omdat dat iets zou veranderen...
B-FliP Youtube Channel
pi_47273188
quote:

[..]

Ik doe het ook, dus hij mag ze gang gaan zo veel ie wil. Alleen liever niet waar ik bij ben als ik zelf totaal niet geil ben, maar als hij dan nog even gaat douchen, hou ik hem niet tegen hoor.
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:29:03 #156
112429 TriPa
We’re out of control
pi_47282401
TS is verdwenen?
pi_47285887
PORNO!
  donderdag 15 maart 2007 @ 06:58:28 #158
81237 releaze
best of both worlds
pi_47290183
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef erodome het volgende:
Hebben degene bij wie die lust zo erg verdwijnt misschien wat last van een verwachtingspatroon, dat je wat in je hoofd hebt van wat het zou moeten zijn en het snel niet goed is als het dat niet is?

Proberen ze zichzelf wel in the mood te krijgen door aan leuke dingen te denken, sexy te kleden, zichzelf als een seksueel wezen te zien, zelf te teasen op momenten dat echt seks hebben er toch niet inzit(voorspel veel eerder beginnen, beetje opbouw in spanning houden), terug te denken aan spannende dingetjes die je samen gedaan hebt, aan dingetjes te denken die je nog wil gaan doen(stel je bent ergens en ziet de ideale buitensekslokatie, hou je dat in je hoofd om misschien later eens voor te stellen?), dat soort dingen.
ik weet niet of jij weet hoe het is om geen zin in seks te hebben. denken aan seks of aan 'spannende dingen' doet het hem gewoon niet. wat ik nog graag zou willen doen is niet aan de orde, aangezien het voor mij allemaal niet meer zo hoeft, en de ideeen die ik heb allang besproken zijn en in al z'n volledigheid out of the question zijn waar niet over te onderhandelen valt. (en de vraag ook nog eens is of ik daar lustiger om wordt )
quote:
Zorgen ze er wel voor dat de sleur een beetje uitblijft door niet iedere avond hetzelfde patroon te volgen(thuiskomen, eten, beetje relaxen, seks, slapen).
En dat ook in de seks, als je steeds hetzelfde riedeltje doet wordt het wel saai, daar kan je zelf ook wat aan doen door dat anders te doen, zelf daarin wat in te brengen, je kan dat niet altijd bij de ander leggen.
Als jij al niet weet wat je dan wil, hoe moet de ander dat dan weten?
Probeer de ideeen die je hebt ook eens op de ander uit, door allebei dingen te verzinnen hou je een grotere variatie, als dat maar van 1 kant moet komen en dat dan ook vaak niet goed bevalt dan wordt het heel moeilijk.
van alle veranderingen en voorstellen wordt hij geil, niet ik. het gevoel is er niet, komt er niet en als het er wel is, is het niet langer vast te houden dan 5 minuten. Het fysieke gevoel van seks is gewoon niet overweldigend lekker, hoewel ik me afvraag of het uberhaupt om het fysieke gevoel gaat of gewoon om de rush van hormonen die je gewoon in een andere staat van zijn brengen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 08:02:46 #159
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47290500
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef miss_sly het volgende:
Bovendien zie ik niet zo waarom je het niet zelf zou kunnen doen als zij toch niet wil.
quote:
Ik zou het prima vinden, als ik toch geen seks zou willen.
Echter: op zich heeft ze in dit gevalook gelijk: ze heeft geen/weinig zijn, geeft dus niet genoeg en houdt je op dat punt iig niet 'tevreden'.
Het geen kwestie van willen.
Opzich wil ze altijd wel.
Maar als ze ongesteld is gaat het soms gewoon niet.
Of door maagkramp of omdat we even geen badkamer ter beschikking hebben om het onder de douche te doen.
Aan haar libido hoeft het dus niet te liggen en vandaar dat ze zoiets heeft van "wanneer ik je kan plezieren zal ik dit met alle plezier doen!"
Mastrubatie vind ze dus niet geheel nodig en voelt zich een beetje "buiten gesloten" wat dat betreft.
Maar zoals ik al zei: dat ze het erg vind is een groot woord daar ze mij wel verder laat gaan.
Plus ze hoeft het niet te weten daar ik het natuurlijk niet meldt mocht ik het een keertje gedaan hebben.
Big deal.
Over libido gesproken: die heb ik namelijk ook wel dus ze komt nooit wat dat kort! Of ik nu wel of niet mastrubeer!
pi_47291281
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 06:58 schreef releaze het volgende:

[..]

ik weet niet of jij weet hoe het is om geen zin in seks te hebben. denken aan seks of aan 'spannende dingen' doet het hem gewoon niet. wat ik nog graag zou willen doen is niet aan de orde, aangezien het voor mij allemaal niet meer zo hoeft, en de ideeen die ik heb allang besproken zijn en in al z'n volledigheid out of the question zijn waar niet over te onderhandelen valt. (en de vraag ook nog eens is of ik daar lustiger om wordt )
Oh ja, ook ik heb wel dipjes meegemaakt omdat ik down was, dan denk je niet aan seks uit jezelf, dat zal je hier en daar bewust moeten doen zodat het ook weer onbewust gaat werken ipv in winterslaap gaat.
Dat is zorgen dat die negatieve spiraal niet te ver doorzakt zodat je er amper meer uitkomt.

Maar begrijp ik nu dat jij fantasieen/verlangens hebt die hij niet wil uitvoeren?
quote:
van alle veranderingen en voorstellen wordt hij geil, niet ik. het gevoel is er niet, komt er niet en als het er wel is, is het niet langer vast te houden dan 5 minuten. Het fysieke gevoel van seks is gewoon niet overweldigend lekker, hoewel ik me afvraag of het uberhaupt om het fysieke gevoel gaat of gewoon om de rush van hormonen die je gewoon in een andere staat van zijn brengen.
Als je het wel hebt maar na 5 minuten weer kwijt bent zit je het waarschijnlijk dood te denken met het zal toch wel niets worden.
Dat is echt iets dat je bij jezelf zal moeten oplossen en is erg lastig als je de vinger er niet op kan leggen presies.
pi_47330699
Een woord: Relatietherapeut Hier kom je zelf niet uit vrees ik
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:47:42 #162
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47330865
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:42 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Een woord: Relatietherapeut Hier kom je zelf niet uit vrees ik
Dat is leuk voor als je naar de 40 gaat, als je zo rond de 20 al gezeik hebt kun je net zo goed niks beginnen. Alhoewel ik de leeftijd van de TS niet weet.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:06:32 #163
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47331656
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Dat is leuk voor als je naar de 40 gaat,
..en drie kinderen hebt, een gezamelijk huis en vijftien jaar huwelijk...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:14:11 #164
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_47331924
1 vraag: WAAROM moeten wij ons altijd maar aanpassen aan de vrouwen???? en niet een keer andersom?? Bij mij is hetzelfde aan de hand en het is constant ik heb geen zin hoofdpijn ben moe

Doodziek wor dik ervan
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:15:33 #165
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47331974
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef gronk het volgende:

[..]

..en drie kinderen hebt, een gezamelijk huis en vijftien jaar huwelijk...
Dan zou ik maar haasten.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:25:14 #166
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47332259
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef quickie1985 het volgende:
1 vraag: WAAROM moeten wij ons altijd maar aanpassen aan de vrouwen???? en niet een keer andersom?? Bij mij is hetzelfde aan de hand en het is constant ik heb geen zin hoofdpijn ben moe
Omdat ji iets wil. Simpel.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:33:53 #167
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_47334816
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:25 schreef gronk het volgende:

[..]

Omdat ji iets wil. Simpel.
Heaumeaux
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
pi_47336704
Ik wil geen spelbreker zijn maar ik zie niemand de mogelijkheid opperen dat ze ..... vreemd gaat.
Hetgeen TS aanhaalt heb ik helaas al vaker zien gebeuren in mijn omgeving en was telkens het begin van het foutlopen van een relatie wegens overspel.
pi_47339294
Ach, mss moet je 's proberen mee te helpen in het huishouden bv. Mss doe je het al, dus dan kun je deze post overslaan. Maar mijn ervaring is toch dat als je ervoor zorgt dat het hele huis aan de kant is (op haar manier, niet die van de man) dat een vrouw sneller ontspant en gewilliger is.
Oftewel, het beste voorspel is de stofzuiger
pi_47339671
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef quickie1985 het volgende:

Doodziek wor dik ervan
Wat il je dan? Seks hebben met iemand die daar totaal geen zin in heeft, er geen plezier aan beleeft en er dus alleen maar diep ongelukkig van wordt?
pi_47351584
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:20 schreef Favorito het volgende:

Dit is wel heel herkenbaar voor mij. Met m'n ex had ik ook nooit zin. Hij wou drie keer per dag, nam ALTIJD het initiatief en gaf mij eigenlijk geen kans om een keer te beginnen omdat meneer z'n sabel al getrokken had voor ik m'n ogen open had. Ik deed het ook voor hem, en dat is echt funest voor je relatie. Ik zou niet weten wat je daarmee moet doen. Achteraf pasten we gewoon niet bij elkaar. Ik heb sinds vier maanden een vriend waar het prima mee klikt, ook op seksueel gebied. Natuurlijk ben ik soms moe en dan lukt het allemaal niet, of bij hem niet. Als hij zo moe is dat ie niet omhoog wil, dan hebben we geen seks, dat is duidelijk. Maar verder hebben we dus nergens problemen mee. Voor mij is het verschil gewoon dat ik met hem wel tevreden ben en met mijn ex over het geheel niet, al had ik dat toen niet zo door. Op het moment dat ik erin zat leken het wat kleine irritaties en wil je proberen er wat van te maken, achteraf denk ik, ik had er nooit aan moeten beginnen maar we hadden er zeker eerder mee moeten stoppen. En als ik er een ding van geleerd heb, is dat ik nooit meer seks ga hebben voor iemand anders terwijl ik zelf geen zin heb. Dan krijg je op den duur zo'n afkeer van iemand en ook een afkeer van seks in het algemeen. Het voelt dan inderdaad als een druk, een last, iets wat altijd maar moet. Het voelt dan alsof je nergens anders meer goed voor bent.

Verder: de pil zou een probleem kunnen vormen (ok, Erodome zei al dat het meestal niet zo is maar het zou kunnen). Daarnaast zouden andere klachten ook wel tot libidoverlies kunnen leiden. Depressieve klachten bijvoorbeeld kunnen leiden tot libidoverlies, maar ook tot problemen met intimiteit in het algemeen, daarnaast ook tot problemen met communicatie en verlies van eigenwaarde. Laag zelfvertrouwen bij verder gezonde mensen kan hetzelfde probleem opleveren, het idee dat ze seks moeten hebben omdat ze anders hun partner 'straffen' of dat ze zichzelf dingen op gaan leggen uit perfectionisme (de perfecte vrouw moeten zijn).

Het feit dat ze eerst niet duidelijk zei dat ze geen zin had en doorging terwijl ze niet wilde, geeft toch wel aan dat ze zich niet genoeg op haar gemak voelde. Of dat nu komt door jou of door iets tussen haar oren doet er niet zo heel erg toe, je moet er samen aan werken.
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:57 schreef As_33 het volgende:

[..]

Daar zal je dan toch echt aan moeten werken hoor. Het probleem is waarschijnlijk dat zij geen intimiteit meer ervaart, omdat elke vorm daarvan van jou kant een poging tot seks is. Waarom vraag je haar niet gewoon of zij het fijn zou vinden om vaker te knuffelen en te zoenen, zonder dat er meer bij komt kijken? En of zij het fijn zou vinden als jullie sowieso de komende week geen seks zullen hebben, hoeveel jij haar ook knuffelt en zoent.
Dat dus, of in ieder geval dat zij denkt/vreest dat het zo is.
quote:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Knuffelen is een vorm van intimiteit zonder seks ja, en dus een verademing voor iemand die bang is iedere keer seks te 'moeten' hebben. Daarnaast vind ik knuffelen juist heel fijn omdat je vertrouwd raakt met elkaar, je wordt er rustig van, je voelt het ritme van elkaars lijf (hartslag, ademhaling) en als ik bij m'n vriend op de bank lig tussen z'n armen en we kijken zo een film, dan voel ik me veilig en beschermd, iets wat voor mij wel een absolute voorwaarde is om behoefte aan seks te krijgen.

Het verhaal van releaze vind ik wel herkenbaar, maar bij mij dan net ff anders. Met m'n vriend heb ik het wel naar m'n zin en het is gewoon voor het eerst dat ik plezier heb van seks. Althans, de eerste keer gewoon met iemand het bed induiken is fijn, maar zodra het een relatie werd of iig meer dan een one night stand, dan was het gewoon niks meer, ik had geen zin meer, ik voelde er weinig van, etc. Klaarkomen kan ik sowieso niet, ook zelf niet en masturbatie is idd meer een ritueel om in slaap te vallen. Nu opeens gaat het allemaal vanzelf, ik heb er veel plezier in, heb altijd zin in hem, ik ben vertrouwd met zijn lichaam terwijl ik mannen vroeger eigenlijk maar eng en vies vond, en ook met klaarkomen gaat het wel de goede kant op. Je kan zeggen dat het komt door de verliefdheid, maar dat heeft bij m'n exen ook niet geholpen... De enige verklaring die ik er zelf voor kan bedenken is dat ik me veilig voel bij hem en hem volledig vertrouw. Als hij bij me is kan ik me beter laten gaan dan wanneer ik alleen ben, omdat ik me beschermd voel door hem. Ik ben nogal een neuroot en heb een soort panische angst ontwikkeld voor orgasmes omdat ik denk dat uitgerekend op dat moment ik alle controle zal verliezen en er een boeing 747 op mijn dak zal landen of er een aardbeving plaats zal vinden, of mannen in witte pakken mijn huis zullen binnenvallen (en mijn Held zal als superman het vliegtuig omdraaien en de lucht inwerpen, de gespleten aardplaten weer bij elkaar brengen en het huis verdedigen natuurlijk Nou ja, het gaatom het idee ).

[ Bericht 5% gewijzigd door Maeghan op 16-03-2007 22:02:21 ]
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')