Sex is sowieso ontzettend overgewaardeerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef releaze het volgende:
Nou lekker, heen en weer pompen. Ik heb dat enthousiasme daarover nou nog nooit gesnapt, nog nooit meegemaakt, nog nooit mogen voelen. Ik vind een korstje openkrabben haast een fijner gevoel.
Ik ben echt heel, heel erg benieuwd hoeveel dames zich hierin zouden herkennenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef releaze het volgende:
-- Goed, eerlijk en zwaar interessant verhaal
Tja, van de andere kant: hoeveel variatie zit er in masturbatie? en dat blijven we toch ook ons hele leven doen? Alleen al omdat klaarkomen zo lekker is, toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef DDBtje het volgende:
Ik kan me er wel in vinden. Na 6 jaar bij dezelfde partner en 9 sexueel actieve jaren heb ik ook het idee dat er niet veel nieuws meer is.
Vergis je niet, ik vind sex heeeeeerlijk. Het liefst zo veel en zo vaak mogelijk. Maar het lijkt erop dat er nog weinig variatie te vinden is. We kennen elkaar door en door, kennen elkaars plekjes, kunnen totaal ons zelf zijn bij elkaar. En dat is dan ook meteen "het probleem", er valt niets meer te ontdekken.
Klopt. Iedere week eten bij de Librije gaat ook vervelen, op den duur. 't is een beetje flauw om dat te wijten aan de kok.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef miss_sly het volgende:
Tja, van de andere kant: hoeveel variatie zit er in masturbatie? en dat blijven we toch ook ons hele leven doen? Alleen al omdat klaarkomen zo lekker is, toch?
Psiesquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Klopt. Iedere week eten bij de Librije gaat ook vervelen, op den duur. 't is een beetje flauw om dat te wijten aan de kok.
Ik wil helemaal niet droogstaanquote:Wat prima helpt is een tijdje op droog brood zitten, en een maandje alleen maar droge rijst eten.
Ik ook niet, maar als mensen gaan lopen miepen dat het allemaal saai is ('alweeeeer gemarineerde truffels met een balsamicodressing') dan is onthouding best een aardige manier om 't weer spannend te krijgen.quote:
Oh ik kan zeker een aantal dingen bedenken, en ik heb er ook al aan gewerkt, maar op de een of andere manier blijft mijn lichaam en geest gewoon op slot gaan. Het werd hier boven ook al een keer gezegd, nieuw vriendje en dan is alles leuk en spannend en staat je lichaam strak door de hormonen waardoor alles helemaal geweldig is, maar zodra dat afneemt neemt het bij mij ook de lust weg, is neuken niets meer dan op en neer pompen, ervaar ik meer nadelen dan voordelen en is het spel in bed gewoon om te lachen. Spanning creeeren? Wat voor'n spanning? Als ik de spanning zie/voel/meemaak dan weet ik dat het tijd om te neuken is en verdwijnt die spanning volledig. Eindstand: nogsteeds niet geil!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef richie29 het volgende:
[..]
Ik ben echt heel, heel erg benieuwd hoeveel dames zich hierin zouden herkennen![]()
Mag ik het zo samenvatten:
Ik wil wel, maar ik wil ook niet ?
Eigenlijk he...is het eerste en enige wat me hier te zo te binnenschiet;
Durf jij je wel écht te geven? Alles los te laten en je over te geven aan je partner? Of gebeurd zoiets alleen (toevallig) wanneer er wat gedronken is?
Als je dit zo leest heb ik zo'n gevoel van; Dat lukt je dus echt wel om er bovenop te komen en te doen wat je zo graag wil...alleen moet je net die trigger zien te vinden, muurtje slopen, vervelende ervaring verwerken...kan misschien wel vanalles zijn?....en die ligt waarschijnlijk wel bij jezelf...maar waar precies dan?...tja![]()
Tjonge...nou ja je bent er in ieder geval echt niet alleen meer op de wereld, schrale troost![]()
Gelukkig, vrouwen begrijpen zichzelf ook nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef As_33 het volgende:
Ik heb trouwens wat betreft masturberen ook precies hetzelfde: ik doe het wel, maar niet omdat ik geil ben, puur voor de ontspanning. Soms snap ik mezelf niet meer![]()
Ik neem trouwens aan dat je ter compensatie het dus wel snapt en tollereert dat hij het met zichzelf doet om stoom af te blazen van tijd tot tijd?quote:Ik heb trouwens wat betreft masturberen ook precies hetzelfde: ik doe het wel, maar niet omdat ik geil ben, puur voor de ontspanning. Soms snap ik mezelf niet meer![]()
Alleen al van de term "helpt mij" en dan de bijkomende gedachte, krijg ik al de kriebelsquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat je ter compensatie het dus wel snapt en tollereert dat hij het met zichzelf doet om stoom af te blazen van tijd tot tijd?
Dit vraag ik omdat ik her en der hier meerdere malen heb gelezen dat sommige partners dat echt niet snappen.
Mijn vriendin helpt mij liever ook bijvoorbeeld i.p.v dat ik het zelf doe.
Als ik het zelf doe voelt het volgens haar niet helemaal correct.
Niet dat ze zoiets mij kan verbieden, maar ze heeft het liever niet.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:14 schreef miss_sly het volgende:
Alleen al van de term "helpt mij" en dan de bijkomende gedachte, krijg ik al de kriebels
Mja ik probeer ook mijn best te doen om dit te begrijpen.quote:
Er zijn wel meer termen waar ik een hekel aan heb, en dit vind ik er echt een van.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is een manier van formuleren.
Meer niet.
Ze wil mij liever plezieren dan dat ik zelf aan de haal moet gaan.
Tevens blijkt ze dit erg leuk te vinden om te doen.
Geen vrouwelijk ietsquote:Mja ik probeer ook mijn best te doen om dit te begrijpen.
Ik denk dat het onzekerheid is of zo. Een vrouwelijk iets.
In de trant van: hij doet het met zichzelf oh jee ik geef hem niet genoeg en hou hem niet tevreden.
Denk ik.
Dan 'helpt' ze je dus niet, maar doet ze iets wat jullie beide leuk vinden...quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:53 schreef Darkwolf het volgende:
Hoezo?
Het is een manier van formuleren.
Meer niet.
Ze wil mij liever plezieren dan dat ik zelf aan de haal moet gaan.
Tevens blijkt ze dit erg leuk te vinden om te doen.
Ik vraag me ook af hoeveel mensen er samen zijn terwijl ze niet eens meer lauw van elkaarquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef richie29 het volgende:
Ik ben echt heel, heel erg benieuwd hoeveel dames zich hierin zouden herkennen![]()
Mag ik het zo samenvatten:
Ik wil wel, maar ik wil ook niet ?
Eigenlijk he...is het eerste en enige wat me hier te zo te binnenschiet;
Durf jij je wel écht te geven? Alles los te laten en je over te geven aan je partner? Of gebeurd zoiets alleen (toevallig) wanneer er wat gedronken is?
Als je dit zo leest heb ik zo'n gevoel van; Dat lukt je dus echt wel om er bovenop te komen en te doen wat je zo graag wil...alleen moet je net die trigger zien te vinden, muurtje slopen, vervelende ervaring verwerken...kan misschien wel vanalles zijn?....en die ligt waarschijnlijk wel bij jezelf...maar waar precies dan?...tja![]()
Tjonge...nou ja je bent er in ieder geval echt niet alleen meer op de wereld, schrale troost![]()
Ik doe het ook, dus hij mag ze gang gaan zo veel ie wil. Alleen liever niet waar ik bij ben als ik zelf totaal niet geil ben, maar als hij dan nog even gaat douchen, hou ik hem niet tegen hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat je ter compensatie het dus wel snapt en tollereert dat hij het met zichzelf doet om stoom af te blazen van tijd tot tijd?
Dit vraag ik omdat ik her en der hier meerdere malen heb gelezen dat sommige partners dat echt niet snappen.
Mijn vriendin helpt mij liever ook bijvoorbeeld i.p.v dat ik het zelf doe.
Niet dat ze zoiets mij kan verbieden, maar ze heeft het liever niet.
ik weet niet of jij weet hoe het is om geen zin in seks te hebben. denken aan seks of aan 'spannende dingen' doet het hem gewoon niet. wat ik nog graag zou willen doen is niet aan de orde, aangezien het voor mij allemaal niet meer zo hoeft, en de ideeen die ik heb allang besproken zijn en in al z'n volledigheid out of the question zijn waar niet over te onderhandelen valt. (en de vraag ook nog eens is of ik daar lustiger om wordtquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef erodome het volgende:
Hebben degene bij wie die lust zo erg verdwijnt misschien wat last van een verwachtingspatroon, dat je wat in je hoofd hebt van wat het zou moeten zijn en het snel niet goed is als het dat niet is?
Proberen ze zichzelf wel in the mood te krijgen door aan leuke dingen te denken, sexy te kleden, zichzelf als een seksueel wezen te zien, zelf te teasen op momenten dat echt seks hebben er toch niet inzit(voorspel veel eerder beginnen, beetje opbouw in spanning houden), terug te denken aan spannende dingetjes die je samen gedaan hebt, aan dingetjes te denken die je nog wil gaan doen(stel je bent ergens en ziet de ideale buitensekslokatie, hou je dat in je hoofd om misschien later eens voor te stellen?), dat soort dingen.
van alle veranderingen en voorstellen wordt hij geil, niet ik. het gevoel is er niet, komt er niet en als het er wel is, is het niet langer vast te houden dan 5 minuten. Het fysieke gevoel van seks is gewoon niet overweldigend lekker, hoewel ik me afvraag of het uberhaupt om het fysieke gevoel gaat of gewoon om de rush van hormonen die je gewoon in een andere staat van zijn brengen.quote:Zorgen ze er wel voor dat de sleur een beetje uitblijft door niet iedere avond hetzelfde patroon te volgen(thuiskomen, eten, beetje relaxen, seks, slapen).
En dat ook in de seks, als je steeds hetzelfde riedeltje doet wordt het wel saai, daar kan je zelf ook wat aan doen door dat anders te doen, zelf daarin wat in te brengen, je kan dat niet altijd bij de ander leggen.
Als jij al niet weet wat je dan wil, hoe moet de ander dat dan weten?
Probeer de ideeen die je hebt ook eens op de ander uit, door allebei dingen te verzinnen hou je een grotere variatie, als dat maar van 1 kant moet komen en dat dan ook vaak niet goed bevalt dan wordt het heel moeilijk.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:56 schreef miss_sly het volgende:
Bovendien zie ik niet zo waarom je het niet zelf zou kunnen doen als zij toch niet wil.
Het geen kwestie van willen.quote:Ik zou het prima vinden, als ik toch geen seks zou willen.
Echter: op zich heeft ze in dit gevalook gelijk: ze heeft geen/weinig zijn, geeft dus niet genoeg en houdt je op dat punt iig niet 'tevreden'.
Oh ja, ook ik heb wel dipjes meegemaakt omdat ik down was, dan denk je niet aan seks uit jezelf, dat zal je hier en daar bewust moeten doen zodat het ook weer onbewust gaat werken ipv in winterslaap gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 06:58 schreef releaze het volgende:
[..]
ik weet niet of jij weet hoe het is om geen zin in seks te hebben. denken aan seks of aan 'spannende dingen' doet het hem gewoon niet. wat ik nog graag zou willen doen is niet aan de orde, aangezien het voor mij allemaal niet meer zo hoeft, en de ideeen die ik heb allang besproken zijn en in al z'n volledigheid out of the question zijn waar niet over te onderhandelen valt. (en de vraag ook nog eens is of ik daar lustiger om wordt)
Als je het wel hebt maar na 5 minuten weer kwijt bent zit je het waarschijnlijk dood te denken met het zal toch wel niets worden.quote:van alle veranderingen en voorstellen wordt hij geil, niet ik. het gevoel is er niet, komt er niet en als het er wel is, is het niet langer vast te houden dan 5 minuten. Het fysieke gevoel van seks is gewoon niet overweldigend lekker, hoewel ik me afvraag of het uberhaupt om het fysieke gevoel gaat of gewoon om de rush van hormonen die je gewoon in een andere staat van zijn brengen.
Dat is leuk voor als je naar de 40 gaat, als je zo rond de 20 al gezeik hebt kun je net zo goed niks beginnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:42 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Een woord: RelatietherapeutHier kom je zelf niet uit vrees ik
![]()
..en drie kinderen hebt, een gezamelijk huis en vijftien jaar huwelijk...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is leuk voor als je naar de 40 gaat,
Dan zou ik maar haasten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef gronk het volgende:
[..]
..en drie kinderen hebt, een gezamelijk huis en vijftien jaar huwelijk...
Omdat ji iets wil. Simpel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef quickie1985 het volgende:
1 vraag: WAAROM moeten wij ons altijd maar aanpassen aan de vrouwen???? en niet een keer andersom?? Bij mij is hetzelfde aan de hand en het is constant ik heb geen zin hoofdpijn ben moe
quote:
Wat il je dan? Seks hebben met iemand die daar totaal geen zin in heeft, er geen plezier aan beleeft en er dus alleen maar diep ongelukkig van wordt?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef quickie1985 het volgende:
1 vraag: WAAROM moeten wij ons altijd maar aanpassen aan de vrouwen???? en niet een keer andersom?? Bij mij is hetzelfde aan de hand en het is constant ik heb geen zin hoofdpijn ben moe
Doodziek wor dik ervan
Dit is wel heel herkenbaar voor mij. Met m'n ex had ik ook nooit zin. Hij wou drie keer per dag, nam ALTIJD het initiatief en gaf mij eigenlijk geen kans om een keer te beginnen omdat meneer z'n sabel al getrokken had voor ik m'n ogen open had. Ik deed het ook voor hem, en dat is echt funest voor je relatie. Ik zou niet weten wat je daarmee moet doen. Achteraf pasten we gewoon niet bij elkaar. Ik heb sinds vier maanden een vriend waar het prima mee klikt, ook op seksueel gebied. Natuurlijk ben ik soms moe en dan lukt het allemaal niet, of bij hem niet. Als hij zo moe is dat ie niet omhoog wil, dan hebben we geen seks, dat is duidelijk. Maar verder hebben we dus nergens problemen mee. Voor mij is het verschil gewoon dat ik met hem wel tevreden ben en met mijn ex over het geheel niet, al had ik dat toen niet zo door. Op het moment dat ik erin zat leken het wat kleine irritaties en wil je proberen er wat van te maken, achteraf denk ik, ik had er nooit aan moeten beginnen maar we hadden er zeker eerder mee moeten stoppen. En als ik er een ding van geleerd heb, is dat ik nooit meer seks ga hebben voor iemand anders terwijl ik zelf geen zin heb. Dan krijg je op den duur zo'n afkeer van iemand en ook een afkeer van seks in het algemeen. Het voelt dan inderdaad als een druk, een last, iets wat altijd maar moet. Het voelt dan alsof je nergens anders meer goed voor bent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:20 schreef Favorito het volgende:
Spelletje geprobeerd. Iets met opdrachten was het. Daar vond ze niks aan. Gepraat en toen grote ruzie gehad. Waardoor de druk nog groter is geworden voor haar. Ze had al geen zin en nu al helemaal niet. Het hoeft voor haar niet. Ze vind dat ik haar te veel onder druk heb gezet in het veleden. OVer 1 keer heeft ze gelijk maar verder valt het wel mee vind ik... Maar daar ligt het probleem, we meoten het weer opbouwen.
Een weekend lang vrij nemen werkt niet. Ze is geen uitslaper, ze wil dingen doen, in het huis, etc..
Onze relatie is best wel goed. Alleen hier gaat het mis, omdat ons libido nogal ver uiteen ligt.
En dumpen is geen optie, ik hou van haar! En geen zin hebben is iets wat in nu wel geaccepteerd heb . Lees de topics maar na op fok het is echt niet iets geks.
Waar ik nu het meeste mee zit is dat ik het dus niet goed doe volgens haar (de laatste tijd dan) met het voorspel en de sex spannend maken. Het is volgens haar even vlug en niet aan haar denken. Dat klopt ook wel, maar het is een uitkomst van haar " geen zin hebben" . Ze deed het voor mij, zonder dat ik me dat echt bewust was. Dus wilde ze het " even vlug" .
Ik moet het echt op een andere manier gaan benaderen nu, maar ik vind het heel moeilijk om die manier te vinden. Ik heb ook niet altijd zin hoor!Wel veel maar op sommige momenten denk ik er ook niet aan...
Dat dus, of in ieder geval dat zij denkt/vreest dat het zo is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:57 schreef As_33 het volgende:
[..]
Daar zal je dan toch echt aan moeten werken hoor. Het probleem is waarschijnlijk dat zij geen intimiteit meer ervaart, omdat elke vorm daarvan van jou kant een poging tot seks is. Waarom vraag je haar niet gewoon of zij het fijn zou vinden om vaker te knuffelen en te zoenen, zonder dat er meer bij komt kijken? En of zij het fijn zou vinden als jullie sowieso de komende week geen seks zullen hebben, hoeveel jij haar ook knuffelt en zoent.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Knuffelen is een vorm van intimiteit zonder seks ja, en dus een verademing voor iemand die bang is iedere keer seks te 'moeten' hebben. Daarnaast vind ik knuffelen juist heel fijn omdat je vertrouwd raakt met elkaar, je wordt er rustig van, je voelt het ritme van elkaars lijf (hartslag, ademhaling) en als ik bij m'n vriend op de bank lig tussen z'n armen en we kijken zo een film, dan voel ik me veilig en beschermd, iets wat voor mij wel een absolute voorwaarde is om behoefte aan seks te krijgen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lust
er niet is, kan je elkaar doodknuffelen maar veranderd niets aan de seks...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |