Waaraan heeft ze geen behoefte? Aan lief doen tegen elkaar? Geen seksuele ondertoon, gewoon lief doen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Favorito het volgende:
En moet dat dan alleen maar van mij uitgaan? Van haar komt het niet. Ik heb het aan haar gevraagd en ze zegt dat ze daar geen behoefte aan heeft, dat ze zo is. Dat moet je dan maar accepeteren.. En toch ga je aan jezelf twijfelen. Ligt het niet aan mij? Ze zegt van niet, ze is zo zegt ze. En ik wil het ook niet gaan forceren, want dat helpt niet.
Ze zegt dat ze van me houdt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef DDBtje het volgende:
Na alles gelezen te hebben, heb ik een vraag; jij zegt van haar te houden, maar houdt zij ook nog wel van jou?
Niet dat sex het belangrijkste is, maar het grote verschil tussen vrienden en een relatie is de sex. En de intimiteit. Ze lijkt nergens meer zin in te hebben. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
Er lijkt toch echt meer aan de hand te zijn dan alleen sex problemen.
Het is van haar kant wel lekker makkelijk om te zeggen dat ze niet zo is en dat je dat maar moet accepteren, maar vervolgens wel van jou verwacht dat je veranderd. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Ik zou ook echt gaan twijfelen aan mezelf.
Wat verwacht zij van een relatie?
mijn ouders zijn al bijna 30 jaar getrouwd en als die op de bank zitten liggen ze lekker tegen elkaar en ze knuffelen nog bijna dagelijks enz......quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef DDBtje het volgende:
. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
jongen jij wil duidelijk ook niet veranderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Favorito het volgende:
Meer romantiek zoals: Kaarsen, rozenblaadjes etc. Die shit...waar ik dan weer weinig om geef. Zo ben ik nu eenmaal. Zal ook niet zovaak zeggen dat ze er leuk uitziet, ook al vind ik dat wel ik geniet er stilletjes van. Ben meer introvert dan extravert.
Maar onverwachts een kado of bosje bloemen doe ik echt wel eens hoor. Ik vind dat al heel wat..maar is misschien niet genoeg.
dat jij er niet om geeft, wil niet zeggen dat zij er óók niet om geeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Favorito het volgende:
Meer romantiek zoals: Kaarsen, rozenblaadjes etc. Die shit...waar ik dan weer weinig om geef. Zo ben ik nu eenmaal. Zal ook niet zovaak zeggen dat ze er leuk uitziet, ook al vind ik dat wel ik geniet er stilletjes van. Ben meer introvert dan extravert.
Maar onverwachts een kado of bosje bloemen doe ik echt wel eens hoor. Ik vind dat al heel wat..maar is misschien niet genoeg.
En de vraag is ofdat ie wel kan veranderen... Als je je niet kan vinden in een probleemquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Angst het volgende:
jongen jij wil duidelijk ook niet veranderen
tenminste niet voor haar
het is vrij hopeloos denk ik
sorry
Laat die vriendin dat dan ook eens doen ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat jij er niet om geeft, wil niet zeggen dat zij er óók niet om geeft.
ik doe ook wel eens wat voor mijn vriend waar ik zelf niet zoveel mee heb.
het is geven en nemen hoor, en inspelen op elkaars behoeftes. niet alleen die van jezelf.
Oew, ja, hij moet veranderen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Angst het volgende:
jongen jij wil duidelijk ook niet veranderen
Tuurlijk, want het bevalt haar niet en zij doet tenslotte al genoeg haar best door uhhhh.... tja... ehh.... nou ja, zij is een meisje dus het ligt aan hem dusquote:
in dit geval geldt dit voor hem, hij geeft zelf aan 'dat hij niet zo is'quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Laat die vriendin dat dan ook eens doen ?
Ik lees hier alleen maar hoe die jongen z'n best doet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
in dit geval geldt dit voor hem, hij geeft zelf aan 'dat hij niet zo is'
aangezien alles van 2 kanten moet komen, zal hij net zo goed als zij moeten toegeven.
hehe zo bedoel ik het niet, maar om de relatie zou hij moeten veranderne, zij is immers een luie hond (tenminste als hij het eerlijk beschrijft).quote:
misschien moet je dat niet tegen mij, maar tegen haar vertellenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen maar hoe die jongen z'n best doet.
Ik lees nergens hoe zij haar best doet.
Oew! ja! TS, geef ons het mailadres van je vriendin!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
misschien moet je dat niet tegen mij, maar tegen haar vertellen
Nou, als er verandering wordt ge-eist waar jij voor jezelf geen verandering nodig ziet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef Favorito het volgende:
Jullie oordelen nu wel heel snel opeens.
Hoezo geen gelijke evenwichtige relatie?
Daar kan je niet over oordelen op basis van deze info.
Dat zijn wel forse veranderingen, maar daarin maken jullie ook persoonlijke veranderingen door,quote:Laatste jaar zijn er voor ons beide ook veel dingen veranderd. Ik eindelijk afgestudeerd. Zij nieuwe baan. Tussendoor gaan samenwonen. Daarna huis gekocht. Ik een nieuwe baan etc.. Leuke dingen, maar ook zaken die voor een hoop spanning kunnen zorgen..
Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lustquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Favorito het volgende:
Ze doet wel haar best.
Het is haar idee om door weer bij knuffelen te beginnen de (sex)relatie te verbeteren.
Je moet begrijpen dat dat voor haar al een stap is.
En de dingen die ik zei, wees je af, want daar hield ze niet van...wat wil je nou? en wat wil zij nou?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Favorito het volgende:
Ze doet wel haar best.
Het is haar idee om door weer bij knuffelen te beginnen de (sex)relatie te verbeteren.
Nee, vandaar dat ik eerder in het topic het ook al had over vaker gewoon zoenen (en dan niet de zachte kusje-op-de-mond soort, maar gewoon uitgebreid tongen erbijquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lust
er niet is, kan je elkaar doodknuffelen maar veranderd niets aan de seks...
Man, loop niet zo te zemelen. Straks loopt 't ergens anders op spaak, ben je een paar jaar vrijgezel en dan loop je tegen een mokkel aan wat niet zo loopt te miepen als je ook maar een verdachte beweging maakt. Sterker nog, met een beetje mazzel heb je een beetje assertief type, en drumt ze je tegen 't aanrecht aan tijdens 't afwassen en neemt ze je ter plekke.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Favorito het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Favorito het volgende:
Dat douche verhaal klinkt goed. Al vaak over nagedacht, maar de douche wordt nog verbouwd....dus..
En tongen zit er niet in. Ik vind het niet erg, maar ze vind het niet meer zo nodig. We zijn ook geen kinderen meer he. Zij bijna 30 en ik 28... Maar toch het zou wel vaker moeten gebeuren dan helemaal niet meer..
Pfff, als zelfs dat al te veel is. Het lijkt je oudtante wel!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Favorito het volgende:
En tongen zit er niet in. Ik vind het niet erg, maar ze vind het niet meer zo nodig. We zijn ook geen kinderen meer he. Zij bijna 30 en ik 28... Maar toch het zou wel vaker moeten gebeuren dan helemaal niet meer..
Snap je nu wat ik bedoelde met die ongelijke/onevenwichtige relatie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Favorito het volgende:
Info: Ze is nogal allergisch en krijgt geen lucht als we tongen...
En het kan toch dat je die nate lap niks vindt! Het zijn niet mijn woorden, ik verdedig nu alleen mn vriendin maar. Liefde maakt blind...
Romantisch cadeau idee:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Favorito het volgende:
En het kan toch dat je die nate lap niks vindt! Het zijn niet mijn woorden, ik verdedig nu alleen mn vriendin maar. Liefde maakt blind...
Mijn vriend is ook 28, en ik ben ook allergisch en heb daardoor flinke problemen met mijn luchtwegen. Gewoon een kwestie van af en toe wat lucht gunnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Favorito het volgende:
Misschien een idee om iets aan je techniek te doen? Tongen != smoren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Favorito het volgende:
Inderdaad, meestal is geen zin in sex wel een teken dat er iets niet goed zit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zou je dan niet eens moeten praten wat er dan écht aan de hand is...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |