abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47050972
En moet dat dan alleen maar van mij uitgaan? Van haar komt het niet. Ik heb het aan haar gevraagd en ze zegt dat ze daar geen behoefte aan heeft, dat ze zo is. Dat moet je dan maar accepeteren.. En toch ga je aan jezelf twijfelen. Ligt het niet aan mij? Ze zegt van niet, ze is zo zegt ze. En ik wil het ook niet gaan forceren, want dat helpt niet.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 13:57:56 #52
5428 crew  miss_sly
pi_47051090
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Favorito het volgende:
En moet dat dan alleen maar van mij uitgaan? Van haar komt het niet. Ik heb het aan haar gevraagd en ze zegt dat ze daar geen behoefte aan heeft, dat ze zo is. Dat moet je dan maar accepeteren.. En toch ga je aan jezelf twijfelen. Ligt het niet aan mij? Ze zegt van niet, ze is zo zegt ze. En ik wil het ook niet gaan forceren, want dat helpt niet.
Waaraan heeft ze geen behoefte? Aan lief doen tegen elkaar? Geen seksuele ondertoon, gewoon lief doen?

Trouwens, wat ik nog mis in je verhaal: je zegt dat ze seks niets vindt. Komt ze wel klaar? Tijdens de seks, of van masturbatie?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_47051250
Geen behoefte aan veel gekus. Af en toe maar niet zo vaak.

Vaginaal komt ze niet klaar (vroegere partners ook niet). Masturbatie wel.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 14:04:33 #54
5428 crew  miss_sly
pi_47051337
En tijdens de seks, niet vaginaal dus, maar oraal of door masturbatie?
pi_47051615
Oraal ook, maar alleen als ze dat wil. En dat is lang geleden...
Als ze dat wil dan heeft ze zin.
pi_47052092
Na alles gelezen te hebben, heb ik een vraag; jij zegt van haar te houden, maar houdt zij ook nog wel van jou?

Niet dat sex het belangrijkste is, maar het grote verschil tussen vrienden en een relatie is de sex. En de intimiteit. Ze lijkt nergens meer zin in te hebben. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
Er lijkt toch echt meer aan de hand te zijn dan alleen sex problemen.

Het is van haar kant wel lekker makkelijk om te zeggen dat ze niet zo is en dat je dat maar moet accepteren, maar vervolgens wel van jou verwacht dat je veranderd. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Ik zou ook echt gaan twijfelen aan mezelf.

Wat verwacht zij van een relatie?
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:36:54 #57
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47052589
Maar, om even lekker te zeuren en te melken, volgens mij klopt de TT niet. Die moet eigenlijk zijn 'vriendin wil eigenlijk helemaal niks'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47053143
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef DDBtje het volgende:
Na alles gelezen te hebben, heb ik een vraag; jij zegt van haar te houden, maar houdt zij ook nog wel van jou?

Niet dat sex het belangrijkste is, maar het grote verschil tussen vrienden en een relatie is de sex. En de intimiteit. Ze lijkt nergens meer zin in te hebben. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
Er lijkt toch echt meer aan de hand te zijn dan alleen sex problemen.

Het is van haar kant wel lekker makkelijk om te zeggen dat ze niet zo is en dat je dat maar moet accepteren, maar vervolgens wel van jou verwacht dat je veranderd. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Ik zou ook echt gaan twijfelen aan mezelf.

Wat verwacht zij van een relatie?
Ze zegt dat ze van me houdt.

En wat ze verwacht??? Ik weet het niet meer. Meer romantiek zeker, dat heeft ze al eens gezegd. Maar ik ben nu eenmaal niet zo romantisch, probeer het wel, maar niet genoeg blijkbaar.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 14:57:39 #59
5428 crew  miss_sly
pi_47053259
En specificeert ze dat dan? Wat bedoelt ze met meer romantiek?
pi_47053365
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef DDBtje het volgende:
. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
mijn ouders zijn al bijna 30 jaar getrouwd en als die op de bank zitten liggen ze lekker tegen elkaar en ze knuffelen nog bijna dagelijks enz......
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:01:41 #61
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_47053369
Maar de topic-titel is dus verkeerd; je vriendin wil het niet spannender, ze wil het niet.

Edit: O sorry, ik had niet gezien dat jij 'm al had ingekopt Gronk
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:10:32 #62
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47053670
Nevermind, 't kan geen kwaad om 't nog even te herhalen

BTW, voor TS, wel eens gedacht aan een potje jack'n'jill?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47053686
misleidende TT
pi_47053754
Meer romantiek zoals: Kaarsen, rozenblaadjes etc. Die shit...waar ik dan weer weinig om geef. Zo ben ik nu eenmaal. Zal ook niet zovaak zeggen dat ze er leuk uitziet, ook al vind ik dat wel ik geniet er stilletjes van. Ben meer introvert dan extravert.
Maar onverwachts een kado of bosje bloemen doe ik echt wel eens hoor. Ik vind dat al heel wat..maar is misschien niet genoeg.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 15:18:02 #65
5428 crew  miss_sly
pi_47053968
Kortom: jullie zijn allebei nou eenmaal zoals je bent, kunnen/willen dat niet bij jezelf veranderen en dus moet de ander jullie accepteren zoals jullie zijn en aanpassingen maken zoals gewenst?

Gaat niet werken! Er is meer mis dan alleen de seks...
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:28:14 #66
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47054370
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Favorito het volgende:
Meer romantiek zoals: Kaarsen, rozenblaadjes etc. Die shit...waar ik dan weer weinig om geef. Zo ben ik nu eenmaal. Zal ook niet zovaak zeggen dat ze er leuk uitziet, ook al vind ik dat wel ik geniet er stilletjes van. Ben meer introvert dan extravert.
Maar onverwachts een kado of bosje bloemen doe ik echt wel eens hoor. Ik vind dat al heel wat..maar is misschien niet genoeg.
jongen jij wil duidelijk ook niet veranderen
tenminste niet voor haar
het is vrij hopeloos denk ik
sorry
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_47054437
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Favorito het volgende:
dat jij er niet om geeft, wil niet zeggen dat zij er óók niet om geeft.

ik doe ook wel eens wat voor mijn vriend waar ik zelf niet zoveel mee heb.
het is geven en nemen hoor, en inspelen op elkaars behoeftes. niet alleen die van jezelf.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:33:37 #68
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47054574
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Angst het volgende:
tenminste niet voor haar
het is vrij hopeloos denk ik
sorry
En de vraag is ofdat ie wel kan veranderen... Als je je niet kan vinden in een probleem
wat je geliefde bij je heeft, dan moet je voor een ander veranderen en da's echt vrijwel
onmogelijk... Waarschijnlijk is t dan ook nooit echt een gelijke evenwichtige relatie geweest...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:37:27 #69
31101 _Led_
pi_47054711
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat jij er niet om geeft, wil niet zeggen dat zij er óók niet om geeft.

ik doe ook wel eens wat voor mijn vriend waar ik zelf niet zoveel mee heb.
het is geven en nemen hoor, en inspelen op elkaars behoeftes. niet alleen die van jezelf.
Laat die vriendin dat dan ook eens doen ?
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:37:27 #70
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47054712
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Angst het volgende:

Oew, ja, hij moet veranderen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:38:37 #71
31101 _Led_
pi_47054755
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef gronk het volgende:

[..]

Tuurlijk, want het bevalt haar niet en zij doet tenslotte al genoeg haar best door uhhhh.... tja... ehh.... nou ja, zij is een meisje dus het ligt aan hem dus
zzz
pi_47054810
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Laat die vriendin dat dan ook eens doen ?
in dit geval geldt dit voor hem, hij geeft zelf aan 'dat hij niet zo is'
aangezien alles van 2 kanten moet komen, zal hij net zo goed als zij moeten toegeven.
pi_47054896
Jullie oordelen nu wel heel snel opeens.
Hoezo geen gelijke evenwichtige relatie?
Daar kan je niet over oordelen op basis van deze info.

Laatste jaar zijn er voor ons beide ook veel dingen veranderd. Ik eindelijk afgestudeerd. Zij nieuwe baan. Tussendoor gaan samenwonen. Daarna huis gekocht. Ik een nieuwe baan etc.. Leuke dingen, maar ook zaken die voor een hoop spanning kunnen zorgen..
  Redactie Games donderdag 8 maart 2007 @ 15:44:26 #74
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47054959
Ben benieuwd hoe ie erover denkt als z'n vriendin met iemand anders ligt te krikken, wedden dat het dan spannender wordt..

Ik zal even de situatie van jullie uitleggen in Fok! Smilies...

- -

Beiden niet geven en nemen... situatie is hopeloos maak het maar uit, of ga vreemd misschien dat er dan nog een vonkje komt, qua aggressiviteit.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:44:59 #75
31101 _Led_
pi_47054988
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:40 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

in dit geval geldt dit voor hem, hij geeft zelf aan 'dat hij niet zo is'
aangezien alles van 2 kanten moet komen, zal hij net zo goed als zij moeten toegeven.
Ik lees hier alleen maar hoe die jongen z'n best doet.
Ik lees nergens hoe zij haar best doet.
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:53:32 #76
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47055314
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef gronk het volgende:

[..]

hehe zo bedoel ik het niet, maar om de relatie zou hij moeten veranderne, zij is immers een luie hond (tenminste als hij het eerlijk beschrijft).
maar dat kan hij niet doen voor haar omdat zij hem ook niet genoeg geeft.
dus het is hopeloos

daarom stond er ook, voor haar tenminste niet.
als hij een leuk vriendinnetje heeft wat graag wat vaker tijdens de sex robbie williams of britney spears zou willen luisteren zou die het vast wel doen,
maar dit is te extreem en KAN hij niet opbrengen.

sorry als ik verkeerd overkwam
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_47055364
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik lees hier alleen maar hoe die jongen z'n best doet.
Ik lees nergens hoe zij haar best doet.
misschien moet je dat niet tegen mij, maar tegen haar vertellen
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:55:13 #78
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47055396
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

misschien moet je dat niet tegen mij, maar tegen haar vertellen
Oew! ja! TS, geef ons het mailadres van je vriendin!
pi_47055453
hou de eer aan je zelf en maak het uit.

zo te horen ben jij de enige die de relatie probeert te verbeteren, en ziet je vriendin zich slechts als het slachtoffer. als je er niet samen aan werkt wordt het toch niets.
pi_47055748
Ze doet wel haar best.

Het is haar idee om door weer bij knuffelen te beginnen de (sex)relatie te verbeteren.

Je moet begrijpen dat dat voor haar al een stap is.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:09:47 #81
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47056070
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef Favorito het volgende:
Jullie oordelen nu wel heel snel opeens.
Hoezo geen gelijke evenwichtige relatie?
Daar kan je niet over oordelen op basis van deze info.
Nou, als er verandering wordt ge-eist waar jij voor jezelf geen verandering nodig ziet?
Het is haast onmogelijk om te veranderen omdat iemand anders (zelfs iemand waarvan
je veel houd) dat wil...

Dan is er geen sprake van een evenwichtige en/of gelijke relatie...
quote:
Laatste jaar zijn er voor ons beide ook veel dingen veranderd. Ik eindelijk afgestudeerd. Zij nieuwe baan. Tussendoor gaan samenwonen. Daarna huis gekocht. Ik een nieuwe baan etc.. Leuke dingen, maar ook zaken die voor een hoop spanning kunnen zorgen..
Dat zijn wel forse veranderingen, maar daarin maken jullie ook persoonlijke veranderingen door,
en probeer je jezelf en je relatie te handelen in de nieuwe situatie... Dat veranderen zoals je dat
door situaties doet gaat meestal niet bewust, hierdoor vallen ze voor jezelf ook minder op, en dat
gaat natuurlijk... Je kan jezelf afvragen ofdat jullie nog wel t beste in elkaar naar boven halen in deze
situatie... Erover praten kan iig altijd... Da's beter dan lijden onder een pikstraf waarbij je de oorzaak
niet weet en/of begrijpt...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:12:48 #82
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47056215
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Favorito het volgende:
Ze doet wel haar best.

Het is haar idee om door weer bij knuffelen te beginnen de (sex)relatie te verbeteren.

Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lust
er niet is, kan je elkaar doodknuffelen maar veranderd niets aan de seks...
B-FliP Youtube Channel
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 16:20:31 #83
5428 crew  miss_sly
pi_47056532
quote:
Ze doet wel haar best.

En de dingen die ik zei, wees je af, want daar hield ze niet van...wat wil je nou? en wat wil zij nou?
pi_47056704
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lust
er niet is, kan je elkaar doodknuffelen maar veranderd niets aan de seks...
Nee, vandaar dat ik eerder in het topic het ook al had over vaker gewoon zoenen (en dan niet de zachte kusje-op-de-mond soort, maar gewoon uitgebreid tongen erbij ), dat heeft namelijk wél met lust te maken, en is voor veel vrouwen een belangrijke vorm van intimiteit. Voor de vriendin van TS levert het misschien zelfs meer voldoening op dan de seks zonder orgasme die ze de laatste tijd alleen maar gehad hebben. Verder denk ik dat mijn tip van het inzepen onder douche ook wel tot enige vorm van lust kan leiden.
En ts, als je voor dat douchen nou ook nog een stuk of 20 waxinelichtjes in de badkamer zet en zorgt voor een heel lekkere lavendel douchegel of zo, dan zit het met die romantiek ook wel goed
Arseen (As), atoomnummer 33
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:28:17 #85
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47056831
quote:

Man, loop niet zo te zemelen. Straks loopt 't ergens anders op spaak, ben je een paar jaar vrijgezel en dan loop je tegen een mokkel aan wat niet zo loopt te miepen als je ook maar een verdachte beweging maakt. Sterker nog, met een beetje mazzel heb je een beetje assertief type, en drumt ze je tegen 't aanrecht aan tijdens 't afwassen en neemt ze je ter plekke.

Lees dan 't geneuzel wat je hier loopt uit te slaan nog maar eens na.
pi_47056924
Dat douche verhaal klinkt goed. Al vaak over nagedacht, maar de douche wordt nog verbouwd....dus..

En tongen zit er niet in. Ik vind het niet erg, maar ze vind het niet meer zo nodig. We zijn ook geen kinderen meer he. Zij bijna 30 en ik 28... Maar toch het zou wel vaker moeten gebeuren dan helemaal niet meer..
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:53:36 #87
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47057877
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Favorito het volgende:
Dat douche verhaal klinkt goed. Al vaak over nagedacht, maar de douche wordt nog verbouwd....dus..

En tongen zit er niet in. Ik vind het niet erg, maar ze vind het niet meer zo nodig. We zijn ook geen kinderen meer he. Zij bijna 30 en ik 28... Maar toch het zou wel vaker moeten gebeuren dan helemaal niet meer..
Moet je een kind zijn om je tong te gebruiken bij t zoenen? Voor mij geen heftige zoensessie
zonder tong erbij hoor... En zo praat je als iemand van 50...
B-FliP Youtube Channel
pi_47057973
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Favorito het volgende:
Pfff, als zelfs dat al te veel is. Het lijkt je oudtante wel!

Ik zou in jouw geval er geen moeite in willen steken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:57:30 #89
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47058031
Wanneer zijn jullie trouwens voor t laatst eens goed aangeschoten geweest? En/of wezen stappen?
B-FliP Youtube Channel
pi_47058052
Info: Ze is nogal allergisch en krijgt geen lucht als we tongen...

En het kan toch dat je die nate lap niks vindt! Het zijn niet mijn woorden, ik verdedig nu alleen mn vriendin maar. Liefde maakt blind...
pi_47058138
Ze is allergisch voor je tong?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:59:53 #92
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47058144
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Favorito het volgende:

En het kan toch dat je die nate lap niks vindt! Het zijn niet mijn woorden, ik verdedig nu alleen mn vriendin maar. Liefde maakt blind...
Snap je nu wat ik bedoelde met die ongelijke/onevenwichtige relatie?
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:06:20 #93
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47058410
Ik heb dit allemaal zitten lezen en uiteindelijk las ik net hier boven dus dat ze WEL haar best doet?
Hoe dan ook... wat ik alsnog niet snap... hoe heeft dit zover kunnen komen?
Dat jullie op dit ongemakkelijke nivo zitten met elkaar?
De een communiceert niet met de ander en als dat het niet is, heb je i.p.v communicatie MISLEIDENDE communicatie "om jou een plezier te doen".
Sorry maar dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden betreffende de situatie waar jullie twee nu in zitten.

Nu heb ik zowiezo een korte lont betreft dit soort dingen tegenwoordig want ik heb ook zo mijn "problem girls" gehad qua relaties en oehhh wat ben ik die zat zeg.
Nooit meer.
Mijn huidige girl is ook niet perfect net zo min dat ik perfect ben.
Maarrrrrrrrr het wezenlijke verschil met mijn andere relaties is: er is communicatie!
Heb het ondertussen meer dan een jaar met haar en tot nu toe geen kriemen of harde ruzies gehad.
Waarom?
Waarom kan een relatie zonder zuchten, steunen, kreunen en conflicten?
Want we communiceren ALLES.
(Sommige mensen kijken mij echt scheef aan als ik zeg dat wij nog nooit echt ruzie hebben gehad. Die vinden dat raar.)
En DAT is wat mist in jullie relatie momenteel.
Juist dat wat een relatie een relatie maakt: communicatie.
Al zo lang bij elkaar, en dan in zo'n situatie.
Ik kan er met mijn kop niet bij.
Echt niet.
pi_47058581
quote:

Romantisch cadeau idee:

niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_47058887
quote:

Mijn vriend is ook 28, en ik ben ook allergisch en heb daardoor flinke problemen met mijn luchtwegen. Gewoon een kwestie van af en toe wat lucht gunnen En ik moet zeggen dat ik het ook niet zo heel nodig vond/vind, maar het is gewoon een vorm van intimeit die los kan staan van seks en gecombineerd met die inzeepsessie in de douche toch bij mij voor evenveel voldoening kan zorgen.
Ik moet trouwens zeggen dat ik wel het idee krijg dat jouw vriendin voor erg weinig open staat, ze maakt het jou zo erg moeilijk om romantisch te zijn. Kaarsjes enz. zijn leuk en moet je ook zeker vaker doen als dat is wat zij wil, maar voor mij horen bij een romantische avond toch wel enige handelingen die je bij ieder ander dan je partner niet zou uitvoeren, anders wordt het inderdaad te platonisch zoals eerder al gezegd.
Ik denk dat je het misschien ook zo aan je vriendin moet uitleggen: dat je het helemaal niet erg vindt om geen seks te hebben (ook al is dat misschien een klein leugentje ), maar dat er wel een en ander moet gebeuren zo af en toe dat jullie onderscheidt van een broer-zus relatie. Dat was enige tijd geleden het geval in mijn relatie, en door het nu weer af en toe samen douchen en het zoenen doorbreek je dat en blijf je elkaar gewoon als seks-partner zien.
Arseen (As), atoomnummer 33
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:20:25 #96
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47058934
quote:
Misschien een idee om iets aan je techniek te doen? Tongen != smoren.

Dito sex: als je een echte, prototypische blanke man bent, dan doe je waarschijnlijk niets met je heupen. Doe eens een half jaartje martial arts en kijk dan nog eens.
pi_47059002
Ik ben ook allergisch en hij heeft in de zomer enorme hooikoorts, toch zoenen we gewoon met tong hoor. Al moet ie tussendoor ff z'n neus snuiten in de zomer, so what
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47060357
Wat ik het probleem vind is dat er naar mijn mening vanuit haar NIETS gedaan word, ja ik heb het topic gelezen en ik vind: Er word door haar niets gedaan.

Zodra ze kinderen wilt, bespringt ze je elke dag op getimede momenten om zo snel mogelijk zwanger te raken.. Ze klinkt als zo'n typje... Bij mij zou dat heel snel over zijn. Gejank over dat ik te veel sex wil? So fucking what? Je moet je zorgen gaan maken als ik het alleen maar af doe met over de rug kriebelen of massage

Persoonlijk zou ik snel de knoop doorhakken en afscheid van haar nemen, koophuis of niet.. Je komt nu op de leeftijd waarin kinderen een rol gaan spelen of trouwen, voor je het weet ben je 20 jaar verder en met spinnenwebben rond je gereedschap
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:28:31 #99
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47061440
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:39 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

zou je dan niet eens moeten praten wat er dan écht aan de hand is...?
Inderdaad, meestal is geen zin in sex wel een teken dat er iets niet goed zit.
Praat eens met haar. Is er echt niks aan de hand dan kun je gewoon eens een een avondje er voor maken. Lang voorspel, veel zoenen, knuffelen en pas na een paar uur eens richting sex leiden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:30:26 #100
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47061503
'Schat, we moeten eens praten'

'nu niet, want ik moet m'n haren wassen, een soapserie kijken, m'n studieboeken uitsorteren, etc....'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')