Volgens mij doet ze geen ene bal behalve zeggen dat het haar niet bevalt...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen maar hoe die jongen z'n best doet.
Ik lees nergens hoe zij haar best doet.
Als er een drempel ligt voor seks en er te weinig gewone intimiteit is dan los je dat vaak goed op door de gewone intimiteit terug te brengen, zonder de "dreiging" van seks erbij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lust
er niet is, kan je elkaar doodknuffelen maar veranderd niets aan de seks...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Favorito het volgende:
En tongen zit er niet in. Ik vind het niet erg, maar ze vind het niet meer zo nodig. We zijn ook geen kinderen meer he. Zij bijna 30 en ik 28... Maar toch het zou wel vaker moeten gebeuren dan helemaal niet meer..
door mij te bellen,makkelijk zatquote:Wie kan mij helpen met tips om ons sexleven spannender te maken ( en niet met gekke plekken en toebehoren komen aanzetten). Het gaat me meer om de variatie in het voorspel, de aanzet tot...
Hoe maak ik het haar wel naar haar zin???
Wat is dat toch met de 'wegwerpmaatschappij' van tegenwoordig? Je bewaart iets alleen zolang het leuk is, en bij de eerste de beste tegenslag gooi je het weg om een nieuwe te halen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:06 schreef gronk het volgende:
Ik mis 'DUMPEN!!!'
Serieus, na anderhalf jaar al zo gaan lopen miepen, dat belooft niet veel goeds
idd,opvallend maar waar,snap het ook niet dat mensen elkaar dumpen zodra het ff niet lekker loopt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:43 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de 'wegwerpmaatschappij' van tegenwoordig? Je bewaart iets alleen zolang het leuk is, en bij de eerste de beste tegenslag gooi je het weg om een nieuwe te halen?
Ben het zeker wel met je eens, alleen vraag ik me af tot hoevere TS momenteel hier iets aan heeft. Relaties zijn moeilijk juist omdat je moet blijven proberen eerlijk en open tegen elkaar te blijven, en over het algemeen moet je steeds meer van jezelf open geven.uit eigen ervaring weet ik dat het moeilijk is om dit te doen. Maar als je elkaar zo kan benaderen dat je elkaar stimuleert in (geheime) gedachten en fantasien te delen, dan kan je uiteindelijk wel steeds meer diepgang creeeren en dat zorgt er vaak voor dat je minder snel je maatje de relatie uitschopt.Ik denk dat hierdoor eigenlijk ook op somige ogenblikken in een relatie de stap naar vreemd gaan zo "makkelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:35 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
idd,opvallend maar waar,snap het ook niet dat mensen elkaar dumpen zodra het ff niet lekker loopt.
naar mijn mening moet je ALLES in een relatie kunnen bespreken,dus ook je sexuele fantasiën.
in de praktijk blijkt vaak anders;mensen durven dergelijke zaken niet te bespreken met hun partner(schamen zich),raken daardoor gefrustreerd en stappen of uit de relatie of ze gaan vreemd waardoor ze alsnog van hun partner afgaan(lees de relatie uitgeschopt worden).
zou dus een boel schelen als mensen WEL met elkaar zouden duven discussieren wat hun bezig houdt,het begin van een einde van de relatie start wanneer beide partijen stoppen met praten,zeer dodelijk voor een relatie.
tenslotte kan je wel iemand voor het hoofd kijken maar niet erin,zit je iets dwars dan bespreek je dat zodat je partner de kans krijgt er op te reageren,wel zo fair !![]()
Klein detail: Dit is niet de 'eerste de beste tegenslag'.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:43 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de 'wegwerpmaatschappij' van tegenwoordig? Je bewaart iets alleen zolang het leuk is, en bij de eerste de beste tegenslag gooi je het weg om een nieuwe te halen?
Dit meen je niet!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:18 schreef Wafelijzertje het volgende:
- Lang pijnlijk verhaal -
Nee gekkie, een relatie staat of valt met de relatie zelf, en seks is een aardige graadmeter van die relatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:18 schreef Wafelijzertje het volgende:
Want hoe je het draait of keert, een relatie staat of valt met de seks.
Goh... Leuk dat ze dat even aan je meldt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:18 schreef Wafelijzertje het volgende:
...
Nu heeft ze sinds kort een nieuw vriendje, en toen we onlangs aan een nachtelijke chatsessie bezig waren verteld dat ze maar aan hem moet denken, en al direct onmenselijk geil word. De seks met hem vind ze geestelijk ook beter dan hoe het ooit met ons geweest was. Nu kickt ze er zelfs op om hem te pijpen, hij moet het haar niet eens vragen. ze word daar zelf nog geiler van.
Dat deed me op die moment (en nu nog natuurlijk) enorm veel pijn om te horen, Mijn zelfvertrouwen op seksueel vlak is nu 0,0, aangezien zij mijn eerste en voorlopig enige sekspartner was.
...
Hij kan het toch beter van zn ex horen dan van mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Goh... Leuk dat ze dat even aan je meldt...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:18 schreef Wafelijzertje het volgende:
-Pijnlijk verhaal-
Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen aan de TS, is dat volgens mij je vriendin bij een andere persoon misschien wel zin zal hebben in seks. (en misschien wel altijd bloedgeil zal lopen) Het is misschien pijnlijk om te horen, maar het is gewoon zo.
Want hoe je het draait of keert, een relatie staat of valt met de seks.
Enerzijds is het enorm pijnlijk om te horen, maar anderzijds kan ik er maar uit leren e. en sommige fouten die ik gemaakt heb zoveel mogelijk proberen vermijden bij een volgende. (kga me nu laten besnijden, dus de pijn zal alvast weggaan)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Goh... Leuk dat ze dat even aan je meldt...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:15 schreef Wafelijzertje het volgende:
Enerzijds is het enorm pijnlijk om te horen, maar anderzijds kan ik er maar uit leren e. en sommige fouten die ik gemaakt heb zoveel mogelijk proberen vermijden bij een volgende. (kga me nu laten besnijden, dus de pijn zal alvast weggaan)
Ik denk dat je gewoon moet leren leven met het feit dat je geen bedtalent hebquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:15 schreef Wafelijzertje het volgende:
[..]
Enerzijds is het enorm pijnlijk om te horen, maar anderzijds kan ik er maar uit leren e. en sommige fouten die ik gemaakt heb zoveel mogelijk proberen vermijden bij een volgende. (kga me nu laten besnijden, dus de pijn zal alvast weggaan)
Ik weet het, als die 4 jaar gaan samenzijn zal da ook compleet anders zijn. Ook als ik een nieuw vriendinneke heb zal da in het begin volledig anders zijn. Ik kan ermee leven, maar nu doet het me toch wel pijn om te horenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:35 schreef richie29 het volgende:
Wafelijzertje....sorry maar ik ben het niet met je eens. Of althans deels niet.
Het is bijna vanzelfsprekend dat je ex nu met een ander vriendje ineens vanalles WEL wil die voorheen misten.
Een relatie en sex met een ander, waar je ontzettend verliefd op bent, is natuurlijk heel erg anders. Zij voelt zich totaal anders, blij, verliefd...geen lang slepend verleden, moeilijke dingen, etc...tuurlijk voel je je dan vrij en gedraag je je ook veel vrijer.
Waarschijnlijk net zo vrij als ze ook met jou wel had gekunt ALS jullie over de problemen heen konden komen.
Blijf alleen onthouden dat de kracht van een relatie zit in het feit dat je samen door het leven kunt gaan, goed samen kan leven, maatjes bent, grote beslissingen samen kan nemen, en lekker kan blijven doorsexen.
Opzich is het best wel bijzonder dat je 4 jaar met haar een relatie gehad hebt...en het is wel een beetje makkelijk gezegd dat ze nu met het nieuwe vriendje zoveel meer dingen doet waar jij alleen maar van droomde.
Ik moet nog maar zien hoe zij en haar nieuwe lover het over 4 jaar hebben....of in ieder geval hebben wanneer de eerste passie er wel is...want dat is echt soms best moeilijk om erin te houden.
Hou dat een beetje in het achterhoofd joh, want dat ze nu met haar nieuwe lover allerlei spannende dingen doet is echt wel een beetje logisch.
in de praktijk hebben mensen er niet altijd tijd en energie voor,maar als je een relatie goed wilt houden moeten beide partijen bereid zijn op dagelijkse basis te investerende verhouding geven en nemen moet kloppen).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:38 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ben het zeker wel met je eens, alleen vraag ik me af tot hoevere TS momenteel hier iets aan heeft. Relaties zijn moeilijk juist omdat je moet blijven proberen eerlijk en open tegen elkaar te blijven, en over het algemeen moet je steeds meer van jezelf open geven.uit eigen ervaring weet ik dat het moeilijk is om dit te doen. Maar als je elkaar zo kan benaderen dat je elkaar stimuleert in (geheime) gedachten en fantasien te delen, dan kan je uiteindelijk wel steeds meer diepgang creeeren en dat zorgt er vaak voor dat je minder snel je maatje de relatie uitschopt.Ik denk dat hierdoor eigenlijk ook op somige ogenblikken in een relatie de stap naar vreemd gaan zo "makkelijk" wordt, je neukertje hoef je niks te vertellen, alleen maar te neuken. Ik was daarnet wat kort door de bocht(was net wakker) maar dat bedoelde ik er wel mee te zeggen.
TS zal ofwel weer moeten zien op te starten met intimiteiten bepraten en misschien opnieuw verkennen van elkaars lichaam ofwel zal de relatie doodbloeden vrees ik. Het verkennen van lichaam denk ik omdat je na een tijdje in de wel bekende sleur kan komen, en door dan een aantal stappen terug te doen kan je ook de lichamelijk sleur(hij zoent me, dus nu wil hij neuken om te komen) te doorbreken.
Dus doe wat zoietzuur aanraad en bep erover![]()
![]()
zo nu ga ik maar eens slapen![]()
Sex is sowieso ontzettend overgewaardeerdquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef releaze het volgende:
Nou lekker, heen en weer pompen. Ik heb dat enthousiasme daarover nou nog nooit gesnapt, nog nooit meegemaakt, nog nooit mogen voelen. Ik vind een korstje openkrabben haast een fijner gevoel.
Ik ben echt heel, heel erg benieuwd hoeveel dames zich hierin zouden herkennenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:37 schreef releaze het volgende:
-- Goed, eerlijk en zwaar interessant verhaal
Tja, van de andere kant: hoeveel variatie zit er in masturbatie? en dat blijven we toch ook ons hele leven doen? Alleen al omdat klaarkomen zo lekker is, toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef DDBtje het volgende:
Ik kan me er wel in vinden. Na 6 jaar bij dezelfde partner en 9 sexueel actieve jaren heb ik ook het idee dat er niet veel nieuws meer is.
Vergis je niet, ik vind sex heeeeeerlijk. Het liefst zo veel en zo vaak mogelijk. Maar het lijkt erop dat er nog weinig variatie te vinden is. We kennen elkaar door en door, kennen elkaars plekjes, kunnen totaal ons zelf zijn bij elkaar. En dat is dan ook meteen "het probleem", er valt niets meer te ontdekken.
Klopt. Iedere week eten bij de Librije gaat ook vervelen, op den duur. 't is een beetje flauw om dat te wijten aan de kok.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef miss_sly het volgende:
Tja, van de andere kant: hoeveel variatie zit er in masturbatie? en dat blijven we toch ook ons hele leven doen? Alleen al omdat klaarkomen zo lekker is, toch?
Psiesquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Klopt. Iedere week eten bij de Librije gaat ook vervelen, op den duur. 't is een beetje flauw om dat te wijten aan de kok.
Ik wil helemaal niet droogstaanquote:Wat prima helpt is een tijdje op droog brood zitten, en een maandje alleen maar droge rijst eten.
Ik ook niet, maar als mensen gaan lopen miepen dat het allemaal saai is ('alweeeeer gemarineerde truffels met een balsamicodressing') dan is onthouding best een aardige manier om 't weer spannend te krijgen.quote:
Oh ik kan zeker een aantal dingen bedenken, en ik heb er ook al aan gewerkt, maar op de een of andere manier blijft mijn lichaam en geest gewoon op slot gaan. Het werd hier boven ook al een keer gezegd, nieuw vriendje en dan is alles leuk en spannend en staat je lichaam strak door de hormonen waardoor alles helemaal geweldig is, maar zodra dat afneemt neemt het bij mij ook de lust weg, is neuken niets meer dan op en neer pompen, ervaar ik meer nadelen dan voordelen en is het spel in bed gewoon om te lachen. Spanning creeeren? Wat voor'n spanning? Als ik de spanning zie/voel/meemaak dan weet ik dat het tijd om te neuken is en verdwijnt die spanning volledig. Eindstand: nogsteeds niet geil!quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef richie29 het volgende:
[..]
Ik ben echt heel, heel erg benieuwd hoeveel dames zich hierin zouden herkennen![]()
Mag ik het zo samenvatten:
Ik wil wel, maar ik wil ook niet ?
Eigenlijk he...is het eerste en enige wat me hier te zo te binnenschiet;
Durf jij je wel écht te geven? Alles los te laten en je over te geven aan je partner? Of gebeurd zoiets alleen (toevallig) wanneer er wat gedronken is?
Als je dit zo leest heb ik zo'n gevoel van; Dat lukt je dus echt wel om er bovenop te komen en te doen wat je zo graag wil...alleen moet je net die trigger zien te vinden, muurtje slopen, vervelende ervaring verwerken...kan misschien wel vanalles zijn?....en die ligt waarschijnlijk wel bij jezelf...maar waar precies dan?...tja![]()
Tjonge...nou ja je bent er in ieder geval echt niet alleen meer op de wereld, schrale troost![]()
Gelukkig, vrouwen begrijpen zichzelf ook nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:26 schreef As_33 het volgende:
Ik heb trouwens wat betreft masturberen ook precies hetzelfde: ik doe het wel, maar niet omdat ik geil ben, puur voor de ontspanning. Soms snap ik mezelf niet meer![]()
Ik neem trouwens aan dat je ter compensatie het dus wel snapt en tollereert dat hij het met zichzelf doet om stoom af te blazen van tijd tot tijd?quote:Ik heb trouwens wat betreft masturberen ook precies hetzelfde: ik doe het wel, maar niet omdat ik geil ben, puur voor de ontspanning. Soms snap ik mezelf niet meer![]()
Alleen al van de term "helpt mij" en dan de bijkomende gedachte, krijg ik al de kriebelsquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik neem trouwens aan dat je ter compensatie het dus wel snapt en tollereert dat hij het met zichzelf doet om stoom af te blazen van tijd tot tijd?
Dit vraag ik omdat ik her en der hier meerdere malen heb gelezen dat sommige partners dat echt niet snappen.
Mijn vriendin helpt mij liever ook bijvoorbeeld i.p.v dat ik het zelf doe.
Als ik het zelf doe voelt het volgens haar niet helemaal correct.
Niet dat ze zoiets mij kan verbieden, maar ze heeft het liever niet.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
Als ik het zelf doe voelt het volgens haar niet helemaal correct.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |