abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47046603
Mijn vriendin vindt weinig aan sex. Ze vindt het een gedoe etc...

We hebben nu anderhalf jaar en in het begin van de relatie hadden we regelmatig sex. Nu is het niet regelmatig meer en met tegenzin van mn vriendin. Ze doet het om mij een plezier te doen.
Dit wil ik niet meer en zij ook niet. Het moet voor haar ook leuk zijn. Maar als je er al niks aan vindt is dat natuurlijk moeilijk.

Nu vindt ze dat ik het niet meer genoeg probeer. Niet aan haar denk en het niet spannend genoeg is. Dit is een uitkomst van haar geen zin hebben. Door altijd afgewezen te worden ben ik een stuk onzekerder geworden mbt sex. Het beginnen aan is een groot probleem. Het voorspel is niet wat het zou moeten zijn, het is er gewoon echt niet zo. En dat komt van beide kanten.

Ik vind het moeilijk om het spannend voor haar te maken, zo dat ze wel opgewonden raakt. Het goede moment ervoor te vinden ( ze is vaak moe, zijn nogal druk etc.) En haar op een goede manier te benaderen zodat het niet weer hetzelfde is als altijd ( in bed, ik kruip tegen haar aan etc..)
We zitten momenteel in een neerwaardse spiraal lijkt het waar we zo niet uitkomen. Ik heb echt hulp nodig om het een stuk spannender voor haar te maken. Ze toont weinig initiatief, datis niet erg, maar het moet van mij komen en ik weet nu gewoon niet hoe!!

Wie kan mij helpen met tips om ons sexleven spannender te maken ( en niet met gekke plekken en toebehoren komen aanzetten). Het gaat me meer om de variatie in het voorspel, de aanzet tot...
Hoe maak ik het haar wel naar haar zin???
pi_47046660
als ze altijd moe is, gooi haar dan eens op bed als ze thuiskomt, alwaar je kaarsjes hebt staan, geef haar een lekkere massage
als je aan de voorkant toe bent,ga je voorzichtig af en toe eens teasen, terwijl je gewoon doormasseert.
en dan langzaam naar een lekkere verwennerij toewerken, dat zou 'm toch wel moeten doen lijkt me..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:36:00 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_47046704
Je kan natuurlijk ook rollen spel doen.
Trek een kabouter plop pak aan en kijk of het helpt/werkt..
pi_47046745
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef ursel het volgende:
Je kan natuurlijk ook rollen spel doen.
Trek een kabouter plop pak aan en kijk of het helpt/werkt..
Klusserdeklus.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_47046774
Massage is standaard elke dag omdat ze last van dr rug schouders heeft. Dus niet spannend meer. Ook is ze niet zo van het aan dr zitten.....zucht
pi_47046807
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef Favorito het volgende:
Massage is standaard elke dag omdat ze last van dr rug schouders heeft. Dus niet spannend meer. Ook is ze niet zo van het aan dr zitten.....zucht
zou je dan niet eens moeten praten wat er dan écht aan de hand is...?
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:39:58 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_47046825
Dit is natuurlijk een veel voorkomend verschijnsel, maar het lijkt me ook echt gigantisch kut. werkelijk geen idee wat je hier aan zou moeten doen omdat het echt tussen de oren gaat zitten en zo een negatieve spiraal wordt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:41:01 #8
63192 ursel
pi_47046857
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:37 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Klusserdeklus.
Met hopelijk het resultaat:

Plopperdeplop..
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:41:02 #9
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_47046858
Ze vindt dat het spannender moet maar zelf doet ze niets. Het moet wel van twee kanten komen hoor!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_47046871
Nou het eerste wat bij mij opkomt is dat je wel tegen haar mag zeggen dat ZIJ dan eens het initiatief mag gaan nemen. Ik bedoel, zij gaat klagen dat het niet 'spannend' genoeg is en laat het daar dan verder bij?! Lekker makkelijk.

Als je vraagt wat ze lekker vindt, krijg je dan wel antwoord? Of alleen 'in den vage' zo van: oh...eh...vanalles...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47046901
Doe het eens in een spookhuis.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_47046921
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ze altijd moe is, gooi haar dan eens op bed als ze thuiskomt, alwaar je kaarsjes hebt staan, geef haar een lekkere massage
als je aan de voorkant toe bent,ga je voorzichtig af en toe eens teasen, terwijl je gewoon doormasseert.
en dan langzaam naar een lekkere verwennerij toewerken, dat zou 'm toch wel moeten doen lijkt me..?
vergeet niet dat je dan niet perse hoeft te sexen... je kan ook haar gewoon eens een avondje masseren.... dat waardeerd ze op dit moment denk ik een stuk meer.....
je moet proberen het niet alleen savonds spannend te maken..

het beste voorspel is nog altijd door de hele dag goed bezig te zijn en niet alleen op de momenten dat je sexe wilt
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:44:21 #13
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47046940
Seks is vaak een graadmeter voor hoe je relatie erbij staat... Weinig vrouwen zullen hier
eerlijk over praten met de partner als t niet goed is...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_47046977
het is natuurlijk niet alleen aan jou om het spannend te maken/houden...

maar misscihen helpt het om gewoon eens te praten over dingen die je allebei leuk vindt, elkaar te vragen wat je stiekem nog wel eens zou willen of waar je wel eens aan denkt zonder het persee echt te willen...

Soms is dat al een leuk aanloopje..

Wel ff een goed moment uitzoeken dan
pi_47046985
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef Favorito het volgende:
nee dan heeft massage verder weinig zin....

geeft ze verder geen tips of hints? want alleen klagen dat ze het anders wilt is niet voldoende natuurlijk
pi_47047088
Volgens mij heeft t weinig met moe zijn te maken. Das gewoon een nadeel meer niet. en de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

Misschien moet je wat losser worden en niet vast houden aan de dingen die goed gingen en je daarom maar weer doet. Misschien vind ze het leuk om dingen op het randje te doen? Misschien vind ze een climax voor de sex belangrijker (dus bijna naar huis rennen omdat je niet van elkaar af kan blijven)? Misschien wil ze experimenteren? Misschien wil ze geen sex meer op vaste tijden (net voor t slapen gaan of als je wakker word?)?
Samenvatting: misschien moet je praten? Niet in details, niks is saaier dan sex van te voren afgesproken hebben, wanneer, hoe en wat.. Maar je kan sowieso wel een beetje checken waar ze zoal aan denkt. hopen dat je het goed begrijpt en daar gewoon op in spelen..

Ik vind haar wel erg lui overkomen. Jij moet het spannend maken. Zo van: probeer maar wat en ik geef mijn mening wel..

Ik moest meteen aan een aflevering denken van king of the queens.. Volgens mij was die er gisteren op, met Rico.. Misschien kan je dat typetje nadoen?
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:53:11 #17
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_47047197
Het ligt dus aan jou volgens haar, en jij moet het maar oplossen ?
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:59:20 #18
19142 tslh
Never at ease.....
pi_47047380
Ik denk dat je je te 'soft' opstelt en dat dat niet spannend voor haar is. Zoals je al aangeeft: als ze bijna elke avond door je gemasseerd wordt (rug, schouders) en zij altijd maar moe is (jij werkt zelf niet en je bent nooit moe?) dan is het voor gemakkelijk om alles bij jou neer te leggen. Je zegt: 'ze toont weinig initiatief en dat is niet erg". Hoezo is dat niet erg? Er is dus een probleem voor jullie beiden waaraan gewerkt moet worden, maar dat zij er niets aan wil doen is 'niet erg'?

Mooie conclusie (na anderhalf jaar) dat het aan JOU ligt dat ZIJ geen zin heeft, dit terwijl je alles probeert. Misschien een vraag die je niet wilt horen: maar hoe gaat het met de rest van je relatie? Wat ik zo hoor zijn (helaas) de voortekenen van een breuk en als je wanhopig denkt dat het aan je sexleven ligt: dat is maar een symptoom. Altijd moe, geen zin meer in sex, wijzen naar een ander die het niet goed doet, etc. etc. Leg het hele plaatje eens onder de loep!
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_47047402
Ze vindt sex niet leuk. Dat is het probleem. Vroeger wat meer dan nu, maar de zin is er gewoon niet.
Ze vind nu dat de druk op haar te groot is om sex te hebben. Ik wil altijd wel...dat is ook een probleem. Ze denkt gelijk dat ik sex wil.

We hebben er over gesproken en besloten meer te knuffelen zonder verplichtingen. Maar dat wil nog niet echt lukken. De druk is er nog steeds. Nu ook van mijn kant omdatik me zo onzeker voel omdat ik nu ook onder druk sta om het haar naar dr zin te maken. Maar ik weet echt niet hoe!!!
pi_47047446
Herkenbaar verhaal...vooral dat je het alleen nog maar in bed doet (alleen ben ik al 6 jaar samen met mijn vriend)...Misschien heb je wat aan de volgeden tips:

- belangrijkste tip: probeer het bed te vermijden, ga samen onder de douche/in bad etc.
- warm elkaar op door overdag spannende smsjes te sturen of laat een briefje achter met een opdracht.
- tease haar een paar dagen, bijvoorbeeld na het masseren in de nek zoenen, maar vervolgens geen sex.
- vraag haar eens naar haar fantasieen, deze moet je natuurlijk niet meteen de volgende dag gaan uitvoeren, maar onthoud ze en werk er langzaam naar toe.

Maar probeer haar vooral ook actief te krijgen (sms opdrachtjes werken hiervoor erg goed), want klagen is makkelijk, maarze moet er zelf ook wat voor willen doen.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:02:26 #21
63192 ursel
pi_47047475
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef Wolter het volgende:
Volgens mij heeft t weinig met moe zijn te maken. Das gewoon een nadeel meer niet. en de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

Misschien moet je wat losser worden en niet vast houden aan de dingen die goed gingen en je daarom maar weer doet. Misschien vind ze het leuk om dingen op het randje te doen? Misschien vind ze een climax voor de sex belangrijker (dus bijna naar huis rennen omdat je niet van elkaar af kan blijven)? Misschien wil ze experimenteren? Misschien wil ze geen sex meer op vaste tijden (net voor t slapen gaan of als je wakker word?)?
Samenvatting: misschien moet je praten? Niet in details, niks is saaier dan sex van te voren afgesproken hebben, wanneer, hoe en wat.. Maar je kan sowieso wel een beetje checken waar ze zoal aan denkt. hopen dat je het goed begrijpt en daar gewoon op in spelen..

Ik vind haar wel erg lui overkomen. Jij moet het spannend maken. Zo van: probeer maar wat en ik geef mijn mening wel..

Ik moest meteen aan een aflevering denken van king of the queens.. Volgens mij was die er gisteren op, met Rico.. Misschien kan je dat typetje nadoen?
.. idd. Doe die rico ff na..
Schijnt goed te werken..

Ofwel, zoals ik al zei, gewoon een rollenspel.. Denk overigens dat rico meer succes zal hebben als Plop..
pi_47047523
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:37 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Klusserdeklus.
pi_47047541
Herkenbaar probleem, tvptje.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:06:35 #24
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47047583
Ik mis 'DUMPEN!!!'

Serieus, na anderhalf jaar al zo gaan lopen miepen, dat belooft niet veel goeds
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47047638
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:32 schreef Favorito het volgende:
Mijn vriendin vindt weinig aan sex. Ze vindt het een gedoe etc...

We hebben nu anderhalf jaar en in het begin van de relatie hadden we regelmatig sex. Nu is het niet regelmatig meer en met tegenzin van mn vriendin. Ze doet het om mij een plezier te doen.
Dit wil ik niet meer en zij ook niet. Het moet voor haar ook leuk zijn. Maar als je er al niks aan vindt is dat natuurlijk moeilijk.

Nu vindt ze dat ik het niet meer genoeg probeer. Niet aan haar denk en het niet spannend genoeg is. Dit is een uitkomst van haar geen zin hebben. Door altijd afgewezen te worden ben ik een stuk onzekerder geworden mbt sex. Het beginnen aan is een groot probleem. Het voorspel is niet wat het zou moeten zijn, het is er gewoon echt niet zo. En dat komt van beide kanten.

Ik vind het moeilijk om het spannend voor haar te maken, zo dat ze wel opgewonden raakt. Het goede moment ervoor te vinden ( ze is vaak moe, zijn nogal druk etc.) En haar op een goede manier te benaderen zodat het niet weer hetzelfde is als altijd ( in bed, ik kruip tegen haar aan etc..)
We zitten momenteel in een neerwaardse spiraal lijkt het waar we zo niet uitkomen. Ik heb echt hulp nodig om het een stuk spannender voor haar te maken. Ze toont weinig initiatief, datis niet erg, maar het moet van mij komen en ik weet nu gewoon niet hoe!!

Wie kan mij helpen met tips om ons sexleven spannender te maken ( en niet met gekke plekken en toebehoren komen aanzetten). Het gaat me meer om de variatie in het voorspel, de aanzet tot...
Hoe maak ik het haar wel naar haar zin???
De boel doorbreken, zorg dat je allebei het weekend helemaal vrij hebt, bij voorkeur een lang weekend, vrijdag al vrij.

Dan begin je eens met vrijdagochtend goddeloos uitslapen, echt tot aan de middag in bed blijven desnoods, gewoon lekker alles eruit slapen.

In de avond ga je lekker wat eten en je gaat uit samen, lekker dansen, lol maken, beetje lichamelijk zijn, elkaar subtiel wat plagen, daar al spanning opbouwen.
Of er die avond al wat van komt weet ik niet, moet je niet teveel willen perse.

Zaterdag weer lekker goed uitslapen, die avond thuis blijven, echt de sfeer ernaar maken, van mij part lekker cliche met kaarsjes, drankje, wat hapjes en dat soort dingen.
Ga desnoods voor de avond nog wat doen aan ontspanning, lekkere sauna pakken ofzo, kortom, helemaal opgekwikt zijn, je goed in je vel voelen.

Neem de tijd voor een zeer uitgebreide massage, functioneel en lekker en kijk eens of je van daar uit verder komt.

Of doe eens wat geks, gooi eens een idee van een spelletje op, is een makkelijke manier om te beginnen als er drempelvrees is en een makkelijke manier om gewoon eens wat dingetjes uit te proberen waar je zelf misschien gewoon niet bij stilstaat door de sleur.

Probeer ook duidelijk te krijgen wat haar verlangens dan zijn, wat zou ze opwindend vinden, wat vindt ze presies saai, praat over fantasieen samen en hou het leuk, geen zware gesprekken over wat er mis is, maar leuke gesprekken over wat zou kunnen zijn en wat er in hoofden omgaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_47047664
Neem 100 condooms, prik er in 5 wat gaatjes en grabbel er 1 op goed geluk uit als je bezig bent.

Veel spannender word het niet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:10:00 #27
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47047666
Het houdt natuurlijk allemaal op als mevrouw geen zin heeft in al die dingen, omdat ze het 'zo druk' heeft. Oftewel, als mevrouw d'r prioriteiten ergens anders heeft: op d'r carriere, en niet op d'r relatie. Da's alleen maar iets voor 'erbij', wat je nodig hebt om aan je vriendinnen te showen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_47047914
Spelletje geprobeerd. Iets met opdrachten was het. Daar vond ze niks aan. Gepraat en toen grote ruzie gehad. Waardoor de druk nog groter is geworden voor haar. Ze had al geen zin en nu al helemaal niet. Het hoeft voor haar niet. Ze vind dat ik haar te veel onder druk heb gezet in het veleden. OVer 1 keer heeft ze gelijk maar verder valt het wel mee vind ik... Maar daar ligt het probleem, we meoten het weer opbouwen.

Een weekend lang vrij nemen werkt niet. Ze is geen uitslaper, ze wil dingen doen, in het huis, etc..

Onze relatie is best wel goed. Alleen hier gaat het mis, omdat ons libido nogal ver uiteen ligt.

En dumpen is geen optie, ik hou van haar! En geen zin hebben is iets wat in nu wel geaccepteerd heb . Lees de topics maar na op fok het is echt niet iets geks.

Waar ik nu het meeste mee zit is dat ik het dus niet goed doe volgens haar (de laatste tijd dan) met het voorspel en de sex spannend maken. Het is volgens haar even vlug en niet aan haar denken. Dat klopt ook wel, maar het is een uitkomst van haar " geen zin hebben" . Ze deed het voor mij, zonder dat ik me dat echt bewust was. Dus wilde ze het " even vlug" .
Ik moet het echt op een andere manier gaan benaderen nu, maar ik vind het heel moeilijk om die manier te vinden. Ik heb ook niet altijd zin hoor! Wel veel maar op sommige momenten denk ik er ook niet aan...
pi_47047947
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Favorito het volgende:
Ze vindt sex niet leuk. Dat is het probleem. Vroeger wat meer dan nu, maar de zin is er gewoon niet.
Ze vind nu dat de druk op haar te groot is om sex te hebben. Ik wil altijd wel...dat is ook een probleem. Ze denkt gelijk dat ik sex wil.

We hebben er over gesproken en besloten meer te knuffelen zonder verplichtingen. Maar dat wil nog niet echt lukken. De druk is er nog steeds. Nu ook van mijn kant omdatik me zo onzeker voel omdat ik nu ook onder druk sta om het haar naar dr zin te maken. Maar ik weet echt niet hoe!!!
Een half uur knuffelen per dag, zonder seks, zorg dat je zoent met elkaar, dat soort dingen, zonder seks.

Hoezo wil dat niet lukken, dat is toch niet zo moeilijk, je zegt gewoon tegen jezelf, deze dagen ga ik niet aan seks beginnen, maar alleen knuffelen bv, of je knuffelt op tijden die toch niet zo geschikt zijn voor seks.

Knuffel elkaar eens als je weer thuis bent samen, zoen dan gewoon eens innig met een lekkere dikke knuf erbij.
Voordat je gaat slapen lekker tegen elkaar aankruipen en elkaar eens in de oren fluisteren hoe dol je op elkaar bent, wat is er moeilijk aan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:25:59 #30
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_47048051
wees een vent..wees een beest...zodra zij of jij thuis komt
zeg je nix..je tilt erop,sleurt ermee..scheurt letterlijk de klere van het lijf en je doet
ongelooflijk je best...

neem er eens mee voor een diner..nix zeggen van tevoren surprise surprise
komt ze ook wel in de stemming door de drank tijdens eten.

geef er een knuffel/zoen voor je weggaat of waneer je thuis komt
waardere ze ook vaak
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_47048055
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Een half uur knuffelen per dag, zonder seks, zorg dat je zoent met elkaar, dat soort dingen, zonder seks.

Hoezo wil dat niet lukken, dat is toch niet zo moeilijk, je zegt gewoon tegen jezelf, deze dagen ga ik niet aan seks beginnen, maar alleen knuffelen bv, of je knuffelt op tijden die toch niet zo geschikt zijn voor seks.

Knuffel elkaar eens als je weer thuis bent samen, zoen dan gewoon eens innig met een lekkere dikke knuf erbij.
Voordat je gaat slapen lekker tegen elkaar aankruipen en elkaar eens in de oren fluisteren hoe dol je op elkaar bent, wat is er moeilijk aan?
Het lijkt makkelijk, maar is heel moeilijk. Als ik wil knuffelen wil zij niet of het moment is er gewoon niet...heel moeijlijk.. En tegen elkaar aankruipen gebeurt elke avond, dat is het probleem niet, maar daarna...
pi_47048327
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:20 schreef Favorito het volgende:
Spelletje geprobeerd. Iets met opdrachten was het. Daar vond ze niks aan. Gepraat en toen grote ruzie gehad. Waardoor de druk nog groter is geworden voor haar. Ze had al geen zin en nu al helemaal niet. Het hoeft voor haar niet. Ze vind dat ik haar te veel onder druk heb gezet in het veleden. OVer 1 keer heeft ze gelijk maar verder valt het wel mee vind ik... Maar daar ligt het probleem, we meoten het weer opbouwen.

Een weekend lang vrij nemen werkt niet. Ze is geen uitslaper, ze wil dingen doen, in het huis, etc..

Onze relatie is best wel goed. Alleen hier gaat het mis, omdat ons libido nogal ver uiteen ligt.

En dumpen is geen optie, ik hou van haar! En geen zin hebben is iets wat in nu wel geaccepteerd heb . Lees de topics maar na op fok het is echt niet iets geks.

Waar ik nu het meeste mee zit is dat ik het dus niet goed doe volgens haar (de laatste tijd dan) met het voorspel en de sex spannend maken. Het is volgens haar even vlug en niet aan haar denken. Dat klopt ook wel, maar het is een uitkomst van haar " geen zin hebben" . Ze deed het voor mij, zonder dat ik me dat echt bewust was. Dus wilde ze het " even vlug" .
Ik moet het echt op een andere manier gaan benaderen nu, maar ik vind het heel moeilijk om die manier te vinden. Ik heb ook niet altijd zin hoor! Wel veel maar op sommige momenten denk ik er ook niet aan...
Je geeft dus van 1 keer toe dat je je zin doorgedramt hebt en seks met haar erdoor hebt gedramt?

Oei oei oei oei oei, dat is dan 1 keer waarbij jij het echt door heb gehad, hoevaak gaat het echt om?

Je zeurt om seks, gaat liggen mokken als je het niet krijgt, probeert over te halen terwijl er al nee gezegd is enz enz enz enz enz?
Op totaal onschuldige wijze voor jou natuurlijk he(ook niet onbegrijpelijk als je met behoefte's zit maar geen weerklank vindt).

Dit is een heet hangijzer in jullie relatie, er wordt over gepraat maar op een verwijtende manier?
Het loopt erg vaak in ruzie, of iig een nare ondertoon uit als jullie hierover proberen te praten?

Laat ik het zo zeggen, iemand die tegen haar zin in seks met je heeft gaat alleen maar minder zin in seks krijgen, of dit nu overduidelijk is voor jou of niet, het voelt voor haar een beetje naar, misschien zelfs een beetje boel.

Tja, het weekendje zoals ik het neerzet is dan geen optie, maar kan je zelf niets verzinnen, ik schrijf even snel wat makkelijks op, draai het eens om naar iets wat voor jullie werkt, dus ipv uitslapen de deur uitgaan en wat leuks doen, van mij part naar een dierentuin, maakt geen bal uit, waar het om gaat is dat je lol hebt en dat je jezelf uit de gewone gang van zaken trekt, dus niet het thuis zitten, voor de tv, dan naar bed en dan seks(dat idee, of dat nu presies zo gaat of niet).

Ga desnoods samen een weekend weg, maar wat je ook doet, breek door die sleur heen, maak heel, heel veel lol met elkaar en vergeet niet lichamelijk te zijn daarin, knuffelen, zoenen, handje vasthouden, de intimiteit even goed benadrukken.
Ga samen lachen, dingen doen waar je samen plezier aan beleeft.

Houdt ze niet van uitslapen, nou ja misschien wel van een romantische picknick in de duinen ofzo, kleedje mee, wat te eten mee, lekker samen eten, strandwandeling erachteraan arm in arm, ik noem gewoon maar wat, vul dat in naar wat jullie leuk vinden!

Spreek af dat het vanaf nu nooit meer tegen haar zin gaat, dat ze dat altijd moet aangeven als dat zo is, dat jij dat respecteert en doe dat dan ook, dus niet mokkig gaan slapen, maar gewoon zeggen is goed liefje en lekker in elkaars armen in slaap vallen.

Dit gaat niet zomaar ineens over, hiervoor zal je SAMEN wat moeten doen, ik heb het nu vooral tegen jou, maar ook zij zal moeten nadenken over hoe ze dat gevoel weer terug kan krijgen, ze zal moeten aangeven waar de knelpunten liggen, waar de verlangens liggen, hoogstwaarschijnlijk heeft ze iets in haar hoofd van hoe het zou moeten zijn en is dat het steeds niet waardoor er teleurstelling komt, laat haar zichzelf bedenken dat het gewoon niet altijd gaat zoals je in je hoofd hebt en dat je gewoon moet genieten van wat wel gebeurt, zonder gelijk teleurgesteld te zijn.

Heb je er weleens aan gedacht, om hoe gruwelijk dat misschien ook voor jou is, om een aantal dagen achter elkaar alleen haar te pakken te nemen, tot een lekker orgasme te brengen en dan te stoppen gewoon, dus geen geneuk of wat dan ook, gewoon even haar laten komen, meer niet.

Heb je haar weleens neergelegd, gezegd dat ze haar ogen dicht moest doen om daarna haar hele lichaam te strelen en te doen, veertjes gebruiken, ijsklontjes, dat soort zaken.

Nou ja, wat gedachtespinsels, zie maar of je er iets in vindt waar je wat mee kan.
pi_47048329
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:21 schreef erodome het volgende:

[..]

En misschien is het dan ook handig als zij WEET dat hij zich voorgenomen heeft om, zeg een week, niet aan seks te beginnen, anders denkt zij natuurlijk nog steeds dat al dat knuffelen voor hem wel tot seks moet leiden en kan ze er nog steeds niet bij ontspannen.

Ik heb zelf momenteel ook een dergelijk probleem (hij redelijk oververmoeid, maar ik alleen 's avonds laat echt zin), maar mijn vriend en ik hebben nu duidelijk afgesproken het even heel rustig aan te doen en ik merk nu al dat ik weer kan genieten van een lekkere lange zoen, zonder dat ik meteen denk dat er vervolgens ook meer van me verwacht wordt. Verder neemt mijn vriend nu ook vaker dat initiatief (tot zoenen dus), omdat hij weet dat hij dat ook kan doen als hij verder te moe voor seks is zonder verwachtingen bij mij op te roepen, terwijl wij hiervoor eigenlijk nooit echt zoenden zonder dat er seks opvolgde.
Verder kan ik het je aanraden om de tip van erodome om naar de sauna te gaan van harte op te volgen
Arseen (As), atoomnummer 33
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:36:54 #34
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47048343
beter in bed kijk je dat weleens?
daar kan je ook wat tips van proberen,
een keer was er een nogal oversexte vrouw en die mocht haar man niet onder zijn middel aanraken, na een week was hij bloedgeil. Kan jij dus ook proberen haar alleen aan d'r rug en handen/hoofd aanraken en verder nergens, zodat zij niet denkt dat je telkens sex wil.

en idd dat knuffelen verhaal lijkt me ook goed, gewoon doorzetten
en bij dat knuffelen dus niet in haar tepels knijpen ofzo

voor wat hoort wat vind ik zelf ook wel wat werken soms, mijn vriend houdt er ontzettend van om gemasseerd te worden en dan zeg ik weleens jij een half uur ik een half uur. Dat hoeft niet perse om sex te gaan, maar kan wel. Onze sexuele voorkeuren verschillen ook nogal wat en daarbij ik lig het liefst onderop terwijl hij mij het lieft bovenop ziet (vanzelfsprekend zullen meer stellen hebben).
Als je heel concreet zegt, als ik jou een half uur masseer, of het hele huis stofzuig of wat dan ook, dan wil ik graag dat jij mij daarna een half uur aftrekt.
Het staat je misschien tegen, maar je kan het haar subtiel voorleggen, of dat jij haar een half uur verwent met masseren of iets anders dus, en zij jou, en dat ze zelf mag weten hoe. Zal het toch ook snel op sex uitkomen, en zelf al gebeurd dat niet is het nog prettig .

en ik denk dat zij om andere redenen misschien ook belemmerd is, wat weleens eerder op fok is geweest was dat een vrouw altijd moe was, maar dat ze samenwoonden en die jongen geen fuck in het huishouden deed, zodat zij alles moet doen. Daar wordt je ook sagereinig van en dan heeft ze ook geen zin meer in sex. Zou dat bij jou ook kunnen?

Daarbij moet jij het voor jezelf ook leuk houden, kan je zorgen dat je meer bevrediging vind in masturbatie door sexfilms te kijken etc.? Als jou zin wat minder wordt, is het probleem voor jou wat makkelijker te behappen.

vraag haar wat ze prettig vind, en zeg dat ze het desnoods mag opschrijven etc. want wat zij wil is jou volgens mij ook compleet onduidelijk, en ze moet toch wel iets prettig vinden aan sex? anders is ze compleet a-sexueel

verder denk ik dat er misschien meer speelt, ergenisjes ofzo, af en toe ruzie maken daarover kan ook helpen, ruzie is naar, maar niet altijd verkeerd
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_47048403
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:26 schreef Favorito het volgende:

[..]

Het lijkt makkelijk, maar is heel moeilijk. Als ik wil knuffelen wil zij niet of het moment is er gewoon niet...heel moeijlijk.. En tegen elkaar aankruipen gebeurt elke avond, dat is het probleem niet, maar daarna...
Daarna komt jouw slurfje omhoog en ga je toch proberen of je seks kan krijgen, of niet soms?

Het IS makkelijk, jullie maken het moeilijk.
Als je elkaar weer ziet op de dag, gewoon een knuffel en een dikke zoen, echt gewoon doen, in het begin voelt het misschien allemaal wat vreemd, maar dat went erg snel en wordt erg snel heel erg prettig.

Ik denk dat jij voor jezelf moet bedenken dat je gewoon de aankomende week minimaal geen seks gaat hebben, helemaal niet om gaat vragen, helemaal niets, alleen maar knuffen en doen, maar geen enkele vraag om seks.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:44:34 #36
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47048556
BTW, stoppen met de pil al eens gesuggereerd?
pi_47048579
Toch maar even een TVP-tje, best wel interessant dit.
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_47048600
Dankjewel Erodome,

Wat je schrijft is het in a nutshell...

Het is een opeenstapeling van misverstanden. Ik wil, zij niet. Je hebt niet door wat de ander voelt in het begin. Ze geeft toe, maar wil niet, etc.
Btw hebben we geen seks gehad om het moment dat ik ver ben gegaan overigens. Maar misschien wel keren wat ze me niet verteld heeft en het alleen maar voor mij gedaan heeft.
Ik wil dit echt niet meer, hoe lief ze het ook bedoelt. Ik voel me er ook niet prettig meer bij.
De laatste keer seks 2 weken geleden was ook zo.
In eerste instantie dacht ik dat ze zelf zin had. Ze nam initiatief!! Ik dacht echt dat ze zelf zin had. Achteraf bleek dat ze dacht ik wel weer zin zou hebben en het voor mij deed. Heel erg lief!! Maar het was niet fijn. Voor beide niet....

Maar ik hoop echt dat het beter gaat in de toekomst want dit maakt me gek. Het gaat nu geeneens meer om het geen seks hebben. Het is veel meer geworden.
pi_47048820
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef gronk het volgende:
Ja, werkt niet. Krijgt ze teveel last van de menstruatie.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:56:11 #40
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47048869
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Favorito het volgende:

Je moet t niet nog a-seksueler maken... Een platonische relatie is geen oplossing als je dat niet wil...

Seks niet leuk vinden lijkt me sterk... Wat me logischer lijkt is dat de relatie zo lauw is dat ze seks
niet leuk vind, OF dat ze seks met jou niet meer leuk vind... Dat hoeft niets met houden van te
maken te hebben...

Wel een lastige situatie omdat je een relatie niet ineens geforceerd 180 graden om kan draaien...
B-FliP Youtube Channel
pi_47048911
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef Favorito het volgende:

Maar ik hoop echt dat het beter gaat in de toekomst want dit maakt me gek. Het gaat nu geeneens meer om het geen seks hebben. Het is veel meer geworden.
Daar zal je dan toch echt aan moeten werken hoor. Het probleem is waarschijnlijk dat zij geen intimiteit meer ervaart, omdat elke vorm daarvan van jou kant een poging tot seks is. Waarom vraag je haar niet gewoon of zij het fijn zou vinden om vaker te knuffelen en te zoenen, zonder dat er meer bij komt kijken? En of zij het fijn zou vinden als jullie sowieso de komende week geen seks zullen hebben, hoeveel jij haar ook knuffelt en zoent.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:58:14 #42
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47048926
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:54 schreef Favorito het volgende:

[..]

Ja, werkt niet. Krijgt ze teveel last van de menstruatie.
Maar d'r libido neemt wel toe? Zo ja, dan is 't een kwestie van experimenteren met verschillende pil-soorten. Langdurige business.
pi_47048958
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Daarna komt jouw slurfje omhoog en ga je toch proberen of je seks kan krijgen, of niet soms?

Het IS makkelijk, jullie maken het moeilijk.
Als je elkaar weer ziet op de dag, gewoon een knuffel en een dikke zoen, echt gewoon doen, in het begin voelt het misschien allemaal wat vreemd, maar dat went erg snel en wordt erg snel heel erg prettig.

Ik denk dat jij voor jezelf moet bedenken dat je gewoon de aankomende week minimaal geen seks gaat hebben, helemaal niet om gaat vragen, helemaal niets, alleen maar knuffen en doen, maar geen enkele vraag om seks.
Ja het slurfje gaat snel omhoog, ook als ik het niet wil. Dat is ook een probleem, zij denkt dan dat ik sex wil ook al neem ik me voor dat het niet gaat gebeuren. Zo komt er toch weer druk op haar te liggen, terwijl ze weet dat er niks gaat gebeuren. Iig liggen we dan wel lekker tegen elkaar aan. Gisterenavond bv was goed. 's Middags heftige ruzie hierover, toen zij ze voor het eerst dat ik meer mn best moet doen met het voorspel, het altijd het zelfde is.
Maar 's avond valt ze wel lekker in mn armen in slaap Dus dat ging goed, en gaat ook al lang goed. Probleem is ook dat ze doordat ze moe is vroeg slaapt, tussen 9 en 10 vaak al. Dus na het eten tv kijken blijft er weinig tijd voor elkaar over...
En om elkaar eerder aandacht te geven vind ik ook moeilijk. Zoek het juiste moment maar! Veel tijd blijft er niet over...
pi_47049054
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef gronk het volgende:
Even dodelijk serieus, de pil is voornamelijk een geweldige smoes, maar in 5% van alle pilgebruiksters is er een verlaagd libido door de pil.

In verreweg de meeste gevallen ligt het aan andere dingen dan de pil, wordt de pil eruit gegooit, wat een placebo effect geeft, maar die is vrijwel altijd tijdelijk omdat het probleem niet opgelost wordt.

De pil is niet het eerste waar je naar moet kijken en hier zie ik zoveel ergenissen en gedoe over en weer dat ik eigenlijk zowat zeker weet dat het probleem daar ligt en niet bij de pil.
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:04:41 #45
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_47049123
Je bent op de goede weg om topic er over te openen en te zoeken naar oplossing. Zoals eerder platonische verhouding werkt niet, dan wordt het te vriendschappelijk. Maar let wel, is de liefde weg bij één van beide dan gaat het niet meer werken. Kortom, probeer te achterhalen of zij nog de ware voor je is - en andersom. Daarna lijkt me dat er goede tips tussen de posts zitten die je kan proberen. Succes
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_47049125
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:59 schreef Favorito het volgende:

[..]

Ja het slurfje gaat snel omhoog, ook als ik het niet wil. Dat is ook een probleem, zij denkt dan dat ik sex wil ook al neem ik me voor dat het niet gaat gebeuren. Zo komt er toch weer druk op haar te liggen, terwijl ze weet dat er niks gaat gebeuren. Iig liggen we dan wel lekker tegen elkaar aan. Gisterenavond bv was goed. 's Middags heftige ruzie hierover, toen zij ze voor het eerst dat ik meer mn best moet doen met het voorspel, het altijd het zelfde is.
Maar 's avond valt ze wel lekker in mn armen in slaap Dus dat ging goed, en gaat ook al lang goed. Probleem is ook dat ze doordat ze moe is vroeg slaapt, tussen 9 en 10 vaak al. Dus na het eten tv kijken blijft er weinig tijd voor elkaar over...
En om elkaar eerder aandacht te geven vind ik ook moeilijk. Zoek het juiste moment maar! Veel tijd blijft er niet over...
Tijdens het douchen Gewoon elkaar lekker inzepen, wederom met van te voren de afspraak dat er geen seks van komt. En ja, dat dat slurfje dan omhoog gaat is logisch, maar dat is nou eenmaal het mannenlichaam. Ik zou me zelf eerder zorgen gaan maken als mijn vriend me onder de douche inzeept en géén stijve krijgt, maar je moet haar duidelijk maken dat het gewoon betekent dat je je aangetrokken voelt tot haar, niet dat je perse meteen seks wilt.
Het beste kun je dan voor het eten lekker gaan douchen en daarna met kaarsen aan lekker uitgebreid eten en wat praten, o.a. over het feit dat je het douchen daarnet zo fijn vond
pi_47049210
quote:

[..]

Zeg dat dan gewoon, zeg gewoon ik wil met je knuffelen en ga geen seks vragen, zeg gewoon eens mijn slurfje komt wel omhoog, dat komt omdat je zo'n begeerlijk wezen bent, trek je daar niets van aan.

Comminuceer dit!!!!!

En laat die tv eens uit, ga eens wat anders doen, het is ook wel echt een dooddoener zo'n gewoonte hoor, ik ben makkelijk geil te krijgen, maar van elke avond bankhangen en tv kijken wordt ik ook niet opgewonden.
Om dan naar bed te gaan en er dan bovenop te willen rollen, ja dat werkt gewoon niet, wel voor een keertje, maar dat moet geen gewoonte worden.

Maar zelfs tijdens het tv kijken kan je toch aandacht aan elkaar geven, echt je maakt het veelste moeilijk, kruip eens lekker tegen elkaar aan, laat die tv eens uit en ga eens wat anders doen.

Ik zie je hier alleen maar dingen bedenken waarom het niet zou werken, zo kan het toch ook niet goedgaan?
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:13:46 #48
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47049423
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:02 schreef erodome het volgende:

De pil is niet het eerste waar je naar moet kijken en hier zie ik zoveel ergenissen en gedoe over en weer dat ik eigenlijk zowat zeker weet dat het probleem daar ligt en niet bij de pil.
Eens. Ik durf d'r een kratje malt (whiskey) op te zetten dat TS over een jaar alleen door 't leven moet.
pi_47049641
Ja tuurlijk wil ik die tv ook wel eens uit hebben. Maar als mevrouw alle net 5 series wil zien....bij wijze van. Ik hoop dat we vanavond bv wat meer tijd hebben voor elkaar, zonder tv, of iig weinig tv.

Na Grey's anatomy, Desperate Huoswives en gisteren bezoek, heb ik daar wel zin in.
En die series vind ik zelf ook wel leuk hoor
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 13:48:30 #50
5428 crew  miss_sly
pi_47050694
quote:

dit zou juist het simpelste van alles moeten zijn!!
Een lieve knuffel/zoen voor je gaat werken, elkaar lief begroeten met woorden en daden als je thuiskomt. Als je iets te drinken voor de ander inschenkt, geef je dat aan met een zoen.

Elkaar aandacht geven, knuffelen, lief zijn voor elkaar zit hem helemaal niet in heel veel tijd, maar juist in kleine dingetjes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_47050972
En moet dat dan alleen maar van mij uitgaan? Van haar komt het niet. Ik heb het aan haar gevraagd en ze zegt dat ze daar geen behoefte aan heeft, dat ze zo is. Dat moet je dan maar accepeteren.. En toch ga je aan jezelf twijfelen. Ligt het niet aan mij? Ze zegt van niet, ze is zo zegt ze. En ik wil het ook niet gaan forceren, want dat helpt niet.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 13:57:56 #52
5428 crew  miss_sly
pi_47051090
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef Favorito het volgende:
En moet dat dan alleen maar van mij uitgaan? Van haar komt het niet. Ik heb het aan haar gevraagd en ze zegt dat ze daar geen behoefte aan heeft, dat ze zo is. Dat moet je dan maar accepeteren.. En toch ga je aan jezelf twijfelen. Ligt het niet aan mij? Ze zegt van niet, ze is zo zegt ze. En ik wil het ook niet gaan forceren, want dat helpt niet.
Waaraan heeft ze geen behoefte? Aan lief doen tegen elkaar? Geen seksuele ondertoon, gewoon lief doen?

Trouwens, wat ik nog mis in je verhaal: je zegt dat ze seks niets vindt. Komt ze wel klaar? Tijdens de seks, of van masturbatie?
pi_47051250
Geen behoefte aan veel gekus. Af en toe maar niet zo vaak.

Vaginaal komt ze niet klaar (vroegere partners ook niet). Masturbatie wel.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 14:04:33 #54
5428 crew  miss_sly
pi_47051337
En tijdens de seks, niet vaginaal dus, maar oraal of door masturbatie?
pi_47051615
Oraal ook, maar alleen als ze dat wil. En dat is lang geleden...
Als ze dat wil dan heeft ze zin.
pi_47052092
Na alles gelezen te hebben, heb ik een vraag; jij zegt van haar te houden, maar houdt zij ook nog wel van jou?

Niet dat sex het belangrijkste is, maar het grote verschil tussen vrienden en een relatie is de sex. En de intimiteit. Ze lijkt nergens meer zin in te hebben. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
Er lijkt toch echt meer aan de hand te zijn dan alleen sex problemen.

Het is van haar kant wel lekker makkelijk om te zeggen dat ze niet zo is en dat je dat maar moet accepteren, maar vervolgens wel van jou verwacht dat je veranderd. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Ik zou ook echt gaan twijfelen aan mezelf.

Wat verwacht zij van een relatie?
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:36:54 #57
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47052589
Maar, om even lekker te zeuren en te melken, volgens mij klopt de TT niet. Die moet eigenlijk zijn 'vriendin wil eigenlijk helemaal niks'
pi_47053143
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef DDBtje het volgende:
Na alles gelezen te hebben, heb ik een vraag; jij zegt van haar te houden, maar houdt zij ook nog wel van jou?

Niet dat sex het belangrijkste is, maar het grote verschil tussen vrienden en een relatie is de sex. En de intimiteit. Ze lijkt nergens meer zin in te hebben. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
Er lijkt toch echt meer aan de hand te zijn dan alleen sex problemen.

Het is van haar kant wel lekker makkelijk om te zeggen dat ze niet zo is en dat je dat maar moet accepteren, maar vervolgens wel van jou verwacht dat je veranderd. Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Ik zou ook echt gaan twijfelen aan mezelf.

Wat verwacht zij van een relatie?
Ze zegt dat ze van me houdt.

En wat ze verwacht??? Ik weet het niet meer. Meer romantiek zeker, dat heeft ze al eens gezegd. Maar ik ben nu eenmaal niet zo romantisch, probeer het wel, maar niet genoeg blijkbaar.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 14:57:39 #59
5428 crew  miss_sly
pi_47053259
En specificeert ze dat dan? Wat bedoelt ze met meer romantiek?
pi_47053365
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef DDBtje het volgende:
. De relatie lijkt na 1,5 jaar al veranderd te zijn in een huwelijk van 30 jaar (bij wijze van spreken). Ze wil niets, niet knuffelen, niet kussen, geen sex, begint met sex, maar geeft vervolgens jou de schuld dat ze dat alleen maar voor jou doet.
mijn ouders zijn al bijna 30 jaar getrouwd en als die op de bank zitten liggen ze lekker tegen elkaar en ze knuffelen nog bijna dagelijks enz......
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:01:41 #61
31101 _Led_
pi_47053369
Maar de topic-titel is dus verkeerd; je vriendin wil het niet spannender, ze wil het niet.

Edit: O sorry, ik had niet gezien dat jij 'm al had ingekopt Gronk
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:10:32 #62
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47053670
Nevermind, 't kan geen kwaad om 't nog even te herhalen

BTW, voor TS, wel eens gedacht aan een potje jack'n'jill?
pi_47053686
misleidende TT
pi_47053754
Meer romantiek zoals: Kaarsen, rozenblaadjes etc. Die shit...waar ik dan weer weinig om geef. Zo ben ik nu eenmaal. Zal ook niet zovaak zeggen dat ze er leuk uitziet, ook al vind ik dat wel ik geniet er stilletjes van. Ben meer introvert dan extravert.
Maar onverwachts een kado of bosje bloemen doe ik echt wel eens hoor. Ik vind dat al heel wat..maar is misschien niet genoeg.
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 15:18:02 #65
5428 crew  miss_sly
pi_47053968
Kortom: jullie zijn allebei nou eenmaal zoals je bent, kunnen/willen dat niet bij jezelf veranderen en dus moet de ander jullie accepteren zoals jullie zijn en aanpassingen maken zoals gewenst?

Gaat niet werken! Er is meer mis dan alleen de seks...
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:28:14 #66
39114 Angst
pi_47054370
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Favorito het volgende:
Meer romantiek zoals: Kaarsen, rozenblaadjes etc. Die shit...waar ik dan weer weinig om geef. Zo ben ik nu eenmaal. Zal ook niet zovaak zeggen dat ze er leuk uitziet, ook al vind ik dat wel ik geniet er stilletjes van. Ben meer introvert dan extravert.
Maar onverwachts een kado of bosje bloemen doe ik echt wel eens hoor. Ik vind dat al heel wat..maar is misschien niet genoeg.
jongen jij wil duidelijk ook niet veranderen
tenminste niet voor haar
het is vrij hopeloos denk ik
sorry
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
pi_47054437
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Favorito het volgende:
dat jij er niet om geeft, wil niet zeggen dat zij er óók niet om geeft.

ik doe ook wel eens wat voor mijn vriend waar ik zelf niet zoveel mee heb.
het is geven en nemen hoor, en inspelen op elkaars behoeftes. niet alleen die van jezelf.
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:33:37 #68
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47054574
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Angst het volgende:
tenminste niet voor haar
het is vrij hopeloos denk ik
sorry
En de vraag is ofdat ie wel kan veranderen... Als je je niet kan vinden in een probleem
wat je geliefde bij je heeft, dan moet je voor een ander veranderen en da's echt vrijwel
onmogelijk... Waarschijnlijk is t dan ook nooit echt een gelijke evenwichtige relatie geweest...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:37:27 #69
31101 _Led_
pi_47054711
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat jij er niet om geeft, wil niet zeggen dat zij er óók niet om geeft.

ik doe ook wel eens wat voor mijn vriend waar ik zelf niet zoveel mee heb.
het is geven en nemen hoor, en inspelen op elkaars behoeftes. niet alleen die van jezelf.
Laat die vriendin dat dan ook eens doen ?
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:37:27 #70
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47054712
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef Angst het volgende:

Oew, ja, hij moet veranderen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:38:37 #71
31101 _Led_
pi_47054755
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef gronk het volgende:

[..]

Tuurlijk, want het bevalt haar niet en zij doet tenslotte al genoeg haar best door uhhhh.... tja... ehh.... nou ja, zij is een meisje dus het ligt aan hem dus
zzz
pi_47054810
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Laat die vriendin dat dan ook eens doen ?
in dit geval geldt dit voor hem, hij geeft zelf aan 'dat hij niet zo is'
aangezien alles van 2 kanten moet komen, zal hij net zo goed als zij moeten toegeven.
pi_47054896
Jullie oordelen nu wel heel snel opeens.
Hoezo geen gelijke evenwichtige relatie?
Daar kan je niet over oordelen op basis van deze info.

Laatste jaar zijn er voor ons beide ook veel dingen veranderd. Ik eindelijk afgestudeerd. Zij nieuwe baan. Tussendoor gaan samenwonen. Daarna huis gekocht. Ik een nieuwe baan etc.. Leuke dingen, maar ook zaken die voor een hoop spanning kunnen zorgen..
  Redactie Games donderdag 8 maart 2007 @ 15:44:26 #74
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47054959
Ben benieuwd hoe ie erover denkt als z'n vriendin met iemand anders ligt te krikken, wedden dat het dan spannender wordt..

Ik zal even de situatie van jullie uitleggen in Fok! Smilies...

- -

Beiden niet geven en nemen... situatie is hopeloos maak het maar uit, of ga vreemd misschien dat er dan nog een vonkje komt, qua aggressiviteit.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:44:59 #75
31101 _Led_
pi_47054988
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:40 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

in dit geval geldt dit voor hem, hij geeft zelf aan 'dat hij niet zo is'
aangezien alles van 2 kanten moet komen, zal hij net zo goed als zij moeten toegeven.
Ik lees hier alleen maar hoe die jongen z'n best doet.
Ik lees nergens hoe zij haar best doet.
zzz
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:53:32 #76
39114 Angst
pi_47055314
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef gronk het volgende:

[..]

hehe zo bedoel ik het niet, maar om de relatie zou hij moeten veranderne, zij is immers een luie hond (tenminste als hij het eerlijk beschrijft).
maar dat kan hij niet doen voor haar omdat zij hem ook niet genoeg geeft.
dus het is hopeloos

daarom stond er ook, voor haar tenminste niet.
als hij een leuk vriendinnetje heeft wat graag wat vaker tijdens de sex robbie williams of britney spears zou willen luisteren zou die het vast wel doen,
maar dit is te extreem en KAN hij niet opbrengen.

sorry als ik verkeerd overkwam
pi_47055364
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:44 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik lees hier alleen maar hoe die jongen z'n best doet.
Ik lees nergens hoe zij haar best doet.
misschien moet je dat niet tegen mij, maar tegen haar vertellen
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:55:13 #78
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47055396
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:54 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

misschien moet je dat niet tegen mij, maar tegen haar vertellen
Oew! ja! TS, geef ons het mailadres van je vriendin!
pi_47055453
hou de eer aan je zelf en maak het uit.

zo te horen ben jij de enige die de relatie probeert te verbeteren, en ziet je vriendin zich slechts als het slachtoffer. als je er niet samen aan werkt wordt het toch niets.
pi_47055748
Ze doet wel haar best.

Het is haar idee om door weer bij knuffelen te beginnen de (sex)relatie te verbeteren.

Je moet begrijpen dat dat voor haar al een stap is.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:09:47 #81
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47056070
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef Favorito het volgende:
Jullie oordelen nu wel heel snel opeens.
Hoezo geen gelijke evenwichtige relatie?
Daar kan je niet over oordelen op basis van deze info.
Nou, als er verandering wordt ge-eist waar jij voor jezelf geen verandering nodig ziet?
Het is haast onmogelijk om te veranderen omdat iemand anders (zelfs iemand waarvan
je veel houd) dat wil...

Dan is er geen sprake van een evenwichtige en/of gelijke relatie...
quote:
Laatste jaar zijn er voor ons beide ook veel dingen veranderd. Ik eindelijk afgestudeerd. Zij nieuwe baan. Tussendoor gaan samenwonen. Daarna huis gekocht. Ik een nieuwe baan etc.. Leuke dingen, maar ook zaken die voor een hoop spanning kunnen zorgen..
Dat zijn wel forse veranderingen, maar daarin maken jullie ook persoonlijke veranderingen door,
en probeer je jezelf en je relatie te handelen in de nieuwe situatie... Dat veranderen zoals je dat
door situaties doet gaat meestal niet bewust, hierdoor vallen ze voor jezelf ook minder op, en dat
gaat natuurlijk... Je kan jezelf afvragen ofdat jullie nog wel t beste in elkaar naar boven halen in deze
situatie... Erover praten kan iig altijd... Da's beter dan lijden onder een pikstraf waarbij je de oorzaak
niet weet en/of begrijpt...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:12:48 #82
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47056215
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:02 schreef Favorito het volgende:
Ze doet wel haar best.

Het is haar idee om door weer bij knuffelen te beginnen de (sex)relatie te verbeteren.

Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lust
er niet is, kan je elkaar doodknuffelen maar veranderd niets aan de seks...
B-FliP Youtube Channel
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 16:20:31 #83
5428 crew  miss_sly
pi_47056532
quote:
Ze doet wel haar best.

En de dingen die ik zei, wees je af, want daar hield ze niet van...wat wil je nou? en wat wil zij nou?
pi_47056704
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Wat jij wil... Naar mijn mening heeft knuffelen weinig met lust te maken... Als de lust
er niet is, kan je elkaar doodknuffelen maar veranderd niets aan de seks...
Nee, vandaar dat ik eerder in het topic het ook al had over vaker gewoon zoenen (en dan niet de zachte kusje-op-de-mond soort, maar gewoon uitgebreid tongen erbij ), dat heeft namelijk wél met lust te maken, en is voor veel vrouwen een belangrijke vorm van intimiteit. Voor de vriendin van TS levert het misschien zelfs meer voldoening op dan de seks zonder orgasme die ze de laatste tijd alleen maar gehad hebben. Verder denk ik dat mijn tip van het inzepen onder douche ook wel tot enige vorm van lust kan leiden.
En ts, als je voor dat douchen nou ook nog een stuk of 20 waxinelichtjes in de badkamer zet en zorgt voor een heel lekkere lavendel douchegel of zo, dan zit het met die romantiek ook wel goed
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:28:17 #85
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47056831
quote:

Man, loop niet zo te zemelen. Straks loopt 't ergens anders op spaak, ben je een paar jaar vrijgezel en dan loop je tegen een mokkel aan wat niet zo loopt te miepen als je ook maar een verdachte beweging maakt. Sterker nog, met een beetje mazzel heb je een beetje assertief type, en drumt ze je tegen 't aanrecht aan tijdens 't afwassen en neemt ze je ter plekke.

Lees dan 't geneuzel wat je hier loopt uit te slaan nog maar eens na.
pi_47056924
Dat douche verhaal klinkt goed. Al vaak over nagedacht, maar de douche wordt nog verbouwd....dus..

En tongen zit er niet in. Ik vind het niet erg, maar ze vind het niet meer zo nodig. We zijn ook geen kinderen meer he. Zij bijna 30 en ik 28... Maar toch het zou wel vaker moeten gebeuren dan helemaal niet meer..
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:53:36 #87
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47057877
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Favorito het volgende:
Dat douche verhaal klinkt goed. Al vaak over nagedacht, maar de douche wordt nog verbouwd....dus..

En tongen zit er niet in. Ik vind het niet erg, maar ze vind het niet meer zo nodig. We zijn ook geen kinderen meer he. Zij bijna 30 en ik 28... Maar toch het zou wel vaker moeten gebeuren dan helemaal niet meer..
Moet je een kind zijn om je tong te gebruiken bij t zoenen? Voor mij geen heftige zoensessie
zonder tong erbij hoor... En zo praat je als iemand van 50...
B-FliP Youtube Channel
pi_47057973
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef Favorito het volgende:
Pfff, als zelfs dat al te veel is. Het lijkt je oudtante wel!

Ik zou in jouw geval er geen moeite in willen steken.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:57:30 #89
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47058031
Wanneer zijn jullie trouwens voor t laatst eens goed aangeschoten geweest? En/of wezen stappen?
B-FliP Youtube Channel
pi_47058052
Info: Ze is nogal allergisch en krijgt geen lucht als we tongen...

En het kan toch dat je die nate lap niks vindt! Het zijn niet mijn woorden, ik verdedig nu alleen mn vriendin maar. Liefde maakt blind...
pi_47058138
Ze is allergisch voor je tong?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:59:53 #92
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47058144
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Favorito het volgende:

En het kan toch dat je die nate lap niks vindt! Het zijn niet mijn woorden, ik verdedig nu alleen mn vriendin maar. Liefde maakt blind...
Snap je nu wat ik bedoelde met die ongelijke/onevenwichtige relatie?
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:06:20 #93
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_47058410
Ik heb dit allemaal zitten lezen en uiteindelijk las ik net hier boven dus dat ze WEL haar best doet?
Hoe dan ook... wat ik alsnog niet snap... hoe heeft dit zover kunnen komen?
Dat jullie op dit ongemakkelijke nivo zitten met elkaar?
De een communiceert niet met de ander en als dat het niet is, heb je i.p.v communicatie MISLEIDENDE communicatie "om jou een plezier te doen".
Sorry maar dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden betreffende de situatie waar jullie twee nu in zitten.

Nu heb ik zowiezo een korte lont betreft dit soort dingen tegenwoordig want ik heb ook zo mijn "problem girls" gehad qua relaties en oehhh wat ben ik die zat zeg.
Nooit meer.
Mijn huidige girl is ook niet perfect net zo min dat ik perfect ben.
Maarrrrrrrrr het wezenlijke verschil met mijn andere relaties is: er is communicatie!
Heb het ondertussen meer dan een jaar met haar en tot nu toe geen kriemen of harde ruzies gehad.
Waarom?
Waarom kan een relatie zonder zuchten, steunen, kreunen en conflicten?
Want we communiceren ALLES.
(Sommige mensen kijken mij echt scheef aan als ik zeg dat wij nog nooit echt ruzie hebben gehad. Die vinden dat raar.)
En DAT is wat mist in jullie relatie momenteel.
Juist dat wat een relatie een relatie maakt: communicatie.
Al zo lang bij elkaar, en dan in zo'n situatie.
Ik kan er met mijn kop niet bij.
Echt niet.
pi_47058581
quote:

Romantisch cadeau idee:

pi_47058887
quote:

Mijn vriend is ook 28, en ik ben ook allergisch en heb daardoor flinke problemen met mijn luchtwegen. Gewoon een kwestie van af en toe wat lucht gunnen En ik moet zeggen dat ik het ook niet zo heel nodig vond/vind, maar het is gewoon een vorm van intimeit die los kan staan van seks en gecombineerd met die inzeepsessie in de douche toch bij mij voor evenveel voldoening kan zorgen.
Ik moet trouwens zeggen dat ik wel het idee krijg dat jouw vriendin voor erg weinig open staat, ze maakt het jou zo erg moeilijk om romantisch te zijn. Kaarsjes enz. zijn leuk en moet je ook zeker vaker doen als dat is wat zij wil, maar voor mij horen bij een romantische avond toch wel enige handelingen die je bij ieder ander dan je partner niet zou uitvoeren, anders wordt het inderdaad te platonisch zoals eerder al gezegd.
Ik denk dat je het misschien ook zo aan je vriendin moet uitleggen: dat je het helemaal niet erg vindt om geen seks te hebben (ook al is dat misschien een klein leugentje ), maar dat er wel een en ander moet gebeuren zo af en toe dat jullie onderscheidt van een broer-zus relatie. Dat was enige tijd geleden het geval in mijn relatie, en door het nu weer af en toe samen douchen en het zoenen doorbreek je dat en blijf je elkaar gewoon als seks-partner zien.
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:20:25 #96
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47058934
quote:
Misschien een idee om iets aan je techniek te doen? Tongen != smoren.

Dito sex: als je een echte, prototypische blanke man bent, dan doe je waarschijnlijk niets met je heupen. Doe eens een half jaartje martial arts en kijk dan nog eens.
pi_47059002
Ik ben ook allergisch en hij heeft in de zomer enorme hooikoorts, toch zoenen we gewoon met tong hoor. Al moet ie tussendoor ff z'n neus snuiten in de zomer, so what
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47060357
Wat ik het probleem vind is dat er naar mijn mening vanuit haar NIETS gedaan word, ja ik heb het topic gelezen en ik vind: Er word door haar niets gedaan.

Zodra ze kinderen wilt, bespringt ze je elke dag op getimede momenten om zo snel mogelijk zwanger te raken.. Ze klinkt als zo'n typje... Bij mij zou dat heel snel over zijn. Gejank over dat ik te veel sex wil? So fucking what? Je moet je zorgen gaan maken als ik het alleen maar af doe met over de rug kriebelen of massage

Persoonlijk zou ik snel de knoop doorhakken en afscheid van haar nemen, koophuis of niet.. Je komt nu op de leeftijd waarin kinderen een rol gaan spelen of trouwen, voor je het weet ben je 20 jaar verder en met spinnenwebben rond je gereedschap
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:28:31 #99
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_47061440
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:39 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

zou je dan niet eens moeten praten wat er dan écht aan de hand is...?
Inderdaad, meestal is geen zin in sex wel een teken dat er iets niet goed zit.
Praat eens met haar. Is er echt niks aan de hand dan kun je gewoon eens een een avondje er voor maken. Lang voorspel, veel zoenen, knuffelen en pas na een paar uur eens richting sex leiden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:30:26 #100
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_47061503
'Schat, we moeten eens praten'

'nu niet, want ik moet m'n haren wassen, een soapserie kijken, m'n studieboeken uitsorteren, etc....'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')