En ze hebben geen geld meer om een fatsoenlijke website te maken, maar goed. Over 4 dagen staat er wss wat anders opquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sega is wanhopig naar het mislukte sonic @ the secres rings![]()
Zeker... Helemaal als je nagaat dat het spel 3d beelden op beide schermen uitpompt.quote:
Ik kan de helft van de tekens uitspreken (kanji iig niet).. Maar dan houd het ook opquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is er mischien een japanofiel aanwezig die de aanwezige text op de scans
gedeeltelijk kunnen vertalen tot een samenvatting?
ziet er wel goed uit!
Ook de enige game die in zowel de V.S., Japan en Europa in de top 3 van bestverkopende games van 2006 voorkwam.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario is op dit moment de één na best verkopende Mario OOIT in Japan:
[afbeelding]
Nee, die gozer download eerst de demo, en speelt die afquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat en hoe? Het ziet eruit alsof het tegelijk draait met het DS OS?![]()
4 Mei volgens mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:08 schreef mini-lellan het volgende:
Is er al een datum voor FFIII?
Ik zou geen reden zien om m in europa niet uit te brengen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nu nog hopen dat ie ook naar europa komt
ik ook niet,maar zoveel titels is nog niets bekend over een europese/amerikaanse releasequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou geen reden zien om m in europa niet uit te brengen.
bronquote:Naast de klassieker Theme Park komt er nog een bekende pc game naar de DS; Settlers. Dat dit spel eraan zat te komen was al langer bekend, maar helaas is de release datum uitgesteld. In eerste instantie had de game twee dagen geleden al in de winkels moeten liggen, maar dit werd door de ontwikkelaars veranderd in april. Volgens het laatste nieuws moet er echter nog een maand langer gewacht worden, want de titel komt volgens de release lijst van Ubisoft nu pas uit in mei.
Om het lijden iets te verzachten zijn hieronder een paar screenshots te zien van de hardwerkende mannetjes en vrouwtjes.
en welke game is dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Naast pokémon een zeer interessante titel.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eind deze maand komt Pokemon uit in AmerikaDat komt nu wel snel dichterbij
![]()
Ow verdorie! Ik heb er zin in. Ben ook benieuwd naar het ruilen van Pokemon via NWFCquote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eind deze maand komt Pokemon uit in AmerikaDat komt nu wel snel dichterbij
![]()
Nee, zal wel echt zijn, ze zijn erg populair en er zijn zat kinderen met een ds dus niet meer dan logisch dat ze zo'n game maken.quote:Op zondag 1 april 2007 16:37 schreef mini-lellan het volgende:
K3 DS spel....
Wellicht een 1 april grap?
Vandaar die langwerpige screens!quote:Op zondag 1 april 2007 09:47 schreef RaymanNL het volgende:
huh? Bij ninja gaiden moest je toch je DS op de Braintraining manier vasthouden?
Fake... ziet er nep uit. En als er eentje uitkwam zou die niet in de VS uitkomenquote:Op zondag 1 april 2007 16:37 schreef mini-lellan het volgende:
K3 DS spel....
Wellicht een 1 april grap?
Vond het er eerst nog wel overtuigend utizien maar nu hij overal die link neerdumpt, en het zijn eigen site blijkt te zijn word het een trieste mijn-site-heeft-weinig-bezoekers-en-ik-wil-er-op-deze-simpele-manier-meer-hebben actie.quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Fake... ziet er nep uit. En als er eentje uitkwam zou die niet in de VS uitkomen(de RP-rating)
tofquote:Op zondag 1 april 2007 10:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Interview over Ninja Gaiden: Dragon Sword
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=tech_questions_wifi&message.id=58406quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand wat error code 61020 betekent?
Oke bedanktquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=tech_questions_wifi&message.id=58406
Amerikaanse versiequote:Op maandag 2 april 2007 14:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.gamebrink.com/(...)n_Sword-video-1.html
eerste bewegende beelden Ninja Gaiden Dragon Sword
![]()
Lost In Blue 2 komt toch pas 7 april?
Diddy Kong Racing? Mariokart.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Welk spel is eigenlijk leuker; mario kart of dat nieuwe racespel waar ik de naam even van ben vergeten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |