hm, niet echt wat ik zoek.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
in een ds draagtasje waarin alles past. De DS zelf, oplader, zooi en spellen.
zo eentje:
http://item.express.ebay.(...)330QQcmdZExpressItem
http://img.bol.com/inters(...)/4/4/1534470_ts1.gif deze heb ik in zo een Pack bij de MM gehaald, handig als je ook nog GBA spellen speelt.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:06 schreef super-muffin het volgende:
Oh stoer. Ga ik daar even kijken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef mini-lellan het volgende:
Zijn er nog vette RPG's zoals FF3 op de markt?
Je gaat toch ook niet al je spellen meenemen? Ik heb altijd eén DS game en één GBA game in mn DS lite (*). Eén GBA reserve en twee DS reserve games.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:54 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb al teveel spellen voor die tasjes
[ Nintendo DS 72 ] Zelda Phantom Hourglass hype topic vanaf hier lezenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Theme Park? Ik vind het toch wel verleidelijk!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn DS kwijt.
Mijn vrouw heeft na Animal Crossing nu ook een Theme Park verslaving
Ik moet toch weer eens een tel abo nemen met een DS als cadeau, dit schiet niet op
Goed dus, tenminste, als je de toch te vinden grafische foutjes op de koop toeneemt. Met grafische foutjes bedoel ik overlay fouten.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb gisteren Theme Park gekocht voor de DSIk vond dat vroeger altijd geweldig en ik moet zeggen het speelt hartstikke lekker op de DS
Hoop hem vandaag binnen te krijgenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Theme Park? Ik vind het toch wel verleidelijk!
Goed samengevat, ik lees eingenlijk alleen maar positieve dingen er over, terwijl het mij zwaar teleurstelde... ik begin me nu zelfs een beetje te schamen dat ik het spel heb terug gebracht....quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ Nintendo DS 72 ] Zelda Phantom Hourglass hype topic vanaf hier lezen
[..]
[..]
Goed dus, tenminste, als je de toch te vinden grafische foutjes op de koop toeneemt. Met grafische foutjes bedoel ik overlay fouten.
BroesWillems vond het bv niets, dat hele theme park door de foutjes en het oude theme park gevoel dat hij miste.
Ik laat graag verschillende meningen zien, anders zou ik een subjectief beeld gevenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goed samengevat, ik lees eingenlijk alleen maar positieve dingen er over, terwijl het mij zwaar teleurstelde... ik begin me nu zelfs een beetje te schamen dat ik het spel heb terug gebracht....![]()
![]()
Sega is wanhopig naar het mislukte sonic @ the secres ringsquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Mario en Sonic in één game. Dat dat nog mogelijk is geworden zeg.
En ze hebben geen geld meer om een fatsoenlijke website te maken, maar goed. Over 4 dagen staat er wss wat anders opquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sega is wanhopig naar het mislukte sonic @ the secres rings![]()
Zeker... Helemaal als je nagaat dat het spel 3d beelden op beide schermen uitpompt.quote:
Ik kan de helft van de tekens uitspreken (kanji iig niet).. Maar dan houd het ook opquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is er mischien een japanofiel aanwezig die de aanwezige text op de scans
gedeeltelijk kunnen vertalen tot een samenvatting?
ziet er wel goed uit!
Ook de enige game die in zowel de V.S., Japan en Europa in de top 3 van bestverkopende games van 2006 voorkwam.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario is op dit moment de één na best verkopende Mario OOIT in Japan:
[afbeelding]
Nee, die gozer download eerst de demo, en speelt die afquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat en hoe? Het ziet eruit alsof het tegelijk draait met het DS OS?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |