Waarom vind je dat raar. Elk bedrijf schijt in zijn broek qua aansprakelijkheid tegenwoordig.quote:
wtf slaat dat dan op?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Nou lekker dan, zit iemand anders straks met jouw tweedehands crap voor de volle prijs...
Die leek me ook heel erg leuk, ik zat te twijfelen tussen March of the Minis 2 en Yoshi's Island. En Mario Kart wil ik ook nog steedsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:55 schreef SoSolid het volgende:
Ik had gisteren march of the minis2 voor de ds gekocht, echt super verslavend als je van lemmings en puzzelgames en mario houdt! Echt een game waar je af en toe een paar levels van kunt doen, ik zit af en toe een half uur in de trein... perfecte game daarvoor! Je speelt enkel met het touchscreen, en dat werkt perfect! Z'n geld meer dan waard! En wat ook tof is... er zit een level editor bij, zo kun je levels maken en met elkaar uitwisselen.
http://www.gamespot.com/d(...)iew.html?sid=6158359
Als je dat al niet eens begrijpt... Zeker überhaupt niet eens de basisschool afgemaakt he?quote:
Voor degenen die nu meteen naar de winkel willen rennen: niet teveel afgaan op dat overhypen hier, YI DS is een erg matige game.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
alledrie toffe games. vooral yoshi's island is een enorme topper.
Maar dan is ie dus wel tweedehands/used terwijl er nog steeds de volle prijs voor wordt gevraagd. Je naait zo dus gewoon je medegamers. Echt aso.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:09 schreef __Saviour__ het volgende:
nou, jij bent degene die het niet snapt. als een perfect werkend nieuw spel wordt teruggebracht, logisch dat ie dan opnieuw in de verkoop gaat.
Een aso zoals jij zal daar blijkbaar niet over nadenken nee. Stuitend gebrek aan fatsoen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:13 schreef __Saviour__ het volgende:
owja. jij ziet het dan toch echt wat raar hoor.
alsof je echt erbij nadenkt als je iets terugbrengt: "ja maar dan naai ik de volgende persoon".
Maar jij ruilt je games niet omdat je daarmee voor jou gevoel andere gamers naait? Wat merkt die ander ervan dat de game door iemand anders was gekocht en weer terug gebracht?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:21 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Een aso zoals jij zal daar blijkbaar niet over nadenken nee. Stuitend gebrek aan fatsoen.
Haha, wtf. Je mag dus geen games terugbrengen van jou? Tis toch echt de winkel die het opnieuw in de verkoop brengt, het is niet alsof diegene die het terugbrengt eist dat het voor nieuw wordt verkocht. En dan wordt het voor nieuw verkocht, so what. Tis niet alsof het spel opeens kapot is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:21 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Een aso zoals jij zal daar blijkbaar niet over nadenken nee. Stuitend gebrek aan fatsoen.
Hahaha!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:19 schreef Cid het volgende:
Hahaha kom ik thuis met mijn nieuwe zwarte NDS en laat hem bekijken door mn vriendin...gaat ze 10 minuten later een roze voor zichzelf kopen.![]()
- Puzzle quest. Bejeweled vermengd met een rpg. Je kan zelfs een citadel bouwen en monsters gevangen nemen.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef Cid het volgende:
Dus, welke games zijn naast New Super Mario Bros. en Mario Kart nog meer aan te raden voor de DS?
Ik ga denk ik FF3 maar importeren, en wachten op Zelda...
Waarom allebei Mario gekocht?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:19 schreef Cid het volgende:
Hahaha kom ik thuis met mijn nieuwe zwarte NDS en laat hem bekijken door mn vriendin...gaat ze 10 minuten later een roze voor zichzelf kopen.![]()
Allebei New Super Mario Bros erbij gekocht, die versus spellen zijn echt te grappig!
Nintendo
Super Mario 64 DSquote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef Cid het volgende:
Dus, welke games zijn naast New Super Mario Bros. en Mario Kart nog meer aan te raden voor de DS?
Ik ga denk ik FF3 maar ga importeren, en ga wachten op Zelda...
[center]_____---***Advance Wars: Dual Strike***---______quote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef Cid het volgende:
Welkom op het forum.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:25 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
[center]_____---***Advance Wars: Dual Strike***---______
____---Castlevania: PoR en DoS---_____
___Yoshi's Island DS___
Elite Beat Agents
etc..
[/center]
Niet allemaal toch volgens mij?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom allebei Mario gekocht?. Je weet dat je de multiplayer modi ook met 1 game kunt spelen?
Yoshi's Islandquote:Op zondag 25 maart 2007 16:38 schreef Cid het volgende:
Boeiend.. De multiplayer modi van NSMB stellen niets voor. Ruilen!quote:
Je bedoelt Partners in timequote:Op zondag 25 maart 2007 18:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yoshi's Island
Mario Luigi: Partners in crime
Phoenix Wright (deel 1 en 2)
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:21 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Nou ja...wij vinden ze wel leukquote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Boeiend.. De multiplayer modi van NSMB stellen niets voor. Ruilen!
Bedoel je niet Partners in time?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yoshi's Island
Mario Luigi: Partners in crime
Phoenix Wright (deel 1 en 2)
Ja, 20euro incl?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:41 schreef mini-lellan het volgende:
Iemand WarioWare: Touched! te koop?
Zitten er veel attracties in? Vind hem er opzich wel leuk uitzienquote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb gisteren Theme Park gekocht voor de DSIk vond dat vroeger altijd geweldig en ik moet zeggen het speelt hartstikke lekker op de DS
Het is precies hetzelfde eigenlijk als de Theme Park van vroeger voor de PC / Megadrive (en waar die nog meer voor uitgekomen is)quote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Zitten er veel attracties in? Vind hem er opzich wel leuk uitzien![]()
hm, niet echt wat ik zoek.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:15 schreef __Saviour__ het volgende:
in een ds draagtasje waarin alles past. De DS zelf, oplader, zooi en spellen.
zo eentje:
http://item.express.ebay.(...)330QQcmdZExpressItem
http://img.bol.com/inters(...)/4/4/1534470_ts1.gif deze heb ik in zo een Pack bij de MM gehaald, handig als je ook nog GBA spellen speelt.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:06 schreef super-muffin het volgende:
Oh stoer. Ga ik daar even kijken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:25 schreef mini-lellan het volgende:
Zijn er nog vette RPG's zoals FF3 op de markt?
Je gaat toch ook niet al je spellen meenemen? Ik heb altijd eén DS game en één GBA game in mn DS lite (*). Eén GBA reserve en twee DS reserve games.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:54 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb al teveel spellen voor die tasjes
[ Nintendo DS 72 ] Zelda Phantom Hourglass hype topic vanaf hier lezenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Theme Park? Ik vind het toch wel verleidelijk!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ben mijn DS kwijt.
Mijn vrouw heeft na Animal Crossing nu ook een Theme Park verslaving
Ik moet toch weer eens een tel abo nemen met een DS als cadeau, dit schiet niet op
Goed dus, tenminste, als je de toch te vinden grafische foutjes op de koop toeneemt. Met grafische foutjes bedoel ik overlay fouten.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb gisteren Theme Park gekocht voor de DSIk vond dat vroeger altijd geweldig en ik moet zeggen het speelt hartstikke lekker op de DS
Hoop hem vandaag binnen te krijgenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Theme Park? Ik vind het toch wel verleidelijk!
Goed samengevat, ik lees eingenlijk alleen maar positieve dingen er over, terwijl het mij zwaar teleurstelde... ik begin me nu zelfs een beetje te schamen dat ik het spel heb terug gebracht....quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ Nintendo DS 72 ] Zelda Phantom Hourglass hype topic vanaf hier lezen
[..]
[..]
Goed dus, tenminste, als je de toch te vinden grafische foutjes op de koop toeneemt. Met grafische foutjes bedoel ik overlay fouten.
BroesWillems vond het bv niets, dat hele theme park door de foutjes en het oude theme park gevoel dat hij miste.
Ik laat graag verschillende meningen zien, anders zou ik een subjectief beeld gevenquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goed samengevat, ik lees eingenlijk alleen maar positieve dingen er over, terwijl het mij zwaar teleurstelde... ik begin me nu zelfs een beetje te schamen dat ik het spel heb terug gebracht....![]()
![]()
Sega is wanhopig naar het mislukte sonic @ the secres ringsquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Mario en Sonic in één game. Dat dat nog mogelijk is geworden zeg.
En ze hebben geen geld meer om een fatsoenlijke website te maken, maar goed. Over 4 dagen staat er wss wat anders opquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sega is wanhopig naar het mislukte sonic @ the secres rings![]()
Zeker... Helemaal als je nagaat dat het spel 3d beelden op beide schermen uitpompt.quote:
Ik kan de helft van de tekens uitspreken (kanji iig niet).. Maar dan houd het ook opquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
is er mischien een japanofiel aanwezig die de aanwezige text op de scans
gedeeltelijk kunnen vertalen tot een samenvatting?
ziet er wel goed uit!
Ook de enige game die in zowel de V.S., Japan en Europa in de top 3 van bestverkopende games van 2006 voorkwam.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario is op dit moment de één na best verkopende Mario OOIT in Japan:
[afbeelding]
Nee, die gozer download eerst de demo, en speelt die afquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat en hoe? Het ziet eruit alsof het tegelijk draait met het DS OS?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |