4 Mei volgens mijquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:08 schreef mini-lellan het volgende:
Is er al een datum voor FFIII?
Ik zou geen reden zien om m in europa niet uit te brengen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nu nog hopen dat ie ook naar europa komt
ik ook niet,maar zoveel titels is nog niets bekend over een europese/amerikaanse releasequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zou geen reden zien om m in europa niet uit te brengen.
bronquote:Naast de klassieker Theme Park komt er nog een bekende pc game naar de DS; Settlers. Dat dit spel eraan zat te komen was al langer bekend, maar helaas is de release datum uitgesteld. In eerste instantie had de game twee dagen geleden al in de winkels moeten liggen, maar dit werd door de ontwikkelaars veranderd in april. Volgens het laatste nieuws moet er echter nog een maand langer gewacht worden, want de titel komt volgens de release lijst van Ubisoft nu pas uit in mei.
Om het lijden iets te verzachten zijn hieronder een paar screenshots te zien van de hardwerkende mannetjes en vrouwtjes.
en welke game is dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Naast pokémon een zeer interessante titel.
quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eind deze maand komt Pokemon uit in AmerikaDat komt nu wel snel dichterbij
![]()
Ow verdorie! Ik heb er zin in. Ben ook benieuwd naar het ruilen van Pokemon via NWFCquote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eind deze maand komt Pokemon uit in AmerikaDat komt nu wel snel dichterbij
![]()
Nee, zal wel echt zijn, ze zijn erg populair en er zijn zat kinderen met een ds dus niet meer dan logisch dat ze zo'n game maken.quote:Op zondag 1 april 2007 16:37 schreef mini-lellan het volgende:
K3 DS spel....
Wellicht een 1 april grap?
Vandaar die langwerpige screens!quote:Op zondag 1 april 2007 09:47 schreef RaymanNL het volgende:
huh? Bij ninja gaiden moest je toch je DS op de Braintraining manier vasthouden?
Fake... ziet er nep uit. En als er eentje uitkwam zou die niet in de VS uitkomenquote:Op zondag 1 april 2007 16:37 schreef mini-lellan het volgende:
K3 DS spel....
Wellicht een 1 april grap?
Vond het er eerst nog wel overtuigend utizien maar nu hij overal die link neerdumpt, en het zijn eigen site blijkt te zijn word het een trieste mijn-site-heeft-weinig-bezoekers-en-ik-wil-er-op-deze-simpele-manier-meer-hebben actie.quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Fake... ziet er nep uit. En als er eentje uitkwam zou die niet in de VS uitkomen(de RP-rating)
tofquote:Op zondag 1 april 2007 10:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Interview over Ninja Gaiden: Dragon Sword
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=tech_questions_wifi&message.id=58406quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef Erotica_ het volgende:
Weet iemand wat error code 61020 betekent?
Oke bedanktquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=tech_questions_wifi&message.id=58406
Amerikaanse versiequote:Op maandag 2 april 2007 14:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.gamebrink.com/(...)n_Sword-video-1.html
eerste bewegende beelden Ninja Gaiden Dragon Sword
![]()
Lost In Blue 2 komt toch pas 7 april?
Diddy Kong Racing? Mariokart.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Welk spel is eigenlijk leuker; mario kart of dat nieuwe racespel waar ik de naam even van ben vergeten....
Ik heb ze op de DS allebei niet gespeeld, maar eigenlijk vond ik op de 64 Diddy Kong leuker dan Mario Kart.quote:
En godsgruwelijk saai.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:41 schreef Laniboekje het volgende:
Final Fantasy III is in den beginne nog best pittig.
Is het eigenlijk wel een goed spel? want ik houd eigenlijk niet zo van rpg's en ik koop 'm denk ik alleen voor de graphicsquote:
Dan maakt het toch niet uit of het spel goed of niet is?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:59 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel een goed spel? want ik houd eigenlijk niet zo van rpg's en ik koop 'm denk ik alleen voor de graphics![]()
Oke, dat klinkt allemaal nog niet echt positief.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet uit of het spel goed of niet is?![]()
Persoonlijk kan ik het spel niet uitstaan. De spelwereld is een ramp om in te navigeren alles lijkt op elkaar, het vechtsysteem is gedateerd en ongeveer alles is onduidelijk. Je moet er een guide bij pakken om uberhaupt iets te snappen van het job & magic systeem.
Ik weet het niet Roy. Het begin is echt erg pittig en ik was voor het eerst binnen een halfuur gefrustreerd van een FF-game.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar volgens mij is BMH geen FF gamer? Ik denk dat wij wel een beetje een nostalgisch fijn gevoel erbij krijgen Lani. Geen idee of dat ook echt zo is, de mijne zit nog in seal
Positieve review. Geen last gehad van begin-perikelen of alleen de frustraties van het job-systeem?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn mening over FFIII kunnen jullie hier lezen:
Final Fantasy III
mischien denken ze dat we de engelse taal amper machtig zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 18:36 schreef Shadowcat het volgende:
My God ze denken echt dat we in Europa mongolen zijn als het aankomt op titels he ;')
Nu hebben ze Kirby Squeak Squad weer veranderd in Mouse Attack. Eerst het suffe Power Paintbrush en het wel erg voor de handliggende Mario Football en Basketball ipv de veel leuker gevonden originele titels, en nu dit weer. When do the boring titles stop?!?
en eerste screens:quote:Brothers In Arms officially announced for Wii and DS
Today Ubisoft and Gearbox Software announced that the critically acclaimed and multimillion-unit selling Brothers In Arms franchise is in development for the Nintendo DS and Wii. Scheduled to ship this year, Brothers In Arms Double Time (fall) and Brothers In Arms DS (summer) will, for the first time, immerse Nintendo system owners into the intensity of World War II through the stories of Sergeants Baker and Hartsock and their squad of paratroopers during the Normandy invasion.
“Brothers In Arms on the Wii and DS systems is really exciting for us,” said Randy Pitchford, president of Gearbox Software. “I am a huge fan of both systems and thrilled about making games for the two platforms. In the entire space of first-person shooters on video game systems, Brothers In Arms really lends itself to both the Wii and DS interfaces. Imagine using the Wii Remote to give actual hand signals or aiming with the DS stylus from a covered position. That’s what you can look forward to with Brothers In Arms Double Time and Brothers In Arms DS.”
Brothers In Arms Double Time brings the best of this acclaimed WWII action franchise to the Wii system, while adding the use of innovative gameplay with the Wii Remote. Brothers In Arms DS brings all the action and strategy of the series to a handheld, utilizing the DS Touch Screen to control the squad.
[wii snippet]
Brothers In Arms DS Key Features:
* First Brothers In Arms for the DS System: Exclusively designed for Nintendo DS with easy-to-use, stylus-based controls such as using the Touch Screen to aim, with the camera following the stylus.
* Impressive, Realistic 3D Graphics: Incredibly detailed environments with highly believable characters and enemies, cinematic camera angles, and great animation.
* Drivable Vehicles: Drive a recon car or a Sherman Tank. Use a wide range of weapons such as bazookas, sniper rifles, grenades and more to destroy your enemy.
* 16 Missions and Three Different Campaigns: Relive the intensity of WWII through three different campaigns, from Normandy to North-Africa and Ardennes.
* Redesigned New Multiplayer Experience: Fight major multiplayer battles with three of your friends in different multiplayer modes, including Deathmatch and Team Deathmatch.
* Contextual Movements: Gameplay adapted to the Nintendo DS hardware with auto-cover behind walls or auto-recovering life system.
* An Unrivalled Sense of Drama: Experience a stronger emotional factor, due to the third-person view and dialogue between soldiers.
For more information about Brothers In Arms, please visit www.brothersinarmsgame.com.
Opzich kan je games voor de DS importeren uit die landen. Hoef je ook niet echt maanden te wachten en je kunt ze gewoon spelen op de DS.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
mischien denken ze dat we de engelse taal amper machtig zijn
en daarom de titels aanpassen
een ding waar ik nog meer van baal is dat wij de games meestal later krijgen
want al die games zijn alweer van vorig jaar
ik zou liever een Metal Gear Solid game zien op de DSquote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef R_B het volgende:
Dat brothers in arms ziet er goed uit!
Ik zit eigenlijk te wachten op een soort gta voor de ds....
Ik een online GTA2!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik zou liever een Metal Gear Solid game zien op de DS![]()
Sonic!quote:
Sonic Rush is idd een heel erg tof spelquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:03 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Sonic!![]()
Ik heb laatst ook Sonic Rush gekocht.En Brain Training.
En New Super Mario Bros.
En Big Brain Academy.
![]()
Idd, eigenlijk ook mijn reden om een DS te kopen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sonic Rush is idd een heel erg tof spelTienduizend keer beter dan die 3D bagger van sonic
![]()
Wat moet je doen? Ik zit nog steeds vast met Sonic CD van de Mega CD (ja ja, nostalgiequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen een beetje ruzie met dat aller allerlaatste stuk van Sonic.
Ik zou wachten op de Bomberman game met wifi features.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef super-muffin het volgende:
Is Bomberman nog steeds 15 euro bij de Bart Smit?
Ik zit in de eerste echte case.. Ongelofelijk traag en verandering in het plot is er ook nog niet geweestquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:17 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist Phoenix Wright 2 uitgespeeld!
Die laatste case...fan-tas-tisch!!!!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:28 schreef BMH het volgende:
Ik zit in de eerste echte case.. Ongelofelijk traag en verandering in het plot is er ook nog niet geweest. Ben er bijna doorheen. Hopelijk word de volgende case beter.
Tamiya maakt model wagentjes. Ertain maakt schildergames voor de DS. Vrij vertaald: In de wereld van modellen tekening kleur ervaring??? Zoietsquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
Geen idee wat het is, maar wel een cool hoesje.
[afbeelding]
Cool als in afschuwelijk lelijk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
Geen idee wat het is, maar wel een cool hoesje.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:45 schreef BMH het volgende:
Tamiya maakt model wagentjes. Ertain maakt schildergames voor de DS. Vrij vertaald: ===--=== . Anyhoo.. Je kleurt tanktekeningen in.
Kep de naam: "In de wereld van modellen tekening kleur ervaring".quote:
Wel als je 's nachts speelt en geen zin hebt om het juiste stukje bewijs te selecterenquote:
Wanneer komt die dan? Ik kan er niks over vinden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zou wachten op de Bomberman game met wifi features.
Het online gedeelte werkt niet echt geweldig, paar potjes gespeeld en echt enorm veel lag.quote:Op maandag 9 april 2007 19:24 schreef __Saviour__ het volgende:
bomberman land touch zal dat zijn
Goeie vraag.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:32 schreef Kersje86 het volgende:
kan ik nog een prijsverlaging van de dslite verwachtten in dit jaar?
Waarom? De DSL verkoopt nog steeds ontzettend goed. Pokemon & Zelda komen dit jaar nog uit, dus reken er maar niet opquote:Op woensdag 11 april 2007 08:32 schreef Kersje86 het volgende:
kan ik nog een prijsverlaging van de dslite verwachtten in dit jaar?
Een vaste prijs rond dat niveau zou wel OK zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:33 schreef CherryLips het volgende:
¤111 Opening mediamarkt bergen op zoom deze week.
Weinig kans, de DS loopt veel te goed. Ik verwacht pas prijzen rond de 100 euro bij het verschijnen van een opvolger.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:42 schreef Lunar het volgende:
[..]
Een vaste prijs rond dat niveau zou wel OK zijn.
Voordeel van Nintendo is dat de games nog vrij lang beschikbaar zijn in de winkel na de release van een nieuwe console.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Weinig kans, de DS loopt veel te goed. Ik verwacht pas prijzen rond de 100 euro bij het verschijnen van een opvolger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |