ywquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, komt het daar vandaan! Dat verklaart al een boelBedankt, Ymke.
Radar is ontzettend selectief, maar het tros publiek slikt het als zoete koek. Mijn vader is ook groot fan van dergelijke consumentenprogramma's en ik er iedere keer maar weer tegen in gaan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:43 schreef freecell het volgende:
Ja, die aflevering van Radar
Een kennis van mij is apotheker en die zat er behoorlijk mee, allemaal patienten die bellen of hun medicijnen niet heel slecht voor ze zijn. En dan mensen die net gedotterd zijn en dergelijke.
Bij de radar uitzending over internetplusbellen waren ze ook wel wat erg selectief.
Radar heeft nu voor mij alle geloofwaardigheid verloren. Te eenzijdig en selectief. Dat kan je niet maken als het om mensenlevens gaat.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:00 schreef Liejannuh het volgende:
Radar is ontzettend selectief, maar het tros publiek slikt het als zoete koek. Mijn vader is ook groot fan van dergelijke consumentenprogramma's en ik er iedere keer maar weer tegen in gaan!
Dat was Kassaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:43 schreef freecell het volgende:
Bij de radar uitzending over internetplusbellen waren ze ook wel wat erg selectief.
Het is bekend dat de bijwerkingen van cholesterolverlagers ernstig kunnen zijn, maar dat komt zeer zelden voor. Alleen gebruiken (zeiden ze gisteren in De Leugen Regeert) bijna 1 miljoen Nederlanders cholesterolverlagers en tsja, al heb je een bijwerking die maar in 0,1% van de gevallen voorkomt, dan nog heb je het over 1000 mensen die dit soort ernstige bijwerkingen hebben ervaren. En zo klinkt dat heel erg veel, maar het zijn er relatief gezien niet zoveel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:04 schreef freecell het volgende:
JA, ook even gelezen, wel leuk topic.
Gisteravond dus nog zitten kletsen met een apotheker (zoals ik al zei) en die zei dat de bijwerkingen er wel zijn, maar lang niet zo veel en dramatisch als er in radar wordt gezegd. Daarbij riepen de mensen in radar dat ze niets van de bijwerkingen wisten, maar alle genoemde bijwerkingen stonden gewoon in de bijsluiter.
(handige kennissenkring heb ik toch)
eet wat je op kan en laat't wokken? Ik zou wat aan de volgorde doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:58 schreef Elvi het volgende:
Beetje inhakend op de discussie van gister:
Mn ouders en ik gaan straks naar zo'n wok-restaurant (je weet wel... eet wat je op kan en laat t wokken). Nou ja... je voelt m al aankomenIk voel me altijd zo klote als ik langs al die mensen moet lopen
Ik ga 3 keer ofzo... maar ik neem steeds een beetje en niet in 1 keer n heel vol bord. En ik eet dan alleen vis en groentes (die bami en nasi vind ik daar niet zo geweldig en vlees eet ik doordeweeks al
) Maar ja die mensen zien mij alleen maar heen en weer lopen zonder te zien wát ik eet en ze weten ook niet dat ik dan de hele dag door weinig eet
![]()
Iemand nog tips om hiermee om te gaan?![]()
![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:18 schreef freecell het volgende:
eet wat je op kan en laat't wokken? Ik zou wat aan de volgorde doen
Je kunt je bord zo laag houden dat iedereen ziet wat je opschept
Nee, echt, let jij erop hoe vaak anderen heen en weer lopen? Ik dus echt niet als ik lekker aan het eten ben ergens. En wat dan nog, je ziet ze helemaal nooit meer terug
Mensen hebben altijd een mening, als je heel slank bent en een vol bord opschept denken ze 'oh, die kotst straks alles uit'quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef Elvi het volgende:
Maarja ik weet niet hoe 'slanke mensen' tegen dikke mensen aankijken![]()
Schermkleding zo te zienquote:
Ik voelde me dus moddervet in die schermkleren, maar als ik dat vergelijk met nu dan was ik redelijk slankquote:Op zondag 11 maart 2007 11:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Je hebt geschermd! Ik ook.![]()
En je moet niet gaan kijken naar hoe slank je er uit ziet in schermkleding. Het is zeer onflatteuze kleding...![]()
10 jaar terug of zoquote:Op zondag 11 maart 2007 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Van wanneer is die foto Isa?
Ah, oke. Ik zat namelijk even te rekenen wanneer die vreselijke dingen voor het laatst in de mode waren. Wij droegen die pakken ook overal naartoe. Zo vreselijk, die dingen glimmen zo dat je de mensen op de foto nauwelijks meer zietquote:
Droegen jullie schermpakken overal naartoe?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zat namelijk even te rekenen wanneer die vreselijke dingen voor het laatst in de mode waren. Wij droegen die pakken ook overal naartoe. Zo vreselijk, die dingen glimmen zo dat je de mensen op de foto nauwelijks meer zietMijn ouders waren er helemaal weg van
Alleen die broek is van een trainingspakquote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef Fannetje het volgende:
Droegen jullie schermpakken overal naartoe?![]()
In de jaren 80 hadden wij altijd van die trainingspakken aan, maar deze rage van 10 jaar geleden is volgens mij aan mij voorbij gegaan
Mede namens Saarah wil ik je graag bedanken voor deze opbeurende woorden.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:57 schreef Miss_S het volgende:
zo zal het jammer genoeg niet blijven gaan saarah
Kom op nou, als jij een tentamen hebt gehaald zonder dat je er heel veel voor gedaan hebt, wil je toch ook niet van mensen horen dat je je volgende tentamen vast niet gaat halen?!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef Miss_S het volgende:
kom op nou jullie zijn toch allemaal volwassen genoeg om de waarheid te horen
of moet ik soms zeggen dat het altijd zo zal blijven gaan en dat je 50 kilo zonder moeite kan afvallen
Nou als je mijn posts in oude dieetclubtopics leest, kun je daar nog wel eens anders over gaan denkenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:43 schreef Miss_S het volgende:
maar wat ik bij jou gemerkt heb is dat het vooral goed zit in je hoofd
en dat is het moeilijkste bij afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |