In die trant had ik ook al lopen denken, maar dat is toch maar moeilijk te rijmen met zijn lompe en arrogante gedrag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Kan, maar hij doet me heel erg denken aan iemand die ik kende, en die kwam heel zeker over, maar had tpoch echt een minderwaardigheids complex...
Hij gebruikte z'n gewicht als schuld voor z'n problemen... Hij verafschuwde z'n lichaam en zag z'n lichaam als iets wat niet van hem was, en waar hij ook niet verantwoordelijk voor was.
Zoiets als: Ik ben niet wat je ziet, ik ben iemand anders. Ik walg van dat lichaam... Heb medelijden met me...
In die trant.
Zo een groot minderwaardigheidscomplex dat je jezelf afzondert van je eigen lichaam.... zeg maar
]quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:28 schreef Webdeb het volgende:
[afbeelding]
Schaamteloos met z'n odol door de slaapkamer lopen hahaha langs Herma en Palma..tis ook zo een boer ook he!
Mijn God...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Discussier hier verder over ....
[afbeelding]
Deel 1: [De bewoners] Jaap
Najah zeg!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:28 schreef Webdeb het volgende:
[afbeelding]
Schaamteloos met z'n odol door de slaapkamer lopen hahaha langs Herma en Palma..tis ook zo een boer ook he!
Jaap van Otterloo versus Jaap Ameszquote:Kijk op hyves, daar staat ie met een foto, hij en zijn oma. Het is hem echt wel Jaap van Otterlo (Deventer, 7 december 1982) is een Nederlandse filmmaker en acteur. Hij groeide op in de Deventerse wijk Colmschate. Op 26 februari om 21:00 s'avonds deed Jaap zijn intrede in het Tien programma, De Gouden Kooi. In 1997 begon hij samen met Martijn van Koolwijk het filmproductiebedrijf inVANity waar hij zich vooral bezighoudt met produceren en de dagelijkse bedrijfsvoering. Behalve als producer is hij onder het pseudoniem Jaap Caneel ook als acteur werkzaam. Zijn belangrijkste rollen had hij in de door inVANity uitgebrachte films "Undercover Cop" en "De Gebroeders De Groot". Voor deze rollen won Van Otterlo een 'VAN AWARD' voor beste acteur. Ook was hij te zien in de promoreel van "Worst Case Scenario", een horrorfilm van Nederlandse bodem. Voor de VPRO-website 3voor12 is hij als journalist en coordinator audio-visueel actief.
quote:De naam waaronder Jaap van Otterlo De Gouden Kooi inging. Enkele persoonlijke gegevens werden in samenspraak met Talpa verandert.'
Ben benieuwd of deze Miep het bij het rechte eind heeft.quote:Jaap is een acteur...
En dat weet tien ook en dat zullen ze over een week bekend maken en zal Jaap gewoon mee gaan doen aan dat afvalprogramma (hij is immers een bekende Nederlander). Denken jullie even na. Jaap heeft niet voor niets immuniteit van twee stemrondes gekregen. Na twee weken zal Tien vertellen dat het allemaal een grote grap was. En dan kijken hoe de bewoners hierop zullen reageren. Dan moeten ze weer gaan nadenken wie ze eruit zullen stemmen....
Bron.
Huub dankt zijn populariteit inderdaad wel aan Jaap.quote:Die arme Jaap, het zou je kind maar wezen ! Wat De Gouden Kooi Redactie deze zielige studentenbol heeft aangedaan is financieel niet te vergoeden. Ik hoop echt voor Jaap dat alle Miljonairs een rolletje moeten spelen in de Villa, en dat zijn Huftergedrag deel uit maakt van zijn rol. Een Huftergedrag waar overigens weer zeer dankbaar gebruik van wordt gemaakt, door die andere studentenbolletje Huub. Als die andere Miljonairs : Bart, Nathael, Brian en nu dus die Jaap geen huftergedrag hadden getoond dan zou die kleurloze Huub nu nooit zo kleurrijk en populair geweest. Het feit dat Huub zo terecht opkomt voor die gezelschapsdame Gaby ( iets wat alleen kerels zonder fatsoen in hun **** hadden nagelaten ) maakt Huub onsterfelijk bij die gezelschapsdames die het oudste en zwaarste beroep ter wereld uit oefenen. Dus eigenlijk zou Huub die hersen & fatsoenloze Jaap een kusje op zijn voorhoofd moeten geven met de woorden " thanks Jaap, you make me populair ".
Bron
Waar slaat dat nou weer op. Je ziet toch gelijk dat die Jaap otterlo er heel anders uiztiet als Jaap van de goudenkooi.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:00 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Is Jaap nu wel of geen acteur, zoals ze hier beweren?
Zo ja, dan speelt hij zijn rol met verve
Gelezen op het forum van Tien:
.
[..]
Jaap van Otterloo versus Jaap Amesz
.
[..]
[afbeelding]
Dat is Japie Jow toch niet. Ja het zou kunnen maar ik zie hem er niet in terug.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Hij is echt wel bol geworden als dit hem zo is
Daar heb je toch geen bewijs voor nodig? Dat zie je zo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:08 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat is Japie Jow toch niet. Ja het zou kunnen maar ik zie hem er niet in terug.
Zijn er harde bewijzen dat dat Japie Jow is?
Dit is een andere Jaap die toevallig dezelfde achternaam heeft. En waarvan op Internet rond wordt geluld dat dit de Jaap van DGK is. Zelfs op wikipedia staat het.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Dat komt omdat hij dat niet is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat dit niet zo is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:59 schreef Shirley het volgende:
Uit betrouwbare bron weet ik dat Jaap syndroom van Asperger heeft. Ik volg DGK verder bijna niet, maar dat kan zijn gedrag verklaren.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die gast kijkt echt ziek uit zijn ogen, wat een griezel.![]()
Goed gecast.![]()
Wat is jouw bron dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron kan ik je melden dat dit niet zo is.
Ga maar door het poortje kabouter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:00 schreef Jeem het volgende:
En Zoals Jaap al zei, "ga maar door het poortje kabouter" er was dus wel een doorgang![]()
Geweldige quote van Jaap!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ga maar door het poortje kabouter.The Godfather has spoken.
![]()
En als iemand wat over zijn postuur zegt zijn de rapen gaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ga maar door het poortje kabouter.The Godfather has spoken.
![]()
Cora en Jaap kennen elkaar toch geen 3 weken?!quote:Natasia heeft een duidelijke mening over het aanstaande huwelijk: "Ik vind drie weken iemand kennen erg kort. Ik denk dat het 'puppyliefde' is!"
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Ionesco het volgende:
Amanda die zo dom als een stuk karton is...
Als hij nou eens wat nieuws verzon...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:05 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin steeds meer te irriteren aan die Jaap, en zijn vervelende stemgeluid
quote:"Ik ben totaal geschift. Jullie denken, Jaap zegt dat, maar ik ben echt psychisch gestoord verklaard", laat hij weten. "Tell me something new baby"", reageert Eric.
"Moeten we geestelijke hulp voor je aanvragen?", oppert Nicolaas. "Krijg ik al", laat Jaap weten. "Ik heb significant veel trekken van verschillende psychische stroornissen", legt Jaap uit. En daarom zit ik hier, leuk hè!" En er volgt wederom een bulderlach. "Maar ben je wel toerekeningsvatbaar?", vraagt Nicolaas. "Als je bijna 200 kilo weegt, heb je serieus psychische problemen", vult Jaap aan.
"Ben je toerekeningsvatbaar?", vraagt Nicolaas nogmaals. "Nou, laat ik het zo zeggen, als mijn rapporten bekend worden...", zegt Jaap weer.
Ook draagt Jaap een kussen onder zijn blouse om te provoceren. "Dat kussen moet je eruit halen jongen. Alsjeblieft!", roept Nicolaas en trekt het kussen onder zijn shirt vandaan. "Hoezo gooide jij laatst drinken over me heen sukkel?", vraagt Jaap. "Omdat je een eikel bent, je moet mensen in hun waarde laten en dat doe je niet. Je gaat mij te ver", laat Nicolaas weten. Jaap begint over de overleden vader van Sylvia en de overleden moeder van Eric. Dit doet de Miljonairs pijn en ze kaatsen de bal terug. "Hoe zit het dan met Cora?", vraagt Eric. "Wie is Cora? Ik dump haar zo!", zegt Jaap. "Dus dat huwelijk komt er niet?", vraagt Nicolaas. "Nee!", zegt Jaap.
Jaap gaat wel heel ver en op deze manier is respect ver te zoeken.
"Hoe krijg je het je strot uit!", zegt Eric. "Respect voor de overledenen", zegt Jaap. Het antwoord van hem daarop is een keiharde boer. "Ja, respect met een keiharde boer", reageert Eric. "Ik hoop dat je stikt in de volgende en ook dat zeg ik tegen je met alle respect!" Jaap geeft een toneelstukje dat hij dood neervalt en Natasia stormt om hem af. "Doe eens normaal", briest de diva. "Ik ben wie ik ben", reageert Jaap. "En daar ben je trots op?Nou, dan ben je niet veel", reageert Natasia. Eén ding is duidelijk: "Jaap heeft zich niet populiar gemaakt vanavond.
Bron
Veelzeggend over het casting beleid.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
"Ik heb significant veel trekken van verschillende psychische stroornissen", legt Jaap uit. En daarom zit ik hier, leuk hè!"
Waarom zou je je schamen???quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Jaap is nu wel heel erg bezig geweest.
Ik schaam me dat ik een tijdje terug dit >> support Jaap c.q. fan topic << heb geopend. Van mij mag het dan ook op slot, want wat ik op Tien las doet mijn nekharen overeind staan.
.
[..]
En dat is nog maar een kleine samenvatting...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Jaap is nu wel heel erg bezig geweest.
Ik schaam me dat ik een tijdje terug dit >> support Jaap c.q. fan topic << heb geopend. Van mij mag het dan ook op slot, want wat ik op Tien las doet mijn nekharen overeind staan.
.
[..]
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen???
Hij had toch recht op een fantopic???
Daar hebben ze allemaal recht op. (Behalve Brian dan hè?)
Ben wel blij, dat je tot inkeer bent gekomen
Of zoals Jaap zou zeggen: Scwipt of geen Scwipt..quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:48 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik ben niet meer van plan om te posten in zijn support topic, hij is echt buiten zijn boekje gegaan.
Script of geen script![]()
Om nog twaalf dagen een boerende en in neus peuterende om vervolgens van zijn vondst ballen te draaien en de huiskamer door te schieten Jabrakio nog 12 dagen aan te kijken vind ik niet echt bijzonder. Niet dat Huub zijn spelletjes en nacht-games nou zo geweldig zijn, maar Jabrakio vind ik echt goor, vies en bijzonder ranzigquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Persoonlijk vind ik Jaap sinds donderdag (met zijn patatten en mayonaise) erg vermakelijk om naar te kijken en misprijzend te hoofdschudden.
Kortom: Hij mag nog 12 dagen blijven van mij
Maar Huub is was ook vermakelijk. Maar zowel hij als Jaap vind ik qua persoonlijkheid maar bagger.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Persoonlijk vind ik Jaap sinds donderdag (met zijn patatten en mayonaise) erg vermakelijk om naar te kijken en misprijzend te hoofdschudden.
Kortom: Hij mag nog 12 dagen blijven van mij
quote:Mijn inlevingsvermogen is niet heel sterk. Ik ben niet te raken, maar in het inschatten van dit soort emotionele zaken ben ik niet sterk, aldus Jaap.
Bron
Geloof ik niets van. Jaap wordt wel degelijk geraakt door al die opmerkingen en pest akties. Hij wil zo graag populair zijn, en denkt op deze manier de aandacht van het publiek te winnen. Alhoewel hij zo graag opschept over zijn IQ is zijn EQ te laag om te beseffen dat dit niet de manier is.quote:
Leuk dat je de op de stream gebruikte terminologie weet te reproduceren, maar met smaad heeft dit niks te maken.quote:Op zondag 22 april 2007 14:31 schreef pjotter41 het volgende:
Dit staat er nu over Juf Judith:
Schandalig en volgens mij smaad! Aanpakken die klojo. Ik had hem allang de trap af geduwd en daarna er zelf na gesprongen om hem als springkussen te gebruiken.
![]()
The Terminator. [/b]
quote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Leuk dat je de op de stream gebruikte terminologie weet te reproduceren, maar met smaad heeft dit niks te maken.
Gisteren riepen ze ook al meteen dat het smaad was op de streams (toen was er misschien wel sprake van), maar in deze brief valt geen letter smaad te bespeuren.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:44 schreef daWeasel het volgende:
Tsss, het is nu dus echt duidelijk dat Huub Jaap erin moet houden. Jaap zegt zelfs ik heb uit HELE betrouwbare bronnen dat ik Huub kan vertrouwen, HELE betrouwbare bronnen.....
alliantie Huub en Jaapquote:Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Jaap en Huub vriendjes?
Dat toont de uitzonderlijke klasse van Jaap aan. Hij is de enige die zijn zelfbeheersing perfect onder controle heeft. Dat zie ik Huub of Brian hem niet nadoenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:28 schreef danos het volgende:
het mooie aan jaap is gewoon dat ie zich als een idioot kan gedragen, mensen kan Taggen tot ze er doodziek van worden maar zelf nooit aggressief wordt tegen andere bewonders
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:18 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat toont de uitzonderlijke klasse van Jaap aan. Hij is de enige die zijn zelfbeheersing perfect onder controle heeft. Dat zie ik Huub of Brian hem niet nadoen![]()
Ach, er zijn er vandaag slechts 2, wier verdere toekomst in De Gouden Kooi weer eens op het spel staat, doordat ze vannacht hun zelfbeheersing voor de zoveelste keer zijn kwijtgeraakt. Altijd dezelfde twee. Maar Jaap niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
![]()
En vanwege die zelfbeheersing weegt Japio dan ook een luttele 180 kilogrammetjes.
Dat zie ik Huub of Brian hem inderdaad nog niet nadoen!
Vergeef haar, O Almachtige Jaap. Ze weet niet beterquote:
Jaapquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ach, er zijn er vandaag slechts 2, wier verdere toekomst in De Gouden Kooi weer eens op het spel staat, doordat ze vannacht hun zelfbeheersing voor de zoveelste keer zijn kwijtgeraakt. Altijd dezelfde twee. Maar Jaap niet!![]()
[..]
Vergeef haar, O Almachtige Jaap. Ze weet niet beter![]()
Ik ben kansloos, ik hou van kansloos.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, kansloos bericht.. Denk even na over zijn houding in de kooi, superslim
Inderdaad, het is nog erger dan ik al vreesde. Ik zal vandaag extra veel Jaapgegroetjes voor haar biddenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, kansloos bericht.. Denk even na over zijn houding in de kooi, superslim
Nu moet ik lachenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Inderdaad, het is nog erger dan ik al vreesde. Ik zal vandaag extra veel Jaapgegroetjes voor haar bidden![]()
Je lijkt wel een jehova..quote:
Ik begin je eigenlijk wel leuk te vinden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef Armani XL het volgende:
![]()
Ik heb vertrouwen in de Goedheid van Jaap![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:34 schreef nueffeniet het volgende:
Dit wordt jaapzijn bericht aan sylvia morgen
Geachte nobele lezer
Wat zit ik me toch rot te ergeren aan zo`n faker als Sylvia.
Dan vraag je je af, wat faked dat sufkutje van een sylvia nou?
Zoals in mijn evaluatie gesprekken reeds gezegd, vindt ik sylvia er in eerste instantie geil uitzien
Ik ga het nu niet meer over haar verrotte paardemuil hebben,het is gewoon logisch dat je na jarenlang cokesnuiven net zo`n gebit hebt als de honden van amanda
Weet je hoe erg die honden van Amanda uit hun bek meuren? Nou het is niet te harde,en ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat sufkutje sylvia nog erger uit haar gore geinfecteerde
muil walmt dan die twee beesten bij elkaar.
Denk je dat ik bij zo`n stankfabriek in huis wil wonen?
genoeg over deze gemische alfalwolken die zich uit haar ransige verrotte vreetschuur bevrijden.
Alom verbaasd werd ik een tijdje geleden gedwongen om de borstleegte van mijn ogenschijnlijk geile logeetje te aanschouwen in de sauna.
Wat er in godsnaam gebeurd,was haar heerlijk sappig venusachtige lichaam veranderd in dat van een echte stoere geharste vent.
Effe zonder dollen, haar cupmaat die ze normaal gesproken toont met kleren aan was totaal verdwenen.
Dat kutkind heeft nieteens een bikini nodig joh.
Desondanks dat poogde ze een bikini te dragen in de hoop toch nog enigzins vrouwlijk over te komen.
Heb je ooit dat viswijf in het zwembad zien zwemmen? zoals het een echt vissig wijf betaamt?
Juist ja Niet dus!
Haar opgevulde wonder bh (borsten hoezo) doet letterlijk wonderen ,maarja zwemmen zit er dan toch echt niet in hoor
Als je je kleine cup wilt verbergen prima doe dat dan wat mij betreft hoeft ook niemand dat te weten
Maar denk niet dat ik het niet doorheb << ik zie alles.
Bij deze is het ons geheimpje.
Japiequote:
Ow god, nog zo'n beminde gelovige...quote:
beter een prettig gestoorde dan een gevaarlijke gek .....toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ow god, nog zo'n beminde gelovige...![]()
Jaap is beide, dat vind ik er nou juist zo erg aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
beter een prettig gestoorde dan een gevaarlijke gek .....toch?
Ga weg engerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef danos het volgende:
Terwijl de rest ongestraft elkaar de hersens inslaat blijft king jaap de enige miljonair met stijlJapie denkt logisch na, die idioten kunnen niet eeuwig ongestraft bezig blijven dus worden er vanzelf uitgekicked. Natasia blijft sowieso niet tot het eind, Eric gaat weg als Huub weggaat. Sylvia verdrinkt een keer in het zwembad, maar daar merkt niemand verder wat van. En nicolaas is al bijna weg, en tsja amanda die geef ik ook nog maar een paar maandjes.
Korten over 10 maanden is de villa van Japio![]()
Ow, nou blijf dan nog maar even.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef SiRojK het volgende:
Ik wacht op die update in zijn weblog.. Dat zou hij al lang doen
Typisch Jaap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef SiRojK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP WAAROM ZET JE DAT PAS VNV ER OP!!!!!!!!! Eerste posten dat je het er later neerzet, daarna posten dat het NOG LATER komt
Je moet de hoogstaande humor van Jaap niet onderschatten Gert, hij heeft dat ondertekend met 'Jaap van Otterloo'. De échte Jaap gaat dus gewoon doorquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
Jaap heeft op zijn website aangekondigd dat hij ophoudt met de terror.
OK, dit was één van zijn persoonlijkheden, die hij snel weer wegdrukt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je moet de hoogstaande humor van Jaap niet onderschatten Gert, hij heeft dat ondertekend met 'Jaap van Otterloo'. De échte Jaap gaat dus gewoon door![]()
Jaap vertelde dat hij in 1 jaar 100 kilo is aangekomen?quote:Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef ErikT het volgende:
Deze jongen zat bij mij in de klas op de middelbare school.
Toen dacht ik. shit wat is ie dik geworden.
Ik heb hem sinds mijn eindexamen niet meer gezien. Dat is vijf en half jaar terug. Dus het is iig in vijf en half jaar gebeurd. Hij was altijd wel groot, maar niet zo dik.quote:Op zondag 29 april 2007 00:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap vertelde dat hij in 1 jaar 100 kilo is aangekomen?
Wel erg snel .![]()
En? Hoe was het om getuige te zijn van Zijn Grote Leiderschap in wording? Hoe voelde het benijdenswaardige voorrecht dagelijks zo dicht bij Hem te mogen zijn? Hebben jullie Hem vroeger ook zo aanbeden als wij nu doen? Hoe ondergingen jullie Zijn Terreur?quote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef ErikT het volgende:
Ik heb hem sinds mijn eindexamen niet meer gezien. Dat is vijf en half jaar terug. Dus het is iig in vijf en half jaar gebeurd. Hij was altijd wel groot, maar niet zo dik.
Overigens is het best een slimme jongen (kon bijvoorbeeld heel goed schaken), maar zeker niet zo intelligent als hij wel eens beweert (dingen die ik hier lees). Maar dit idee van zo'n tv-programma ingaan vind ik niet zo snugger van hem.
quote:Op zondag 29 april 2007 02:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En? Hoe was het om getuige te zijn van Zijn Grote Leiderschap in wording? Hoe voelde het benijdenswaardige voorrecht dagelijks zo dicht bij Hem te mogen zijn? Hebben jullie Hem vroeger ook zo aanbeden als wij nu doen? Hoe ondergingen jullie Zijn Terreur?
quote:Op zondag 29 april 2007 12:17 schreef ErikT het volgende:
Hij was eigenlijk een redelijk introverte verschijning.
Dus op volgorde: nvt, nvt, nee en niet.
Vergeet niet dat Jaap natuurlijk relatief gezien erg slim is binnen de villa..quote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds mijn eindexamen niet meer gezien. Dat is vijf en half jaar terug. Dus het is iig in vijf en half jaar gebeurd. Hij was altijd wel groot, maar niet zo dik.
Overigens is het best een slimme jongen (kon bijvoorbeeld heel goed schaken), maar zeker niet zo intelligent als hij wel eens beweert (dingen die ik hier lees). Maar dit idee van zo'n tv-programma ingaan vind ik niet zo snugger van hem.
Hij zal idd de enige zijn met een VWO diploma. En de overige bewoners zijn echt stuk voor stuk achterlijk.quote:Op maandag 30 april 2007 01:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Jaap natuurlijk relatief gezien erg slim is binnen de villa..![]()
Ik vond dat ook heel opvallend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mooi om te zien hoe Jaap bij binnenkomst van Lieke het spel als verloren beschouwt.
Los van wat vreemde trekjes een leuke vent die het verst is gegaan in het spelen van zijn rol.
hierbij sluit ik me volledig aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:15 schreef DiDijo het volgende:
ik vind het zo;n misselijk ventje aan het worden met zijn achterlijke weblog en zijn achterlijke praat!ik hoop van harte dat hij vanavond opzout....echt een eerste klas kwallebak![]()
op basis van wat denken de milionairs dat ze kunnen winnen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mooi om te zien hoe Jaap bij binnenkomst van Lieke het spel als verloren beschouwt.
Los van wat vreemde trekjes een leuke vent die het verst is gegaan in het spelen van zijn rol.
Nou, dan gaat je waardering voor Jaap er langzaam maar zeker toch wel op vooruitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Jaap is wel vermakelijkmaar meer ook niet.
En je spelling ookquote:
Mijn mening is een beetje veranderd over hem. Ik neem alles nu minder serieus wat hij doet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:35 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nou, dan gaat je waardering voor Jaap er langzaam maar zeker toch wel op vooruit![]()
[..]
En je spelling ook![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn mening is een beetje veranderd over hem. Ik neem alles nu minder serieus wat hij doet.![]()
Terwijl Brian hem er 2x ingehouden heeft en Niels hem er ook uit had kunnen krijgen, maar dit niet deed.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef miesy het volgende:
huub houd jaap erin afgelopen donderdag.
hij is nu verantwoordelijk voor alle terror akties die jaap uitvoert.
dit maakt brian ERG blij en geeft hier uiting aan bij jaap, hopend dat hij de hint oppikt
en nog meer terror veroorzaakt en zo een huubje zwart maakt.
japie ruikt onraad en heeft tot nu toe nog nauwelijks iets uitgehaald..
![]()
das nou wel duidelijk, ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terwijl Brian hem er 2x ingehouden heeft en Niels hem er ook uit had kunnen krijgen, maar dit niet deed.
Dus wie zijn er verantwoordelijk?![]()
Is ook wel zo.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:42 schreef miesy het volgende:
[..]
das nou wel duidelijk, ja.
vind het alleen zo erg grappig dat jaap brian zijn pleziertje niet gunt.![]()
ja psies das ook ERG grappigquote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef ErikT het volgende:
Jaap lijkt wel de enige te zijn die het spel snapt. Er moeten mensen uit dat huis. Loopt iedereen te janken dat die griet eruit moest, en Jaap keihard te juichen. Hehe, grappig.
die nieuwe kan je nog bewerken.. degene die er zitten zijn niet bereid om mensen los te laten zodat er geen beweging in het spel zit.. jij ziet echt niet de bigger picture die Jaap dus duidelijk wel zietquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
ja psies das ook ERG grappigaangezien die zeekoe niet snapt
dat er binnen NO TIME WEL
iemand voor terug komt
![]()
de dikke grote schreeuwert humoungous king NOOB![]()
die nieuwe zijn toch niet zo vastgeroest als Natasia en Brian die elkaar zelfs niet loslaten als de 1 de moeder van de ander vermoordquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef sushiwausi het volgende:
nou, lang niet iedereen is te bewerken zoals jij zo makkelijk oppert.....er zijn er genoeg die hun eigen ding doen en volgen, en zich NIET laten manipuleren.
die bigger picture zie ik dus wel en jij weer niet.
Je snapt er zélf helemaal niks van, Jaap is gewoon slechts wat vingeroefeningen aan het doen, om na september volledig los te barsten met Totale Terror. Het feit dat hij op de goede weg is wordt bevestigd door zijn explosief toenemende populariteitquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef sushiwausi het volgende:
ja psies das ook ERG grappigaangezien die zeekoe niet snapt
dat er binnen NO TIME WEL
iemand voor terug komt
![]()
Duimen helpt niet. Als je werkelijk zo'n hekel aan Jaap hebt, dan moet je hem er gewoon uitstemmen. SMS: JAAP naar 1010. Hoe meer stemmen des te eerder is die dikke trol opgerotquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
gaan we samen jaap duruit duimen okay ?!![]()
Ach ik kon het toch proberen? Het had me niets verbaasd als je er wél was ingetraptquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:14 schreef sushiwausi het volgende:
pfft like ik in die shit trap man ...l... egnie hhahhaha,..... je bent gewoon een jaapbot die iedereen wil bejaapkeren.....ga weg gek, je geloofwaardigheid daalt elke post.
Eenschquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:31 schreef Norman het volgende:
Jaap is the king. Ik lach me rot. Leukste bewoner.
jouw perceptie bepaalt zijn gedachtegang nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:22 schreef LuNaTiC het volgende:
ik vind het nog steeds een ultieme kneus. Al die grappig bedoelde stukjes proza op zn weblog komen echt héél zielig op me over ipv dat ik er om moet lachen. Die gast moet zich echt heel tof voelen en denken dat men hem in de buitenwereld ook de King vindt, anders zou hij dat soort stukjes (die ik met plaatsvervangende schaamte lees) vast niet plaatsen.
Tis net alsof ik naar een geklede 'gorilla' zit te kijken.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
( Opknapbeurt villa en 5 tenten in de tuin)
Jaap: Zoals het reclamefilmpje zei,
''Hoe zou het zijn, om een miljonair te zijn ?"
en vervolgens moet ik in een tentje kamperen ?
ach zo erg vind ik hem nog niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
gaan we samen jaap duruit duimen okay ?!![]()
Dat duurt nog wel een aantal maanden. Na een jaar he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:20 schreef DeVinger het volgende:
Het mag inderdaad wel is kappen met nieuwe mensen... Ze is er toch zelf uitgestapt, dan is het de rest dus gelukt er mensen uit te krijgen. Komt er weer nieuw volk...
Hij speelt dat spel op een manier dat me niet aanstaat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:21 schreef raptorix het volgende:
Kijk niet veel dgk maar om Jaap leg ik in een deuk, hij speelt het spel zo goed, dat ik van hem nog kan genieten, mensen die dat niet door hebben zijn bijzonder labiel.
Tewing, Fucking Hell !!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo ff een hele andere duistere kant van de gRotfather
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Thnx ik was te laatquote:Op zondag 13 mei 2007 15:42 schreef Suikeroom het volgende:
De terror van Judith
Gepost op: 13/05, 15:29:55 Gepost door: Jaap
SNEL SNEL COPY PASTEN EN OVER HET INTERNET VERSPREIDEN, WANT DIT BERICHT BLIJFT NIET LANG STAAN
Tot 400 of 700 kilo is het toch?quote:Amanda: In de lift vond ik het even eng met Jaap,
ik was bang dat de lift met Jaap kon neerstorten.
Nederlandse reality tv anno 2007.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
inderdaad, hij is alleen wat ingedampt de afgelopen afleveringen vind ik. Dat met juf Judith deed hij een tijdje terug aan de lopende band, toen kreeg hij de mensen aardig gek. Moet hij veel vaker doen, daarom heeft Huub hem er ook ingehouden.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:04 schreef miesy het volgende:
hij is vet wreed maar hij heeft een humor waar je U tegen zegt.
denk dat hij zich niet zo goed voelde door die oorontsteking..quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:30 schreef DeVinger het volgende:
[..]
inderdaad, hij is alleen wat ingedampt de afgelopen afleveringen vind ik. Dat met juf Judith deed hij een tijdje terug aan de lopende band, toen kreeg hij de mensen aardig gek. Moet hij veel vaker doen, daarom heeft Huub hem er ook ingehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |