Terwijl Brian hem er 2x ingehouden heeft en Niels hem er ook uit had kunnen krijgen, maar dit niet deed.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:07 schreef miesy het volgende:
huub houd jaap erin afgelopen donderdag.
hij is nu verantwoordelijk voor alle terror akties die jaap uitvoert.
dit maakt brian ERG blij en geeft hier uiting aan bij jaap, hopend dat hij de hint oppikt
en nog meer terror veroorzaakt en zo een huubje zwart maakt.
japie ruikt onraad en heeft tot nu toe nog nauwelijks iets uitgehaald..
![]()
das nou wel duidelijk, ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terwijl Brian hem er 2x ingehouden heeft en Niels hem er ook uit had kunnen krijgen, maar dit niet deed.
Dus wie zijn er verantwoordelijk?![]()
Is ook wel zo.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:42 schreef miesy het volgende:
[..]
das nou wel duidelijk, ja.
vind het alleen zo erg grappig dat jaap brian zijn pleziertje niet gunt.![]()
ja psies das ook ERG grappigquote:Op maandag 7 mei 2007 23:44 schreef ErikT het volgende:
Jaap lijkt wel de enige te zijn die het spel snapt. Er moeten mensen uit dat huis. Loopt iedereen te janken dat die griet eruit moest, en Jaap keihard te juichen. Hehe, grappig.
die nieuwe kan je nog bewerken.. degene die er zitten zijn niet bereid om mensen los te laten zodat er geen beweging in het spel zit.. jij ziet echt niet de bigger picture die Jaap dus duidelijk wel zietquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
ja psies das ook ERG grappigaangezien die zeekoe niet snapt
dat er binnen NO TIME WEL
iemand voor terug komt
![]()
de dikke grote schreeuwert humoungous king NOOB![]()
die nieuwe zijn toch niet zo vastgeroest als Natasia en Brian die elkaar zelfs niet loslaten als de 1 de moeder van de ander vermoordquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef sushiwausi het volgende:
nou, lang niet iedereen is te bewerken zoals jij zo makkelijk oppert.....er zijn er genoeg die hun eigen ding doen en volgen, en zich NIET laten manipuleren.
die bigger picture zie ik dus wel en jij weer niet.
Je snapt er zélf helemaal niks van, Jaap is gewoon slechts wat vingeroefeningen aan het doen, om na september volledig los te barsten met Totale Terror. Het feit dat hij op de goede weg is wordt bevestigd door zijn explosief toenemende populariteitquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef sushiwausi het volgende:
ja psies das ook ERG grappigaangezien die zeekoe niet snapt
dat er binnen NO TIME WEL
iemand voor terug komt
![]()
Duimen helpt niet. Als je werkelijk zo'n hekel aan Jaap hebt, dan moet je hem er gewoon uitstemmen. SMS: JAAP naar 1010. Hoe meer stemmen des te eerder is die dikke trol opgerotquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
gaan we samen jaap duruit duimen okay ?!![]()
Ach ik kon het toch proberen? Het had me niets verbaasd als je er wél was ingetraptquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:14 schreef sushiwausi het volgende:
pfft like ik in die shit trap man ...l... egnie hhahhaha,..... je bent gewoon een jaapbot die iedereen wil bejaapkeren.....ga weg gek, je geloofwaardigheid daalt elke post.
Eenschquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:31 schreef Norman het volgende:
Jaap is the king. Ik lach me rot. Leukste bewoner.
jouw perceptie bepaalt zijn gedachtegang nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:22 schreef LuNaTiC het volgende:
ik vind het nog steeds een ultieme kneus. Al die grappig bedoelde stukjes proza op zn weblog komen echt héél zielig op me over ipv dat ik er om moet lachen. Die gast moet zich echt heel tof voelen en denken dat men hem in de buitenwereld ook de King vindt, anders zou hij dat soort stukjes (die ik met plaatsvervangende schaamte lees) vast niet plaatsen.
Tis net alsof ik naar een geklede 'gorilla' zit te kijken.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:53 schreef tuinfluiter het volgende:
( Opknapbeurt villa en 5 tenten in de tuin)
Jaap: Zoals het reclamefilmpje zei,
''Hoe zou het zijn, om een miljonair te zijn ?"
en vervolgens moet ik in een tentje kamperen ?
ach zo erg vind ik hem nog niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:04 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
gaan we samen jaap duruit duimen okay ?!![]()
Dat duurt nog wel een aantal maanden. Na een jaar he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:20 schreef DeVinger het volgende:
Het mag inderdaad wel is kappen met nieuwe mensen... Ze is er toch zelf uitgestapt, dan is het de rest dus gelukt er mensen uit te krijgen. Komt er weer nieuw volk...
Hij speelt dat spel op een manier dat me niet aanstaat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:21 schreef raptorix het volgende:
Kijk niet veel dgk maar om Jaap leg ik in een deuk, hij speelt het spel zo goed, dat ik van hem nog kan genieten, mensen die dat niet door hebben zijn bijzonder labiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |