abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2007 @ 22:08:03 #101
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_48583240
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Persoonlijk vind ik Jaap sinds donderdag (met zijn patatten en mayonaise) erg vermakelijk om naar te kijken en misprijzend te hoofdschudden.

Kortom: Hij mag nog 12 dagen blijven van mij
Om nog twaalf dagen een boerende en in neus peuterende om vervolgens van zijn vondst ballen te draaien en de huiskamer door te schieten Jabrakio nog 12 dagen aan te kijken vind ik niet echt bijzonder. Niet dat Huub zijn spelletjes en nacht-games nou zo geweldig zijn, maar Jabrakio vind ik echt goor, vies en bijzonder ranzig
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  zaterdag 21 april 2007 @ 22:30:46 #102
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_48583791
(Sylvia)

Jaap: Ik ga veel verhalen schrijven over Sylvia,
over haar cocaine-tijd.

Nicolaas: Ik keur dit niet goed,
maar ik kan er wel om lachen.
  zondag 22 april 2007 @ 00:08:15 #103
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_48586464
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Persoonlijk vind ik Jaap sinds donderdag (met zijn patatten en mayonaise) erg vermakelijk om naar te kijken en misprijzend te hoofdschudden.

Kortom: Hij mag nog 12 dagen blijven van mij
Maar Huub is was ook vermakelijk. Maar zowel hij als Jaap vind ik qua persoonlijkheid maar bagger.
Leuk voor de kijkcijfers - dat wel - maar je zou ze in real life toch niet in je vriendenkring willen hebben?
Ik niet tenminste
  zondag 22 april 2007 @ 06:16:58 #104
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_48589964
Hij heeft wel zelfkennis:
.
quote:
Mijn inlevingsvermogen is niet heel sterk. Ik ben niet te raken, maar in het inschatten van dit soort emotionele zaken ben ik niet sterk, aldus Jaap.
Bron
  zondag 22 april 2007 @ 11:43:06 #105
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_48592555
quote:
Op zondag 22 april 2007 06:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Hij heeft wel zelfkennis:
.
[..]
Geloof ik niets van. Jaap wordt wel degelijk geraakt door al die opmerkingen en pest akties. Hij wil zo graag populair zijn, en denkt op deze manier de aandacht van het publiek te winnen. Alhoewel hij zo graag opschept over zijn IQ is zijn EQ te laag om te beseffen dat dit niet de manier is.

Heel erg fout van DGK redactie om hem niet te beschermen tegen zichzelf. Die jongen heeft straks echt geen leven als hij buiten komt, een klein beetje zielig is het wel
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_48593178
Als hij 100 kilo afvalt dan kent niemand hem misschien meer.
pi_48594024
gelukkig voor jaap kijken er geen 16 miljoen mensen naar de kooi, dus dat zal allemaal best wel meevallen. Ik vind dat die erg lekker bezig is met het aanpakken van mensen op een hele goede manier, toch heerljk dat iederen flipt om een paar stukjes tekst . Als je hier al niet tegenkan had je wat mij betreft al helemaal niet in de kooi moeten zitten. Ik ben juist blij dat hij Sylvia aanpakt want dan wordt die ook weer eens wakker, want dat is net een pissebed onder een stoeptegel, totaal onzichtbaar.

Haha en dan een advocaat erbij halen, wat wou die doen dan?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_48594319
go jaap go je bent een kanjer
pi_48594691
Jaap walchelijk ventje.
pi_48595529
Walgelijk, ranzig, onbehouwen en zum kotzen
pi_48596185
The kotsfather
pi_48597389
Dit staat er nu over Juf Judith:
Schandalig en volgens mij smaad! Aanpakken die klojo. Ik had hem allang de trap af geduwd en daarna er zelf na gesprongen om hem als springkussen te gebruiken.

Uitleg aan Juffie Judith
Gepost op: 22/04, 13:28:28 Gepost door: Jaap
Check hier mijn motivatie van mijn vorige bericht.....

Jo Juffie Judith,

Ik ben benaderd door Brian om jou een brief te schrijven. Ik vertelde Brian waar ik mee zat en vanuit welke motivatie mijn weblog bericht over jouw persona gebaseerd was. Hij vond het lastig dit aan jou uit te leggen, vandaag deze schriftelijke reactie.

Ik was gepikeerd door jouw vermaning mij op dominerende wijze te laten zitten aan de terrastafel, terwijl ik een mededeling van de regie moest doorgeven. Jij hebt ook niet het recht om mij zo aan te spreken in mijn ogen op dat moment. Een beetje manieren en respect mag best! Ik had nooit de intentie jouw zangles in het kantoor opzettelijk te dwarsbomen. Ik was simpelweg niet op de hoogte dat er op zaterdag les zou plaatsvinden. Ik kan me voorstellen dat jij in de veronderstelling was dat ik jouw les moedwillig had gedwarsboomd. Het ging me niet om jou als persoon, ik ken je immers niet persoonlijk.

Het saboteren van de piano vrijdagnacht was om Huub te irriteren als hij de volgende dag piano zou willen spelen. Het was niet mijn bedoeling om specifiek jou en je les in het honderd te laten lopen. Waarom denk je dat het snoer van de piano al terug was? Omdat ik hoorde dat jij zou komen heb ik snel het snoer weer geïnstalleerd. Ik besloot het kantoor niet op te ruimen, omdat het mijn positie te zwak zou maken. Dan zou niemand meer wat geloven als ik een actie uithaal. Ik had ook zelf het piano verplaats idee al bedacht.

Wat me nog meer pikeerde was je inbreng van informatie. Mijn medebewoners hebben deze informatie onrechtmatig verkregen. Je sprak uit dat ik het had gedaan, terwijl ik juist met een complot bezig was om Huub& Erik te framen. Je sprak ook mijn teksten uit die ik naar Melissa had uitgesproken. Ik wilde deze teksten geheim houden en zelf gebruiken tegen mijn medebewoners als ik de tijd daarvoor rijp achtte om zoveel mogelijk schade te berokkenen.

Jij brengt informatie die je van de streams of de dagverslagen hebt ontvangen in de kooi. In dit geval heb je me gedwarsboomd. Mijn motto is: je geeft wat je krijgt. Jij brengt mij speltechnische mokerslagen toe. Dan breng ik jou ook schade toe. Overigens heb ik bij de regie een klacht ingediend over je vislipperige loslippigheid wat tegen de bezoekregels is.

Ik ben ook gepikeerd door mij collectief, met iedereen aan tafel, pogen te kapittelen. Ik zal nooit toestaan dat iemand mij zo voor het blok zet. Dan kun je retaliatie verwachten van mijn kant. Als je mij individueel had benaderd had ik je kunnen uitleggen dat het niet mijn opzet was jou te stangen. Dan had ik ook, indien ik nog niet doorhad dat jij de piano nodig had, de stekker teruggegeven en de productie gebeld om de piano te laten verplaatsen.

Ik weiger excuses persoonlijk aan jou te maken, omdat ik dat niet terecht vind. Ik hoef ze van jou ook niet te ontvangen. Wat ik oprecht meen, is dat ik hele situatie erg vervelend vind gelopen. Een typisch voorbeeld van hoe informatie asymmetrie tot onnodige oorlog kan leiden. Ik wens je ook geen tranen toe, maar ik wens mezelf ook geen aangetaste positie toe door de keuzes die jij hebt gemaakt.

Ik weiger ook een persoonlijk gesprek met jou aan te gaan. Dit is beter voor ons allebei om een verbaal bloedbad te voorkomen. Ik mis namelijk veel sociaal en emotioneel inzicht. Vandaar ook dit gevoelloze betoog dat enkel gericht is om technische specificatie van mijn argumentatiestructuur te verduidelijken.

Wat nu? Wat mij betreft zal ik jou niet expres dwarsbomen als je zou besluiten weer terug te komen. Belemmer mij niet in mijn doen en laten, dan zorg ik dat ik je niet opzoek.

Als je wilt reageren verwacht ik dat schriftelijk, zodoende kan ik namelijk mijn volledige intellect gebruiken om rustig & stabiel schriftelijk te reageren op je vragen i.p.v. verbaal nucleair in een persoonlijk gesprek.

Tart mij niet weer.....!!!!

Be the fun, be the smile!

Mvg,

The Terminator.
pi_48599863
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:31 schreef pjotter41 het volgende:
Dit staat er nu over Juf Judith:
Schandalig en volgens mij smaad! Aanpakken die klojo. Ik had hem allang de trap af geduwd en daarna er zelf na gesprongen om hem als springkussen te gebruiken.

The Terminator. [/b]
Leuk dat je de op de stream gebruikte terminologie weet te reproduceren, maar met smaad heeft dit niks te maken.
pi_48599923
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Leuk dat je de op de stream gebruikte terminologie weet te reproduceren, maar met smaad heeft dit niks te maken.
pi_48599964
Brian met zijn menselijkheid enzo
Hij had Japio gewoon los moeten laten.

En Jaap is zo dom he.
Als hij nu rustig aan deed dan had Brian hem er wel wat langer ingehouden
pi_48600206
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gisteren riepen ze ook al meteen dat het smaad was op de streams (toen was er misschien wel sprake van), maar in deze brief valt geen letter smaad te bespeuren.
pi_48601175
Het gaat ook over de brief waar dit betrekking op heeft.
  zondag 22 april 2007 @ 17:10:27 #118
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_48604770
Point of no Return is bereikt, Jaap gaat door tot ie dood neervalt.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 22 april 2007 @ 19:07:18 #119
162917 tuinfluiter
pi_48608761
[quote]Op zondag 15 april 2007 16:29 schreef tuinfluiter het volgende:

12 april.
(bezoek Cora aan Jaap)

Cora: Alle frustratie moet jij hier achterlaten in de villa,
die mag jij niet meenemen naar huis.
Jaap: Ik zal mijn best doen.
Cora: En je zit hier niet voor de gezelligheid, maar voor 1 miljoen.

(Harder)
Cora: Jij moet wel harder spelen, net als bij de screening.
Jaap: Maar dan lopen zij hier allemaal weg?

(De schijt)
Jaap: Natasia en Brian kunnen de schijt krijgen,
ik doe alleen met hen mee,
Nicolaas vind ik de speler.

(Prive-knuffel)
Jaap: Nu nog een prive-knuffel?
Cora: Doen wij buiten wel.

(Kaboutergedoe)
Cora: En dat kaboutergedoe is klaar,
nu een hoger niveau.
------------------------------
Zondag 22 april 2007

Jaap : Ik wil een huisje op het grasveld laten bouwen voor King Jaap,
maar ik kan ook het dak op gaan en ervan af springen,
ik kom voor mijzelf op en om de wereld te redden.
Nicolaas: Heb jij suicidale neigingen?
Jaap: Daar doe ik geen uitspraken over.
Jaap : Volgende week donderdag moet ik weg,
ik voel mij genaaid, ik dacht hier als een miljonair te leven.
Amanda: Jij moet naar een arts.
Jaap :Ik wil geen psychiater,
ik wil de minister van volksgezondheid spreken,
voor lager doe ik het niet.
Nicolaas: Ik begrijp best dat die 10.000 borg jou hoog zit.
Amanda: Alles door Huub en Eric.
Jaap: ik wil dat er kamervragen komen.
Amanda: Heel erg dat dit komt door het getreiter van Huub en Eric.
Jaap : Ik heb mij 2 maanden ingehouden.
Brian: Ik wil bewerkstelligen dat het allemaal door Huub komt.
Jaap : Ik voel mij als koning met schizofrene kantjes,
ik wil gewoon niet mezelf zijn op dit moment,
ik wil iets anders zijn, ik wil koning zijn.
Amanda: Jij moet naar een arts.
Jaap: ik ben te slim voor artsen, ik heb 5 persoonlijkheden:
The Terminator
The godfather
The King
The pimp
Robin Hood.

Nicolaas: Ik wil na ons vertrek ,
graag met jou contact houden , wat gaan drinken en napraten.
Jaap: Dat is goed, dan wisselen wij onze adresgegevens aan elkaar uit en ik stem jou tot 8 juni niet weg.
Nicolaas: Ik houd mijn woord ook, maar de volgende ronde mag ik nog steeds niet stemmen.
Nicolaas ik was hier al 2 november uit de kooi en heb nog regelmatig met ex-bewoners wat gedronken en
of jij nou een bende in de fitnessruimte maakt, dat interesseert mij echt niet, ik kijk graag naar jou.
Jaap : Ik kijk ook graag naar mijzelf, dat vind ik leuk, opzouten jullie 7, allemaal oprotten de poort uit.

---------------------------------------------
Heeft Jaap psychische problemen, psychiatrisch?
Of is het allemaal spel.
pi_48609272
Check mijn utopische toekomstvisie.....

Lectori salutem!

Ik begin met deze woorden om jullie iets duidelijk te maken. Ik ben namelijk veel te slim voor deze wereld.

Voor mij is het een groot probleem, omdat niemand mij kan begrijpen. Wat is waarheid? Op de universiteit kreeg ik bij het vak Wetenschapsleer te horen dat alles waar is. Elke waarheid zit namelijk per definitie verscholen binnen zijn eigen paradigma.

Voor de amateurs onder ons….een paradigma is een samenhangend stelsel van modellen en theorieën die een denkkader vormen waarmee de “werkelijkheid” geanalyseerd wordt. (Wikipedia)

Als ik zeg 1+1=3 dan denkt iedereen die jongen is knettergek. Wat op zich klopt, maar dat laten we nu even buiten beschouwing. Als volgens mijn paradigma de regelgeving aangeeft dat 1+1=3 en dat 1+1+1=2 dan zijn simpelweg de getallen 2 en 3 omgedraaid in mijn wiskundig denken. Alle onzin is daarmee waarheid.

Soms bestaan er anomalieën, wederom voor de Amanda’s en Natasia’s onder ons…..
Een anomalie is een feit, of verschijnsel, of tegenspraak in een theorie die binnen een bepaald model of paradigma niet verklaard kan worden. (Wikipedia)

Ik ben het schoolvoorbeeld van een anomalie. Niets en niemand kan mij verklaren, ik kan zelfs mezelf niet begrijpen. De enige die mij begrijpt, ik kan zelfs zeggen, goed begrijpt is de grote liefde van mijn leven Cora. Hoe het komt? Ik kan alleen maar zeggen karma.

Anyway, Jaap de anomalie is iemand met een zeer brede persoonlijkheid. Ik heb soms echt last van grootheidswaanzin. Dan waan ik me een koning of ik waan mezelf een wereldverbeteraar. Ik voel me dan geroepen de wereld te veranderen.

En terecht! Want de wereld klopt niet. Niemand staat op om het te veranderen. Als ik het niet doe dan doet niemand het!

Ik voel mezelf geroepen omdat ik megaslim ben. Alle onnozelen hebben het nog niet door…..maar ik ben de toekomst van deze wereld. De Gouden Kooi is slechts een opstapje naar mijn grootsheid.

De komende decennia zullen er op dit log steeds meer geboden verschijnen over hoe deze verrotte wereld veranderd moet worden om de mensheid niet uit te laten sterven. Onder mijn supervisie is de redding nabij.

Het besef bij jullie zal er komen……jullie zullen knielen als de tijd rijp is!

Adiossss

De werelddictator.

Beetje Hiltler achtig?
het water roept
pi_48613621
pi_48616541
Jaap is ziek in zijn kop
pi_48621500
het wordt echt tijd dat john de mol ingrijpt...die kerel is echt ziek in zijn bolle kop!!!! en hij verdom het om zich te douche en schoon ondergoed aan te trekken,gadver...walgelijk ventje..hij mag vandaag nog een exit krijgen,lompe boer!
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
pi_48625570

Jaapio!
  maandag 23 april 2007 @ 12:21:57 #125
165021 Jm4nski
Lord of Darkness
pi_48628193
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:00 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Jaapio!
leuk gefotosoept
Your Destiny is Death
The Day Will Come That It Catch You
My Will be Done
  woensdag 25 april 2007 @ 21:48:36 #126
149616 Frau.Pfeffertopf
pi_48720559
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:44 schreef daWeasel het volgende:
Tsss, het is nu dus echt duidelijk dat Huub Jaap erin moet houden. Jaap zegt zelfs ik heb uit HELE betrouwbare bronnen dat ik Huub kan vertrouwen, HELE betrouwbare bronnen.....
Wat heb ik gemist?
Jaap en Huub vriendjes?
  Forum Admin woensdag 25 april 2007 @ 21:57:04 #127
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48721004
Jaap geeft weer een geweldige show weg
Wat een huwelijksaanzoek
Al die humorloze zeikerds in de COS ten spijt, maakt Jaap er weer een top-avond van
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_48722568
het mooie aan jaap is gewoon dat ie zich als een idioot kan gedragen, mensen kan Taggen tot ze er doodziek van worden maar zelf nooit aggressief wordt tegen andere bewonders
  woensdag 25 april 2007 @ 23:03:35 #129
16715 Mylene
*schatje*
pi_48723577
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Jaap en Huub vriendjes?
alliantie Huub en Jaap

Huub de bi kabouterah en Jaap is alleen bi met jongentjes to 12 jaar
  Forum Admin woensdag 25 april 2007 @ 23:18:18 #130
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48724025
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:28 schreef danos het volgende:
het mooie aan jaap is gewoon dat ie zich als een idioot kan gedragen, mensen kan Taggen tot ze er doodziek van worden maar zelf nooit aggressief wordt tegen andere bewonders
Dat toont de uitzonderlijke klasse van Jaap aan. Hij is de enige die zijn zelfbeheersing perfect onder controle heeft. Dat zie ik Huub of Brian hem niet nadoen
Wat wij kijken
  donderdag 26 april 2007 @ 08:31:10 #131
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_48728296
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:18 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Dat toont de uitzonderlijke klasse van Jaap aan. Hij is de enige die zijn zelfbeheersing perfect onder controle heeft. Dat zie ik Huub of Brian hem niet nadoen

En vanwege die zelfbeheersing weegt Japio dan ook een luttele 180 kilogrammetjes.
Dat zie ik Huub of Brian hem inderdaad nog niet nadoen!
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_48731594
Gisteravond toen Jaap Kora ten huwlijk vroeg, heb ik ineens een heel andere Jaap gezien.
Het lijkt wel of de Jaap die voor het eerst in de kooi stapte, een veel stillere jaap was, en de jaap die we nu zien, is veel drukker en extroverter dan de echte jaap.
Die jaap die gisteren met kora aan het praten was, was een stuk relaxter, en slim bezig om de buit te winnen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 26 april 2007 @ 15:40:24 #133
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48741349
Jaap
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Forum Admin vrijdag 27 april 2007 @ 11:55:53 #135
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48772047
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:31 schreef PietjePuk63 het volgende:

En vanwege die zelfbeheersing weegt Japio dan ook een luttele 180 kilogrammetjes.
Dat zie ik Huub of Brian hem inderdaad nog niet nadoen!
Ach, er zijn er vandaag slechts 2, wier verdere toekomst in De Gouden Kooi weer eens op het spel staat, doordat ze vannacht hun zelfbeheersing voor de zoveelste keer zijn kwijtgeraakt. Altijd dezelfde twee. Maar Jaap niet!
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef Elounda het volgende:
Jaap
Vergeef haar, O Almachtige Jaap. Ze weet niet beter
Wat wij kijken
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:03:38 #136
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48772341
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ach, er zijn er vandaag slechts 2, wier verdere toekomst in De Gouden Kooi weer eens op het spel staat, doordat ze vannacht hun zelfbeheersing voor de zoveelste keer zijn kwijtgeraakt. Altijd dezelfde twee. Maar Jaap niet!
[..]

Vergeef haar, O Almachtige Jaap. Ze weet niet beter
Jaap

Einde bericht.
pi_48772631
Hahahha, kansloos bericht.. Denk even na over zijn houding in de kooi, superslim
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:15:17 #138
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48772749
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, kansloos bericht.. Denk even na over zijn houding in de kooi, superslim
Ik ben kansloos, ik hou van kansloos.
Gek dat ik dan niet van Jaap hou?

Jehp met zijn psychopatische kop en zijn spwaakgebwek..
Van mij mag ie snel naar Cowa, gauw twouwen en veel kindewen maken...

Zak hooi, die Jaap.
  Forum Admin vrijdag 27 april 2007 @ 12:16:13 #139
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48772787
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Inderdaad, het is nog erger dan ik al vreesde. Ik zal vandaag extra veel Jaapgegroetjes voor haar bidden
Wat wij kijken
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:17:01 #140
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48772814
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:16 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Inderdaad, het is nog erger dan ik al vreesde. Ik zal vandaag extra veel Jaapgegroetjes voor haar bidden
Nu moet ik lachen
  Forum Admin vrijdag 27 april 2007 @ 12:20:39 #141
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48772964
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:17 schreef Elounda het volgende:

[..]

Nu moet ik lachen

Het werkt
Wat wij kijken
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:21:49 #142
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48772996
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:20 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Het werkt
Je lijkt wel een jehova..
  Forum Admin vrijdag 27 april 2007 @ 12:27:24 #143
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48773233

Ik heb vertrouwen in de Goedheid van Jaap
Wat wij kijken
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:30:01 #144
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48773333
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef Armani XL het volgende:

Ik heb vertrouwen in de Goedheid van Jaap
Ik begin je eigenlijk wel leuk te vinden...
Maar Jaap nooit.
pi_48774751
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:34 schreef nueffeniet het volgende:
Dit wordt jaapzijn bericht aan sylvia morgen

Geachte nobele lezer

Wat zit ik me toch rot te ergeren aan zo`n faker als Sylvia.
Dan vraag je je af, wat faked dat sufkutje van een sylvia nou?
Zoals in mijn evaluatie gesprekken reeds gezegd, vindt ik sylvia er in eerste instantie geil uitzien
Ik ga het nu niet meer over haar verrotte paardemuil hebben,het is gewoon logisch dat je na jarenlang cokesnuiven net zo`n gebit hebt als de honden van amanda
Weet je hoe erg die honden van Amanda uit hun bek meuren? Nou het is niet te harde,en ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat sufkutje sylvia nog erger uit haar gore geinfecteerde
muil walmt dan die twee beesten bij elkaar.
Denk je dat ik bij zo`n stankfabriek in huis wil wonen?
genoeg over deze gemische alfalwolken die zich uit haar ransige verrotte vreetschuur bevrijden.
Alom verbaasd werd ik een tijdje geleden gedwongen om de borstleegte van mijn ogenschijnlijk geile logeetje te aanschouwen in de sauna.
Wat er in godsnaam gebeurd,was haar heerlijk sappig venusachtige lichaam veranderd in dat van een echte stoere geharste vent.
Effe zonder dollen, haar cupmaat die ze normaal gesproken toont met kleren aan was totaal verdwenen.
Dat kutkind heeft nieteens een bikini nodig joh.
Desondanks dat poogde ze een bikini te dragen in de hoop toch nog enigzins vrouwlijk over te komen.
Heb je ooit dat viswijf in het zwembad zien zwemmen? zoals het een echt vissig wijf betaamt?
Juist ja Niet dus!
Haar opgevulde wonder bh (borsten hoezo) doet letterlijk wonderen ,maarja zwemmen zit er dan toch echt niet in hoor
Als je je kleine cup wilt verbergen prima doe dat dan wat mij betreft hoeft ook niemand dat te weten
Maar denk niet dat ik het niet doorheb << ik zie alles.
Bij deze is het ons geheimpje.
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:18:15 #146
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48775050
Dat bedoel ik dus.
Versnarste nar, die Jaap.
pi_48775211
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:10 schreef avonne het volgende:

[..]
Japie
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:26:55 #148
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48775345
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:22 schreef Reza-impreza het volgende:

[..]

Japie
Ow god, nog zo'n beminde gelovige...
pi_48775411
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ow god, nog zo'n beminde gelovige...
beter een prettig gestoorde dan een gevaarlijke gek .....toch?
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:29:47 #150
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48775453
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef Reza-impreza het volgende:

[..]

beter een prettig gestoorde dan een gevaarlijke gek .....toch?
Jaap is beide, dat vind ik er nou juist zo erg aan.
pi_48775483
Terwijl de rest ongestraft elkaar de hersens inslaat blijft king jaap de enige miljonair met stijl Japie denkt logisch na, die idioten kunnen niet eeuwig ongestraft bezig blijven dus worden er vanzelf uitgekicked. Natasia blijft sowieso niet tot het eind, Eric gaat weg als Huub weggaat. Sylvia verdrinkt een keer in het zwembad, maar daar merkt niemand verder wat van. En nicolaas is al bijna weg, en tsja amanda die geef ik ook nog maar een paar maandjes.

Korten over 10 maanden is de villa van Japio
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:31:18 #152
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48775508
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef danos het volgende:
Terwijl de rest ongestraft elkaar de hersens inslaat blijft king jaap de enige miljonair met stijl Japie denkt logisch na, die idioten kunnen niet eeuwig ongestraft bezig blijven dus worden er vanzelf uitgekicked. Natasia blijft sowieso niet tot het eind, Eric gaat weg als Huub weggaat. Sylvia verdrinkt een keer in het zwembad, maar daar merkt niemand verder wat van. En nicolaas is al bijna weg, en tsja amanda die geef ik ook nog maar een paar maandjes.

Korten over 10 maanden is de villa van Japio
Ga weg engerd
pi_48777637
Ik wacht op die update in zijn weblog.. Dat zou hij al lang doen
pi_48777655
Hij zorgt wel voor vermakelijke televisie
pi_48781110
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP WAAROM ZET JE DAT PAS VNV ER OP!!!!!!!!! Eerste posten dat je het er later neerzet, daarna posten dat het NOG LATER komt
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:10:41 #156
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48781755
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef SiRojK het volgende:
Ik wacht op die update in zijn weblog.. Dat zou hij al lang doen
Ow, nou blijf dan nog maar even.
Een discipel van Jaap blijft zijn meester immers trouw...
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:11:10 #157
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48781774
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef SiRojK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP WAAROM ZET JE DAT PAS VNV ER OP!!!!!!!!! Eerste posten dat je het er later neerzet, daarna posten dat het NOG LATER komt
Typisch Jaap.
pi_48785671
Jammer hoor dan Jaap zo'n watje is.

Als hij echt als geschift over wil komen, moet hij vandaag gewoon doorgaan met zijn TERROR. Nu is er geen greintje geloofwaardigheid meer over.
pi_48804445
Wel toevallig dat die 'hack' op Jaap zijn site weer is gegenereerd als automatische post... 28/04 12:05:00 Precies!!! Toeval? Nee:)
pi_48816755
Heeft iemand een screenshot van Jaap in zijn Blues Brothers-outfit?
  Moderator zaterdag 28 april 2007 @ 23:00:19 #161
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48818250
Jaap heeft op zijn website aangekondigd dat hij ophoudt met de terror.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48818274
  Forum Admin zaterdag 28 april 2007 @ 23:10:05 #163
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48818473
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
Jaap heeft op zijn website aangekondigd dat hij ophoudt met de terror.
Je moet de hoogstaande humor van Jaap niet onderschatten Gert, hij heeft dat ondertekend met 'Jaap van Otterloo'. De échte Jaap gaat dus gewoon door
Wat wij kijken
  Moderator zaterdag 28 april 2007 @ 23:12:51 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48818542
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Je moet de hoogstaande humor van Jaap niet onderschatten Gert, hij heeft dat ondertekend met 'Jaap van Otterloo'. De échte Jaap gaat dus gewoon door
OK, dit was één van zijn persoonlijkheden, die hij snel weer wegdrukt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 29 april 2007 @ 00:05:18 #165
162917 tuinfluiter
pi_48820042
(Psychisch)
Jaap: Ik speel dat ik psychisch gestoord ben.
Kora: Dat gaat jou dan goed af.
Jaap: Ik weet natuurlijk niet, wat voor gekken hierop af komen.

(De bus en Big Brother)
Jaap: Ik ben tot de allerlaatste ronde bij Big Brother gekomen,
maar toch afgewezen, ook tot de laatste ronde bij de Bus .
Bij de Gouden Kooi ben ik binnen.

Jaap: Ik vrees dat er toch nog een nieuwe bewoner komt in de villa.

Kora: Ik ga met jou trouwen.

(Tanden poetsen)
(Jaap pakt de elektrische tandenborstel van Natasia.
  zondag 29 april 2007 @ 00:08:12 #166
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48820136
Deze jongen zat bij mij in de klas op de middelbare school.
Op maandag kijk ik TV en toen zag ik dat hij het huis in kwam. Toen dacht ik .

O ja, en ik dacht: holy shit wat is ie dik geworden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 29 april 2007 @ 00:10:42 #167
162917 tuinfluiter
pi_48820223
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef ErikT het volgende:
Deze jongen zat bij mij in de klas op de middelbare school.
Toen dacht ik . shit wat is ie dik geworden.
Jaap vertelde dat hij in 1 jaar 100 kilo is aangekomen?
Wel erg snel .
  zondag 29 april 2007 @ 00:17:11 #168
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48820444
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:10 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Jaap vertelde dat hij in 1 jaar 100 kilo is aangekomen?
Wel erg snel .
Ik heb hem sinds mijn eindexamen niet meer gezien. Dat is vijf en half jaar terug. Dus het is iig in vijf en half jaar gebeurd. Hij was altijd wel groot, maar niet zo dik.
Overigens is het best een slimme jongen (kon bijvoorbeeld heel goed schaken), maar zeker niet zo intelligent als hij wel eens beweert (dingen die ik hier lees). Maar dit idee van zo'n tv-programma ingaan vind ik niet zo snugger van hem.
  Forum Admin zondag 29 april 2007 @ 02:34:47 #169
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48823870
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef ErikT het volgende:
Ik heb hem sinds mijn eindexamen niet meer gezien. Dat is vijf en half jaar terug. Dus het is iig in vijf en half jaar gebeurd. Hij was altijd wel groot, maar niet zo dik.
Overigens is het best een slimme jongen (kon bijvoorbeeld heel goed schaken), maar zeker niet zo intelligent als hij wel eens beweert (dingen die ik hier lees). Maar dit idee van zo'n tv-programma ingaan vind ik niet zo snugger van hem.
En? Hoe was het om getuige te zijn van Zijn Grote Leiderschap in wording? Hoe voelde het benijdenswaardige voorrecht dagelijks zo dicht bij Hem te mogen zijn? Hebben jullie Hem vroeger ook zo aanbeden als wij nu doen? Hoe ondergingen jullie Zijn Terreur?
Wat wij kijken
  zondag 29 april 2007 @ 12:17:42 #170
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48828895
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:34 schreef Armani XL het volgende:

[..]

En? Hoe was het om getuige te zijn van Zijn Grote Leiderschap in wording? Hoe voelde het benijdenswaardige voorrecht dagelijks zo dicht bij Hem te mogen zijn? Hebben jullie Hem vroeger ook zo aanbeden als wij nu doen? Hoe ondergingen jullie Zijn Terreur?

Hij was eigenlijk een redelijk introverte verschijning.
Dus op volgorde: nvt, nvt, nee en niet.
  Forum Admin zondag 29 april 2007 @ 12:34:11 #171
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_48829316
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:17 schreef ErikT het volgende:

Hij was eigenlijk een redelijk introverte verschijning.
Dus op volgorde: nvt, nvt, nee en niet.

Mijn Jaap, wat doe je
Wat wij kijken
  zondag 29 april 2007 @ 15:28:31 #172
162917 tuinfluiter
pi_48835708
(Stemming en gek maken)

Huub: Ik ben jouw dekking voor de komende stemmingsronde
en jij maakt Natasia helemaal gek, die moet de poort uit.

Jaap: Ik kreeg nadrukkelijk de opdracht dat ik
het Natasia niet moeilijk mag maken,
ik moet mij voorlopig inhouden,
voor mijn acties moet ik eerst toestemming krijgen.
pi_48855608
Wat een verschrikkelijke gozer, echt verschrikkelijk. Al die flauwekul, alleen om het spelletje te winnen. Zielig figuur
pi_48856169
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef ErikT het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Jaap natuurlijk relatief gezien erg slim is binnen de villa..
  maandag 30 april 2007 @ 12:03:13 #176
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48861079
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:17 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Jaap natuurlijk relatief gezien erg slim is binnen de villa..
Hij zal idd de enige zijn met een VWO diploma. En de overige bewoners zijn echt stuk voor stuk achterlijk.
pi_48861128
Jah precies, maar dat telt wel mee
  FOK!Babe dinsdag 1 mei 2007 @ 01:01:38 #178
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48877885
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:06 schreef SiRojK het volgende:
Jah precies, maar dat telt wel mee
Nou!
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 21:18:12 #179
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48941801
Op verzoek van King Jaap.

Er staat een paard bij Carlos in de gang.
Gepost op: 02/05, 20:44:08
Gepost door: Jaap
Er staat een paard in de gang, la la een paard in de gang.....check het!

BELANGRIJK: snel dit stuk copy-pasten, voordat ik het weer moet weghalen......
Laat het aub heel het internet overgaan, alvast bedankt!! XXXXXXXx

Hallo jullie,

Ik ben, zoals jullie weten, een echte dierenvriend. Dit weten jullie, omdat jullie zien hoe lievelijk ik om ga met Pussy & Pikie, pardon...ik bedoel Juicy & Nicky, de pitbulls van Amanda. Ik knuffel ze met passie en ze mogen van mij altijd het favoriete vleesbeleg van Eric opeten. Frapant dat die 2 beesten meer naar mij luisteren dan naar Amanda. Misschien heb ik mijn ware roeping als 'Dogwhisperer' wel gemist. Wat niet is kan nog komen toch? Of....niet? Voorlopig ga ik nog maar even door met de roeping van Gouden Kooi Terror King.

Mijn liefde voor dieren, gaat niet zo ver als dat van Eric. Wat ik die gozer soms zie uithalen in de stal van Vries, daar is een kudde geile beren die broodjes smeren echt niks bij.

Ik gun de paarden vers gras. Ja toch? Is toch juist leuk voor die beesten om lekker door de tuin te kunnen lopen. Verse blaadjes aan de bomen, een vijver om uit te drinken, een grasveld om lekker je behoefte op te doen.....die beesten zijn toch allang uitgekeken op die zandbak waar ze verplicht in moeten leven. Hallo?!?!?! HET ZIJN PAARDEN!!! Het zijn geen indianen in een reservaat! Kom nou! Die paarden gun ik als dierenvriend MIJN tuin.

Wat doen mijn medebewoners? Die gaan tekeer tegen mij, waardoor de paardens schrikken. ik vind het echt geen stijl wat ze allemaal geflikt hebben tegen die beesten. Het ergste van allemaal was nog Carlos "the butcher", die zat met een schmichterig lachje de boel te aanschouwen en een snood plan te bedenken. Wat ik 'm ff later hoor zeggen is geen porum. Die gozer zegt tegen mijn medebewoners "stem die motherfucker er donderdag uit".

Toen sloegen bij mij de stoppen door. Nee, dat kan niet want ik heb geen stoppen. Ik ben per definitie doorgeslagen. Als wraakactie besloot ik de fitnessles van Carlos te verstoren. FUCK niet met mij! Elke buitenstaander die het spel wil beinvloeden, Judith de zangamateur / Carlos de fitnessamateur of wie dan ook.....die pak ik genadeloos aan.

Mijn terror begon! Ik besloot lekker in de zon te gaan liggen op een ligstoel. Afijn ik draag MIJN ligstoel richting het stuk gras waar de open lucht fitness training gehouden werd. Vervolgens zegt Carlos tegen mij dat ik daar weg moet gaan. MOI????? HALLLOOOOOO het is mijn huis.
Getart als ik was besloot ik de cd uit mijn cd speler te verwijderen. Alsmede dronk ik mijn water uit mijnglas. Zegt de amateur: jaap, je drinkt mijn water op. Euhmmm.....niet dus! HET IS FUCKING HELL MIJN WATER IN MIJN GLAS IN MIJN TUIN IN MIJN HUIS DAT OP MIJN LANDGOED STAAT.

Weet je? Ik ben echt geen aso hoor. Geloof me nou toch eens! Het bewijs is toch overduidelijk? Ik ging namelijk voor Carlos een nieuw glaasje water halen, wat zeg ik? Meteen een vaas waar 5 liter inpast, ik donder er ook nog eens rietjes in. Dus wat is het probleem? Wees me eens dankbaar dan. Een beetje fucking respect verdien ik wel, maar ho maar. Het was weer niet goed hoor. Ik werd zelfs met de dood bedreigd!!!!! Carlos maakt zijn naam "the butcher" waar hoor. Fucking hell zeggen dat hij de streams uitschakeld door eerst alle camera's te slopen en daarna mij te slopen.

Ik besloot Carlos te geven wat hij verdiend en hem al werpende met rotte stukken fruit toe te juichen. Als je aan het sporten bent, gaat een stukje fruit er atlijd wel in toch?

Ach sommige mensen leren het nooit he. Die snuggere gozer moet maar eens goed bedenken tegen wie die het heeft.

JUIST JA!!!!

TEGEN DE FUCKING KING VAN DE GOUDEN KUT KOOI
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:14:16 #180
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_48944524
Mooi om te zien hoe Jaap bij binnenkomst van Lieke het spel als verloren beschouwt.
Los van wat vreemde trekjes een leuke vent die het verst is gegaan in het spelen van zijn rol.
Er kan er maar één de domste zijn
pi_48953030
ik vind het zo;n misselijk ventje aan het worden met zijn achterlijke weblog en zijn achterlijke praat!ik hoop van harte dat hij vanavond opzout....echt een eerste klas kwallebak
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 11:09:53 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48957370
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mooi om te zien hoe Jaap bij binnenkomst van Lieke het spel als verloren beschouwt.
Los van wat vreemde trekjes een leuke vent die het verst is gegaan in het spelen van zijn rol.
Ik vond dat ook heel opvallend.
Later zei hij tegen Brian dat hij voor "80, 90 procent zeker was" dat hijzelf, Brian en Natasia tot de laatste drie zouden gaan horen. "Met alles wat ik bedacht had..... maar nu..... nu ben ik 80% zeker dat Huub de villa gaat winnen."

Later zinspeelde Brian erop dat nog allerminst vaststaat dat Lieke de kant van Huub kiest / blijft kiezen, en leefde Jaap weer een beetje op.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:55:42 #183
172665 sushiwausi
pluk de dag, tik een bijtje
pi_48959341
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 08:15 schreef DiDijo het volgende:
ik vind het zo;n misselijk ventje aan het worden met zijn achterlijke weblog en zijn achterlijke praat!ik hoop van harte dat hij vanavond opzout....echt een eerste klas kwallebak
hierbij sluit ik me volledig aan.
wat een ongemanierd, onzeker, triest mannetje. die wordt nog heel druk met zichzelf.
want hij is ECHT vet in de war. (VET lol)
cora eat your heart out.
pi_48959934
Jaap moet blijven.
pi_48960073
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
op basis van wat denken de milionairs dat ze kunnen winnen?
er is er 1 die wint en die is bij de buren al bekent.
zoals iedereen kan zien met de immuniteit bij binnenkomst van een millionair word die regel dusdanig aangepast
zodat brian of natasia er niet uit kunnen worden gestemd.
doe net als ik kijk af en toe en voor de rest lekker op een terasje zwembad of iets anders maar deze tokkieshow is de spanning wel weg.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:30:17 #186
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48960773
Jaap moet blijven
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_48960786
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap moet blijven
Eensch
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:50:26 #188
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_48961494
Kom op Huub, laat Jaap blijven
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_49027858
Wat heeft Jaap met het veulen uit zitten vreten?
Oh, en hij mag blijven.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_49029732
Jaap is wel vermakelijk maar meer ook niet.
Hij mag er van mij wel snel uit.
  Forum Admin zaterdag 5 mei 2007 @ 11:35:31 #191
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_49031940
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 08:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Jaap is wel vermakelijk maar meer ook niet.
Nou, dan gaat je waardering voor Jaap er langzaam maar zeker toch wel op vooruit
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Jaap walchelijk ventje.
En je spelling ook
Wat wij kijken
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:04:17 #192
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49036983
De terror van het drankorgel.
Gepost op: 05/05, 14:25:37 Gepost door: Jaap
Check hoe Nicolaas mij manipuleerde in de 1000 punten stemming.....

Gegroet beste lezer,

Of zoals Amanda zou zeggen: Heil lezers!

Gisteren was het weer knallen met zijn allen. Maarliefst 1000 punten kwamen de villa inwaaien, beter gezegd potentiel de villa inwaaien, want jullie weten hoe het spelletje hier werkt. Gratis punten zijn hier even gratis als dat ik schoon ben. Niet dus....

Er moesten 4 duo's worden gevormd, deze 4 duo's moesten vervolgens unaniem een duo aanwijzen die de punten volgens een nog onbekende verdeelsleutel zou verdelen.

Helaas werd ik slachtoffer van Nicolaas. Het drankorgel zond direct na de voorgelezen instucties een zooi valse noten uit. "IK GA MET JAAP''. Mijn hart draaide zich om van angst. Snel keek ik om mij heen wie er nog vrij was. Maar nee....het noodlot was voor mij, voor mij alleen en niemand anders.

Het drankorgel dwong me naar het kantoor (dat is die ruimte waar 2 computers tegenover elkaar staan en waar de pokertafel staat). Nu Sneakolaas me geisoleerd had met als enige getuigen de strontvliegen van Vries, hypnotiseerde hij me met zijn magische pendilum.

"Jaap, jij gaat de stemming blokkeren. Jij zegt de volgende woorden: ik kies per definitie voor een ander duo dan dat Nicolaas kiest."

Sneakolaas had allang de brief consientieus geanalyseerd en het hele sneaky zinnetje "u moet samen als duo een ander duo aanwijzen" gevonden.
Oftewel als je met zijn 2en ruzie maakt en allebei een ander team aanwijst dan gaat de stemming dus kapot.

Onder hypnose draafde ik door. Ik was een Jaap die ik normaal gesproken nooit ben. De Jaap die altijd maar sorry zegt was "ineens" heel spontaan verdwenen. Ik dreigde daadwerkelijk de stemming naar de tering te laten gaan. Waarom? Simpelweg omdat ik iedereen hier haat....of nee.....ik bedoel omdat ik gehypnotiseerd was door een drankorgel.

Gelukkig kon mijn kleine vriend Huupie me alsnog uit mijn trance halen. HIj beledigde me door te zeggen dat ik nu ging voor 43 seconden zendtijd. Wat een kleine klootzak, het slaat echt nergens op. Als iedereen dat bij iedereen gaat zeggen dan hou je geen reality meer over. Oh nee ik vergeet dat Huub onze leider, de enige is die over alles mag oordelen. Dat Huub kennelijk een glazen bol bezit waarin hij kan kijken waarom wie wat precies doet en om welke reden. Omdat die matennaaier me zo erg had afgepist, besloot ik als straf om mijn stem te wijzigen. Nu laat ik m juist wel doorgaan!

Jaja! Dat had Nicolaas niet verwacht! Ik was benieuwd wat Brian me zou geven. Daarover meer in mijn Brian analyze die binnenkort verschijnt.

Uiteindelijk kreeg ik er 50. Beter dan 0. Het drankorgel kreeg zijn verdiende loon, 0 punten, ach een drankorgel kan toch niet nuchter lullen, dus er is geen probleem.

Nicolaas zwaar afgepist en maakte de statement dat hij alle puntenstemmingen voortaan gaat blokkeren. Voila, dezelfde avond blokkeert Sneakolaas meteen Huubs verzoek voor contactpunten uit de algemene pot. Oh jeee.....Nicolaas is een man van zijn woord....gaat hij dan echt alles blokkeren wat over punten gaat in de toekomst? We zullen zien......

Stay tuned, stay Jaap!

mvg,

The Burgerking.
pi_49037090
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:35 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Nou, dan gaat je waardering voor Jaap er langzaam maar zeker toch wel op vooruit
[..]

En je spelling ook
Mijn mening is een beetje veranderd over hem. Ik neem alles nu minder serieus wat hij doet.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:32:54 #194
162917 tuinfluiter
pi_49037614
(Trouwpak aan op 8 juni)
Jaap: Voordat ik in mijn trouwpak kan,
moet er nog 15 kilo af.

(Ondertrouw woensdag 9 mei in Nunspeet)
Nicolaas: Je hoeft echt niet bang te zijn
voor de aanwezige pers woensdag.
Jaap: Hoe kan dat nou? Ik ben toch terror Jaap?
Nicolaas: Mensen zijn niet goed bij hun hoofd hier,
niet goed snik zelfs, iedereen in de kooi denkt dat
hij belangrijk en bekend is, dat is juist het lachwekkende.
pi_49037621
Ik vind het een ranzige hufter Weg met Joop
  Forum Admin zaterdag 5 mei 2007 @ 15:36:36 #196
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_49037692
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn mening is een beetje veranderd over hem. Ik neem alles nu minder serieus wat hij doet.

Alles wat Jaap doet moet je met een vrachtwagenlading zout nemen. Dat doet-ie zelf ook
Wat wij kijken
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:38:31 #197
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49037743
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 15:33 schreef kissa het volgende:
Ik vind het een ranzige hufter Weg met Joop
dan ben je nog dommer dan Amanda
pi_49038917
Jaap
pi_49043655
Jaap begint eindelijk los te komen, geniaal
pi_49043775
jaap is een vieze ranzige eikel,opgerolde rolmop...weg met die kwal,lach me te pletter als hij uit zijn trouwpak scheurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')