Om nog twaalf dagen een boerende en in neus peuterende om vervolgens van zijn vondst ballen te draaien en de huiskamer door te schieten Jabrakio nog 12 dagen aan te kijken vind ik niet echt bijzonder. Niet dat Huub zijn spelletjes en nacht-games nou zo geweldig zijn, maar Jabrakio vind ik echt goor, vies en bijzonder ranzigquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Persoonlijk vind ik Jaap sinds donderdag (met zijn patatten en mayonaise) erg vermakelijk om naar te kijken en misprijzend te hoofdschudden.
Kortom: Hij mag nog 12 dagen blijven van mij
Maar Huub is was ook vermakelijk. Maar zowel hij als Jaap vind ik qua persoonlijkheid maar bagger.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Persoonlijk vind ik Jaap sinds donderdag (met zijn patatten en mayonaise) erg vermakelijk om naar te kijken en misprijzend te hoofdschudden.
Kortom: Hij mag nog 12 dagen blijven van mij
quote:Mijn inlevingsvermogen is niet heel sterk. Ik ben niet te raken, maar in het inschatten van dit soort emotionele zaken ben ik niet sterk, aldus Jaap.
Bron
Geloof ik niets van. Jaap wordt wel degelijk geraakt door al die opmerkingen en pest akties. Hij wil zo graag populair zijn, en denkt op deze manier de aandacht van het publiek te winnen. Alhoewel hij zo graag opschept over zijn IQ is zijn EQ te laag om te beseffen dat dit niet de manier is.quote:
Leuk dat je de op de stream gebruikte terminologie weet te reproduceren, maar met smaad heeft dit niks te maken.quote:Op zondag 22 april 2007 14:31 schreef pjotter41 het volgende:
Dit staat er nu over Juf Judith:
Schandalig en volgens mij smaad! Aanpakken die klojo. Ik had hem allang de trap af geduwd en daarna er zelf na gesprongen om hem als springkussen te gebruiken.
![]()
The Terminator. [/b]
quote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Leuk dat je de op de stream gebruikte terminologie weet te reproduceren, maar met smaad heeft dit niks te maken.
Gisteren riepen ze ook al meteen dat het smaad was op de streams (toen was er misschien wel sprake van), maar in deze brief valt geen letter smaad te bespeuren.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:44 schreef daWeasel het volgende:
Tsss, het is nu dus echt duidelijk dat Huub Jaap erin moet houden. Jaap zegt zelfs ik heb uit HELE betrouwbare bronnen dat ik Huub kan vertrouwen, HELE betrouwbare bronnen.....
alliantie Huub en Jaapquote:Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Jaap en Huub vriendjes?
Dat toont de uitzonderlijke klasse van Jaap aan. Hij is de enige die zijn zelfbeheersing perfect onder controle heeft. Dat zie ik Huub of Brian hem niet nadoenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:28 schreef danos het volgende:
het mooie aan jaap is gewoon dat ie zich als een idioot kan gedragen, mensen kan Taggen tot ze er doodziek van worden maar zelf nooit aggressief wordt tegen andere bewonders
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:18 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat toont de uitzonderlijke klasse van Jaap aan. Hij is de enige die zijn zelfbeheersing perfect onder controle heeft. Dat zie ik Huub of Brian hem niet nadoen![]()
Ach, er zijn er vandaag slechts 2, wier verdere toekomst in De Gouden Kooi weer eens op het spel staat, doordat ze vannacht hun zelfbeheersing voor de zoveelste keer zijn kwijtgeraakt. Altijd dezelfde twee. Maar Jaap niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
![]()
En vanwege die zelfbeheersing weegt Japio dan ook een luttele 180 kilogrammetjes.
Dat zie ik Huub of Brian hem inderdaad nog niet nadoen!
Vergeef haar, O Almachtige Jaap. Ze weet niet beterquote:
Jaapquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ach, er zijn er vandaag slechts 2, wier verdere toekomst in De Gouden Kooi weer eens op het spel staat, doordat ze vannacht hun zelfbeheersing voor de zoveelste keer zijn kwijtgeraakt. Altijd dezelfde twee. Maar Jaap niet!![]()
[..]
Vergeef haar, O Almachtige Jaap. Ze weet niet beter![]()
Ik ben kansloos, ik hou van kansloos.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, kansloos bericht.. Denk even na over zijn houding in de kooi, superslim
Inderdaad, het is nog erger dan ik al vreesde. Ik zal vandaag extra veel Jaapgegroetjes voor haar biddenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, kansloos bericht.. Denk even na over zijn houding in de kooi, superslim
Nu moet ik lachenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Inderdaad, het is nog erger dan ik al vreesde. Ik zal vandaag extra veel Jaapgegroetjes voor haar bidden![]()
Je lijkt wel een jehova..quote:
Ik begin je eigenlijk wel leuk te vinden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:27 schreef Armani XL het volgende:
![]()
Ik heb vertrouwen in de Goedheid van Jaap![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:34 schreef nueffeniet het volgende:
Dit wordt jaapzijn bericht aan sylvia morgen
Geachte nobele lezer
Wat zit ik me toch rot te ergeren aan zo`n faker als Sylvia.
Dan vraag je je af, wat faked dat sufkutje van een sylvia nou?
Zoals in mijn evaluatie gesprekken reeds gezegd, vindt ik sylvia er in eerste instantie geil uitzien
Ik ga het nu niet meer over haar verrotte paardemuil hebben,het is gewoon logisch dat je na jarenlang cokesnuiven net zo`n gebit hebt als de honden van amanda
Weet je hoe erg die honden van Amanda uit hun bek meuren? Nou het is niet te harde,en ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat sufkutje sylvia nog erger uit haar gore geinfecteerde
muil walmt dan die twee beesten bij elkaar.
Denk je dat ik bij zo`n stankfabriek in huis wil wonen?
genoeg over deze gemische alfalwolken die zich uit haar ransige verrotte vreetschuur bevrijden.
Alom verbaasd werd ik een tijdje geleden gedwongen om de borstleegte van mijn ogenschijnlijk geile logeetje te aanschouwen in de sauna.
Wat er in godsnaam gebeurd,was haar heerlijk sappig venusachtige lichaam veranderd in dat van een echte stoere geharste vent.
Effe zonder dollen, haar cupmaat die ze normaal gesproken toont met kleren aan was totaal verdwenen.
Dat kutkind heeft nieteens een bikini nodig joh.
Desondanks dat poogde ze een bikini te dragen in de hoop toch nog enigzins vrouwlijk over te komen.
Heb je ooit dat viswijf in het zwembad zien zwemmen? zoals het een echt vissig wijf betaamt?
Juist ja Niet dus!
Haar opgevulde wonder bh (borsten hoezo) doet letterlijk wonderen ,maarja zwemmen zit er dan toch echt niet in hoor
Als je je kleine cup wilt verbergen prima doe dat dan wat mij betreft hoeft ook niemand dat te weten
Maar denk niet dat ik het niet doorheb << ik zie alles.
Bij deze is het ons geheimpje.
Japiequote:
Ow god, nog zo'n beminde gelovige...quote:
beter een prettig gestoorde dan een gevaarlijke gek .....toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ow god, nog zo'n beminde gelovige...![]()
Jaap is beide, dat vind ik er nou juist zo erg aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
beter een prettig gestoorde dan een gevaarlijke gek .....toch?
Ga weg engerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef danos het volgende:
Terwijl de rest ongestraft elkaar de hersens inslaat blijft king jaap de enige miljonair met stijlJapie denkt logisch na, die idioten kunnen niet eeuwig ongestraft bezig blijven dus worden er vanzelf uitgekicked. Natasia blijft sowieso niet tot het eind, Eric gaat weg als Huub weggaat. Sylvia verdrinkt een keer in het zwembad, maar daar merkt niemand verder wat van. En nicolaas is al bijna weg, en tsja amanda die geef ik ook nog maar een paar maandjes.
Korten over 10 maanden is de villa van Japio![]()
Ow, nou blijf dan nog maar even.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:24 schreef SiRojK het volgende:
Ik wacht op die update in zijn weblog.. Dat zou hij al lang doen
Typisch Jaap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:52 schreef SiRojK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP WAAROM ZET JE DAT PAS VNV ER OP!!!!!!!!! Eerste posten dat je het er later neerzet, daarna posten dat het NOG LATER komt
Je moet de hoogstaande humor van Jaap niet onderschatten Gert, hij heeft dat ondertekend met 'Jaap van Otterloo'. De échte Jaap gaat dus gewoon doorquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
Jaap heeft op zijn website aangekondigd dat hij ophoudt met de terror.
OK, dit was één van zijn persoonlijkheden, die hij snel weer wegdrukt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je moet de hoogstaande humor van Jaap niet onderschatten Gert, hij heeft dat ondertekend met 'Jaap van Otterloo'. De échte Jaap gaat dus gewoon door![]()
Jaap vertelde dat hij in 1 jaar 100 kilo is aangekomen?quote:Op zondag 29 april 2007 00:08 schreef ErikT het volgende:
Deze jongen zat bij mij in de klas op de middelbare school.
Toen dacht ik. shit wat is ie dik geworden.
Ik heb hem sinds mijn eindexamen niet meer gezien. Dat is vijf en half jaar terug. Dus het is iig in vijf en half jaar gebeurd. Hij was altijd wel groot, maar niet zo dik.quote:Op zondag 29 april 2007 00:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap vertelde dat hij in 1 jaar 100 kilo is aangekomen?
Wel erg snel .![]()
En? Hoe was het om getuige te zijn van Zijn Grote Leiderschap in wording? Hoe voelde het benijdenswaardige voorrecht dagelijks zo dicht bij Hem te mogen zijn? Hebben jullie Hem vroeger ook zo aanbeden als wij nu doen? Hoe ondergingen jullie Zijn Terreur?quote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef ErikT het volgende:
Ik heb hem sinds mijn eindexamen niet meer gezien. Dat is vijf en half jaar terug. Dus het is iig in vijf en half jaar gebeurd. Hij was altijd wel groot, maar niet zo dik.
Overigens is het best een slimme jongen (kon bijvoorbeeld heel goed schaken), maar zeker niet zo intelligent als hij wel eens beweert (dingen die ik hier lees). Maar dit idee van zo'n tv-programma ingaan vind ik niet zo snugger van hem.
quote:Op zondag 29 april 2007 02:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En? Hoe was het om getuige te zijn van Zijn Grote Leiderschap in wording? Hoe voelde het benijdenswaardige voorrecht dagelijks zo dicht bij Hem te mogen zijn? Hebben jullie Hem vroeger ook zo aanbeden als wij nu doen? Hoe ondergingen jullie Zijn Terreur?
quote:Op zondag 29 april 2007 12:17 schreef ErikT het volgende:
Hij was eigenlijk een redelijk introverte verschijning.
Dus op volgorde: nvt, nvt, nee en niet.
Vergeet niet dat Jaap natuurlijk relatief gezien erg slim is binnen de villa..quote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds mijn eindexamen niet meer gezien. Dat is vijf en half jaar terug. Dus het is iig in vijf en half jaar gebeurd. Hij was altijd wel groot, maar niet zo dik.
Overigens is het best een slimme jongen (kon bijvoorbeeld heel goed schaken), maar zeker niet zo intelligent als hij wel eens beweert (dingen die ik hier lees). Maar dit idee van zo'n tv-programma ingaan vind ik niet zo snugger van hem.
Hij zal idd de enige zijn met een VWO diploma. En de overige bewoners zijn echt stuk voor stuk achterlijk.quote:Op maandag 30 april 2007 01:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Jaap natuurlijk relatief gezien erg slim is binnen de villa..![]()
Ik vond dat ook heel opvallend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mooi om te zien hoe Jaap bij binnenkomst van Lieke het spel als verloren beschouwt.
Los van wat vreemde trekjes een leuke vent die het verst is gegaan in het spelen van zijn rol.
hierbij sluit ik me volledig aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:15 schreef DiDijo het volgende:
ik vind het zo;n misselijk ventje aan het worden met zijn achterlijke weblog en zijn achterlijke praat!ik hoop van harte dat hij vanavond opzout....echt een eerste klas kwallebak![]()
op basis van wat denken de milionairs dat ze kunnen winnen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mooi om te zien hoe Jaap bij binnenkomst van Lieke het spel als verloren beschouwt.
Los van wat vreemde trekjes een leuke vent die het verst is gegaan in het spelen van zijn rol.
Nou, dan gaat je waardering voor Jaap er langzaam maar zeker toch wel op vooruitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Jaap is wel vermakelijkmaar meer ook niet.
En je spelling ookquote:
Mijn mening is een beetje veranderd over hem. Ik neem alles nu minder serieus wat hij doet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:35 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nou, dan gaat je waardering voor Jaap er langzaam maar zeker toch wel op vooruit![]()
[..]
En je spelling ook![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn mening is een beetje veranderd over hem. Ik neem alles nu minder serieus wat hij doet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |