Tja, leg dat haar maar eens uit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zal in eerste instantie niet snappen dat het familie is van haar jasje, vervolgens zal ze niet begrijpen dat die dieren alleen om hun bontje gefokt worden en waarschijnlijk denken dat het vlees van die diertjes in de MacNuggets gebruikt wordt en dat de dieren dus net als al dat andere schandalig behandelde fokvee zijn.
Klopt, maar het blijft een rotkop.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef blomst het volgende:
Natasia heeft vele gezichten:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef blomst het volgende:
Natasia heeft vele gezichten:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Klopt, maar het blijft een rotkop.
Eet smakelijk tipsch en anderenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:31 schreef tipsch het volgende:
ik ga niet verder, ga lekker eten - groets en goeds![]()
Ik wacht ook met smart op haar, maar ze heeft 4 uur en dan ook nog 3 uur reistijd.Ze vertrok rond de klok van 11 uur volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef lillkiss het volgende:
waar blijft syl?
Kan me voorstellen dat er ter plekke besloten is de 12 uur anders op te delen. Als Sylvia's vader vandaag goed aanspreekbaar is en ze daarvoor wat extra tijd wil en kan nemen lijkt me dat logisch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef lillkiss het volgende:
waar blijft syl?
En daarbij: Zijn ze echt zo streng met die 12 uur? Ze kunnen ons en vooral de kijkers op TV natuurlijk vanalles wijs maken, ik begrijp best dat ze buiten de camera's om niet moeiiljk doen over het werkelijk aantal uur wat het kost> Niemand zou 't merken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat er ter plekke besloten is de 12 uur anders op te delen. Als Sylvia's vader vandaag goed aanspreekbaar is en ze daarvoor wat extra tijd wil en kan nemen lijkt me dat logisch.
Dat leek ook nergens op...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef tipsch het volgende:
bestaat er niet een vereniging voor goedgeklede vrouwen? hmm, of misschien kan een modeacademie wat aan publiciteit winnen door aDEL te fatsoeneren. Volgens mij is er in begin van DGK wel eens zoiets gebeurd, voor alle bewoners
Het is denkbaar dat ze de reistijd niet/deels meerekenen. Als ze 3x weggaat en 3x 3 uur reistijd heeft zou er anders bijna geen tijd overblijven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht ook met smart op haar, maar ze heeft 4 uur en dan ook nog 3 uur reistijd.Ze vertrok rond de klok van 11 uur volgens mij.
Ik ga er van uit dat ze de reistijd helemaal niet meerekenen, dat zou toch te gek zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is denkbaar dat ze de reistijd niet/deels meerekenen. Als ze 3x weggaat en 3x 3 uur reistijd heeft zou er anders bijna geen tijd overblijven.
Hopelijk rekenen ze helemaal geen reistijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is denkbaar dat ze de reistijd niet/deels meerekenen. Als ze 3x weggaat en 3x 3 uur reistijd heeft zou er anders bijna geen tijd overblijven.
Hmmm, kipfiletquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, kun jij dit nog wel uitleggen dan??
Je kipfiletje komt ook uit een kippenflatje hoor.
[afbeelding]
Zou ook verboden moeten wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
[afbeelding]
lijkt me ook aannemelijk dat ze sylvia meer tijd gunnen. Tevens TVPquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
En daarbij: Zijn ze echt zo streng met die 12 uur? Ze kunnen ons en vooral de kijkers op TV natuurlijk vanalles wijs maken, ik begrijp best dat ze buiten de camera's om niet moeiiljk doen over het werkelijk aantal uur wat het kost> Niemand zou 't merken.
Dat is voor haar eigen bestwil, als as miljonair moet je nu eenmaal ABN kunnen spreken, dat heeft ze zelf aangegeven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef Borga het volgende:
Wel vervelend dat Huub haar constant aan het verbeteren is
Wou Wilde ik net postenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio studeert zich suf ......
[afbeelding]
Alweerquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio studeert zich suf ......
[afbeelding]
Heeeeel heeeeeel heeeeel erg dit!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dom, zielig, irritant, goedkoop, enz, enzquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
Heb ik vandaag al gezegt dat je mooi bent ?
Het is ook een verleidelijk stukje vlees ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap, 't knoopje van je overhemd is los .......
[afbeelding]
Ja maar daar maakt niemand zich druk om hoor, het bontje van Amanda is een drama en we halen gewoon weer een kipfiletje bij de AH of gaan aan de MacNuggets of KFC...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeeeel heeeeeel heeeeel erg dit!!!
Wil je voortaan aub even waarschuwen als er zo'n bizarre foto komt dan sla ik even over
Brian mag van mij zonder blikken of blozen de vinketering krijgen, maar dierenleed![]()
en realistischquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft een nieuwe uitdrukking geleerd: stelling aannemen
Dit zat eraan te komen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Hupert:Dus je vindt me wel leuk?
Hupert:Ja
Amanda: Ik vind jou ook wel leuk
En dat zonder dierenleedquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Het is ook een verleidelijk stukje vlees ook![]()
Dat geloof je toch niet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Huub: (over sex met amanda) in het begin het ik echt iets van over my dead body .. omdat ik je echt niet mocht
wat een contrast mat brian .. heerlijk gewoon die openheid en eerlijkheid
link naar het filmpje aub!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef havefun het volgende:
Ik had net even dat filmpje gezien toen Sylvia doe brief las. Tering die schreeuw van haar kwam echt van heel diep. EN ik vond Huub trouwens wel erg fel reageren op Natasia. Natasia troost haar toch , dat is toch goed bedoeld lijkt me. Tussen Huub en Natasia is het ook haat en nijd, maar als natasia's vader de pijp uit is troost Huub haar ook echt wel. Dus Huub heeft pas recht van spreken als Natasia en Brian een erg bericht krijgen en hij dan niks zegt of doet.
Zou lachen zijn om nou vol op 'm in te beukenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
Jaap geeft zijn navel even wat lucht:
[afbeelding]
dan moet je flink wat diertjes de buik in jagenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat zonder dierenleed![]()
Nouja, om zo dik te worden ???![]()
???quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zal lachen zijn om nou vol op 'm in te beuken![]()
.
ik bedoelde dat huub eerlijk isquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet...
Hij zei vanaf het begin af aan dat hij haar wel okay vond om te neuken...meer niet
hij is heel erg dik waardoor zijn buik gaat flubberen en dan ontstaat er een aardbeving waarin natasia en brian in verdwijnen.quote:
Huub heeft hierover zijn excuses aangeboden hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef havefun het volgende:
Ik had net even dat filmpje gezien toen Sylvia doe brief las. Tering die schreeuw van haar kwam echt van heel diep. EN ik vond Huub trouwens wel erg fel reageren op Natasia. Natasia troost haar toch , dat is toch goed bedoeld lijkt me. Tussen Huub en Natasia is het ook haat en nijd, maar als natasia's vader de pijp uit is troost Huub haar ook echt wel. Dus Huub heeft pas recht van spreken als Natasia en Brian een erg bericht krijgen en hij dan niks zegt of doet.
Grazzie!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE
Nieuwe boxzak voor Brianquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou lachen zijn om nou vol op 'm in te beuken![]()
.
Dan is het goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:54 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
hij is heel erg dik waardoor zijn buik gaat flubberen en dan ontstaat er een aardbeving waarin natasia en brian in verdwijnen.
Win-Win situatie lijkt mequote:Op woensdag 7 maart 2007 17:54 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
hij is heel erg dik waardoor zijn buik gaat flubberen en dan ontstaat er een aardbeving waarin natasia en brian in verdwijnen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh daarom wilde Huub dat hij zichzelf in de tuin zou verhangen. Handig!
Ja, die scheeuw was echt pijnlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:58 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Wat een super sneu filmpje, ineens zie je een kwetsbare sylvia...
Ik ben vd vleesvervangersquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar daar maakt niemand zich druk om hoor, het bontje van Amanda is een drama en we halen gewoon weer een kipfiletje bij de AH of gaan aan de MacNuggets of KFC...
Waar denk je dat die hun vlees vandaan halen?? Van een van die paar biologische kippenboeren of van een van de vele legbatterijen??
Wanneer heb jij voor t laatst kippen buiten zien scharrelen?? (ik vorige week dinsdag overigens, maar bij de buurboer was wel een enorme legbatterij in aanbouw)
Echt een schreeuw die weerspiegeld hoe ongrijpbaar, onvoorspelbaar en kwetsbaar het leven is...quote:
eigenlijk had je het stukje moeten zien voor dat zdngmw de brief aan sylvia had gegeven, huub zat heel relaxed met sylvia te kletsen en zdngmw kwam met de brief aan, ze bleef gewoon staan ipv sylvia even rustig de brief te laten lezen, ik kreeg het gevoel dat blablasia haar eigen tv stukje wilde maken, zij begon namelijk te schreeuwen tegen huub waarop huub door het lint ging, toch belachelijk dat ze daar ruzie gaan maken als sylvia een rot brief krijgt ?!?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef havefun het volgende:
Volgens mij was ze ook boos op Huub dat hij nog effe ruzie ging maken met Natasia, en toen schreeuwde ze echt letterlijk alles eruit.quote:
Ik gebruik vooral vleesvervangers in maaltijden waar mijn vriend niet merkt dat het geen echt vlees is ^_^quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ben vd vleesvervangers
Enneh...je weet niet of het waar is maar eieren alleen vrije uitloop
Dieren moeten met respect behandeld worden, ook zij hebben gevoel.
Mijn katten delen mijn mening niet die moorden er rustig op los![]()
Het is een mooi filmpje waarin je de menselijke kant van sylvia goed naar voren ziet komen. Aan alles valt te merken hoe erg ze het vind dat ze haar vader gaat verliezen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
Mijn God Ik zie nu pas dat filmpje van Sil en hoor die schreeuw.
Nu snap ik waarom bij sommigen de tranen over hun wangen liepen.
Dat weet IK wel, maar leg dat maar eens aan Amanda uit ;-/quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:05 schreef 2live het volgende:
dat is echt geen jurkje hoor, dat is een tuniek.
Ik ben overigens niet van de vleesvervangers, maar ik word soms wel een beetje moe van die "holier than thou" reacties van mensen, daarom vond ik een plaatje van de booming bioindustrie wel even op z'n plek. Ik vind het namelijk weinig minder schokkend dan dat bontje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ben vd vleesvervangers
Enneh...je weet niet of het waar is maar eieren alleen vrije uitloop
Dieren moeten met respect behandeld worden, ook zij hebben gevoel.
Mijn katten delen mijn mening niet die moorden er rustig op los![]()
Duh.. hoe zou jij reageren als je hoort dat je pa dood gaat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Het is een mooi filmpje waarin je de menselijke kant van sylvia goed naar voren ziet komen. Aan alles valt te merken hoe erg ze het vind dat ze haar vader gaat verliezen...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef pullup het volgende:
Huub al wandelend met Erik en Amandel voor zich: " *zucht* Wat een benen"
Erik: "Dank je"
zo hé zeg ik had het gisternacht ook al gezien maar ik moest weer janken die schreeuw kwam écht vanuit d'r tenen, en nee ik vond het heel menselijk dat huub zo reageerde tegen natasia het was uit pure bescherming tegeover syl, natasia zag gewoon even een t.v. momentje en dat ze maar bleef doorkrijsen vind ik écht ongelovelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doe mij ook een big-macquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
En dan ben ik nu ff met de kid naar de Mac...![]()
maar ook dat ze een heel prive persoon is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Het is een mooi filmpje waarin je de menselijke kant van sylvia goed naar voren ziet komen. Aan alles valt te merken hoe erg ze het vind dat ze haar vader gaat verliezen...
ja huub wacht op sylquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
en wat voelt Huub zich zichbaar kut
vindt je het gek die is op van de zenuwen over de stemming maar ik denk vooral over sylquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:10 schreef Dogga het volgende:
Huub heeft zeker al het een en ander gedronken vandaag he?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een afschuwelijke rok die van Amanda![]()
wat érg hé kuttekop is hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:11 schreef itsme het volgende:
[..]
en die sloerie amanda met der fokking koekjes![]()
Ja viel me ook al op....ik heb nog nooit iemand zo geobsedeerd gezien van d'r eigen tietenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:09 schreef Taurus het volgende:
Haar borsten zien er echt niet uit vind ik hoorDe manier waarop ze ze ook aanpakt, alsof ze van klei zijn! Als ze haar jurkje aan doet zit ze eerst haar borsten te boetseren tot de juiste vorm lijkt 't
![]()
En dan Natasia klagen over respect...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Dogga het volgende:
Huub: weetje wat jou goed zou staan..Helemaal niets!
Die grap is zoooo 1980quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Dogga het volgende:
Huub: weetje wat jou goed zou staan..Helemaal niets!
Wat denk jezelf?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duh.. hoe zou jij reageren als je hoort dat je pa dood gaat?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:09 schreef 2live het volgende:
natasia: wat heb je aangelaten voor brian, amanda
amanda: wat?
natasia: wat zeg je natasia [zucht]
amanda: wat zeg je natasia
Dat de hele wereld dan even de tering kan krijgen, dat denk ik dan.quote:
Ik heb er nu 3 filmpjes over gezien maar die schreeuw die heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
Mijn God Ik zie nu pas dat filmpje van Sil en hoor die schreeuw.
Nu snap ik waarom bij sommigen de tranen over hun wangen liepen.
je bent niet de enige hoor, ik kon me nooit voorstellen dat ik zo'n hekel kon hebben aan iemand die ik niet echt ken. Maar natasia verdient in mijn ogen alle narigheid en ellende die haar ongetwijfeld nog gaat overkomen. Uiteindelijk wordt kwaad altijd bestraft (dacht ze optimistisch).quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de haat tegen natasia zit bij mij zó diep dat ik er zelf van schrik
![]()
Precies ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat de hele wereld dan even de tering kan krijgen, dat denk ik dan.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE Na 2 minuten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3 filmpjes over gezien maar die schreeuw die heb ik niet meegekregen![]()
o gelukkig ik begon mezelf al bijna een slecht mens te vindenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor, ik kon me nooit voorstellen dat ik zo'n hekel kon hebben aan iemand die ik niet echt ken. Maar natasia verdient in mijn ogen alle narigheid en ellende die haar ongetwijfeld nog gaat overkomen. Uiteindelijk wordt kwaad altijd bestraft (dacht ze optimistisch).
klopt, toen was ze nog niet geborenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofEquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3 filmpjes over gezien maar die schreeuw die heb ik niet meegekregen![]()
zeker weten dat ze dat doetquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef Ole het volgende:
Ik moet nog maar zien of Amandel Huub eruit gaat stemmen
als ze de fles en glas wijn stuk gooitquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE Na 2 minuten...![]()
en heb ik daardoor geen beeld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef pronkjewail het volgende:
Amanda is zich aan het omkleden en wederom hangt Jaap in de slaapkamer rond.
Jaap wist niet dat sushi koud geserveerd dient te worden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef pronkjewail het volgende:
Jaap weet niet dat er geen 1e-kamer-verkiezingen zijn??? En die noemt zichzelf slim?
Denk dat ze het beste een burka aan kan trekken dan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
Dat jurkje ziet er echt niet uit, wederom komt de bh eruitpiepen.
Geen twijfel over mogelijk.quote:
Zon-de.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: Ik heb geschiedenis laten vallen *smerig lachje* Staatsinrichting heb ik gemist *smerig lachje*
Eric: Ik ook schat, dat is gewoon deel van je algemene ontwikkeling...
Mmmmm, wij zijn geen slechte mensen hoor. Als ik natasia nog weer hoor met dat Syl kan voor zichzelf spreken. Als ze enige empathie zou hebben zou ze Syl en Huub met rust hebben gelaten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o gelukkig ik begon mezelf al bijna een slecht mens te vinden
![]()
ja precies, dat is ook wat ik dachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:19 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Mmmmm, wij zijn geen slechte mensen hoor. Als ik natasia nog weer hoor met dat Syl kan voor zichzelf spreken. Als ze enige empathie zou hebben zou ze Syl en Huub met rust hebben gelaten!
Opeens ben ik voor de burkaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk dat ze het beste een burka aan kan trekken dan...
Heeft die niet al een burka aan!?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Opeens ben ik voor de burka![]()
Mag natasia er ook ééntje ?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE Na 2 minuten...![]()
Thanks. Ik heb dat inderdaad niet gezien op die andere filmpjes, dat ze naar buiten ging en zo schreeuwde. Wel lief van Erik dat hij haar zo probeert te troosten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
past precies bij amanda toch?
![]()
met een legging en laarzen wordt het wel draagbaar, maar slettie doet er een huidkleurige panty met pumps onder aan.quote:
zou me niets verbazenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:22 schreef Pleione het volgende:
Hoe komt het dat al die kleding in 1 keer past??? Gaan de mensen van de goudenkooi met paspoppen op de maat van de miljonairs shoppen ofzo??
preciesquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
LEGGINGS, AMANDA, LEGGINGS!
Dat is waar, je kunt er nog wel wat van maken maar zij zorgt er wel voor dat het alleen hoerig is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
met een legging en laarzen wordt het wel draagbaar, maar slettie doet er een huidkleurige panty met pumps onder aan.
witte pumps, dat is echt lelijk. Die dragen alleen bruidjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:24 schreef snkr-xxx het volgende:
jezus zo;n rokje kun je echt niet zo dragen.
het zou misschien beter zijn met een zwarte maillot, zwarte col en witte pumps.
waarom dumpen die stylistes die kleding daar gewoon? amanda heeft DUIDELIJK hulp nodig.
quote:
ja of blote benen en een dunne blouse met korte mouwen erop en dan zeuren dat ze het zo koud heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
met een legging en laarzen wordt het wel draagbaar, maar slettie doet er een huidkleurige panty met pumps onder aan.
tis ook echt dat het kijkers trekt bleek gisterenquote:
Ik geloof dat ik Brian nog net even een tikkeltje erger vind...Natasia komt er ongegeneerd voor uit dat ze een vies karakter heeft terwijl Brian dat nog probeert te verhullen bij zichzelf...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor, ik kon me nooit voorstellen dat ik zo'n hekel kon hebben aan iemand die ik niet echt ken. Maar natasia verdient in mijn ogen alle narigheid en ellende die haar ongetwijfeld nog gaat overkomen. Uiteindelijk wordt kwaad altijd bestraft (dacht ze optimistisch).
ja 2% had ze.. dat is wel 1% voor iedere silicoonquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
tis ook echt dat het kijkers trekt bleek gisteren![]()
Aan de zijkant is ook lelijk natasia heeft gelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:28 schreef itsme het volgende:
Natasia ook al over Huub zijn grote piemel. Doe hem eens in het midden van je spijkerbroek
Eric: nee ik vind het mooi.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:29 schreef mootie het volgende:
Zoals Amanda staat te kleien met die borsten, niet normaal @@
Het lijstje met intelligente uitspraken van Amanda...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:30 schreef Borga het volgende:
Niks is te klein
En hoe reageerde Brian? Sjokte ie erbij weg of wilde hij Huub slaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:30 schreef itsme het volgende:
hahaha die tieten. brian kom binnen terwijl Huub haar tieten probeert goed te schuiven
wat dan te doen, aan de navel vast plakkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Aan de zijkant is ook lelijk natasia heeft gelijk.
De burka was al bedacht voor Japio, die heeft hem het hardst nodigquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk dat ze het beste een burka aan kan trekken dan...
nou niet waar. dat wijf kan enorm koppig zijn, vooral juist als het niet moetquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft ook echt geen mening, ze neemt gewoon aan wat anderen zeggen over die kleding.
Ik schreef niet Brian komt binnen maar brian kom binnen (daar hoopte ik op)quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoe reageerde Brian? Sjokte ie erbij weg of wilde hij Huub slaan?
Sommige dingen kan zelfs een burka niet verhullen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De burka was al bedacht voor Japio, die heeft hem het hardst nodig
Shit, typisch een geval van lezen wat je wilt ipv wat er staatquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik schreef niet Brian komt binnen maar brian kom binnen (daar hoopte ik op)![]()
In het andere topic stond een foto, een cap waarik zo om moest lachen. amanda die zich bukt en je ziet haar pantyquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:34 schreef Sonique het volgende:
Heeft Amanda nog andere kleren dan van die domme jurkjes?
HEt ziet er allemaal het zelfde uit, maar dan met een ander kleurtje...
Persoonlijk vind ik het er niet uit zien...
(Ik denk dat DGK maar eens een andere kleder moet aannemen, want dit is echt niets. Natasia loopt ook constant in diezelfde jurk met afschuwelijke printjes...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Shit, typisch een geval van lezen wat je wilt ipv wat er staat![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:35 schreef waldorfsalad het volgende:
Natasia: 'Ekskusjeee mwaaaah, je krijgt desuh egt niet meeheer uihuiiit'
Wrs hoopte hij dat Huub dat zou doen, wat denk je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien van Huub en Brian waarin Huub Brian belooft hem op zijn bek te slaan als hij die 12 uur niet geeft. Zeer relaxte reactie van Brian, hij lijkt zowaar oprecht.
Jaja, oprecht ja...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien van Huub en Brian waarin Huub Brian belooft hem op zijn bek te slaan als hij die 12 uur niet geeft. Zeer relaxte reactie van Brian, hij lijkt zowaar oprecht.
maatje 38 toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia heeft geen recht van spreken met haar uitgezakte lijf
Iemand vond het een keer leuk een foto van haar borsten te posten .. echt van die hangende uiersquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia heeft geen recht van spreken met haar uitgezakte lijf
Hij kwam over alsof ie meer beledigd was over het feit dat Huub hem ervan 'beschuldigde' dat hij geen 12 uur zou geven dan dat ie onder de indruk was van dat dreigement. Dát had ik dus niet verwcaht van Brian, ik had inderdaad verwacht dat ie Huub meer zou uitlokken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs hoopte hij dat Huub dat zou doen, wat denk je?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand vond het een keer leuk een foto van haar borsten te posten .. echt van die hangende uiers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en Natasia lacht het hardstquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef Marrije het volgende:
Lachen ze Amanda nu uit omdat ze niet in een jurk met maat 36 past?
Ik ook niet! Wou straks nog even gaan stemmen... Bedankt, ik had me bijna belachelijk gemaakt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef pronkjewail het volgende:
Jaap weet niet dat er geen 1e-kamer-verkiezingen zijn??? En die noemt zichzelf slim?
Ik geloof best dat ze goed is afgevallen maar ik schat haar op een maat 42...heel misschien af en toen een 40 als ze er als een rollade wil bij lopenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze goed is afgevallen maar ik schat haar op een maat 42...heel misschien af en toen een 40 als ze er als een rollade wil bij lopen![]()
Ik zei lijktquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jaja, oprecht ja...
Vandaar dat hij moest nadenken of hij 12 uur zou geven aan sylvia...
Waar moest hij precies over nadenken dan? Of het oprecht over zou komen als hij de 12 uur niet zou geven?
(Het kwam mij ook over dat Huub het just sarcastisch bedoelde dat hij het zeer goed vond dat bRian erover na zou denken)
Keilenwegquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef mootie het volgende:
Amanda klaar voor een avondje achter het raam?
Brian is gewoon te dom om zich te realiseren dat Huub hem niet alleen een belofte zou waarmaken, maar hem ook nog eens uitmaakt voor teringleier omdat hij niet gewoon de 12 uur gaf omdat hij de sterfte van Sylvia's vader als spel element zou kunnen gebruiken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij kwam over alsof ie meer beledigd was over het feit dat Huub hem ervan 'beschuldigde' dat hij geen 12 uur zou geven dan dat ie onder de indruk was van dat dreigement. Dát had ik dus niet verwcaht van Brian, ik had inderdaad verwacht dat ie Huub meer zou uitlokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B!!!!!!!!!!
Nena ha precies hezelfe rokjequote:Op woensdag 7 maart 2007 18:31 schreef itsme het volgende:
Opvallend, amandel heeft allemaal sexy kleine meisje kleding.![]()
Dan zag nena er toch stukken beter uit.
Heb vannacht al een tekst voor een kaartje zitten schrijven. Ik ben dus voor !quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Sonique het volgende:
Ik zou een kaartenactie voor Syl wel op z'n plaats vinden trouwens..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Echt sneu voor Syl dat haar vader haar amper herkende.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb vannacht al een tekst voor een kaartje zitten schrijven. Ik ben dus voor !
Ik vind hdnkkk totaal niet oprecht. Maar ergens kan ik me voorstellen dat hij eerst met Sylvia wilde praten. Mijn eerste gedachte was ook je vraagt geen 12 uur aan maar gaat gewoon naar huis. Naderhand toen Sylivia uitlegde dat het niet allemaal koek en ei was tussen haar vader en haar zag je toch ook dat hij het wel zou doen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jaja, oprecht ja...
Vandaar dat hij moest nadenken of hij 12 uur zou geven aan sylvia...
Waar moest hij precies over nadenken dan? Of het oprecht over zou komen als hij de 12 uur niet zou geven?
(Het kwam mij ook over dat Huub het just sarcastisch bedoelde dat hij het zeer goed vond dat bRian erover na zou denken)
Ja, timing he!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
Komt die sloerie weer er tussen. IK heb zo ene honger.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
haha er wordt voor ze gekookt maar ze hebben eten besteld.
Dan is de redactie ook niet erg slim, lijkt me ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
haha er wordt voor ze gekookt maar ze hebben eten besteld.
Doe ik ook zeker, maar zou het wel leuk voor haar vinden als er een bak kaarten binnenkomt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als je het zo erg vindt, schrijf je toch gewoon zelf een kaartje?
Ik zie het probleem niet![]()
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef RSie het volgende:
Vanavond Krijgt brain trouwens weer draailes van Duncan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |