Dat is waar, je kunt er nog wel wat van maken maar zij zorgt er wel voor dat het alleen hoerig is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
met een legging en laarzen wordt het wel draagbaar, maar slettie doet er een huidkleurige panty met pumps onder aan.
witte pumps, dat is echt lelijk. Die dragen alleen bruidjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:24 schreef snkr-xxx het volgende:
jezus zo;n rokje kun je echt niet zo dragen.
het zou misschien beter zijn met een zwarte maillot, zwarte col en witte pumps.
waarom dumpen die stylistes die kleding daar gewoon? amanda heeft DUIDELIJK hulp nodig.
quote:
ja of blote benen en een dunne blouse met korte mouwen erop en dan zeuren dat ze het zo koud heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
met een legging en laarzen wordt het wel draagbaar, maar slettie doet er een huidkleurige panty met pumps onder aan.
tis ook echt dat het kijkers trekt bleek gisterenquote:
Ik geloof dat ik Brian nog net even een tikkeltje erger vind...Natasia komt er ongegeneerd voor uit dat ze een vies karakter heeft terwijl Brian dat nog probeert te verhullen bij zichzelf...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor, ik kon me nooit voorstellen dat ik zo'n hekel kon hebben aan iemand die ik niet echt ken. Maar natasia verdient in mijn ogen alle narigheid en ellende die haar ongetwijfeld nog gaat overkomen. Uiteindelijk wordt kwaad altijd bestraft (dacht ze optimistisch).
ja 2% had ze.. dat is wel 1% voor iedere silicoonquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
tis ook echt dat het kijkers trekt bleek gisteren![]()
Aan de zijkant is ook lelijk natasia heeft gelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:28 schreef itsme het volgende:
Natasia ook al over Huub zijn grote piemel. Doe hem eens in het midden van je spijkerbroek
Eric: nee ik vind het mooi.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:29 schreef mootie het volgende:
Zoals Amanda staat te kleien met die borsten, niet normaal @@
Het lijstje met intelligente uitspraken van Amanda...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:30 schreef Borga het volgende:
Niks is te klein
En hoe reageerde Brian? Sjokte ie erbij weg of wilde hij Huub slaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:30 schreef itsme het volgende:
hahaha die tieten. brian kom binnen terwijl Huub haar tieten probeert goed te schuiven
wat dan te doen, aan de navel vast plakkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Aan de zijkant is ook lelijk natasia heeft gelijk.
De burka was al bedacht voor Japio, die heeft hem het hardst nodigquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk dat ze het beste een burka aan kan trekken dan...
nou niet waar. dat wijf kan enorm koppig zijn, vooral juist als het niet moetquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft ook echt geen mening, ze neemt gewoon aan wat anderen zeggen over die kleding.
Ik schreef niet Brian komt binnen maar brian kom binnen (daar hoopte ik op)quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoe reageerde Brian? Sjokte ie erbij weg of wilde hij Huub slaan?
Sommige dingen kan zelfs een burka niet verhullen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De burka was al bedacht voor Japio, die heeft hem het hardst nodig
Shit, typisch een geval van lezen wat je wilt ipv wat er staatquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik schreef niet Brian komt binnen maar brian kom binnen (daar hoopte ik op)![]()
In het andere topic stond een foto, een cap waarik zo om moest lachen. amanda die zich bukt en je ziet haar pantyquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:34 schreef Sonique het volgende:
Heeft Amanda nog andere kleren dan van die domme jurkjes?
HEt ziet er allemaal het zelfde uit, maar dan met een ander kleurtje...
Persoonlijk vind ik het er niet uit zien...
(Ik denk dat DGK maar eens een andere kleder moet aannemen, want dit is echt niets. Natasia loopt ook constant in diezelfde jurk met afschuwelijke printjes...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Shit, typisch een geval van lezen wat je wilt ipv wat er staat![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:35 schreef waldorfsalad het volgende:
Natasia: 'Ekskusjeee mwaaaah, je krijgt desuh egt niet meeheer uihuiiit'
Wrs hoopte hij dat Huub dat zou doen, wat denk je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien van Huub en Brian waarin Huub Brian belooft hem op zijn bek te slaan als hij die 12 uur niet geeft. Zeer relaxte reactie van Brian, hij lijkt zowaar oprecht.
Jaja, oprecht ja...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien van Huub en Brian waarin Huub Brian belooft hem op zijn bek te slaan als hij die 12 uur niet geeft. Zeer relaxte reactie van Brian, hij lijkt zowaar oprecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |