zeker weten dat ze dat doetquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef Ole het volgende:
Ik moet nog maar zien of Amandel Huub eruit gaat stemmen
als ze de fles en glas wijn stuk gooitquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE Na 2 minuten...![]()
en heb ik daardoor geen beeld.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef pronkjewail het volgende:
Amanda is zich aan het omkleden en wederom hangt Jaap in de slaapkamer rond.
Jaap wist niet dat sushi koud geserveerd dient te worden...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef pronkjewail het volgende:
Jaap weet niet dat er geen 1e-kamer-verkiezingen zijn??? En die noemt zichzelf slim?
Denk dat ze het beste een burka aan kan trekken dan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
Dat jurkje ziet er echt niet uit, wederom komt de bh eruitpiepen.
Geen twijfel over mogelijk.quote:
Zon-de.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap: Ik heb geschiedenis laten vallen *smerig lachje* Staatsinrichting heb ik gemist *smerig lachje*
Eric: Ik ook schat, dat is gewoon deel van je algemene ontwikkeling...
Mmmmm, wij zijn geen slechte mensen hoor. Als ik natasia nog weer hoor met dat Syl kan voor zichzelf spreken. Als ze enige empathie zou hebben zou ze Syl en Huub met rust hebben gelaten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o gelukkig ik begon mezelf al bijna een slecht mens te vinden
![]()
ja precies, dat is ook wat ik dachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:19 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Mmmmm, wij zijn geen slechte mensen hoor. Als ik natasia nog weer hoor met dat Syl kan voor zichzelf spreken. Als ze enige empathie zou hebben zou ze Syl en Huub met rust hebben gelaten!
Opeens ben ik voor de burkaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk dat ze het beste een burka aan kan trekken dan...
Heeft die niet al een burka aan!?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Opeens ben ik voor de burka![]()
Mag natasia er ook ééntje ?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE Na 2 minuten...![]()
Thanks. Ik heb dat inderdaad niet gezien op die andere filmpjes, dat ze naar buiten ging en zo schreeuwde. Wel lief van Erik dat hij haar zo probeert te troosten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
past precies bij amanda toch?
![]()
met een legging en laarzen wordt het wel draagbaar, maar slettie doet er een huidkleurige panty met pumps onder aan.quote:
zou me niets verbazenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:22 schreef Pleione het volgende:
Hoe komt het dat al die kleding in 1 keer past??? Gaan de mensen van de goudenkooi met paspoppen op de maat van de miljonairs shoppen ofzo??
preciesquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:20 schreef mootie het volgende:
LEGGINGS, AMANDA, LEGGINGS!
Dat is waar, je kunt er nog wel wat van maken maar zij zorgt er wel voor dat het alleen hoerig is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
met een legging en laarzen wordt het wel draagbaar, maar slettie doet er een huidkleurige panty met pumps onder aan.
witte pumps, dat is echt lelijk. Die dragen alleen bruidjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:24 schreef snkr-xxx het volgende:
jezus zo;n rokje kun je echt niet zo dragen.
het zou misschien beter zijn met een zwarte maillot, zwarte col en witte pumps.
waarom dumpen die stylistes die kleding daar gewoon? amanda heeft DUIDELIJK hulp nodig.
quote:
ja of blote benen en een dunne blouse met korte mouwen erop en dan zeuren dat ze het zo koud heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:23 schreef mootie het volgende:
[..]
met een legging en laarzen wordt het wel draagbaar, maar slettie doet er een huidkleurige panty met pumps onder aan.
tis ook echt dat het kijkers trekt bleek gisterenquote:
Ik geloof dat ik Brian nog net even een tikkeltje erger vind...Natasia komt er ongegeneerd voor uit dat ze een vies karakter heeft terwijl Brian dat nog probeert te verhullen bij zichzelf...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor, ik kon me nooit voorstellen dat ik zo'n hekel kon hebben aan iemand die ik niet echt ken. Maar natasia verdient in mijn ogen alle narigheid en ellende die haar ongetwijfeld nog gaat overkomen. Uiteindelijk wordt kwaad altijd bestraft (dacht ze optimistisch).
ja 2% had ze.. dat is wel 1% voor iedere silicoonquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
tis ook echt dat het kijkers trekt bleek gisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |