Ik ben overigens niet van de vleesvervangers, maar ik word soms wel een beetje moe van die "holier than thou" reacties van mensen, daarom vond ik een plaatje van de booming bioindustrie wel even op z'n plek. Ik vind het namelijk weinig minder schokkend dan dat bontje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ben vd vleesvervangers
Enneh...je weet niet of het waar is maar eieren alleen vrije uitloop
Dieren moeten met respect behandeld worden, ook zij hebben gevoel.
Mijn katten delen mijn mening niet die moorden er rustig op los![]()
Duh.. hoe zou jij reageren als je hoort dat je pa dood gaat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Het is een mooi filmpje waarin je de menselijke kant van sylvia goed naar voren ziet komen. Aan alles valt te merken hoe erg ze het vind dat ze haar vader gaat verliezen...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef pullup het volgende:
Huub al wandelend met Erik en Amandel voor zich: " *zucht* Wat een benen"
Erik: "Dank je"
zo hé zeg ik had het gisternacht ook al gezien maar ik moest weer janken die schreeuw kwam écht vanuit d'r tenen, en nee ik vond het heel menselijk dat huub zo reageerde tegen natasia het was uit pure bescherming tegeover syl, natasia zag gewoon even een t.v. momentje en dat ze maar bleef doorkrijsen vind ik écht ongelovelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE
Doe mij ook een big-macquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
En dan ben ik nu ff met de kid naar de Mac...![]()
maar ook dat ze een heel prive persoon is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Het is een mooi filmpje waarin je de menselijke kant van sylvia goed naar voren ziet komen. Aan alles valt te merken hoe erg ze het vind dat ze haar vader gaat verliezen...
ja huub wacht op sylquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
en wat voelt Huub zich zichbaar kut
vindt je het gek die is op van de zenuwen over de stemming maar ik denk vooral over sylquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:10 schreef Dogga het volgende:
Huub heeft zeker al het een en ander gedronken vandaag he?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een afschuwelijke rok die van Amanda![]()
wat érg hé kuttekop is hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:11 schreef itsme het volgende:
[..]
en die sloerie amanda met der fokking koekjes![]()
Ja viel me ook al op....ik heb nog nooit iemand zo geobsedeerd gezien van d'r eigen tietenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:09 schreef Taurus het volgende:
Haar borsten zien er echt niet uit vind ik hoorDe manier waarop ze ze ook aanpakt, alsof ze van klei zijn! Als ze haar jurkje aan doet zit ze eerst haar borsten te boetseren tot de juiste vorm lijkt 't
![]()
En dan Natasia klagen over respect...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Dogga het volgende:
Huub: weetje wat jou goed zou staan..Helemaal niets!
Die grap is zoooo 1980quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Dogga het volgende:
Huub: weetje wat jou goed zou staan..Helemaal niets!
Wat denk jezelf?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duh.. hoe zou jij reageren als je hoort dat je pa dood gaat?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:09 schreef 2live het volgende:
natasia: wat heb je aangelaten voor brian, amanda
amanda: wat?
natasia: wat zeg je natasia [zucht]
amanda: wat zeg je natasia
Dat de hele wereld dan even de tering kan krijgen, dat denk ik dan.quote:
Ik heb er nu 3 filmpjes over gezien maar die schreeuw die heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
Mijn God Ik zie nu pas dat filmpje van Sil en hoor die schreeuw.
Nu snap ik waarom bij sommigen de tranen over hun wangen liepen.
je bent niet de enige hoor, ik kon me nooit voorstellen dat ik zo'n hekel kon hebben aan iemand die ik niet echt ken. Maar natasia verdient in mijn ogen alle narigheid en ellende die haar ongetwijfeld nog gaat overkomen. Uiteindelijk wordt kwaad altijd bestraft (dacht ze optimistisch).quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de haat tegen natasia zit bij mij zó diep dat ik er zelf van schrik
![]()
Precies ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat de hele wereld dan even de tering kan krijgen, dat denk ik dan.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE Na 2 minuten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3 filmpjes over gezien maar die schreeuw die heb ik niet meegekregen![]()
o gelukkig ik begon mezelf al bijna een slecht mens te vindenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor, ik kon me nooit voorstellen dat ik zo'n hekel kon hebben aan iemand die ik niet echt ken. Maar natasia verdient in mijn ogen alle narigheid en ellende die haar ongetwijfeld nog gaat overkomen. Uiteindelijk wordt kwaad altijd bestraft (dacht ze optimistisch).
klopt, toen was ze nog niet geborenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofEquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3 filmpjes over gezien maar die schreeuw die heb ik niet meegekregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |