Zou lachen zijn om nou vol op 'm in te beukenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef blomst het volgende:
Jaap geeft zijn navel even wat lucht:
[afbeelding]
dan moet je flink wat diertjes de buik in jagenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat zonder dierenleed![]()
Nouja, om zo dik te worden ???![]()
???quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zal lachen zijn om nou vol op 'm in te beuken![]()
.
ik bedoelde dat huub eerlijk isquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet...
Hij zei vanaf het begin af aan dat hij haar wel okay vond om te neuken...meer niet
hij is heel erg dik waardoor zijn buik gaat flubberen en dan ontstaat er een aardbeving waarin natasia en brian in verdwijnen.quote:
Huub heeft hierover zijn excuses aangeboden hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef havefun het volgende:
Ik had net even dat filmpje gezien toen Sylvia doe brief las. Tering die schreeuw van haar kwam echt van heel diep. EN ik vond Huub trouwens wel erg fel reageren op Natasia. Natasia troost haar toch , dat is toch goed bedoeld lijkt me. Tussen Huub en Natasia is het ook haat en nijd, maar als natasia's vader de pijp uit is troost Huub haar ook echt wel. Dus Huub heeft pas recht van spreken als Natasia en Brian een erg bericht krijgen en hij dan niks zegt of doet.
Grazzie!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=0tc7QVlzofE
Nieuwe boxzak voor Brianquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zou lachen zijn om nou vol op 'm in te beuken![]()
.
Dan is het goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:54 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
hij is heel erg dik waardoor zijn buik gaat flubberen en dan ontstaat er een aardbeving waarin natasia en brian in verdwijnen.
Win-Win situatie lijkt mequote:Op woensdag 7 maart 2007 17:54 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
hij is heel erg dik waardoor zijn buik gaat flubberen en dan ontstaat er een aardbeving waarin natasia en brian in verdwijnen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh daarom wilde Huub dat hij zichzelf in de tuin zou verhangen. Handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |