Ik geloof best dat ze goed is afgevallen maar ik schat haar op een maat 42...heel misschien af en toen een 40 als ze er als een rollade wil bij lopenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze goed is afgevallen maar ik schat haar op een maat 42...heel misschien af en toen een 40 als ze er als een rollade wil bij lopen![]()
Ik zei lijktquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jaja, oprecht ja...
Vandaar dat hij moest nadenken of hij 12 uur zou geven aan sylvia...
Waar moest hij precies over nadenken dan? Of het oprecht over zou komen als hij de 12 uur niet zou geven?
(Het kwam mij ook over dat Huub het just sarcastisch bedoelde dat hij het zeer goed vond dat bRian erover na zou denken)
Keilenwegquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef mootie het volgende:
Amanda klaar voor een avondje achter het raam?
Brian is gewoon te dom om zich te realiseren dat Huub hem niet alleen een belofte zou waarmaken, maar hem ook nog eens uitmaakt voor teringleier omdat hij niet gewoon de 12 uur gaf omdat hij de sterfte van Sylvia's vader als spel element zou kunnen gebruiken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij kwam over alsof ie meer beledigd was over het feit dat Huub hem ervan 'beschuldigde' dat hij geen 12 uur zou geven dan dat ie onder de indruk was van dat dreigement. Dát had ik dus niet verwcaht van Brian, ik had inderdaad verwacht dat ie Huub meer zou uitlokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B!!!!!!!!!!
Nena ha precies hezelfe rokjequote:Op woensdag 7 maart 2007 18:31 schreef itsme het volgende:
Opvallend, amandel heeft allemaal sexy kleine meisje kleding.![]()
Dan zag nena er toch stukken beter uit.
Heb vannacht al een tekst voor een kaartje zitten schrijven. Ik ben dus voor !quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Sonique het volgende:
Ik zou een kaartenactie voor Syl wel op z'n plaats vinden trouwens..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Echt sneu voor Syl dat haar vader haar amper herkende.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb vannacht al een tekst voor een kaartje zitten schrijven. Ik ben dus voor !
Ik vind hdnkkk totaal niet oprecht. Maar ergens kan ik me voorstellen dat hij eerst met Sylvia wilde praten. Mijn eerste gedachte was ook je vraagt geen 12 uur aan maar gaat gewoon naar huis. Naderhand toen Sylivia uitlegde dat het niet allemaal koek en ei was tussen haar vader en haar zag je toch ook dat hij het wel zou doen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jaja, oprecht ja...
Vandaar dat hij moest nadenken of hij 12 uur zou geven aan sylvia...
Waar moest hij precies over nadenken dan? Of het oprecht over zou komen als hij de 12 uur niet zou geven?
(Het kwam mij ook over dat Huub het just sarcastisch bedoelde dat hij het zeer goed vond dat bRian erover na zou denken)
Ja, timing he!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
Komt die sloerie weer er tussen. IK heb zo ene honger.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
haha er wordt voor ze gekookt maar ze hebben eten besteld.
Dan is de redactie ook niet erg slim, lijkt me ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
haha er wordt voor ze gekookt maar ze hebben eten besteld.
Doe ik ook zeker, maar zou het wel leuk voor haar vinden als er een bak kaarten binnenkomt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als je het zo erg vindt, schrijf je toch gewoon zelf een kaartje?
Ik zie het probleem niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |