Heb je wel een groot scherp mes nodig.?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef Casshern het volgende:
ik ga die dikke pad echt ville als hij eruit komt
Hij verpakt het mooi. Maar de inhoud is walgelijk, ziekelijk en onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef agter het volgende:
Ik vind dat Brian echt een punt heeft.
Onzin.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef PirE het volgende:
Die mensen van het andere continent hebben een andere band met familie. Dat kan je niet vergelijken met hoe nederlanders ermee omgaan.
Dat als je in het huis zit en je vader is dood aan het gaan je nog op die 12 uurtjes gaat zitten wachten. Wat doet ze nog in dat huis. Hup, opzouten en naar je paps en familie toe!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef Sug4r het volgende:
Dat je er nog over na moet denken om iemand 12 uur te geven omdat ze naar haar vader wilt die op sterven ligt????
Die rat heeft geen hart ik walg zo van die gast![]()
![]()
![]()
Pardonquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Normaal gesproken vind ik het wel leuk, iemand die een beetje een andere mening verkondigt, maar nu...
Das die smerige APK...ben blij als die zondag weg is...ongelovelijk irritant mannetje (vind je het gek datie een Thaise vriendin heeft, die kan hem tenminste niet verstaan )
![]()
Hou eens je mond, gestoorde mens!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
BRIAN je weet niet eens WAAROM syl haar vader zolang niet gezien heeft klootzak
wie ben jij om te oordelen
KLOOTZAK
![]()
Is stormfront down?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:16 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Dat jullie nog steeds verwonderen over de Antilliaan en de Surinamer.
Inderdaad, Jaap is de grootste rat in dit verhaal, niet Brian...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef gomi het volgende:
brain is niet degeen die sprak over blokken bij t overleg, dat was die dikke.
die wilde evt wel bluffen om haar reactie te zien.
die gast is zo walgelijk als dat hij dik is
Kmaak em afquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef schatje het volgende:
Hij gaat 'm gewoon blokkeren hoor.
sukkel, wat doe jij nu dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:16 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Dat jullie nog steeds verwonderen over de Antilliaan en de Surinamer.
Wat is belangrijker? 10.000 eurie of je paps en je familie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dat als je in het huis zit en je vader is dood aan het gaan je nog op die 12 uurtjes gaat zitten wachten. Wat doet ze nog in dat huis. Hup, opzouten en naar je paps en familie toe!
Jah, kan nog erger worden vanavond...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:18 schreef Carlaa het volgende:
Als Jaap en Brian hier over gaan beginnen.. sta ik niet voor Huub in.
Volgens mij zei ze net dattie leukemie heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik weet niet wie hier zei dat Sylvia's vader aids zou hebben....maar ik vind het nogal ziek om te bedenken wat haar pa zou hebben. Ik zou ook niet zeggen wat mijn geliefden zouden hebben..dat is prive.
Zout op met je gescheld.quote:
Maar uiteindelijk is het Syl d'r keuze.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:18 schreef Sug4r het volgende:
Iedereen bekijkt het vanuit zichzelf, ze moeten Sylvia's keuze respecteren ..
Zij heeft haar eigen verleden met haar vader..
Sylvia heeft niet voor niets tien jaar niet met haar vader gesproken (zegt ze zelf)... wellicht heeft ie iets heel ergs op zijn kerfstok... je weet het niet... Sylvia is oud en wijs genoeg om zelf af te wegen of die 12 uren genoeg zijn...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:16 schreef Judah het volgende:
Brian: "Je eigen vader loopt op sterven en je vraagt ons om twaalf uur. Je leeft vervolgens door bij ons. Hoe beestaardig ben je dan? Het is je eigen bloed. Hij heeft je gemaakt."
Zeggen dat die 2 niet sporen en ziek zijn, je leest iets te veel tussen de letters door.quote:
Jah das een goeie!!! Zus als je dit ook leest.....Waste the MOtherfuckersquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef rooie3 het volgende:
Syl haar zus kijkt nu ook mee.
Wat zal zij zich opwinden over die andere.
Zo klinkt het wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze net dattie leukemie heeft.
Dat volk hangt veel meer aan familie. Ze kunnen het zich niet voorstellen dat Sylvia gewoon nog een aantal dingen wil zeggen tegen haar vader om het hoofdstuk te kunnen afsluiten. Zij gaan uit van nauwe banden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Lul niet, de mensen van inferieure continenten hebben juist een betere band met hun familieleden, dus ook bij Satania en Nobrains.
idd haar eigen keus. maar daarom kan je het nog wel niet begrijpen dat iemand zo denkt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou ik niet....haar keus....we weten niet alles! zij is wijs genoeg om daar over te oordelen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Japio gaat blokkeren dan denk ik dat Huub de donderdag nieteens haalt...
Welterusten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn mand in, ik trek dit echt niet meer,![]()
We doen hier niet andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe WEET je dat nou?
Je kunt je eigen situatie niet kopieren op die van een ander.
Triest.
Je weet toch niet watskeburtquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:18 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat is belangrijker? 10.000 eurie of je paps en je familie?
Het is inderdaad wer-ke-lijk waar NIET te geloven wat hij allemaal uitkraamt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:16 schreef Judah het volgende:
Brian: "Je eigen vader loopt op sterven en je vraagt ons om twaalf uur. Je leeft vervolgens door bij ons. Hoe beestaardig ben je dan? Het is je eigen bloed. Hij heeft je gemaakt."
Er is echt wel een reden om te breken met iemand...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:18 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat is belangrijker? 10.000 eurie of je paps en je familie?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk, door alles wat ik hoor, dat Sylvia vroeger seksueel misbruikt is door haar vader. Ze legt heel erg de nadruk op dat ze over bepaalde dingen niet kan praten. Net ook weer. Ze wil iets afronden en heeft daar nog niet de kans voor gehad.
ik hoop het niet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef Ning het volgende:
Waarom denken jullie waarom Syl zo diep slaapt. Ik ga maar niet tikken wat ik nu zelf denk
quote:
ik denk het ook hoor
ik weet precies wat je bedoeld
![]()
Ja of het mogelijke feit dat ze misschien lesbisch is wat hier is geoppert.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk, door alles wat ik hoor, dat Sylvia vroeger seksueel misbruikt is door haar vader. Ze legt heel erg de nadruk op dat ze over bepaalde dingen niet kan praten. Net ook weer. Ze wil iets afronden en heeft daar nog niet de kans voor gehad.
Ik bied alles en iedereen mijn excuses aan als ik er naast zit. In de eerste plaats Sylvia;s vader.
NEEE niet nuquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn mand in, ik trek dit echt niet meer,![]()
Precies ... dat doet me denken aan wat Nena destijds vertelde over haar nichtje. Neentje wilde er zo weinig mogelijk over zeggen omdat zij de privacy van haar nichtje wilde beschermen ... ik vond dat zo volwassen en correct van haar. Dit is ongeveer hetzelfde .... de privacy van Sylvia is iets wat ze grotendeels opgegeven heeft toen de de villa instapte .... de privacy van haar geliefden kan ze beschermen ... en dat doet ze dan ook. En ik heb daar heel veel respect voor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou ook niet zeggen wat mijn geliefden zouden hebben..dat is prive.
Ik moet eerlijk zijn, ik dacht aan precies hetzelfde als jou.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik bied alles en iedereen mijn excuses aan als ik er naast zit. In de eerste plaats Sylvia;s vader.
tja......... ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dus exact hetzelfdequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Donder op griezel met je Ku Klux Klan praatjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Lul niet, de mensen van inferieure continenten hebben juist een betere band met hun familieleden, dus ook bij Satania en Nobrains.
eruggggggg he we staan achter je!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Judah het volgende:
Natasia en Brian pushen Jaap om te blokkeren.
Lekker hem er voor op laten draaien.
Achterlijken!
Als jaap het als enige blockt ligt ie er de eerstvolgende keer uit. Dat denk ik echt. En is natasia 't nou met Brian eens of niet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef gomi het volgende:
jaap is de meest walgelijke in dit hele verhaal.
brian heeft t niet over blokken gehad die vetklep is de enige die erover begon en zelfs wilde bluffen om haar reactie te kunnen zien.
brian heeft t alleen over dat hij weg zou zijn en niet kan begrijpen dat ze er met 12 uur genoegen kan nemen.
di dikke wil t spel opeens spelen kin deze situatie. die gast is echt ziek
Ik zou er verder niet over speculeren. Je weet het niet. Sylvia had d'r redenen om hem tien jaar niet gesproken te hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Het is riskant om dit soort dingen te gaan suggereren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat flippen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef logout het volgende:
Jaap wilt de 12-uur gaan blokkeren en het dan gooien op "het is voor je eigen bestwil"
... omdat we geen van allen weten wat er gebeurd is in het verleden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef agter het volgende:
Hoe kan Sylvia hiervoor 12 uur aanvragen???
Nee, jij bent lekker labielquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef Lieve het volgende:
DEZE JONGEN IS DOOD eerlijk waaar. Ik zweer het je! Ik ga echt naar die jongen op zoek!
DIT ONGELOFELIJK STUK CRIMINEEL VRETEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is echt dood! TOTAAL! Wat is dit voor freak!????????????????? Hij blokt dit??? Wat is hij! GOD?
Ik hoop bijna dat Huub dat een rake rechtse uitdeelt en samen met Sylvia de deur uitloopt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Japio gaat blokkeren dan denk ik dat Huub de donderdag nieteens haalt...
Als jij dat niet begrijpt dan mis je bepaalde menselijke emoties en verdien je imo. een spuitjequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef Emimich het volgende:
Mensen, het is een SPEl, dus ik snap al dat gezeik niet over dat Brian en Jaap nu aan het nadenken zijn over de opties van het SPEL!
Is ook zo, ligt aan persoonlijke ervaringen in zeer nabije kriing. Ik hoop dat je en beetje begrip hebt vanwege emotonele uitingen mijnerzijds. Niet persoonlijk aan jou gericht al lijkt het daar misschien wel op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Pardon
Ik zeg dat het baanbrekende TV is, jij en alle anderen kijken nu toch ook naar de streams?
Jaap had m toch al toegezegd aan Syl?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:22 schreef Dogga het volgende:
als jaap dit blokkeerd
Hoop ik dat hij morgen dood neer valt op de loopband
Dat mens KAN NIETS... dus ook niet nadenken, relativeren, zich inleven of normale uitspraken doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef carpediem23 het volgende:
Vraagje; Natasia zei net dat als er iets met je familie is dan moet je gaan. Jairo hij zoontje lag tot in het ziekenhuis voor een operatie? Je eigen kind in de steek laten en ook niet in het ziekenhuis voor hem daar zijn???
De hele familie als je er naast zit!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ik zou er verder niet over speculeren. Je weet het niet. Sylvia had d'r redenen om hem tien jaar niet gesproken te hebben.
niet slap lullen wat je niet weet je kan hier iemand heel hard mee raken!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk, door alles wat ik hoor,
Truste...ik ga ook zo!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef 2live het volgende:
Ik haak af voor vanavond < WAT EEN STELLETJE ELLENDELINGEN. ik lees morgen wel hoe het is afgelopen!
'Opzouten?' Teer zieltje.quote:
Dat zei ik dus ook al net. volgens mij ook jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:23 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jaap had m toch al toegezegd aan Syl?
nou dan let je niet goed op! maar dat wisten we al!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is zich populair aan het maken, zo te lezen/ horen.
.. dat dus ..... loopband, ontbijttafel .... mij om het evenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:22 schreef Dogga het volgende:
als jaap dit blokkeerd
Hoop ik dat hij morgen dood neer valt op de loopband
waarschijnlijk hetzelfde al 90% van de triangeljosti's hier maar dit hoort bij het 'spel' en dit willen alle kijkers net zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:22 schreef PumaStreamer het volgende:
Goudenkooi redactie. wat is jullie ongezoute mening over de houding van Natasia en Brian en Bolle Henkie nu??? zijn jullie er...jullie lezen toch mee??
Dan is het aan Syl om dit wel of niet uit te leggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... omdat we geen van allen weten wat er gebeurd is in het verleden.
bij mij in ieder geval wel jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:23 schreef Pulu het volgende:
Jaap tekent zijn eigen doodvonnis
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Syl heeft veel woede naar haar vader. Wie weet wat er is gebeurd! Hoe durven die kloothommels te oordelen!
Hij rationaliseert alles volgens een personeel management cursus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:18 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Jaap pakt ff een velletje papier, en zet alle punten op een rijtje. Situatie schetsen van Syl...... Beetje menselijkheid is ver te zoeken.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. dat dus ..... loopband, ontbijttafel .... mij om het even
Dit is echt forum talk hier, altijd maar die speculaties, mensen................scanman komop, ik snap dat je net als wij hier meleeft met die mensen voor de cams, maar doe dit nou niet. Al komt het in de buurt van de waarheid......doe het nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja......... ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dus exact hetzelfde
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Jaap gaat het serieus opschrijven, deze gast is gewoon labiel...
Niet verrassend hè....quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap heeft Brian en Natasia overgehaald in zijn zieke plannetjes.
Misschien denkt ze dat ze dan ook aids heeft en is ze daarom zo kapotquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
whahhaaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Dogga het volgende:
door stress zit ik hier gewoon repen chocola te eten man
wordt gek hier
Precies, en daar kunnen we niet over oordelen!!! Ook die vieze ratten van natasia en brian niet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:23 schreef Judah het volgende:
Laten we even wijselijk zijn en verder niet in gaan op hetgeen wat er heeft gespeeld binnen de familiesfeer van Sylvia!
Het gaat hier om wat er in DGK gebeurt, en niet om wat er voorafgaande zich in de levens van de bewoners heeft plaatsgevonden.
dat zou dan aa het kruis nagelen zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Adothehague het volgende:
Jaap verdient messteken met dit soort acties jezus zeg
Die gozer spoort echt niet hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap benadert het als "een model met zoveel beslissingsvariabelen erom heen".
Geniaal.![]()
![]()
Dat was echt erg ja......quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia loopt de keuken in, die zegt tegen Amanda: jij ook verdrietig troela, ja jij hebt natuurlijk ook je vader verloren...zitten we hier allemaal vaderloos te wezen...
Wat een stom wijf, de vader van Sylvia leeft nog hoor!
en harde tepels van brainless de goede moeder!!!!!!!!!!!! hi Wilgo hoe is het!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef carpediem23 het volgende:
Vraagje; Natasia zei net dat als er iets met je familie is dan moet je gaan. Jairo hij zoontje lag tot in het ziekenhuis voor een operatie? Je eigen kind in de steek laten en ook niet in het ziekenhuis voor hem daar zijn???
En bij Eric ging het om zijn moeder...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia loopt de keuken in, die zegt tegen Amanda: jij ook verdrietig troela, ja jij hebt natuurlijk ook je vader verloren...zitten we hier allemaal vaderloos te wezen...
Wat een stom wijf, de vader van Sylvia leeft nog hoor!
inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef GoldenGuy het volgende:
syl die amanda nog kan troosten Oh Prachtige vrouw die syl
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Model met zoveel Beslissingsvariabelen....
Als het niet zo triest zou zijn zou ik er om lachen.
Ze bedoelt het goed. Ze is niet de slimste, vergeef haar dit gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda snapt er weer niks van: "Mensen die er altijd voor je geweest?!"
zuchtquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda snapt er weer niks van: "Mensen die er altijd voor je geweest?!"
De officiele stemming moet nog komen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Flabberguest het volgende:
Nogmaals JAAP heeft al TOEGESTEMT
Ik haal wel ff pen en papier, volgens mij is jou opmerking ontstaan uit een complexe situatie met veel beslissingsvariabelen erom heen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef flubberdewups het volgende:
Ik word echt kots en kots misselijk van Jaap!![]()
nouja wel tot der 19de toch? syl is 29 jaar toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed. Ze is niet de slimste, vergeef haar dit gewoon.
Ja je moet het rationeel benaderen, dat doet de redactie ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap benadert het als "een model met zoveel beslissingsvariabelen erom heen".
Geniaal.![]()
![]()
Hij moet ook even z'n gedachten verzetten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef droomkoningin het volgende:
en huub is nou salamandertjes vangen?
en t is toch zo'n grote kerel?
wees er dan voor je vriendin...
cora van mora? dan stapt ie gewoon over op beckersquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben HEEL benieuwd hoe zakelijk Japio gaat zijn als C.O.R.A. bijvoorbeeld sterft...
Het wachten is op Brian ...... zuchtquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef obezzi het volgende:
wanneer is bekend of ze 12 uur krijgt??
...dan veer je net zo hard weer terug van dit springkussen, ben ik bangquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef Pulu het volgende:
Als ik Jaap in de toekomst op de Eramus Universiteit zie rondlopen, krijgt ie van mij een flying ninja kick in zijn bek
Ik niet, zelfs natasia en brian zouden hem krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
bijna
Maar ik denk dat niemand de ballen heeft om het te blokkeren
Hmm, misschien vraagt hij dan de 12-uur aan, als MCdonalds failliet gaat stapt hij eruitquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef obezzi het volgende:
[..]
cora van mora? dan stapt ie gewoon over op beckers
Je weet niet wat er is gebeurt, zo te horen is er in die familie wel heel veel meer gebeurt. Je kan hierover niet oordelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef agter het volgende:
En toch ben ik het met Brian eens.
Ik zeg niet dat ze geen 12 uur moet krijgen. Maar zijn punt klopt wel.
Dat varken kent bijna geen emoties.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben HEEL benieuwd hoe zakelijk Japio gaat zijn als C.O.R.A. bijvoorbeeld sterft...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef Taurus het volgende:
Ik vind sommige reacties hier overigens zwáár overtrokken. Ik zou bijna tegen die mensen willen zeggen kijk ff uit dat DGK geen obsessie voor je wordt, en zet in godsnaam even iets anders op dan de streams o.i.d.
Zelfs Huub en Eric zijn al wat afleiding aan 't zoeken, en hier wordt achter elkaar nog gescholden en getierd op mensen die zich wat minder aantrekken van de dood van de vader van 'n ander.
doet ie ook, die salamanders zijn voor in het bed van degene die tegenstemt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef droomkoningin het volgende:
en huub is nou salamandertjes vangen?
en t is toch zo'n grote kerel?
wees er dan voor je vriendin...
heb ik ook gehoord!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap heeft al toestemming gegeven toch.
Het doet jou zeker niks dat de vader van Sil op sterven ligt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik haal wel ff pen en papier, volgens mij is jou opmerking ontstaan uit een complexe situatie met veel beslissingsvariabelen erom heen.
Ach houd toch op zeg, Natasia leeft simpelweg mee met Sylvia. Ze stelt zich gewoon tof op in deze situatie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia is zo sterk...Natasia schrikt ervan..die blik van "mijn god..syl is sterker dan ons allemaal"
oke .maar als je in een huis met elkaar bent groei je naar elkaar toe maar op dit moment spel options te bekijken slaat voor mij alles!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef Taurus het volgende:
Ik vind sommige reacties hier overigens zwáár overtrokken. Ik zou bijna tegen die mensen willen zeggen kijk ff uit dat DGK geen obsessie voor je wordt, en zet in godsnaam even iets anders op dan de streams o.i.d.
Zelfs Huub en Eric zijn al wat afleiding aan 't zoeken, en hier wordt achter elkaar nog gescholden en getierd op mensen die zich wat minder aantrekken van de dood van de vader van 'n ander.
Moeten ze zielig in een hoekje gaan zitten huilen om iemand die ze niet kennen of moeten ze proberen te communiceren met die drie labiele mensen zonder hart?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:29 schreef Heldenaar het volgende:
Wat zijn B1 en B2 nou salamanders aan het zoekn???
Bedankt, ik moest lachen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:29 schreef Heldenaar het volgende:
Wat zijn B1 en B2 nou salamanders aan het zoekn???
...volgens mij bestaat zijn Cora dus helemaal niet. Ik geloof er geen ruk van in ieder geval.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
blijkbaar en dan ook nog valt er wat te halenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:29 schreef koemleit het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die dit blokeren.
Ik heb de beelden gemist, moest alleen maar lachen om Jaap.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:30 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Het doet jou zeker niks dat de vader van Sil op sterven ligt.
Nee, zolang het HES groepje maar uit elkaar valt he, de rest boeit je niet![]()
Waarom denk je dat ik C.O.R.A. typ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...volgens mij bestaat zijn Cora dus helemaal niet. Ik geloof er geen ruk van in ieder geval.
Ik denk dat hij weer zwaar bezopen is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
Ik denk dat huub ook stuk is. Hij verwerkt het alleen even anders. Huub weet veel meer dan wij he.
Dat pianospelen, nu salamanders vangen. Dat gedoe past bij zijn karakter.
??????????????????????????? dat baseer je op?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:33 schreef agter het volgende:
Brian heeft gewoon geljk.
Syl en Brian zijn nou niet elkaars grootste vrienden. En hard gezegd: Het zal mij eerlijk gezegd 'n worst wezen, ik ken die man niet, ik ken Syl niet. Ik vind het heel zielig voor haar natuurlijk, maar daar houdt 't dan ook zo'n beetje bij op. Iedereen doet hier alsof er 'n nationale ramp is gebeurd. Het helpt echt ff als je ned. 3 even aan zet> de wereld draait door. Echt, I promise. Sgoed voor de bloeddruk van sommige mensen denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:30 schreef Villalux het volgende:
[..]
oke .maar als je in een huis met elkaar bent groei je naar elkaar toe maar op dit moment spel options te bekijken slaat voor mij alles!
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:32 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat Scanman gelijk heeft, Natasia heeft ook zoiets gemerkt aan Sylvia
Het gaat niet om die 12 uur maar om de relatie die ze hoopt te hebben. Als blijkt dat die er nog is gaat ze wss wel eruit!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef agter het volgende:
En toch ben ik het met Brian eens.
Ik zeg niet dat ze geen 12 uur moet krijgen. Maar zijn punt klopt wel.
ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:32 schreef kissy het volgende:
Ik vind het heel knap van Sylvia dat ze toch nog met haar vader wil praten voordat hij sterft, ik wou dat mijn broer dat ook bij mijn vader had gedaan.
Begrijp niet dat iemand zoals Brian daar weer een smerig verhaal van kan maken.
ok .... ben wat traag. ....quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik C.O.R.A. typ...
daarom hoeft hij dat niet voor sylvia te bepalenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:33 schreef agter het volgende:
Brian heeft gewoon geljk.
Er kan zo veel zijn gebeurd en er kunnen heel veel plausibele verklaringen gegeven worden waarom ze gebroken heeft met haar vader en incest is daar één van en meteen de aller extreemste en zwaarste.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:32 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat Scanman gelijk heeft, Natasia heeft ook zoiets gemerkt aan Sylvia
Ik wil ook een sigaret!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia rookt??
Dan zou ik geen 12 uur aanvragen maar lekker in het huis blijven zitten. Maar goed, ik snap je punt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:20 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Je weet toch niet watskeburtStel dat hij haar 5 jaar lang misbruikt heeft, en hierna 15 jaar niet heeft gezien. Waar hebben we het dan over. 10k ftw
JA! Dankje!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:33 schreef F1reB1rd het volgende:
C.O.R.A = COS Online Report Agent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |