daar moest ik om kotsenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Eric is kapot omdat zijn moeder aan kanker is overleden.... Huub is kapot. Brian denkt erover of het wel tactisch is
Ja hij zoekt natuurlijk een reden om straks een uitsmijter van 4 eieren te gaan bakkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef daWeasel het volgende:
Goh die dikke gaat weer over zichzelf praten.
Ik kotst jou uit, hoe oud ben je en wat heb jij in te brengen aan levenservaring, opzoutenquote:
jij snapt het..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
Je mag nooit oordelen over een ander haar keus. Vraag het aan haar. Misschien heeft haar vader zijn hele leven voor zichzelf gekozen en doet zij dat nu ook. Wat is dan goed ? Welk oordeel mag je vellen ?
Ja, dat zal best .. maar waar hij het gore lef vandaan haalt om het haar in deze situatie nog moeilijker te maken als het al is .. unbelievable ..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef r3gi3boy het volgende:
jongens maak je niet druk, brian gaat die 12 uur heus wel geven, maar nie voordat hij uit haar mond hoort waarom ze slechts 12 uur neemt en niet direct de kooi uit gaat.
Normaal gesproken vind ik het wel leuk, iemand die een beetje een andere mening verkondigt, maar nu...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef APK het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar het is wederom baanbrekende TV.
tot dat het zijn mama isquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kotst jou uit, hoe oud ben je en wat heb jij in te brengen aan levenservaring, opzouten![]()
![]()
![]()
NEE HEEFT IE NIETquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef agter het volgende:
Ik vind dat Brian echt een punt heeft.
Dat is ook mijn enige conclusie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier ook meer gehuild dan in de laatste maanden.
Ik denk dat haar vader aids heeft. Ze wil niet zeggen wat hij heeft, dus volgens mij kan het dan niets anders zijn.
Sorry, maar dit is wel de meest tragische opmerking sinds lange tijd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die viespeuk van een Huub zit met Eric te flirten!
Tuurlijk, maar Brain mag daar net zoals wij dat ook mogen best over nadenken en over praten om te begrijpen waar het over gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat maakt Syl toch verdomme zelf wel uit...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:14 schreef in_control het volgende:
Brian en Nathasia bevestigen precies DAT wat heel veel mensen van deze bevolkingsgroepen denken.
Goed punt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat Brian nu zegt schoot ook als eerste door mijn hoofd.
Vroeg me echt af of ze serieus die 12 uur aan wou vragen voor zoiets...geld is dus blijkbaar erg belangrijk.![]()
Ik stond allang buiten...![]()
WAT EEN ONZIN>>>>quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian is een lul, niet oprecht misschien... maar hij heeft wel gelijk
ben het zowaar eens met jequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef Adothehague het volgende:
Jezus die jaap zeg vieze tering lijer
Jah he gabber van brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de vriend die vanmiddag inde kooi was ook Fok leest...die zal wel chago worden van onze teksten hahaha
Ik heb opeens twijfels over het woord geblokeerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:14 schreef Taurus het volgende:
Op zich heeft Brian wel 'n punt, maar ik vind 't wel (op 'n verkeerde manier) lef hebben als hij dit durft te weigeren. Het gaat maar om 12 uur, de kans dat er nog iemand overlijdt of heel erg ziek wordt is helemaal zo groot nog niet. Bovendien wil je bij zoiets ergs inderdaad misschien wel het huis uit, Syls situatie leent zich juist goed voor die 12 uur, als zij daar behoefte aan heeft.
Het argument dat het de laatste 12 uur is vind ik niet sterk> Die wordt net zo goed geblokeerd voor de volgende als deze voor Syl geblokeerd wordt, dus daar schiet je niets mee op.
Lul niet, de mensen van inferieure continenten hebben juist een betere band met hun familieleden, dus ook bij Satania en Nobrains.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef PirE het volgende:
Die mensen van het andere continent hebben een andere band met familie. Dat kan je niet vergelijken met hoe nederlanders ermee omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |