Misschien vraagt de lieve heer dat van de week wel aan haar vader.........niemand weet waarom ze elkaar 10 jaar niet hebben gezien......daar zal heus een hele goeie reden voor zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
Natasia: dit zegt een heleboel over Syl zelf. Je vader raak je kwijt...
Brian: en dan wil je hier blijven.. om te genieten wat er hier is... boven je eigen vader.
Natasia: Sylvisa gaat ook een keer. En dan zit ze naast onze lieve heer, en dan vraagt hij: praat jij eens.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
Sylvisa gaat ook een keer. En dan zit ze naast onze lieve heer, en dan vraagt hij: praat jij eens.
Voor iemand die je 10 jaar niet gezien hebt en de kans op een zorgeloos leven te laten liggen....wederom...het leven gaat verder helaas niet voor haar pappa....eer aan hem..maar zo binne ut en nie anders min jongquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tering, ik was in m'n t-shirt over dat hek geklommen...
Wat!?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef Brulkip het volgende:
Sylvia is beestachtig volgens Brian!
Ik denk dat je je daar niet mee kan bemoeien..Sylvia is oud genoeg om dat zelf te beoordelen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat Brian nu zegt schoot ook als eerste door mijn hoofd.
Vroeg me echt af of ze serieus die 12 uur aan wou vragen voor zoiets...geld is dus blijkbaar erg belangrijk.![]()
Ik stond allang buiten...![]()
Breien komt op een beestachtige wijze aan zijn einde als hij zo door gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef Brulkip het volgende:
Sylvia is beestachtig volgens Brian!
ik hoop het. Dan is ze alleen misschien te zwak dat ze met Brian meelult. Ik vind het alleen zooooooooo triest dat 'ze' op deze momenten over speltechnische zaken praten. Daarom ben ik waarschijnlijk niet geschikt voor zo'n programma.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef gomi het volgende:
natasia dr stem was echt niet speltechnish, dat gebruikt ze nu om brian over te halen haar die 12 uur te geven.
natasia is weldegelijk echt op die momenten. brian is gewoon harteloos
ik ook, lang geleden, zeker fijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, nu moet ik ook aan mijn overleden vader denken. Best wel fijn eigenlijk om er weer bij stil te staan.
Ik snap Syl wel met haar 12 uur, ze heeft haar vader 10 jaar niet gezien daar is heeel veel voor af gegaan. Dus ga haar aub niet veroordelen
en vooral .. de lieve heer erbij halen de hele tijd.. ongelooflijk he! Goede martelmethode om ze 3 weken op te sluiten in een kamertje en dan non stop hun eigen beelden/gedrag te laten zien ..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Inderdaad!
Waar hebben ze het over...ik heb nog nooit zulke vreemde mensen gezien...en zij denken dat ze zuiver zijn!!!
Heb nooit geweten dat deze mensen bestaan!!!!
Die situatie is natuurlijk compleet anders, maar dat weten wij allemaal niet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef 2live het volgende:
[..]
en waarom zou ze al 10 jaar geen contact meer hebben, zo goed is dat contact dus niet
Sylvia had tien jaar niet haar vader gesproken, wel geprobeerd om contact te krijgen voordat ze in de kooi ging maar dat is niet gelukt. Daarom denkt ze dat 12 uur genoeg is Ze zijn totaal van elkaar vervreemd Het is een kwestie van afscheid nemen nu en zeggen wat je nog wilt zeggen... voordat het zover is en er zijn voor de familie is wellicht niet zo van toepassing omdat haar vader al heel lang buitenspel staat (denk ik) Denk maar aan telefoongesprek met haar zus Dat was heel rustig en bijna zakelijk hoe eea aan te pakken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Haroula het volgende:
12 uur voor haar stervende vader, het verdriet moet wel erg diep zitten..
Ik dacht aan alcohol, dat zou het contact verbreken kunnen verklaren. Ze zei ook dat dit iets 'van jaren' was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier ook meer gehuild dan in de laatste maanden.
Ik denk dat haar vader aids heeft. Ze wil niet zeggen wat hij heeft, dus volgens mij kan het dan niets anders zijn.
Val dood, zielige nerd!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat wel een beetje begrijpen, syl gaat ook niet weg en vindt dit niet kennelijk niet belangrijk genoeg om uit het spel te stappen, dat is ook tactisch denken....
En als ze hem geven en een eigen familie lid wordt ziek, dan kunnen ze dus niet op bezoek gaan...
BRIAN je weet niet eens WAAROM syl haar vader zolang niet gezien heeft klootzakquote:
Weet je .. dat zit voor iedereen zo anders. We weten niet wat er voorgevallen is. Als Syl denkt aan 12 uur voldoende te hebben genoeg aan te hebben dan is dat voor haar zo. Ik respecteer haar motivatie, wat die ook moge zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef robert2006 het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik het ook raar vind, als je vader sterft dan ga je gewoon toch het huis uit, dan maar 10,000 euro armer. vind ik ook raar
Daar hoort die pokkemongool zich niet mee te bemoeien...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef r3gi3boy het volgende:
jongens maak je niet druk, brian gaat die 12 uur heus wel geven, maar nie voordat hij uit haar mond hoort waarom ze slechts 12 uur neemt en niet direct de kooi uit gaat.
zo is het helemaal!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Misschien vraagt de lieve heer dat van de week wel aan haar vader.........niemand weet waarom ze elkaar 10 jaar niet hebben gezien......daar zal heus een hele goeie reden voor zijn![]()
en dan weer terug in het huis,....okay, dit is voor john de mol natuurlijk weer okay voor de kijkcijfers, rouwverwerkingsproces etc, maar ik vind het onbegrijpelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
[..]
De 12 uur is voor dit soort situaties !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja hoe is het mogelijk he? ik snap er ook niks vanquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Eric is kapot omdat zijn moeder aan kanker is overleden.... Huub is kapot. Brian denkt erover of het wel tactisch is
Schaam je niet............ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef yellowfirst het volgende:
Poddomme..ik als volwassen man , getrouwd en 2 kinderen zit bijna te janken......![]()
ik geloof oprecht dat hij niet het spel speelt in deze beslissing .. hij is gewoon verontwaardigd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Eric is kapot omdat zijn moeder aan kanker is overleden.... Huub is kapot. Brian denkt erover of het wel tactisch is
En dan te bedenken dat de vriend die vanmiddag inde kooi was ook Fok leest...die zal wel chago worden van onze teksten hahahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is echt ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK
vuile gore *********!!! klootzak
EXACT...........quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Sylvia had tien jaar niet haar vader gesproken, wel geprobeerd om contact te krijgen voordat ze in de kooi ging maar dat is niet gelukt. Daarom denkt ze dat 12 uur genoeg is Ze zijn totaal van elkaar vervreemd Het is een kwestie van afscheid nemen nu en zeggen wat je nog wilt zeggen... voordat het zover is en er zijn voor de familie is wellicht niet zo van toepassing omdat haar vader al heel lang buitenspel staat (denk ik) Denk maar aan telefoongesprek met haar zus Dat was heel rustig en bijna zakelijk hoe eea aan te pakken...
Het gaat om 12 uur. Maar ik vind zijn redenatie juist heel menselijk. Hij kan niet begrijpen dat als iemand zijn vader dood gaat dat die persoon dan maar 12 uurtjes het huis uit wil om vervolgens weer terug te komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat hij niet die 24 uur zou pakken maar gewoon het huis verlaten? Qua gevoel kan ik het wel daarmee eens zijn maar Syl maakt haar eigen afweging.
Inderdaad en dan zegt die Natasia nog dat ze zoiets goed kan indenken omdat ze het zelf mee heeft gemaakt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat stelletje ongeregeld denkt nu alleen maar aan taktiek. Dit is mensonterend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |