Inderdaad, hoe durft hij te oordelen over Syl.............je weet nooit waarom Syl 10 jaar haar vader niet gezien, daar moet een hele goeie reden voor zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef koemleit het volgende:
Brain moet er overnadenken?
Die gast spoort werkelijk niet
Oké, het was dus speltechnisch, ik neem mijn woorden van de eerste alinea terugquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef Sebi het volgende:
Niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik geloof wel dat Natasia dit meent. Dat ze over haar eigen situatie begint is omdat het herkenbaar voor haar is. Op een gegeven moment houdt het acteren wel op. Ik blijf geloven in de goedheid van de mens...
Wat kut dit voor Syl. Ik weet psies hoe ze zich voelt, neem dat maar aan.
better laat dan nooit.....goed dat je ogen open zijn gegaan! eruggggg he hoor ze eens!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef Pavement het volgende:
ok ik was nog niet anti brian maar nu begint hij erg te dalen!!!!!!
Zegt meer over Natasia dan over Brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef n1ek het volgende:
Natasia moet Brian nog overhalen ook. Omdat Eric anders huub er helemaal niet gaat uitstemmen![]()
"diep gezonken" zei de plasmaboy.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zit zo laag in de pol. Hij kan niet lager zaken, dus heeft hij niets te verliezen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
Natasia: "Als we deze 12 uur blokken he, dan heb je kans dat ze weggaat, en dan krijg je er een nieuwe voor terug. En dan laat Eric Huub niet gaan, puur om ons dwars te zitten"
ben een vent met een stoere kop maar ik heb t ff moeilijk ook, waarschijnlijk omdat silvia wel hoog bij met zitquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef michelle23 het volgende:
Nu eric ook nog..zo blijf ik huilen
Dan nog denk ik dat het wel oprecht een medelijden gevoel is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef Judah het volgende:
[..]
Je zag haar net toch? Toen beneden in de game-room? Ze zag dat Sylvia was gebroken en daarna tóch zo reageren!
ja hij heeft wel een punt .. maar wij weten ook niet hoe het tussen hun zit, zoals natasia zegt daar mogen wij niet over oordelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Brian heeft wel een beetje gelijk...
waar slaat dat nou weer op??? ze steunen mekaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die viespeuk van een Huub zit met Eric te flirten!
Dat hij niet die 24 uur zou pakken maar gewoon het huis verlaten? Qua gevoel kan ik het wel daarmee eens zijn maar Syl maakt haar eigen afweging.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
natasia is weer dieper in mijn achting gedaald: tegen huub en syl zeggen dat ze die 12 uur gumnt omdat ze haar eigen vader ook niet heeft kunnen zien voor zijn dood. dan denk je: goh, er zit toch nog iets van een hart in dat mokkel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
Natasia: "Als we deze 12 uur blokken he, dan heb je kans dat ze weggaat, en dan krijg je er een nieuwe voor terug. En dan laat Eric Huub niet gaan, puur om ons dwars te zitten"
Ik hoop dat je gelijk heb.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
"diep gezonken" zei de plasmaboy.
Die uitdrukking wordt normaliter niet gebruikt voor een rangorde, maar voor gedrag
Dat maakt Syl toch verdomme zelf wel uit...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ferdii het volgende:
Ik kan brain wel gelijk geven. Voor mij zou het niet genoeg zijn die 12 uur.
Snap goed dat brain dit niet snapt.
yep zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier ook meer gehuild dan in de laatste maanden.
Ik denk dat haar vader aids heeft. Ze wil niet zeggen wat hij heeft, dus volgens mij kan het dan niets anders zijn.
echt hequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Brian snapt Sylvia's beweegredenen niet om niet op te stappen.
Dat kan natuurlijk.
Maar waarom haalt hij het in zijn gore hoofd om daar op dit moment over te oordelen...
Tsss... scheldwoorden schieten hier te kort...
Dus je bedoelt dat Brian eerst aan zichzelf denkt en dan zonder aanziens des persoon zegt: Tuurlijk dit gaat voor alles jij moet die 12 uur nemen. Van mij krijg je ze. Waarom moet hij dan eerst aan zichzelf denken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat zit nou eenmaal in sommige mensen, ik ontdek het helaas ook af en toe in mezelf. (wel op minder ernstige gebeurtenissen)
ik denk dat brain de situatie bedoelt waar hij moet over nadenken, niet of hij die 12 uur gunt of niet.
Inderdaad!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Dat kan natuurlijk.
Maar waarom haalt hij het in zijn gore hoofd om daar op dit moment over te oordelen...
Inderdaad, maar hij geeft die 12 uur wel gewoon hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat hij niet die 24 uur zou pakken maar gewoon het huis verlaten? Qua gevoel kan ik het wel daarmee eens zijn maar Syl maakt haar eigen afweging.
Denk ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef Dlocks het volgende:
Brain heeft wel een punt.
Wat Brian nu zegt schoot ook als eerste door mijn hoofd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
precies... het is niet voor niks als je voor zo'n lange periode breekt met 1 van je ouders.. daar zal heel veel aan vooraf zijn gegaan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, nu moet ik ook aan mijn overleden vader denken. Best wel fijn eigenlijk om er weer bij stil te staan.
Ik snap Syl wel met haar 12 uur, ze heeft haar vader 10 jaar niet gezien daar is heeel veel voor af gegaan. Dus ga haar aub niet veroordelen
Mee onseens...denk nou is na..wat heeft syl eraan om er uit te stappen. Ze heeft de man 10 jaar niet gezien. Als hij nu niet doodziek was...nada nakkes had je er over gehoord. Simpel as that. Ze wil alleen maar afscheid nemen. Snapt niemand dat!?!! Ik zou hetzelfde doen althans. ik ga niet weg.het leven gaat namelijk wel door. en dan dan is die dood. 1 dag later. alles opgegeven voor NIKS.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ja hij heeft wel een punt .. maar wij weten ook niet hoe het tussen hun zit, zoals natasia zegt daar mogen wij niet over oordelen.
Je hoort toch hoe de relatie is tussen Syl en haar vader?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef robert2006 het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik het ook raar vind, als je vader sterft dan ga je gewoon toch het huis uit, dan maar 10,000 euro armer. vind ik ook raar
Ja maar hij heeft daar níet over te oordelen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ferdii het volgende:
De 12 uur is voor dit soort situaties !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef robert2006 het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik het ook raar vind, als je vader sterft dan ga je gewoon toch het huis uit, dan maar 10,000 euro armer. vind ik ook raar
nou ik niet....haar keus....we weten niet alles! zij is wijs genoeg om daar over te oordelenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ferdii het volgende:
En laat het haar lekker zelf weten of ze genoeg heeft aan 12 uur...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef Casshern het volgende:
geef haar nou die 12 uur! laat haar niet wachte
ik denk echt dat brian dit gewoon niet begrijpt hijs echt een familieman die zou echt het huis uit stormen als er ies zou gebeuren zylvia is daar anders in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef gomi het volgende:
natasia dr stem was echt niet speltechnish, dat gebruikt ze nu om brian over te halen haar die 12 uur te geven.
natasia is weldegelijk echt op die momenten. brian is gewoon harteloos
Kijk jij snapt het ...HULDE!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef My_ het volgende:
[..]
Je hoort toch hoe de relatie is tussen Syl en haar vader?
Die is niet veel beter dan een verre vriend. Ze heeft hem al 10 jaar niet gesproken.
En zoals ze zelf zegt, het leven gaat door, hoe dan ook.
Tering, ik was in m'n t-shirt over dat hek geklommen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat Brian nu zegt schoot ook als eerste door mijn hoofd.
Vroeg me echt af of ze serieus die 12 uur aan wou vragen voor zoiets...geld is dus blijkbaar erg belangrijk.![]()
Ik stond allang buiten...![]()
Juist ja!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe durft hij te oordelen over Syl.............je weet nooit waarom Syl 10 jaar haar vader niet gezien, daar moet een hele goeie reden voor zijn![]()
mnja ik ook maar het zal ook wel een reden hebben dat ze m 15jaar niet heeft gezien. Iedereen heeft zn eigen visie maar die van haar is de meest realistische voor haar situatiequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef robert2006 het volgende:
ook hij gaat haar wel de 12 uur gevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Brian spoort niet. Wie is hij om te oordelen over een situatie die hij niet kent. Deze jongen moet nog veel leren over het leven.
Iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef ibasso het volgende:
natasia over Sylvia: ze zal zich toch een keer moeten verantwoorden bij de lieve Heer aan de poort.
die natasia; komt zelf niet eens binnen!!!! natte doek!
Amen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef Carlaa het volgende:
Wat een gelul tussen Brainless en Nasty.
Wat nou als haar vader alcoholist was, of haar misbruikt heeft, en het contact daarom zo lang verbroken was.. en ze gewoon nog een laatste gesprek wil hebben met de man die haar leven heeft verkloot.
Ik zeg niet dat dit het is natuurlijk.... maar je kunt ook nadenken over waaróm zij haar vader niet zolang gezien heeft ipv het haar kwalijk te nemen dat ze de kooi boven haar vader verkiest.
Ik kan dat wel een beetje begrijpen, syl gaat ook niet weg en vindt dit niet kennelijk niet belangrijk genoeg om uit het spel te stappen, dat is ook tactisch denken....quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Dat kan natuurlijk.
en waarom zou ze al 10 jaar geen contact meer hebben, zo goed is dat contact dus nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tering, ik was in m'n t-shirt over dat hek geklommen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |