beetje laat maar dit slaat idd nergens op...ik bedoel. alsof blanken goed zijn zie Jaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
En het gevolg van Den Uyl, die de oh zo zielige negers massaal importeerden uit mededogen, gaat tegen Sylvia's 12 uur voor haar stervende vader tegenstemmen.
Aangenaam, je maakt kennis met de aard van negers: zoveel mogelijk profiteren, zelfs gewetenloos!
[afbeelding]
Hij wil aandacht van Sylvia, dat ze zelfs moet smeken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:03 schreef Lolalala het volgende:
Waarom moet Brian nadenken? Als Syl 12 uur krijgt, moeten de andere bewoners dan cp inleveren oid? Zit er een nadeel aan voor hun?(ik ken dit regeltje van 12 uur niet)
Wat hij nu zegt snap ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef koemleit het volgende:
Brain moet er overnadenken?
Die gast spoort werkelijk niet
Haar band was niet al te sterk toch? Ik weet niet wat ik zou doen. Rouwen kun je ook in dat huis, dat doe je bij jezelf. De dood is 'n heel betrekkelijk iets, iedereen gaat daar op z'n eigen manier mee om en niemand kent iemands band of gevoel met die persoon, laat staan wij over de band tussen Syl en haar vader.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef koemleit het volgende:
tja ik zou denk ik de villa verlaten in zo'n geval
Ik heb het hier ook koud van en zo absurd ineens het besef dat we dit gewoon live kunnen volgen. Dan denk ik dus van waarom kijk ik eigenlijk. Snap je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben zo zooo zoo verdrietig ik zit hier zo te janken:(
Brian zit zo laag in de pol. Hij kan niet lager zaken, dus heeft hij niets te verliezen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef GothaP het volgende:
Brian! Vieze hond!
Hoezo durf je het over je bek te krijgen om nog even te zeggen dat je er over na moet denken!
GEEF HAAR DIE 12 UUR!! KAKKERLAK
Nasty zit alweer Brainless te overtuigen dat ie tactisch moet denken.......hoezo bitch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Brian nou NOG na te denken ... die is natuurlijk aan het verzinnen wat hij er voor zichzelf uit kan slepen .... het etter
Nog lager dan de 2% van Amanda hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zit zo laag in de pol. Hij kan niet lager zaken, dus heeft hij niets te verliezen.
nee gelukkig draai ik wel wat langer meequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef Villalux het volgende:
[..]
oprecht.................ben je voor het eerst hier!
Aan jou heb ik watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |