Dat denk ik ook wel. Alleen het is gewoon haar persoon dat ze al de aandacht opeist. Of ze dat nou expres doet of niet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:58 schreef Ferdii het volgende:
ik denk personelijk dat dit wel gemeend is door natasia en dat er verder niets achter zit.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 7 maart 2007 00:57 schreef Kinga het volgende:
godskolere, nu jank ik ook
Alsof hij dat kan, zielige wanker...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef Casshern het volgende:
dus brian is de enige die erover na wil denke! godver
Denk is naquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
Hou je kkbek man idiooot
laat der ff lekker zelf beslissen
yepquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef Villalux het volgende:
wat heeft die Brainless gezegt.moest hij denken?!
Je zag haar net toch? Toen beneden in de game-room? Ze zag dat Sylvia was gebroken en daarna tóch zo reageren!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Alleen het is gewoon haar persoon dat ze al de aandacht opeist. Of ze dat nou expres doet of niet...
je was me net voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Behalve bij Brian
ohhh, dat zou ik zo ERG vinden als ie dat zou doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat brian naar Eric toe gaat om te zeggen ik geef haar die 12 uur als jij huub er uit stemt.
en morgen komt ze weer met dr ' en wat doet god ...'quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Alleen het is gewoon haar persoon dat ze al de aandacht opeist. Of ze dat nou expres doet of niet...
ze zal nu inderdaad wel oprecht zijn maar juist daarom vind ik dr hypocrietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef My_ het volgende:
[..]
ik zag bij jaap echt een blik in ze ogen van wat ben ik een lul geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
hopelijk gaat de rest zich nu even diep schamen.... maar dat is vast ijdele hoop.
Dat zit nou eenmaal in sommige mensen, ik ontdek het helaas ook af en toe in mezelf. (wel op minder ernstige gebeurtenissen)quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef My_ het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Niemand reageerde en niemand ging naar Salvia toe. Zelfs Huub niet. Silvia moest op een gegeven moment vragen of er niet iemand wat kon zeggen. En toen nog steeds niemand reageerde kwam Natasia pas om de hoek kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:57 schreef Lieve het volgende:
Natasja moet meteen zichzelf centraal stellen!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef agter het volgende:
Brian weet niet of hij de 12 uur wel gunt..hij denkt erover na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |