Die gozer spoort echt niet hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap benadert het als "een model met zoveel beslissingsvariabelen erom heen".
Geniaal.![]()
![]()
Dat was echt erg ja......quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia loopt de keuken in, die zegt tegen Amanda: jij ook verdrietig troela, ja jij hebt natuurlijk ook je vader verloren...zitten we hier allemaal vaderloos te wezen...
Wat een stom wijf, de vader van Sylvia leeft nog hoor!
en harde tepels van brainless de goede moeder!!!!!!!!!!!! hi Wilgo hoe is het!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef carpediem23 het volgende:
Vraagje; Natasia zei net dat als er iets met je familie is dan moet je gaan. Jairo hij zoontje lag tot in het ziekenhuis voor een operatie? Je eigen kind in de steek laten en ook niet in het ziekenhuis voor hem daar zijn???
En bij Eric ging het om zijn moeder...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia loopt de keuken in, die zegt tegen Amanda: jij ook verdrietig troela, ja jij hebt natuurlijk ook je vader verloren...zitten we hier allemaal vaderloos te wezen...
Wat een stom wijf, de vader van Sylvia leeft nog hoor!
inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef GoldenGuy het volgende:
syl die amanda nog kan troosten Oh Prachtige vrouw die syl
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Model met zoveel Beslissingsvariabelen....
Als het niet zo triest zou zijn zou ik er om lachen.
Ze bedoelt het goed. Ze is niet de slimste, vergeef haar dit gewoon.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda snapt er weer niks van: "Mensen die er altijd voor je geweest?!"
zuchtquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda snapt er weer niks van: "Mensen die er altijd voor je geweest?!"
De officiele stemming moet nog komen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef Flabberguest het volgende:
Nogmaals JAAP heeft al TOEGESTEMT
Ik haal wel ff pen en papier, volgens mij is jou opmerking ontstaan uit een complexe situatie met veel beslissingsvariabelen erom heen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef flubberdewups het volgende:
Ik word echt kots en kots misselijk van Jaap!![]()
nouja wel tot der 19de toch? syl is 29 jaar toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze bedoelt het goed. Ze is niet de slimste, vergeef haar dit gewoon.
Ja je moet het rationeel benaderen, dat doet de redactie ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap benadert het als "een model met zoveel beslissingsvariabelen erom heen".
Geniaal.![]()
![]()
Hij moet ook even z'n gedachten verzetten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef droomkoningin het volgende:
en huub is nou salamandertjes vangen?
en t is toch zo'n grote kerel?
wees er dan voor je vriendin...
cora van mora? dan stapt ie gewoon over op beckersquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben HEEL benieuwd hoe zakelijk Japio gaat zijn als C.O.R.A. bijvoorbeeld sterft...
Het wachten is op Brian ...... zuchtquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef obezzi het volgende:
wanneer is bekend of ze 12 uur krijgt??
...dan veer je net zo hard weer terug van dit springkussen, ben ik bangquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef Pulu het volgende:
Als ik Jaap in de toekomst op de Eramus Universiteit zie rondlopen, krijgt ie van mij een flying ninja kick in zijn bek
Ik niet, zelfs natasia en brian zouden hem krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
bijna
Maar ik denk dat niemand de ballen heeft om het te blokkeren
Hmm, misschien vraagt hij dan de 12-uur aan, als MCdonalds failliet gaat stapt hij eruitquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef obezzi het volgende:
[..]
cora van mora? dan stapt ie gewoon over op beckers
Je weet niet wat er is gebeurt, zo te horen is er in die familie wel heel veel meer gebeurt. Je kan hierover niet oordelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef agter het volgende:
En toch ben ik het met Brian eens.
Ik zeg niet dat ze geen 12 uur moet krijgen. Maar zijn punt klopt wel.
Hoe kan Sylvia hiervoor 12 uur aanvragen???
Dat varken kent bijna geen emoties.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben HEEL benieuwd hoe zakelijk Japio gaat zijn als C.O.R.A. bijvoorbeeld sterft...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:28 schreef Taurus het volgende:
Ik vind sommige reacties hier overigens zwáár overtrokken. Ik zou bijna tegen die mensen willen zeggen kijk ff uit dat DGK geen obsessie voor je wordt, en zet in godsnaam even iets anders op dan de streams o.i.d.
Zelfs Huub en Eric zijn al wat afleiding aan 't zoeken, en hier wordt achter elkaar nog gescholden en getierd op mensen die zich wat minder aantrekken van de dood van de vader van 'n ander.
doet ie ook, die salamanders zijn voor in het bed van degene die tegenstemt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:27 schreef droomkoningin het volgende:
en huub is nou salamandertjes vangen?
en t is toch zo'n grote kerel?
wees er dan voor je vriendin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |