nou dan let je niet goed op! maar dat wisten we al!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is zich populair aan het maken, zo te lezen/ horen.
.. dat dus ..... loopband, ontbijttafel .... mij om het evenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:22 schreef Dogga het volgende:
als jaap dit blokkeerd
Hoop ik dat hij morgen dood neer valt op de loopband
waarschijnlijk hetzelfde al 90% van de triangeljosti's hier maar dit hoort bij het 'spel' en dit willen alle kijkers net zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:22 schreef PumaStreamer het volgende:
Goudenkooi redactie. wat is jullie ongezoute mening over de houding van Natasia en Brian en Bolle Henkie nu??? zijn jullie er...jullie lezen toch mee??
Dan is het aan Syl om dit wel of niet uit te leggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... omdat we geen van allen weten wat er gebeurd is in het verleden.
bij mij in ieder geval wel jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:23 schreef Pulu het volgende:
Jaap tekent zijn eigen doodvonnis
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Syl heeft veel woede naar haar vader. Wie weet wat er is gebeurd! Hoe durven die kloothommels te oordelen!
Hij rationaliseert alles volgens een personeel management cursus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:18 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Jaap pakt ff een velletje papier, en zet alle punten op een rijtje. Situatie schetsen van Syl...... Beetje menselijkheid is ver te zoeken.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. dat dus ..... loopband, ontbijttafel .... mij om het even
Dit is echt forum talk hier, altijd maar die speculaties, mensen................scanman komop, ik snap dat je net als wij hier meleeft met die mensen voor de cams, maar doe dit nou niet. Al komt het in de buurt van de waarheid......doe het nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja......... ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dus exact hetzelfde
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Jaap gaat het serieus opschrijven, deze gast is gewoon labiel...
Niet verrassend hè....quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap heeft Brian en Natasia overgehaald in zijn zieke plannetjes.
Misschien denkt ze dat ze dan ook aids heeft en is ze daarom zo kapotquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk, door alles wat ik hoor, dat Sylvia vroeger seksueel misbruikt is door haar vader. Ze legt heel erg de nadruk op dat ze over bepaalde dingen niet kan praten. Net ook weer. Ze wil iets afronden en heeft daar nog niet de kans voor gehad.
Ik bied alles en iedereen mijn excuses aan als ik er naast zit. In de eerste plaats Sylvia;s vader.
whahhaaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Dogga het volgende:
door stress zit ik hier gewoon repen chocola te eten man
wordt gek hier
Precies, en daar kunnen we niet over oordelen!!! Ook die vieze ratten van natasia en brian niet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:23 schreef Judah het volgende:
Laten we even wijselijk zijn en verder niet in gaan op hetgeen wat er heeft gespeeld binnen de familiesfeer van Sylvia!
Het gaat hier om wat er in DGK gebeurt, en niet om wat er voorafgaande zich in de levens van de bewoners heeft plaatsgevonden.
dat zou dan aa het kruis nagelen zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:25 schreef Adothehague het volgende:
Jaap verdient messteken met dit soort acties jezus zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |