Dat denk ik ook wel. Alleen het is gewoon haar persoon dat ze al de aandacht opeist. Of ze dat nou expres doet of niet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:58 schreef Ferdii het volgende:
ik denk personelijk dat dit wel gemeend is door natasia en dat er verder niets achter zit.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 7 maart 2007 00:57 schreef Kinga het volgende:
godskolere, nu jank ik ook
Alsof hij dat kan, zielige wanker...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef Casshern het volgende:
dus brian is de enige die erover na wil denke! godver
Denk is naquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
Hou je kkbek man idiooot
laat der ff lekker zelf beslissen
yepquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef Villalux het volgende:
wat heeft die Brainless gezegt.moest hij denken?!
Je zag haar net toch? Toen beneden in de game-room? Ze zag dat Sylvia was gebroken en daarna tóch zo reageren!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Alleen het is gewoon haar persoon dat ze al de aandacht opeist. Of ze dat nou expres doet of niet...
je was me net voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Behalve bij Brian
ohhh, dat zou ik zo ERG vinden als ie dat zou doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat brian naar Eric toe gaat om te zeggen ik geef haar die 12 uur als jij huub er uit stemt.
en morgen komt ze weer met dr ' en wat doet god ...'quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef My_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Alleen het is gewoon haar persoon dat ze al de aandacht opeist. Of ze dat nou expres doet of niet...
ze zal nu inderdaad wel oprecht zijn maar juist daarom vind ik dr hypocrietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef My_ het volgende:
[..]
ik zag bij jaap echt een blik in ze ogen van wat ben ik een lul geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
hopelijk gaat de rest zich nu even diep schamen.... maar dat is vast ijdele hoop.
Dat zit nou eenmaal in sommige mensen, ik ontdek het helaas ook af en toe in mezelf. (wel op minder ernstige gebeurtenissen)quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef My_ het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Niemand reageerde en niemand ging naar Salvia toe. Zelfs Huub niet. Silvia moest op een gegeven moment vragen of er niet iemand wat kon zeggen. En toen nog steeds niemand reageerde kwam Natasia pas om de hoek kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:57 schreef Lieve het volgende:
Natasja moet meteen zichzelf centraal stellen!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef agter het volgende:
Brian weet niet of hij de 12 uur wel gunt..hij denkt erover na.
beetje laat maar dit slaat idd nergens op...ik bedoel. alsof blanken goed zijn zie Jaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
En het gevolg van Den Uyl, die de oh zo zielige negers massaal importeerden uit mededogen, gaat tegen Sylvia's 12 uur voor haar stervende vader tegenstemmen.
Aangenaam, je maakt kennis met de aard van negers: zoveel mogelijk profiteren, zelfs gewetenloos!
[afbeelding]
Hij wil aandacht van Sylvia, dat ze zelfs moet smeken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:03 schreef Lolalala het volgende:
Waarom moet Brian nadenken? Als Syl 12 uur krijgt, moeten de andere bewoners dan cp inleveren oid? Zit er een nadeel aan voor hun?(ik ken dit regeltje van 12 uur niet)
Wat hij nu zegt snap ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef koemleit het volgende:
Brain moet er overnadenken?
Die gast spoort werkelijk niet
Haar band was niet al te sterk toch? Ik weet niet wat ik zou doen. Rouwen kun je ook in dat huis, dat doe je bij jezelf. De dood is 'n heel betrekkelijk iets, iedereen gaat daar op z'n eigen manier mee om en niemand kent iemands band of gevoel met die persoon, laat staan wij over de band tussen Syl en haar vader.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef koemleit het volgende:
tja ik zou denk ik de villa verlaten in zo'n geval
Ik heb het hier ook koud van en zo absurd ineens het besef dat we dit gewoon live kunnen volgen. Dan denk ik dus van waarom kijk ik eigenlijk. Snap je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben zo zooo zoo verdrietig ik zit hier zo te janken:(
Brian zit zo laag in de pol. Hij kan niet lager zaken, dus heeft hij niets te verliezen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef GothaP het volgende:
Brian! Vieze hond!
Hoezo durf je het over je bek te krijgen om nog even te zeggen dat je er over na moet denken!
GEEF HAAR DIE 12 UUR!! KAKKERLAK
Nasty zit alweer Brainless te overtuigen dat ie tactisch moet denken.......hoezo bitch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit Brian nou NOG na te denken ... die is natuurlijk aan het verzinnen wat hij er voor zichzelf uit kan slepen .... het etter
Nog lager dan de 2% van Amanda hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zit zo laag in de pol. Hij kan niet lager zaken, dus heeft hij niets te verliezen.
nee gelukkig draai ik wel wat langer meequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef Villalux het volgende:
[..]
oprecht.................ben je voor het eerst hier!
Aan jou heb ik watquote:
Inderdaad, hoe durft hij te oordelen over Syl.............je weet nooit waarom Syl 10 jaar haar vader niet gezien, daar moet een hele goeie reden voor zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:04 schreef koemleit het volgende:
Brain moet er overnadenken?
Die gast spoort werkelijk niet
Oké, het was dus speltechnisch, ik neem mijn woorden van de eerste alinea terugquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef Sebi het volgende:
Niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik geloof wel dat Natasia dit meent. Dat ze over haar eigen situatie begint is omdat het herkenbaar voor haar is. Op een gegeven moment houdt het acteren wel op. Ik blijf geloven in de goedheid van de mens...
Wat kut dit voor Syl. Ik weet psies hoe ze zich voelt, neem dat maar aan.
better laat dan nooit.....goed dat je ogen open zijn gegaan! eruggggg he hoor ze eens!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef Pavement het volgende:
ok ik was nog niet anti brian maar nu begint hij erg te dalen!!!!!!
Zegt meer over Natasia dan over Brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef n1ek het volgende:
Natasia moet Brian nog overhalen ook. Omdat Eric anders huub er helemaal niet gaat uitstemmen![]()
"diep gezonken" zei de plasmaboy.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zit zo laag in de pol. Hij kan niet lager zaken, dus heeft hij niets te verliezen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
Natasia: "Als we deze 12 uur blokken he, dan heb je kans dat ze weggaat, en dan krijg je er een nieuwe voor terug. En dan laat Eric Huub niet gaan, puur om ons dwars te zitten"
ben een vent met een stoere kop maar ik heb t ff moeilijk ook, waarschijnlijk omdat silvia wel hoog bij met zitquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef michelle23 het volgende:
Nu eric ook nog..zo blijf ik huilen
Dan nog denk ik dat het wel oprecht een medelijden gevoel is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef Judah het volgende:
[..]
Je zag haar net toch? Toen beneden in de game-room? Ze zag dat Sylvia was gebroken en daarna tóch zo reageren!
ja hij heeft wel een punt .. maar wij weten ook niet hoe het tussen hun zit, zoals natasia zegt daar mogen wij niet over oordelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Brian heeft wel een beetje gelijk...
waar slaat dat nou weer op??? ze steunen mekaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die viespeuk van een Huub zit met Eric te flirten!
Dat hij niet die 24 uur zou pakken maar gewoon het huis verlaten? Qua gevoel kan ik het wel daarmee eens zijn maar Syl maakt haar eigen afweging.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
natasia is weer dieper in mijn achting gedaald: tegen huub en syl zeggen dat ze die 12 uur gumnt omdat ze haar eigen vader ook niet heeft kunnen zien voor zijn dood. dan denk je: goh, er zit toch nog iets van een hart in dat mokkel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:05 schreef Gert het volgende:
Natasia: "Als we deze 12 uur blokken he, dan heb je kans dat ze weggaat, en dan krijg je er een nieuwe voor terug. En dan laat Eric Huub niet gaan, puur om ons dwars te zitten"
Ik hoop dat je gelijk heb.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
"diep gezonken" zei de plasmaboy.
Die uitdrukking wordt normaliter niet gebruikt voor een rangorde, maar voor gedrag
Dat maakt Syl toch verdomme zelf wel uit...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ferdii het volgende:
Ik kan brain wel gelijk geven. Voor mij zou het niet genoeg zijn die 12 uur.
Snap goed dat brain dit niet snapt.
yep zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier ook meer gehuild dan in de laatste maanden.
Ik denk dat haar vader aids heeft. Ze wil niet zeggen wat hij heeft, dus volgens mij kan het dan niets anders zijn.
echt hequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Brian snapt Sylvia's beweegredenen niet om niet op te stappen.
Dat kan natuurlijk.
Maar waarom haalt hij het in zijn gore hoofd om daar op dit moment over te oordelen...
Tsss... scheldwoorden schieten hier te kort...
Dus je bedoelt dat Brian eerst aan zichzelf denkt en dan zonder aanziens des persoon zegt: Tuurlijk dit gaat voor alles jij moet die 12 uur nemen. Van mij krijg je ze. Waarom moet hij dan eerst aan zichzelf denken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat zit nou eenmaal in sommige mensen, ik ontdek het helaas ook af en toe in mezelf. (wel op minder ernstige gebeurtenissen)
ik denk dat brain de situatie bedoelt waar hij moet over nadenken, niet of hij die 12 uur gunt of niet.
Inderdaad!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Dat kan natuurlijk.
Maar waarom haalt hij het in zijn gore hoofd om daar op dit moment over te oordelen...
Inderdaad, maar hij geeft die 12 uur wel gewoon hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat hij niet die 24 uur zou pakken maar gewoon het huis verlaten? Qua gevoel kan ik het wel daarmee eens zijn maar Syl maakt haar eigen afweging.
Denk ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef Dlocks het volgende:
Brain heeft wel een punt.
Wat Brian nu zegt schoot ook als eerste door mijn hoofd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef MarkNMGN het volgende:
precies... het is niet voor niks als je voor zo'n lange periode breekt met 1 van je ouders.. daar zal heel veel aan vooraf zijn gegaan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, nu moet ik ook aan mijn overleden vader denken. Best wel fijn eigenlijk om er weer bij stil te staan.
Ik snap Syl wel met haar 12 uur, ze heeft haar vader 10 jaar niet gezien daar is heeel veel voor af gegaan. Dus ga haar aub niet veroordelen
Mee onseens...denk nou is na..wat heeft syl eraan om er uit te stappen. Ze heeft de man 10 jaar niet gezien. Als hij nu niet doodziek was...nada nakkes had je er over gehoord. Simpel as that. Ze wil alleen maar afscheid nemen. Snapt niemand dat!?!! Ik zou hetzelfde doen althans. ik ga niet weg.het leven gaat namelijk wel door. en dan dan is die dood. 1 dag later. alles opgegeven voor NIKS.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ja hij heeft wel een punt .. maar wij weten ook niet hoe het tussen hun zit, zoals natasia zegt daar mogen wij niet over oordelen.
Je hoort toch hoe de relatie is tussen Syl en haar vader?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef robert2006 het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik het ook raar vind, als je vader sterft dan ga je gewoon toch het huis uit, dan maar 10,000 euro armer. vind ik ook raar
Ja maar hij heeft daar níet over te oordelen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ferdii het volgende:
De 12 uur is voor dit soort situaties !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef robert2006 het volgende:
moet eerlijk zeggen dat ik het ook raar vind, als je vader sterft dan ga je gewoon toch het huis uit, dan maar 10,000 euro armer. vind ik ook raar
nou ik niet....haar keus....we weten niet alles! zij is wijs genoeg om daar over te oordelenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ferdii het volgende:
En laat het haar lekker zelf weten of ze genoeg heeft aan 12 uur...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef Casshern het volgende:
geef haar nou die 12 uur! laat haar niet wachte
ik denk echt dat brian dit gewoon niet begrijpt hijs echt een familieman die zou echt het huis uit stormen als er ies zou gebeuren zylvia is daar anders in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef gomi het volgende:
natasia dr stem was echt niet speltechnish, dat gebruikt ze nu om brian over te halen haar die 12 uur te geven.
natasia is weldegelijk echt op die momenten. brian is gewoon harteloos
Kijk jij snapt het ...HULDE!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef My_ het volgende:
[..]
Je hoort toch hoe de relatie is tussen Syl en haar vader?
Die is niet veel beter dan een verre vriend. Ze heeft hem al 10 jaar niet gesproken.
En zoals ze zelf zegt, het leven gaat door, hoe dan ook.
Tering, ik was in m'n t-shirt over dat hek geklommen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat Brian nu zegt schoot ook als eerste door mijn hoofd.
Vroeg me echt af of ze serieus die 12 uur aan wou vragen voor zoiets...geld is dus blijkbaar erg belangrijk.![]()
Ik stond allang buiten...![]()
Juist ja!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe durft hij te oordelen over Syl.............je weet nooit waarom Syl 10 jaar haar vader niet gezien, daar moet een hele goeie reden voor zijn![]()
mnja ik ook maar het zal ook wel een reden hebben dat ze m 15jaar niet heeft gezien. Iedereen heeft zn eigen visie maar die van haar is de meest realistische voor haar situatiequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef robert2006 het volgende:
ook hij gaat haar wel de 12 uur gevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Brian spoort niet. Wie is hij om te oordelen over een situatie die hij niet kent. Deze jongen moet nog veel leren over het leven.
Iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef ibasso het volgende:
natasia over Sylvia: ze zal zich toch een keer moeten verantwoorden bij de lieve Heer aan de poort.
die natasia; komt zelf niet eens binnen!!!! natte doek!
Amen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef Carlaa het volgende:
Wat een gelul tussen Brainless en Nasty.
Wat nou als haar vader alcoholist was, of haar misbruikt heeft, en het contact daarom zo lang verbroken was.. en ze gewoon nog een laatste gesprek wil hebben met de man die haar leven heeft verkloot.
Ik zeg niet dat dit het is natuurlijk.... maar je kunt ook nadenken over waaróm zij haar vader niet zolang gezien heeft ipv het haar kwalijk te nemen dat ze de kooi boven haar vader verkiest.
Ik kan dat wel een beetje begrijpen, syl gaat ook niet weg en vindt dit niet kennelijk niet belangrijk genoeg om uit het spel te stappen, dat is ook tactisch denken....quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gert het volgende:
Dat kan natuurlijk.
en waarom zou ze al 10 jaar geen contact meer hebben, zo goed is dat contact dus nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tering, ik was in m'n t-shirt over dat hek geklommen...
Misschien vraagt de lieve heer dat van de week wel aan haar vader.........niemand weet waarom ze elkaar 10 jaar niet hebben gezien......daar zal heus een hele goeie reden voor zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
Natasia: dit zegt een heleboel over Syl zelf. Je vader raak je kwijt...
Brian: en dan wil je hier blijven.. om te genieten wat er hier is... boven je eigen vader.
Natasia: Sylvisa gaat ook een keer. En dan zit ze naast onze lieve heer, en dan vraagt hij: praat jij eens.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef Gert het volgende:
Sylvisa gaat ook een keer. En dan zit ze naast onze lieve heer, en dan vraagt hij: praat jij eens.
Voor iemand die je 10 jaar niet gezien hebt en de kans op een zorgeloos leven te laten liggen....wederom...het leven gaat verder helaas niet voor haar pappa....eer aan hem..maar zo binne ut en nie anders min jongquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tering, ik was in m'n t-shirt over dat hek geklommen...
Wat!?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef Brulkip het volgende:
Sylvia is beestachtig volgens Brian!
Ik denk dat je je daar niet mee kan bemoeien..Sylvia is oud genoeg om dat zelf te beoordelen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Vroeg me echt af of ze serieus die 12 uur aan wou vragen voor zoiets...geld is dus blijkbaar erg belangrijk.![]()
Breien komt op een beestachtige wijze aan zijn einde als hij zo door gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef Brulkip het volgende:
Sylvia is beestachtig volgens Brian!
ik hoop het. Dan is ze alleen misschien te zwak dat ze met Brian meelult. Ik vind het alleen zooooooooo triest dat 'ze' op deze momenten over speltechnische zaken praten. Daarom ben ik waarschijnlijk niet geschikt voor zo'n programma.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef gomi het volgende:
natasia dr stem was echt niet speltechnish, dat gebruikt ze nu om brian over te halen haar die 12 uur te geven.
natasia is weldegelijk echt op die momenten. brian is gewoon harteloos
ik ook, lang geleden, zeker fijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, nu moet ik ook aan mijn overleden vader denken. Best wel fijn eigenlijk om er weer bij stil te staan.
Ik snap Syl wel met haar 12 uur, ze heeft haar vader 10 jaar niet gezien daar is heeel veel voor af gegaan. Dus ga haar aub niet veroordelen
en vooral .. de lieve heer erbij halen de hele tijd.. ongelooflijk he! Goede martelmethode om ze 3 weken op te sluiten in een kamertje en dan non stop hun eigen beelden/gedrag te laten zien ..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Inderdaad!
Waar hebben ze het over...ik heb nog nooit zulke vreemde mensen gezien...en zij denken dat ze zuiver zijn!!!
Heb nooit geweten dat deze mensen bestaan!!!!
Die situatie is natuurlijk compleet anders, maar dat weten wij allemaal niet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef 2live het volgende:
[..]
en waarom zou ze al 10 jaar geen contact meer hebben, zo goed is dat contact dus niet
Sylvia had tien jaar niet haar vader gesproken, wel geprobeerd om contact te krijgen voordat ze in de kooi ging maar dat is niet gelukt. Daarom denkt ze dat 12 uur genoeg is Ze zijn totaal van elkaar vervreemd Het is een kwestie van afscheid nemen nu en zeggen wat je nog wilt zeggen... voordat het zover is en er zijn voor de familie is wellicht niet zo van toepassing omdat haar vader al heel lang buitenspel staat (denk ik) Denk maar aan telefoongesprek met haar zus Dat was heel rustig en bijna zakelijk hoe eea aan te pakken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Haroula het volgende:
12 uur voor haar stervende vader, het verdriet moet wel erg diep zitten..
Ik dacht aan alcohol, dat zou het contact verbreken kunnen verklaren. Ze zei ook dat dit iets 'van jaren' was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat haar vader aids heeft. Ze wil niet zeggen wat hij heeft, dus volgens mij kan het dan niets anders zijn.
Val dood, zielige nerd!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat wel een beetje begrijpen, syl gaat ook niet weg en vindt dit niet kennelijk niet belangrijk genoeg om uit het spel te stappen, dat is ook tactisch denken....
En als ze hem geven en een eigen familie lid wordt ziek, dan kunnen ze dus niet op bezoek gaan...
BRIAN je weet niet eens WAAROM syl haar vader zolang niet gezien heeft klootzakquote:
Weet je .. dat zit voor iedereen zo anders. We weten niet wat er voorgevallen is. Als Syl denkt aan 12 uur voldoende te hebben genoeg aan te hebben dan is dat voor haar zo. Ik respecteer haar motivatie, wat die ook moge zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef robert2006 het volgende:
Daar hoort die pokkemongool zich niet mee te bemoeien...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef r3gi3boy het volgende:
jongens maak je niet druk, brian gaat die 12 uur heus wel geven, maar nie voordat hij uit haar mond hoort waarom ze slechts 12 uur neemt en niet direct de kooi uit gaat.
zo is het helemaal!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Misschien vraagt de lieve heer dat van de week wel aan haar vader.........niemand weet waarom ze elkaar 10 jaar niet hebben gezien......daar zal heus een hele goeie reden voor zijn![]()
en dan weer terug in het huis,....okay, dit is voor john de mol natuurlijk weer okay voor de kijkcijfers, rouwverwerkingsproces etc, maar ik vind het onbegrijpelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
[..]
De 12 uur is voor dit soort situaties !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja hoe is het mogelijk he? ik snap er ook niks vanquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Eric is kapot omdat zijn moeder aan kanker is overleden.... Huub is kapot. Brian denkt erover of het wel tactisch is
Schaam je niet............ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef yellowfirst het volgende:
Poddomme..ik als volwassen man , getrouwd en 2 kinderen zit bijna te janken......![]()
ik geloof oprecht dat hij niet het spel speelt in deze beslissing .. hij is gewoon verontwaardigd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Eric is kapot omdat zijn moeder aan kanker is overleden.... Huub is kapot. Brian denkt erover of het wel tactisch is
En dan te bedenken dat de vriend die vanmiddag inde kooi was ook Fok leest...die zal wel chago worden van onze teksten hahahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is echt ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK ZIEK
vuile gore *********!!! klootzak
EXACT...........quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Sylvia had tien jaar niet haar vader gesproken, wel geprobeerd om contact te krijgen voordat ze in de kooi ging maar dat is niet gelukt. Daarom denkt ze dat 12 uur genoeg is Ze zijn totaal van elkaar vervreemd Het is een kwestie van afscheid nemen nu en zeggen wat je nog wilt zeggen... voordat het zover is en er zijn voor de familie is wellicht niet zo van toepassing omdat haar vader al heel lang buitenspel staat (denk ik) Denk maar aan telefoongesprek met haar zus Dat was heel rustig en bijna zakelijk hoe eea aan te pakken...
Het gaat om 12 uur. Maar ik vind zijn redenatie juist heel menselijk. Hij kan niet begrijpen dat als iemand zijn vader dood gaat dat die persoon dan maar 12 uurtjes het huis uit wil om vervolgens weer terug te komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat hij niet die 24 uur zou pakken maar gewoon het huis verlaten? Qua gevoel kan ik het wel daarmee eens zijn maar Syl maakt haar eigen afweging.
Inderdaad en dan zegt die Natasia nog dat ze zoiets goed kan indenken omdat ze het zelf mee heeft gemaakt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat stelletje ongeregeld denkt nu alleen maar aan taktiek. Dit is mensonterend.
daar moest ik om kotsenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Ja hij zoekt natuurlijk een reden om straks een uitsmijter van 4 eieren te gaan bakkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:10 schreef daWeasel het volgende:
Goh die dikke gaat weer over zichzelf praten.
Ik kotst jou uit, hoe oud ben je en wat heb jij in te brengen aan levenservaring, opzoutenquote:
jij snapt het..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
Je mag nooit oordelen over een ander haar keus. Vraag het aan haar. Misschien heeft haar vader zijn hele leven voor zichzelf gekozen en doet zij dat nu ook. Wat is dan goed ? Welk oordeel mag je vellen ?
Ja, dat zal best .. maar waar hij het gore lef vandaan haalt om het haar in deze situatie nog moeilijker te maken als het al is .. unbelievable ..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:12 schreef r3gi3boy het volgende:
jongens maak je niet druk, brian gaat die 12 uur heus wel geven, maar nie voordat hij uit haar mond hoort waarom ze slechts 12 uur neemt en niet direct de kooi uit gaat.
Normaal gesproken vind ik het wel leuk, iemand die een beetje een andere mening verkondigt, maar nu...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef APK het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar het is wederom baanbrekende TV.
tot dat het zijn mama isquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kotst jou uit, hoe oud ben je en wat heb jij in te brengen aan levenservaring, opzouten![]()
![]()
![]()
NEE HEEFT IE NIETquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef agter het volgende:
Ik vind dat Brian echt een punt heeft.
Dat is ook mijn enige conclusie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Sorry, maar dit is wel de meest tragische opmerking sinds lange tijd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Die viespeuk van een Huub zit met Eric te flirten!
Tuurlijk, maar Brain mag daar net zoals wij dat ook mogen best over nadenken en over praten om te begrijpen waar het over gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat maakt Syl toch verdomme zelf wel uit...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:14 schreef in_control het volgende:
Brian en Nathasia bevestigen precies DAT wat heel veel mensen van deze bevolkingsgroepen denken.
Goed punt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
WAT EEN ONZIN>>>>quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian is een lul, niet oprecht misschien... maar hij heeft wel gelijk
ben het zowaar eens met jequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef Adothehague het volgende:
Jezus die jaap zeg vieze tering lijer
Jah he gabber van brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de vriend die vanmiddag inde kooi was ook Fok leest...die zal wel chago worden van onze teksten hahaha
Ik heb opeens twijfels over het woord geblokeerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:14 schreef Taurus het volgende:
Op zich heeft Brian wel 'n punt, maar ik vind 't wel (op 'n verkeerde manier) lef hebben als hij dit durft te weigeren. Het gaat maar om 12 uur, de kans dat er nog iemand overlijdt of heel erg ziek wordt is helemaal zo groot nog niet. Bovendien wil je bij zoiets ergs inderdaad misschien wel het huis uit, Syls situatie leent zich juist goed voor die 12 uur, als zij daar behoefte aan heeft.
Het argument dat het de laatste 12 uur is vind ik niet sterk> Die wordt net zo goed geblokeerd voor de volgende als deze voor Syl geblokeerd wordt, dus daar schiet je niets mee op.
Lul niet, de mensen van inferieure continenten hebben juist een betere band met hun familieleden, dus ook bij Satania en Nobrains.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef PirE het volgende:
Die mensen van het andere continent hebben een andere band met familie. Dat kan je niet vergelijken met hoe nederlanders ermee omgaan.
ik denk het ook hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:15 schreef Ning het volgende:
Waarom denken jullie waarom Syl zo diep slaapt. Ik ga maar niet tikken wat ik nu zelf denk
Hoe WEET je dat nou?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:13 schreef agter het volgende:
Ik vind dat Brian echt een punt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |