niet met kroepoek?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We hebben Chinees gehaald. Bami met saté. Simpel maar lekker![]()
Vervelend is dat hequote:Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik wil OOK die oosterse stampot eten.. maar van het weekend al genoeg geshopt om voorlopig geen boodschappen meer te hoeven doen
*mok*
Sorry, maar ik vind het er niet zo heel lekker uit zien. Wat zit precies in de stamppot?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Oosterse stamppot met paksoi en taugé
[afbeelding]
tja de vriezer zit eh.. redelijk vol alquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vervelend is dat heheb je net boodschappen gedaan, zie je ineens iets veel lekkerders!
Ik vries dan altijd een heleboel in en koop alsnog dat lekkerdere eten.
Ontopic: Ik ga zo een broodje kaas met komkommer en een appel eten.
Die nieuwe prachtig verbouwde viswinkel hier in het dorp is echt té lekker.quote:
iets zaligsquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:43 schreef borisz het volgende:
na wat gegoogel ben ik erachter gekomen wat coquilles zijn![]()
allbran? Is die lekker? Ik heb de gewone, en durf de fruit n fibre niet te kopen omdat ik niet weet of die lekker isquote:
Beter dan de gewonequote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
allbran? Is die lekker? Ik heb de gewone, en durf de fruit n fibre niet te kopen omdat ik niet weet of die lekker is
broodje lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
brood met kaas, mayo en tomaat daaroverheen. geen idee hoe die combinatie heet eigenlijk
Euhm.. Hoezo? Is het zo weinig dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef Uhmmie het volgende:
vergeet ej niet te eten raissa?
Ik eet structureel te veel, daarom probeer ik nu structureel iets minder te etenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:27 schreef Uhmmie het volgende:
@raiisa: je eet nog minder dan ik toen ik tot de conclusie kwam dat ik structureel te weinig at
ik at toen sochtends meestal niets.. smiddags 2 bammetjes en savonds normale warme maaltijd *grin*
nu braaf ontbijten, fruitje, lunch, hapje & avondeten.. voel me er verrassend genoeg stuk fijner bij ook
en nee.. ik voelde me daarvoor ook gewoon prima ja *grin*
was lekker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef DarkElf het volgende:
vanavond zalm , met asperges en iets van aardappelpuree ofzo
beetje om 2 uur snachts de koekast leeg vretenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Een stukje appie quiche spinazie/blauwe kaas
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:08 schreef borisz het volgende:
beetje om 2 uur snachts de koekast leeg vreten![]()
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Zelf gemaakte sushi
ben je een Belg?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
blikje cola en een 'bammetje'
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben je een Belg?
ik eet waarschijnlijk frietjes
ik verwerk m'n verdriet met frietjes
ik heb het doorzettingsvermogen geërfd van m'n grootmoeder
Ik nu een Goldstrike met dank aan jou en MissyMirjamquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:20 schreef Qwea het volgende:
we hebben vandaag quiche gegeten. ik met soep, en een afbak broodje. Zo maar eens een banaan pakken.
wat heart worm zegtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben je een Belg?
ik eet waarschijnlijk frietjes
ik verwerk m'n verdriet met frietjes
ik heb het doorzettingsvermogen geërfd van m'n grootmoeder
bewhehehequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik nu een Goldstrike met dank aan jou en MissyMirjam![]()
En als ik straks ga baggeren geef ik jullie de schuldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bewhehehe
ik een goldenpower
maar dan de AH versie
werd nogal rot wakker net, en moet nog 'n eind
ohja, loempia in de oven gekeild
nachtdienstquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat ga je doen dan dat je nog lang wakker moet blijven?
En eetze zo![]()
Die voelde ik wel vanochtendquote:Op zondag 11 maart 2007 13:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nachtdienst
net ontbeten met een 'bammetje' , zo maar eens buiten kijken of de wereld er nog is
hoe was de goldstrike?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik nu een Goldstrike met dank aan jou en MissyMirjam![]()
Oeiii hobbel dat ziet er goed uitquote:Op zondag 11 maart 2007 17:54 schreef MissHobje het volgende:
Heb net wat scones gemaakt![]()
[afbeelding]
met telefoon gemaakt
[afbeelding]
met camera gemaakt
dat is spannend, hoe maak je die dingen met je telefoon, en wat smaakt er anders aan degenen die m.b.v. je camera zijn gemaakt?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:54 schreef MissHobje het volgende:
Heb net wat scones gemaakt![]()
[afbeelding]
met telefoon gemaakt
[afbeelding]
met camera gemaakt
Geheim recept enzoquote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is spannend, hoe maak je die dingen met je telefoon, en wat smaakt er anders aan degenen die m.b.v. je camera zijn gemaakt?
Dat lijkt me heerlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een broodje shoarma uit de magnetron. Weer wat nieuws, zag het in de supermarkt liggen.
Ben benieuwd.
krijg je dan niet ontzettende prut shoarma met een mega klef soort van bapao broodje?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een broodje shoarma uit de magnetron. Weer wat nieuws, zag het in de supermarkt liggen.
Ben benieuwd.
ik vind die cheeseburgers van de lidl of aldi die je in de magnetron moet gooien dan wél weer lekkerquote:Op maandag 12 maart 2007 16:35 schreef Uhmmie het volgende:
hmm das vast net zoiets als magnetronhamburgers.....
soort vna plastic *grin*
straks maar eens vleesshoppen bij de winkel.. zin in wat lekkers maar weet nog niet wat
hmm nooit verder gekomen dan die van de AH en C1000quote:Op maandag 12 maart 2007 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind die cheeseburgers van de lidl of aldi die je in de magnetron moet gooien dan wél weer lekker
Stukjes spek door de boerenkool, en rookworst van Unox erbijquote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
hmm nooit verder gekomen dan die van de AH en C1000
dat was genoeg om er mee te stoppen *grin*
nahja.. die van de aldi ZIEN er ook al stuk beter uit op zich
dus wie weet smaken ze ook wel beter
iemand nog leuk idee voor bij de boerenkool straks?
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stukjes spek door de boerenkool, en rookworst van Unox de Hema erbij
Mits hij gelijk uit het sap komt. Ik vind hem ranzig smaken als je hem opnieuw of zelf warm moet makenquote:
zowwdan dat klinkt niet rotquote:Op maandag 12 maart 2007 17:33 schreef minilotje het volgende:
Broodje pepersteak met cheddar en bieslook!
Vanavond wegens niet-zoveel-honger dineren we met een broodje dat altijd zoveel enthousiasme in mijn lief oproept dat ik het recept eindelijk maar eens aan mijn kookschrift op de Allerhande-website heb toegevoegd.
Pepersaus in een pannetje verwarmen. Pepersteak bakken in een beetje kruidenboter, laten rusten onder wat aluminiumfolie. Verse (of vers afgebakken) mini-ciabattaatjes opensnijden, besmeren met warme pepersaus, ruim beleggen met plakjes pittige cheddar-kaas, de pepersteak, nog een flinke lepel pepersaus en garneren met een handje verse bieslooksprieten. Bovenkant van ciabattaatje er schuin tegenaan..
Ik heb er nu al zin in, zo'n mond vol peperig vlees, pittige kaas, warme saus en vers brood!
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:27 schreef DarkElf het volgende:
oh men die witlof was zalig, gelukkig heb ik nog wat over voor zometeen![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:24 schreef Qwea het volgende:
2 broodjes met kaas
Klinkt goed! Receptje?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:22 schreef PeRi het volgende:
Kop koffie en een broodje roomkaas. Vanavond pasta met kip pesto maken.
Ja,ik kwam zo thuis, en er stonden 2 dozen in de koelkast. Kersquote:
Voor 2 personen:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:51 schreef ennuik het volgende:
[..]
Klinkt goed! Receptje?
Ik drink nu een glas groene munt thee en eet een sinaasappel. Probeer lunch uit te stellen: niets in huis en wil niet naar de winkel! Argh!
Ik gebruik ook zelf vaak de pesto gewoon. Maar hier in huis vergeten ze dat die potjes bestaan en nemen dan die zakjes meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:23 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik heb met kip/pesto vaak gewoon creme fraiche en groene pesto
ik hou niet zo van zakjes
vanavond boerenkool (lees: kliekje! maar wel erg lekker kliekje)
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:00 schreef Uhmmie het volgende:
@kauki: zonde zeg.. die horen juist lekker te zijn nu toch?
Zo ik weet gelijk wat ik wil eten vanaaf...tnxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:52 schreef Coolfool het volgende:
Ik heb met dit weer gelijk trek gekregen in mosselen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Mosselen waren heerlijk...had er naast de groenten en wijn nog anderhalve bol knoflook bij uitgeperst![]()
anderhalve bolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedoel je anderhalf teentje?
Wij aten bami van de slager met een eitje, gelegd door golfer
Wat voor visje had je in de pan?quote:
Haha!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor visje had je in de pan?
Tilapia?
Dat stond niet op de verpakkingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat Golfer wil weten wat voor vis het was
Een filet dus, duidelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat Golfer wil weten wat voor vis het was
Oh ja, die zwemmen hier achter bij ons in de sloot ook veel.quote:
Daarom zijn ze zo goedkoop!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, die zwemmen hier achter bij ons in de sloot ook veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |