niet met kroepoek?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We hebben Chinees gehaald. Bami met saté. Simpel maar lekker![]()
Vervelend is dat hequote:Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef Uhmmie het volgende:
hmm ik wil OOK die oosterse stampot eten.. maar van het weekend al genoeg geshopt om voorlopig geen boodschappen meer te hoeven doen
*mok*
Sorry, maar ik vind het er niet zo heel lekker uit zien. Wat zit precies in de stamppot?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Oosterse stamppot met paksoi en taugé
[afbeelding]
tja de vriezer zit eh.. redelijk vol alquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vervelend is dat heheb je net boodschappen gedaan, zie je ineens iets veel lekkerders!
Ik vries dan altijd een heleboel in en koop alsnog dat lekkerdere eten.
Ontopic: Ik ga zo een broodje kaas met komkommer en een appel eten.
Die nieuwe prachtig verbouwde viswinkel hier in het dorp is echt té lekker.quote:
iets zaligsquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:43 schreef borisz het volgende:
na wat gegoogel ben ik erachter gekomen wat coquilles zijn![]()
allbran? Is die lekker? Ik heb de gewone, en durf de fruit n fibre niet te kopen omdat ik niet weet of die lekker isquote:
Beter dan de gewonequote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
allbran? Is die lekker? Ik heb de gewone, en durf de fruit n fibre niet te kopen omdat ik niet weet of die lekker is
broodje lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
brood met kaas, mayo en tomaat daaroverheen. geen idee hoe die combinatie heet eigenlijk
Euhm.. Hoezo? Is het zo weinig dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef Uhmmie het volgende:
vergeet ej niet te eten raissa?
Ik eet structureel te veel, daarom probeer ik nu structureel iets minder te etenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:27 schreef Uhmmie het volgende:
@raiisa: je eet nog minder dan ik toen ik tot de conclusie kwam dat ik structureel te weinig at
ik at toen sochtends meestal niets.. smiddags 2 bammetjes en savonds normale warme maaltijd *grin*
nu braaf ontbijten, fruitje, lunch, hapje & avondeten.. voel me er verrassend genoeg stuk fijner bij ook
en nee.. ik voelde me daarvoor ook gewoon prima ja *grin*
was lekker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:47 schreef DarkElf het volgende:
vanavond zalm , met asperges en iets van aardappelpuree ofzo
beetje om 2 uur snachts de koekast leeg vretenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Een stukje appie quiche spinazie/blauwe kaas
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:08 schreef borisz het volgende:
beetje om 2 uur snachts de koekast leeg vreten![]()
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Zelf gemaakte sushi
ben je een Belg?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
blikje cola en een 'bammetje'
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben je een Belg?
ik eet waarschijnlijk frietjes
ik verwerk m'n verdriet met frietjes
ik heb het doorzettingsvermogen geërfd van m'n grootmoeder
Ik nu een Goldstrike met dank aan jou en MissyMirjamquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:20 schreef Qwea het volgende:
we hebben vandaag quiche gegeten. ik met soep, en een afbak broodje. Zo maar eens een banaan pakken.
wat heart worm zegtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben je een Belg?
ik eet waarschijnlijk frietjes
ik verwerk m'n verdriet met frietjes
ik heb het doorzettingsvermogen geërfd van m'n grootmoeder
bewhehehequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik nu een Goldstrike met dank aan jou en MissyMirjam![]()
En als ik straks ga baggeren geef ik jullie de schuldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bewhehehe
ik een goldenpower
maar dan de AH versie
werd nogal rot wakker net, en moet nog 'n eind
ohja, loempia in de oven gekeild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |