of 7-upquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef havefun het volgende:
Maar Jaap is wel aan het water gegaan zo te zien. Geen emmers cola meer
Omdat Huub zich wel gedragen heeft.....................en ik ben benieuwd of hij Brian nog een waarschuwing geeft voor zijn gedrag. Verwacht het wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:30 schreef Maria44 het volgende:
Slappe hap die Carlos. Waarom geen commentaar geven op het feestje van afgelopen donderdag?
Ja, dat is waar ook. Commentaar op Huub heeft ie wel altijd. Ben benieuwd idd of hij Brian nog aanspreekt dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:32 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Omdat Huub zich wel gedragen heeft.....................en ik ben benieuwd of hij Brian nog een waarschuwing geeft voor zijn gedrag. Verwacht het wel.
Dat is wel vaker het verneukeratieve aan al die "light" zooi... waarop mensen vervolgens 3 x zoveel eten als normaal, en dan krijg je toch meer calorieen binnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:30 schreef pronkjewail het volgende:
Volgens mij is dat optimel kwark. Ongeveer 40kcal per 100ml. Komt niet in de buurt van normale kwark(dat is ong. 100kcal per 100ml).
ziet er anders erg goed afgetrained uitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
Carlos is ook niet meer zo afgetraind als die was![]()
Bovendien zegt "^0% vet" niets over het suikergehalte in het produkt...welke weer in het lichaam wordt opgeslagen in vet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel vaker het verneukeratieve aan al die "light" zooi... waarop mensen vervolgens 3 x zoveel eten als normaal, en dan krijg je toch meer calorieen binnen.
Mwah, ik vind het toch echt geen lijf om moeilijk over te gaan doen hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:35 schreef Sporti het volgende:
Carlos is ook niet meer zo afgetraind als die was![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het toch echt geen lijf om moeilijk over te gaan doen hoor![]()
wanneer is de Popollquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ik denk dat degene die bovenaan de PoPoll staat immuniteit krijgt voor de ontslagronde donderdag![]()
Damn, met de snoeppot in de fitnessruimte gaan liggen loungen...... dan ben je echt een relnichtquote:
dan versta ik wrs wat andes onder afgetraind.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:35 schreef Dogga het volgende:
[..]
ziet er anders erg goed afgetrained uit
Geweldig, dit is dus een echte diva.quote:
Billie is hiervoor bezig geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef Dogga het volgende:
waarom traint jaap eigenlijk niet mee nu iedereen traint
die zou vandaag moeten zijnquote:
wrs vanavond, dat denken ze zelf.quote:
neeeeeeeee .... dan is eric de lulquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ik denk dat degene die bovenaan de PoPoll staat immuniteit krijgt voor de ontslagronde donderdag![]()
Kan die niet veel te weing conditie net als Eric trouwensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:38 schreef Dogga het volgende:
waarom traint jaap eigenlijk niet mee nu iedereen traint
Past perfect bij het pooier shirtje van Brianquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda houdt er niet zo van als anderen zo de nadruk op haar borsten leggen. Dat doet ze zelf namelijk al genoeg met dit soort shirtjes
[afbeelding]
Wel een prijzig shirtje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda houdt er niet zo van als anderen zo de nadruk op haar borsten leggen. Dat doet ze zelf namelijk al genoeg met dit soort shirtjes
[afbeelding]
aanzijn openhangende muil te zien wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
Is Jaap nog steed over die vinger marathon aan het lezen ?
Net als hdnkkk, perfect matchquote:
Ik denk dan ook direct aan een streamlockquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:50 schreef Maria44 het volgende:
Dat heb ik nou al een paar keer gehad bij Jaap. Wil ik mijn stream aanzetten; staat ie al aan..... Die beweegt in het geheel niet.
Hij wordt helemaal para, de stakkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
De vriend van Huub meldde net via MSN, dat ie er van overtuigd is dat Huub blijft donderdag.
Was er ooit twijfel dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
De vriend van Huub meldde net via MSN, dat ie er van overtuigd is dat Huub blijft donderdag.
Sinds het vertrek van Bart en NL ben jij echt als een blaadje aan een boompje omgeslagen ???quote:
DGK-REGIE , dus cameramannen lopen te geilen op Snollie. Niet zo gek als je de hele dag in zo'n hok zit en de keuze moet maken tussen Zdngmw en Snollie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:52 schreef jinca het volgende:
Jaap is echt te walgelijk om aan te zien...laat staan te horen...maar ik word werkelijk gestoord van die neptieten-close up..
My god..wie heeft verzonnen dat dit opwindend moet zijn...19 jaar..neptieten..nephaar (valt ook helemaal niet op) nep wenkbrauwen...en nogmaals 19 !!!!!!jaar
gatverdamme...
Mag die broek dan wel eerst in de wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Die Jaap heeft een broek aan waar anderen echt weken mee kunnen camperen.
Aardig van je maar ik hoef het niet te wetenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap gaat naakt schijten
Die vriend hoeft niet te stemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Doe jij dat nooit dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap gaat naakt schijten
We hebben een shot van Jaap die ik ook liever van Amanda had gezienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef blomst het volgende:
Van jaap mogen ze het douchen dus ook filmen, ik zie dan leiever Amanda:
[afbeelding]
en daarna lekker in z'n eigen stank douchenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap gaat naakt schijten
Gaat-ie daar ook schijten dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef blomst het volgende:
Van jaap mogen ze het douchen dus ook filmen, ik zie dan leiever Amanda:
[afbeelding]
wel een schattig shirtje: Brian and Stumpertjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Voor in de keel darlingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:00 schreef Pulu het volgende:
Stream 3 & 4 zijn vingermateriaal of niet dames?
heb ik een andere keuze?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Bart en NL ben jij echt als een blaadje aan een boompje omgeslagen ???
Hij kijkt alweer de hele dag alsof ie in dubio zit. Volgens mij is ie ER NOG STEEDS NIET uit.quote:
Alleen op kantoorquote:
Kijk DAT zou nog is een hele redelijke en goed regel zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:04 schreef Gert het volgende:
Op de een of andere manier heb ik nog niet zo'n behoefte om de streams aan te slingeren.![]()
verdomd waarom heb ik daar niet aan gedachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijk DAT zou nog is een hele redelijke en goed regel zijn!
In het kader van je geloofwaardigheid, was het beter geweest om het programma op te geven, na het vertrek van je twee helden.quote:
Als je Sylvia eruit wilt hebben wel ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijk DAT zou nog is een hele redelijke en goed regel zijn!
LOL...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:01 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij kijkt alweer de hele dag alsof ie in dubio zit. Volgens mij is ie ER NOG STEEDS NIET uit.
di·va (de ~ (v.), ~'s)quote:
sylvia heeft toch immuniteitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Sylvia eruit wilt hebben wel ja.
nahh het is wel geleidelijk gegaan.. toen Huub en Bart goed met ekaar omgingen kon ik een switch maken zonder mn geloofwaardigheid te verliezen.. en ik ben nooit pro ABN geweest.. dus ik kom er nog goed van af vind ik zelf.. wat jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
In het kader van je geloofwaardigheid, was het beter geweest om het programma op te geven, na het vertrek van je twee helden.
Maar ja, wat heb je dan nog aan geloofwaardigheid?
Sylvia heeft ook immuniteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind je dapper !!! Top. Denk dat Peter nog veel van je kan opstekenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nahh het is wel geleidelijk gegaan.. toen Huub en Bart goed met ekaar omgingen kon ik een switch maken zonder mn geloofwaardigheid te verliezen.. en ik ben nooit pro ABN geweest.. dus ik kom er nog goed van af vind ik zelf.. wat jij?![]()
Ja maar die is toch al immuun. Maar dan moet het wel immuun betreft eruit stemmen en niet wat betreft zelf stemmen want dan is Eric het haasje. Maar goed, dat zullen ze wel niet doen aangezien dan die immuniteit van Syl nergens op slaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind je dapper !!! Top. Denk dat Peter nog veel van je kan opsteken![]()
Nog niet helemaal, wacht nog maar even.quote:
Ik dacht dat jullie de stemronde daarna bedoelden. Als Huub dan immuun is en niet mag stemmen, ligt Sylvia er dus uit. Dat bedoelde ik. Maar als jullie de stemronde van donderdag bedoelden is er niets aan de hand idd. Maar Huub vliegt er toch niet uit. Huub en Eric gaan vrijdag de master bedroom veroverenquote:
Ik wil best reageren, maar ik KAN NIET MEER tegen de ontslagrondehype, sorryquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar die is toch al immuun. Maar dan moet het wel immuun betreft eruit stemmen en niet wat betreft zelf stemmen want dan is Eric het haasje. Maar goed, dat zullen ze wel niet doen aangezien dan die immuniteit van Syl nergens op slaat.
Misschien wel leuk om de populairste iemand immuun te laten maken qua stemmen tijdens een volgende popo poll.
Waarna hij wel in de benen kwam. Dat had ik dus echt nooit gedaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef Clank het volgende:
Hij bleef eerst liggen.
De stem : We bedoelen het serieus!![]()
Ja. Ten eerste, waarom het risico nemen dat de populairste eruit gestemd wordt. En ten tweede, het feit dat iemand 1e staat mag wel beloond worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om de populairste iemand immuun te laten maken qua stemmen tijdens een volgende popo poll.
Ehm........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef agter het volgende:
Het zou leuk zijn voor Jaap als hij straks over een paak weken mee kan doen met de groep tijdens het sporten.
Hoeven wij hem niet meer te zien douchen..............als er ook andere tieten zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef agter het volgende:
Het zou leuk zijn voor Jaap als hij straks over een paak weken mee kan doen met de groep tijdens het sporten.
Ik bedoel ook immuniteit maar niet het recht verliezen om te stemmen. Anders is het niet echt een beloning meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie de stemronde daarna bedoelden. Als Huub dan immuun is en niet mag stemmen, ligt Sylvia er dus uit. Dat bedoelde ik. Maar als jullie de stemronde van donderdag bedoelden is er niets aan de hand idd. Maar Huub vliegt er toch niet uit. Huub en Eric gaan vrijdag de master bedroom veroveren
Dat vind ik ook één van de vreemdste fenomenen van DGK en BB. Ze luisteren als Fikkies.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarna hij wel in de benen kwam. Dat had ik dus echt nooit gedaan
Schat: Eric doet alles voor de aandacht, is een bang naar verwend mannetje. Geloof mequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarna hij wel in de benen kwam. Dat had ik dus echt nooit gedaan
Je HOEFT niet te kijken hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hoeven wij hem niet meer te zien douchen..............als er ook andere tieten zijn.
Kweenie hoor... vind het toch een beetje de linksback van Feyenoord die rechtsbuiten bij 020 gaat spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nahh het is wel geleidelijk gegaan.. toen Huub en Bart goed met ekaar omgingen kon ik een switch maken zonder mn geloofwaardigheid te verliezen.. en ik ben nooit pro ABN geweest.. dus ik kom er nog goed van af vind ik zelf.. wat jij?![]()
Absoluut niet, want dat is dus een nadeel. De persoon op de laatste plaats immuun maken lijkt me beter. Dan is Brian of Natasia zijn/haar backup dus kwijtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef marky het volgende:
Ik vind niks leuk voor Billie. Ik kots van die ventquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef agter het volgende:
[..]
Je HOEFT niet te kijken hoor!
Als jij je daar aan stoort, zet je die streams toch uit.
Waarom niet luisteren? Daar heb je op den duur alleen maar jezelf mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dat vind ik ook één van de vreemdste fenomenen van DGK en BB. Ze luisteren als Fikkies.
Een promotie dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie hoor... vind het toch een beetje de linksback van Feyenoord die rechtsbuiten bij 020 gaat spelen.![]()
Dus je bedoelt dat dat nooit en te nimmer gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie hoor... vind het toch een beetje de linksback van Feyenoord die rechtsbuiten bij 020 gaat spelen.![]()
Met een keertje niet sporten? Ik zou mijn eigenste ik echt niet zo kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom niet luisteren? Daar heb je op den duur alleen maar jezelf mee.
ik begrijp het wel dat je je afvraagt waar natasia is; ze ligt op de grond maar ze maakt niet echt een merkbaar contrast met de grondquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef kleinzusje het volgende:
Is Nasty rotti voor de tuinman aan het maken ???
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Met een keertje niet sporten? Ik zou mijn eigenste ik echt niet zo kunnen verliezen.
Misschien zou Dieenebart hier meer over kunnen vertellen. Die was ook niet van de gehoorzame.
ze krijgen er ongeveer 1 miljoen cps voor als ze bovenin de popipoll staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja. Ten eerste, waarom het risico nemen dat de populairtste eruit gestemd wordt. En ten tweede, het feit dat iemand 1e staat mag wel beloond worden.
Hij is dan ook echt heel erg vies inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind niks leuk voor Billie. Ik kots van die vent![]()
Dat is toch hetzelfde ervanuit gaande dat iemand van SHE bovenaan staat en die maakt dan iemand van ABNJ immuun om te stemmen. Dus dan mag bijv. Natasia niet meestemmen met een kleine kans dat Brian er dan uitgaat (al geloof ik ook niet dat dat lukt hoor).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet, want dat is dus een nadeel. De persoon op de laatste plaats immuun maken lijkt me beter. Dan is Brian of Natasia zijn/haar backup dus kwijt
Brian is Stumpertjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
wel een schattig shirtje: Brian and Stumpertje![]()
Die borsten zijn echt...........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Amanda moet zich niet zo laten vallen, straks splashen d'r siliconen![]()
Pijpen onder Prive omstandigheden ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Volgens mij heeft tasia niet zo'n zin in de POPO vanavond:)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde ervanuit gaande dat iemand van SHE bovenaan staat en die maakt dan iemand van ABNJ immuun om te stemmen. Dus dan mag bijv. Natasia niet meestemmen met een kleine kans dat Brian er dan uitgaat (al geloof ik ook niet dat dat lukt hoor).
Ze kunnen beter weer gewoon de laatste 2 eruit laten stemmen met meerderheid van stemmen. Dan ben je in ieder geval een walgelijk iemand kwijt ga ik zo vanuit.
Welke streams kijk jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zeg het bijna elke dag..........
ik heb de indruk dat Japio afgevallen is.....alleen op welke plekken ben ik nog niet over uit..![]()
Ze gaan NOOIT het risico lopen dat Natasia eruit vliegt. Dan kan ik je verzekerenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef marky het volgende:
Ze kunnen beter weer gewoon de laatste 2 eruit laten stemmen met meerderheid van stemmen. Dan ben je in ieder geval een walgelijk iemand kwijt ga ik zo vanuit.
Hoe die ook af en toe tegen een bewoner zegt: "ik ga je even lekker knuffelen"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij is dan ook echt heel erg vies inderdaad
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pijpen onder Prive omstandigheden ?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef tipsch het volgende:
Logisch zou het zijn om de eerste in de popoll immuniteit te verlenen in komende ontslagronde, heeeft onze stem naast enkele te winnen CPs nog échte waarde
Goh, waar zou dat nou aan liggen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Volgens mij heeft tasia niet zo'n zin in de POPO vanavond:)
Als dat niet betekent dat die persoon ook niet mag stemmen, vind ik het een goed plan. Als immuniteit echter betekent - zoals nu - dat je ook niet mag stemmen, is het een heel SLECHT idee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef tipsch het volgende:
Logisch zou het zijn om de eerste in de popoll immuniteit te verlenen in komende ontslagronde, heeeft onze stem naast enkele te winnen CPs nog échte waarde
het zou zo moeten zijn dat de persoon die op 1 staat in de popu poll er niet uitgestemd mag worden. DAt zou een goede regel zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat niet betekent dat die persoon ook niet mag stemmen, vind ik het een goed plan. Als immuniteit echter betekent - zoals nu - dat je ook niet mag stemmen, is het een heel SLECHT idee.
Doet ie expres denk ik zoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Eric verraadt het nu toch wel een beetje tegenover Natasia en Brian.
Immuniteit dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
[..]
het zou zo moeten zijn dat de persoon die op 1 staat in de popu poll er niet uitgestemd mag worden. DAt zou een goede regel zijn.![]()
Ja, maar die voice-over zei gister toch dat het achter je vriendje gaan staan voorgoed voorbij was? Ik denk niet dat ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
[..]
het zou zo moeten zijn dat de persoon die op 1 staat in de popu poll er niet uitgestemd mag worden. DAt zou een goede regel zijn.![]()
zei hij dat ??? niet gezien of gehoord. Ik kijk de tv uitzendingen niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja, maar die voice-over zei gister toch dat het achter je vriendje gaan staan voorgoed voorbij was? Ik denk niet dat ze dat gaan doen.
En valse Eric hobbelt lekker mee, houdt zich afzijdig als puntje bij paaltje komt, roddelt zijn moraalridder standpunt er flink op los en voelt zich het mannetjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:28 schreef tipsch het volgende:
Ik vind overigens dat rat en ratasia betrekkelijk weinig actief gedaan hebben om het Huub moeilijk te maken. Ze verdiénen het helemaal niet dat Huub ontslagen wordt. Het is ze zo veel te gemakkelijk gemaakt. Nota bene Huub's maatje Eric moet al het echte peins en confrontatiewerk doen.
Onder zijn ogen zeker!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef Mokum020 het volgende:
Japio zijn broek zit al wat losser......![]()
Jah, zoiets zei hij wel.. Het kwam daarop neer maar precies quoten kan ik niet meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
zei hij dat ??? niet gezien of gehoord. Ik kijk de tv uitzendingen niet.![]()
Wat zei hij dan? ik heb het niet gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Eric verraadt het nu toch wel een beetje tegenover Natasia en Brian.
Hij roddelt wel alle roddels die hij aan Zdngmw en Brainles verteld door aan Hubert.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En valse Eric hobbelt lekker mee, houdt zich afzijdig als puntje bij paaltje komt, roddelt zijn moraalridder standpunt er flink op los en voelt zich het mannetje![]()
Ik heb er wèl zin in.quote:
Ik ook in de poll dan he en maar hopen dat huub, sil en eric inderdaad op 1, 2 en 3 staan de volgorde maakt me niet uit. Oh wat wil ik graag die gezichten zien van die andere lozers.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er wèl zin in.![]()
In de poll dan hè. Niet in de uitleg van dat vieze meisje dat hier aan het posten is, of het moet een GOPO worden.
Zijn naam, Eric 't Mannetje, klopt steeds beterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En valse Eric hobbelt lekker mee, houdt zich afzijdig als puntje bij paaltje komt, roddelt zijn moraalridder standpunt er flink op los en voelt zich het mannetje![]()
1. Huubquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Taurus het volgende:
Weten we al 'n beetje wat de uitslag van die popularitetispoll gaat worden? Kan me zo voorstellen dat Huub niet echt meer bovenaan staat?![]()
Die staat echt nog wel bovenaan denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Taurus het volgende:
Weten we al 'n beetje wat de uitslag van die popularitetispoll gaat worden? Kan me zo voorstellen dat Huub niet echt meer bovenaan staat?![]()
Ik ben niet telepatisch, jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Taurus het volgende:
denk dat sylvia of eric de eerste plek heeft overgenomen, maar hij staat iig nog in de top 3quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die staat echt nog wel bovenaan denk ik.
Ja maar dat sloeg op die imuuniteit die jaap weg mocht geven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
zei hij dat ??? niet gezien of gehoord. Ik kijk de tv uitzendingen niet.![]()
sponsersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef agter het volgende:
Die Carlos heeft wel altijd hele aparte kleding aan als hij langs komt.
quote:
Huub: "Komende zaterdaag een feestje Eric!"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? ik heb het niet gehoord.
dit will ik ook ...maar is dit zo!?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
1. Huub
2. Sylvia
3. Eric
4. AmanDEL
5. Para
6. Zdnmngmw
Dat zei Avonne gister in het topic over de uitzending..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Meest opvallende moment van de uitzending is dat de voice over zegt
"De tijd dat de miljonairs elkaar konden beschermen is VOORGOED voorbij"
Betekent dit dat er nu altijd immuniteiten uit gedeeld worden?
Hilarisch
- Eric komt binnen met allerlei schoonmaak materiaal en "handschoentjes"
- Brian die vertwijfeld de handen in de lucht gooit en Huub smeekt om hulp
Huub is de onbetwiste leider van de groep.
In de uitzending wordt hij voornamelijk als de bad guy neergezet, maar goed, dat geeft niet. Voorlopig.
dan heeft ie aparte sponsors. kan natuurlijk ook nogquote:
Niet zo moeilijk als je gesponsord wordt door Nike.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef agter het volgende:
Die Carlos heeft wel altijd hele aparte kleding aan als hij langs komt.
dat zei ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je gesponsord wordt door Nike.
Waar is je gevoel voor humor?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:35 schreef Taurus het volgende:
[..]Boven deze ietwat vreemde reactie staan antwoorden waar jij in dat geval misschien ook wel wat aan hebt
![]()
LOL ... gokje:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Taurus het volgende:
please please laat het waar zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL ... gokje:
1 - Huub met 40%
2 - Sylvia met 30%
3 - Eric met 15%
4 - Amanda 10%
5 - Natasia 4%
6 - Brian 1%
Kansloosquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
denk dat sylvia of eric de eerste plek heeft overgenomen, maar hij staat iig nog in de top 3
Vind het geen mooie kleding.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je gesponsord wordt door Nike.
aDEL gaat het na donderdag denk ik heel hard terugkrijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:38 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda gaat Huub al helpen met spullen pakken donderdag.
En als Huub blijft, dan is zij een maand lang zijn privé butlerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:38 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda gaat Huub al helpen met spullen pakken donderdag.
Idd, mag ze lekker bij ABJ gaan slijmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
aDEL gaat het na donderdag denk ik heel hard terugkrijgen
Kun je op 'grote' streams wel reageren danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:27 schreef jinca het volgende:
Ik had net van die piepkleine streams...beviel zoveel beter...maar dan kan je niet reageren..(maar dat hoeft ook niet)
Nee, maar dat merk je aan alles. Ik stem zelf nooit trouwens.quote:
ik weet niet wie daar op stemt. ik ben het in ieder geval niet en volgens mij niemand hier en de uitzendingen heb ik de laatste tijd niet meer gezien maar daar was sylvia voorheen altijd maar een gimmick. dus als het de tv kijkers zijn die gaan smsen dan denk ik inderdaad dat syl weinig kans maakt. eric heeft echter een grote schare fans denk ik. allemaal die mensen uit "zijn wereldje"quote:
BNJ correctiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Idd, mag ze lekker bij ABJ gaan slijmen.
Ja graag, mijn scenarioquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
1. Huub
2. Sylvia
3. Eric
4. AmanDEL
5. Para
6. Zdnmngmw
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:41 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik weet niet wie daar op stemt. ik ben het in ieder geval niet en volgens mij niemand hier en de uitzendingen heb ik de laatste tijd niet meer gezien maar daar was sylvia voorheen altijd maar een gimmick. dus als het de tv kijkers zijn die gaan smsen dan denk ik inderdaad dat syl weinig kans maakt. eric heeft echter een grote schare fans denk ik. allemaal die mensen uit "zijn wereldje"
Denk het ook, of Huub 1e.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef gomi het volgende:
mijn prognose voor de pp.
1 sylvia
2 huub
3 eric
4 amanda
5 brian
6 natasia
Als je het maar iedere keer rond dezelfde tijd doet, zie je toch hoeveel je afvalt/ aankomt...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:43 schreef Dogga het volgende:
natasia weegt zich om kwart voor 6 :S hoor je zoiets niet in de ochtend te doen
Huub enne me dochter zei van de week mammmmmmmm ik heb opeens 5 euro minder beltegoed. Ik vroeg hoe kan dat dan, nou ik heb voor Huub gestemd zei ze.quote:
Doet ze niet slecht;)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub enne me dochter zei van de week mammmmmmmm ik heb opeens 5 euro minder beltegoed. Ik vroeg hoe kan dat dan, nou ik heb voor Huub gestemd zei ze.
ik ga het bijhouden.quote:
ja duhhhhhh ik heb wel gezegd nu NIET meer graag. Kost mij me geld.quote:
5 euro gesmst naar Huub door me dochter, hoeveel keer dat is i don't knowquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:47 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik ga het bijhouden.
van de 1 bekende stemmen is er 1 voor huub
dus de pol ziet er na een ruwe schatting op dit moment als volgt uit:
huub 1 stem (100%)
sylvia 0 stemmen (0%)
eric 0 stemmen (0%)
amanda 0 stemmen (0%)
braaajen 0 stemmen (0%)
sasquatch 0 stemmen (0%)
bij gelijk aantal stemmen bepaald de redactie geheel willekeurig de volgorde (ik ben de redactie)
Mijn stem gaat naar Huub.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:47 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik ga het bijhouden.
van de 1 bekende stemmen is er 1 voor huub
huub 1 stem (100%)
sylvia 0 stemmen (0%)
eric 0 stemmen (0%)
amanda 0 stemmen (0%)
braaajen 0 stemmen (0%)
sasquatch 0 stemmen (0%)
bij gelijk aantal stemmen bepaald de redactie geheel willekeurig de volgorde (ik ben de redactie)
nee hij wil dat carlos zegt dat jaap met hem mee moet trainen als bonding voor de BAN groepquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:49 schreef Spoko het volgende:
volgens mij is brain een beetje verliefd op Carlos....
Lekker kontje bonken, ook een goeie training voor de bilspier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:49 schreef Spoko het volgende:
volgens mij is brain een beetje verliefd op Carlos....
ok 3 keer voor jou. volgens mij is t 60 cent per stem dus ongeveer 8 stemmen van je dochterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
[..]
5 euro gesmst naar Huub door me dochter, hoeveel keer dat is i don't know
Ikke 3x voor huub
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:47 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik ga het bijhouden.
van de 12 bekende stemmen zijn er 12 voor huub
huub 12 stemmen (100%)
sylvia 0 stemmen (0%)
eric 0 stemmen (0%)
amanda 0 stemmen (0%)
braaajen 0 stemmen (0%)
sasquatch 0 stemmen (0%)
edit: meer stemmen ontvangen
maar je moet ook wel smsen anders telt t nietquote:
oquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:51 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar je moet ook wel smsen anders telt t niet
sorry dat ik steeds in mijn opwinding quote ipv editquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:47 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik ga het bijhouden.
de poll ziet er na een ruwe schatting op dit moment als volgt uit:
huub 13 stemmen (92,85%)
sylvia 1 stemmen (7,15%)
eric 0 stemmen (0%)
amanda 0 stemmen (0%)
braaajen 0 stemmen (0%)
sasquatch 0 stemmen (0%)
edit: meer stemmen ontvangen
staat genoteerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:50 schreef Ashley1 het volgende:
ik 2 keer huub 1 keer sylvia
daar wil ik eerst even een kopie van je rekeningafschrift voor hebben want dat gelooft natuurlijk geen mensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef Dlocks het volgende:
ik 50x voor Brain en 50x voor Natasia.
ow. in dat geval houd ik er per direct mee op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef tipsch het volgende:
2x huub, 1x Sylvia - maar er bestaat toch al een polltopic?
ik wilde dr al bijna zelf een topci voor gaan makenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef Veulen het volgende:
Voor welke miljonair sms jij?
Ditl ijkt me wat handiger
Dat meisje kan nooit een gewoon baantje krijgen, het lijkt wel of ze 6 tot 8 uur per dag met dat haar bezig is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Snollie gaat haar bos touw weer stylen.
tjaaa dan kunnen we het nooit winnen! shit..........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef Dlocks het volgende:
ik 50x voor Brain en 50x voor Natasia.
Het viel te proberenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
daar wil ik eerst even een kopie van je rekeningafschrift voor hebben want dat gelooft natuurlijk geen mens
[POLL] Wie is je favoriete miljonair (24 Feb)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ow. in dat geval houd ik er per direct mee op.
Voor jaap?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:57 schreef Villalux het volgende:
ik 2x voor de beste TV maker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |