Wel een prijzig shirtje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda houdt er niet zo van als anderen zo de nadruk op haar borsten leggen. Dat doet ze zelf namelijk al genoeg met dit soort shirtjes
[afbeelding]
aanzijn openhangende muil te zien wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
Is Jaap nog steed over die vinger marathon aan het lezen ?
Net als hdnkkk, perfect matchquote:
Ik denk dan ook direct aan een streamlockquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:50 schreef Maria44 het volgende:
Dat heb ik nou al een paar keer gehad bij Jaap. Wil ik mijn stream aanzetten; staat ie al aan..... Die beweegt in het geheel niet.
Hij wordt helemaal para, de stakkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
De vriend van Huub meldde net via MSN, dat ie er van overtuigd is dat Huub blijft donderdag.
Was er ooit twijfel dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
De vriend van Huub meldde net via MSN, dat ie er van overtuigd is dat Huub blijft donderdag.
Sinds het vertrek van Bart en NL ben jij echt als een blaadje aan een boompje omgeslagen ???quote:
DGK-REGIE , dus cameramannen lopen te geilen op Snollie. Niet zo gek als je de hele dag in zo'n hok zit en de keuze moet maken tussen Zdngmw en Snollie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:52 schreef jinca het volgende:
Jaap is echt te walgelijk om aan te zien...laat staan te horen...maar ik word werkelijk gestoord van die neptieten-close up..
My god..wie heeft verzonnen dat dit opwindend moet zijn...19 jaar..neptieten..nephaar (valt ook helemaal niet op) nep wenkbrauwen...en nogmaals 19 !!!!!!jaar
gatverdamme...
Mag die broek dan wel eerst in de wasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
Die Jaap heeft een broek aan waar anderen echt weken mee kunnen camperen.
Aardig van je maar ik hoef het niet te wetenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap gaat naakt schijten
Die vriend hoeft niet te stemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Doe jij dat nooit dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap gaat naakt schijten
We hebben een shot van Jaap die ik ook liever van Amanda had gezienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef blomst het volgende:
Van jaap mogen ze het douchen dus ook filmen, ik zie dan leiever Amanda:
[afbeelding]
en daarna lekker in z'n eigen stank douchenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap gaat naakt schijten
Gaat-ie daar ook schijten dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef blomst het volgende:
Van jaap mogen ze het douchen dus ook filmen, ik zie dan leiever Amanda:
[afbeelding]
wel een schattig shirtje: Brian and Stumpertjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Amanda houdt er niet zo van als anderen zo de nadruk op haar borsten leggen. Dat doet ze zelf namelijk al genoeg met dit soort shirtjes
[afbeelding]
Voor in de keel darlingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:00 schreef Pulu het volgende:
Stream 3 & 4 zijn vingermateriaal of niet dames?
heb ik een andere keuze?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Bart en NL ben jij echt als een blaadje aan een boompje omgeslagen ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |