Hij kijkt alweer de hele dag alsof ie in dubio zit. Volgens mij is ie ER NOG STEEDS NIET uit.quote:
Alleen op kantoorquote:
Kijk DAT zou nog is een hele redelijke en goed regel zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:37 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Ik denk dat degene die bovenaan de PoPoll staat immuniteit krijgt voor de ontslagronde donderdag![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:04 schreef Gert het volgende:
Op de een of andere manier heb ik nog niet zo'n behoefte om de streams aan te slingeren.![]()
verdomd waarom heb ik daar niet aan gedachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijk DAT zou nog is een hele redelijke en goed regel zijn!
In het kader van je geloofwaardigheid, was het beter geweest om het programma op te geven, na het vertrek van je twee helden.quote:
Als je Sylvia eruit wilt hebben wel ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kijk DAT zou nog is een hele redelijke en goed regel zijn!
LOL...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:01 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij kijkt alweer de hele dag alsof ie in dubio zit. Volgens mij is ie ER NOG STEEDS NIET uit.
di·va (de ~ (v.), ~'s)quote:
sylvia heeft toch immuniteitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je Sylvia eruit wilt hebben wel ja.
nahh het is wel geleidelijk gegaan.. toen Huub en Bart goed met ekaar omgingen kon ik een switch maken zonder mn geloofwaardigheid te verliezen.. en ik ben nooit pro ABN geweest.. dus ik kom er nog goed van af vind ik zelf.. wat jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
In het kader van je geloofwaardigheid, was het beter geweest om het programma op te geven, na het vertrek van je twee helden.
Maar ja, wat heb je dan nog aan geloofwaardigheid?
Sylvia heeft ook immuniteit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind je dapper !!! Top. Denk dat Peter nog veel van je kan opstekenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nahh het is wel geleidelijk gegaan.. toen Huub en Bart goed met ekaar omgingen kon ik een switch maken zonder mn geloofwaardigheid te verliezen.. en ik ben nooit pro ABN geweest.. dus ik kom er nog goed van af vind ik zelf.. wat jij?![]()
Ja maar die is toch al immuun. Maar dan moet het wel immuun betreft eruit stemmen en niet wat betreft zelf stemmen want dan is Eric het haasje. Maar goed, dat zullen ze wel niet doen aangezien dan die immuniteit van Syl nergens op slaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind je dapper !!! Top. Denk dat Peter nog veel van je kan opsteken![]()
Nog niet helemaal, wacht nog maar even.quote:
Ik dacht dat jullie de stemronde daarna bedoelden. Als Huub dan immuun is en niet mag stemmen, ligt Sylvia er dus uit. Dat bedoelde ik. Maar als jullie de stemronde van donderdag bedoelden is er niets aan de hand idd. Maar Huub vliegt er toch niet uit. Huub en Eric gaan vrijdag de master bedroom veroverenquote:
Ik wil best reageren, maar ik KAN NIET MEER tegen de ontslagrondehype, sorryquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar die is toch al immuun. Maar dan moet het wel immuun betreft eruit stemmen en niet wat betreft zelf stemmen want dan is Eric het haasje. Maar goed, dat zullen ze wel niet doen aangezien dan die immuniteit van Syl nergens op slaat.
Misschien wel leuk om de populairste iemand immuun te laten maken qua stemmen tijdens een volgende popo poll.
Waarna hij wel in de benen kwam. Dat had ik dus echt nooit gedaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef Clank het volgende:
Hij bleef eerst liggen.
De stem : We bedoelen het serieus!![]()
Ja. Ten eerste, waarom het risico nemen dat de populairste eruit gestemd wordt. En ten tweede, het feit dat iemand 1e staat mag wel beloond worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om de populairste iemand immuun te laten maken qua stemmen tijdens een volgende popo poll.
Ehm........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef agter het volgende:
Het zou leuk zijn voor Jaap als hij straks over een paak weken mee kan doen met de groep tijdens het sporten.
Hoeven wij hem niet meer te zien douchen..............als er ook andere tieten zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef agter het volgende:
Het zou leuk zijn voor Jaap als hij straks over een paak weken mee kan doen met de groep tijdens het sporten.
Ik bedoel ook immuniteit maar niet het recht verliezen om te stemmen. Anders is het niet echt een beloning meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie de stemronde daarna bedoelden. Als Huub dan immuun is en niet mag stemmen, ligt Sylvia er dus uit. Dat bedoelde ik. Maar als jullie de stemronde van donderdag bedoelden is er niets aan de hand idd. Maar Huub vliegt er toch niet uit. Huub en Eric gaan vrijdag de master bedroom veroveren
Dat vind ik ook één van de vreemdste fenomenen van DGK en BB. Ze luisteren als Fikkies.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarna hij wel in de benen kwam. Dat had ik dus echt nooit gedaan
Schat: Eric doet alles voor de aandacht, is een bang naar verwend mannetje. Geloof mequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarna hij wel in de benen kwam. Dat had ik dus echt nooit gedaan
Je HOEFT niet te kijken hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Hoeven wij hem niet meer te zien douchen..............als er ook andere tieten zijn.
Kweenie hoor... vind het toch een beetje de linksback van Feyenoord die rechtsbuiten bij 020 gaat spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nahh het is wel geleidelijk gegaan.. toen Huub en Bart goed met ekaar omgingen kon ik een switch maken zonder mn geloofwaardigheid te verliezen.. en ik ben nooit pro ABN geweest.. dus ik kom er nog goed van af vind ik zelf.. wat jij?![]()
Absoluut niet, want dat is dus een nadeel. De persoon op de laatste plaats immuun maken lijkt me beter. Dan is Brian of Natasia zijn/haar backup dus kwijtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:10 schreef marky het volgende:
Ik vind niks leuk voor Billie. Ik kots van die ventquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |