Onder zijn ogen zeker!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef Mokum020 het volgende:
Japio zijn broek zit al wat losser......![]()
Jah, zoiets zei hij wel.. Het kwam daarop neer maar precies quoten kan ik niet meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
zei hij dat ??? niet gezien of gehoord. Ik kijk de tv uitzendingen niet.![]()
Wat zei hij dan? ik heb het niet gehoord.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Eric verraadt het nu toch wel een beetje tegenover Natasia en Brian.
Hij roddelt wel alle roddels die hij aan Zdngmw en Brainles verteld door aan Hubert.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En valse Eric hobbelt lekker mee, houdt zich afzijdig als puntje bij paaltje komt, roddelt zijn moraalridder standpunt er flink op los en voelt zich het mannetje![]()
Ik heb er wèl zin in.quote:
Ik ook in de poll dan he en maar hopen dat huub, sil en eric inderdaad op 1, 2 en 3 staan de volgorde maakt me niet uit. Oh wat wil ik graag die gezichten zien van die andere lozers.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er wèl zin in.![]()
In de poll dan hè. Niet in de uitleg van dat vieze meisje dat hier aan het posten is, of het moet een GOPO worden.
Zijn naam, Eric 't Mannetje, klopt steeds beterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En valse Eric hobbelt lekker mee, houdt zich afzijdig als puntje bij paaltje komt, roddelt zijn moraalridder standpunt er flink op los en voelt zich het mannetje![]()
1. Huubquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Taurus het volgende:
Weten we al 'n beetje wat de uitslag van die popularitetispoll gaat worden? Kan me zo voorstellen dat Huub niet echt meer bovenaan staat?![]()
Die staat echt nog wel bovenaan denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Taurus het volgende:
Weten we al 'n beetje wat de uitslag van die popularitetispoll gaat worden? Kan me zo voorstellen dat Huub niet echt meer bovenaan staat?![]()
Ik ben niet telepatisch, jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Taurus het volgende:
denk dat sylvia of eric de eerste plek heeft overgenomen, maar hij staat iig nog in de top 3quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die staat echt nog wel bovenaan denk ik.
Ja maar dat sloeg op die imuuniteit die jaap weg mocht geven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
zei hij dat ??? niet gezien of gehoord. Ik kijk de tv uitzendingen niet.![]()
sponsersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef agter het volgende:
Die Carlos heeft wel altijd hele aparte kleding aan als hij langs komt.
quote:
Huub: "Komende zaterdaag een feestje Eric!"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? ik heb het niet gehoord.
dit will ik ook ...maar is dit zo!?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
1. Huub
2. Sylvia
3. Eric
4. AmanDEL
5. Para
6. Zdnmngmw
Dat zei Avonne gister in het topic over de uitzending..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Meest opvallende moment van de uitzending is dat de voice over zegt
"De tijd dat de miljonairs elkaar konden beschermen is VOORGOED voorbij"
Betekent dit dat er nu altijd immuniteiten uit gedeeld worden?
Hilarisch
- Eric komt binnen met allerlei schoonmaak materiaal en "handschoentjes"
- Brian die vertwijfeld de handen in de lucht gooit en Huub smeekt om hulp
Huub is de onbetwiste leider van de groep.
In de uitzending wordt hij voornamelijk als de bad guy neergezet, maar goed, dat geeft niet. Voorlopig.
dan heeft ie aparte sponsors. kan natuurlijk ook nogquote:
Niet zo moeilijk als je gesponsord wordt door Nike.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef agter het volgende:
Die Carlos heeft wel altijd hele aparte kleding aan als hij langs komt.
dat zei ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je gesponsord wordt door Nike.
Waar is je gevoel voor humor?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:35 schreef Taurus het volgende:
[..]Boven deze ietwat vreemde reactie staan antwoorden waar jij in dat geval misschien ook wel wat aan hebt
![]()
LOL ... gokje:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Taurus het volgende:
please please laat het waar zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL ... gokje:
1 - Huub met 40%
2 - Sylvia met 30%
3 - Eric met 15%
4 - Amanda 10%
5 - Natasia 4%
6 - Brian 1%
Kansloosquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
denk dat sylvia of eric de eerste plek heeft overgenomen, maar hij staat iig nog in de top 3
Vind het geen mooie kleding.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je gesponsord wordt door Nike.
aDEL gaat het na donderdag denk ik heel hard terugkrijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:38 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda gaat Huub al helpen met spullen pakken donderdag.
En als Huub blijft, dan is zij een maand lang zijn privé butlerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:38 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda gaat Huub al helpen met spullen pakken donderdag.
Idd, mag ze lekker bij ABJ gaan slijmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
aDEL gaat het na donderdag denk ik heel hard terugkrijgen
Kun je op 'grote' streams wel reageren danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:27 schreef jinca het volgende:
Ik had net van die piepkleine streams...beviel zoveel beter...maar dan kan je niet reageren..(maar dat hoeft ook niet)
Nee, maar dat merk je aan alles. Ik stem zelf nooit trouwens.quote:
ik weet niet wie daar op stemt. ik ben het in ieder geval niet en volgens mij niemand hier en de uitzendingen heb ik de laatste tijd niet meer gezien maar daar was sylvia voorheen altijd maar een gimmick. dus als het de tv kijkers zijn die gaan smsen dan denk ik inderdaad dat syl weinig kans maakt. eric heeft echter een grote schare fans denk ik. allemaal die mensen uit "zijn wereldje"quote:
BNJ correctiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Idd, mag ze lekker bij ABJ gaan slijmen.
Ja graag, mijn scenarioquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
1. Huub
2. Sylvia
3. Eric
4. AmanDEL
5. Para
6. Zdnmngmw
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:41 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik weet niet wie daar op stemt. ik ben het in ieder geval niet en volgens mij niemand hier en de uitzendingen heb ik de laatste tijd niet meer gezien maar daar was sylvia voorheen altijd maar een gimmick. dus als het de tv kijkers zijn die gaan smsen dan denk ik inderdaad dat syl weinig kans maakt. eric heeft echter een grote schare fans denk ik. allemaal die mensen uit "zijn wereldje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |