quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef agter het volgende:
[..]
Je HOEFT niet te kijken hoor!
Als jij je daar aan stoort, zet je die streams toch uit.
Waarom niet luisteren? Daar heb je op den duur alleen maar jezelf mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dat vind ik ook één van de vreemdste fenomenen van DGK en BB. Ze luisteren als Fikkies.
Een promotie dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie hoor... vind het toch een beetje de linksback van Feyenoord die rechtsbuiten bij 020 gaat spelen.![]()
Dus je bedoelt dat dat nooit en te nimmer gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Kweenie hoor... vind het toch een beetje de linksback van Feyenoord die rechtsbuiten bij 020 gaat spelen.![]()
Met een keertje niet sporten? Ik zou mijn eigenste ik echt niet zo kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom niet luisteren? Daar heb je op den duur alleen maar jezelf mee.
ik begrijp het wel dat je je afvraagt waar natasia is; ze ligt op de grond maar ze maakt niet echt een merkbaar contrast met de grondquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:15 schreef kleinzusje het volgende:
Is Nasty rotti voor de tuinman aan het maken ???
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Met een keertje niet sporten? Ik zou mijn eigenste ik echt niet zo kunnen verliezen.
Misschien zou Dieenebart hier meer over kunnen vertellen. Die was ook niet van de gehoorzame.
ze krijgen er ongeveer 1 miljoen cps voor als ze bovenin de popipoll staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja. Ten eerste, waarom het risico nemen dat de populairtste eruit gestemd wordt. En ten tweede, het feit dat iemand 1e staat mag wel beloond worden.
Hij is dan ook echt heel erg vies inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind niks leuk voor Billie. Ik kots van die vent![]()
Dat is toch hetzelfde ervanuit gaande dat iemand van SHE bovenaan staat en die maakt dan iemand van ABNJ immuun om te stemmen. Dus dan mag bijv. Natasia niet meestemmen met een kleine kans dat Brian er dan uitgaat (al geloof ik ook niet dat dat lukt hoor).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet, want dat is dus een nadeel. De persoon op de laatste plaats immuun maken lijkt me beter. Dan is Brian of Natasia zijn/haar backup dus kwijt
Brian is Stumpertjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
wel een schattig shirtje: Brian and Stumpertje![]()
Die borsten zijn echt...........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Amanda moet zich niet zo laten vallen, straks splashen d'r siliconen![]()
Pijpen onder Prive omstandigheden ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Volgens mij heeft tasia niet zo'n zin in de POPO vanavond:)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde ervanuit gaande dat iemand van SHE bovenaan staat en die maakt dan iemand van ABNJ immuun om te stemmen. Dus dan mag bijv. Natasia niet meestemmen met een kleine kans dat Brian er dan uitgaat (al geloof ik ook niet dat dat lukt hoor).
Ze kunnen beter weer gewoon de laatste 2 eruit laten stemmen met meerderheid van stemmen. Dan ben je in ieder geval een walgelijk iemand kwijt ga ik zo vanuit.
Welke streams kijk jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zeg het bijna elke dag..........
ik heb de indruk dat Japio afgevallen is.....alleen op welke plekken ben ik nog niet over uit..![]()
Ze gaan NOOIT het risico lopen dat Natasia eruit vliegt. Dan kan ik je verzekerenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef marky het volgende:
Ze kunnen beter weer gewoon de laatste 2 eruit laten stemmen met meerderheid van stemmen. Dan ben je in ieder geval een walgelijk iemand kwijt ga ik zo vanuit.
Hoe die ook af en toe tegen een bewoner zegt: "ik ga je even lekker knuffelen"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij is dan ook echt heel erg vies inderdaad
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pijpen onder Prive omstandigheden ?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef tipsch het volgende:
Logisch zou het zijn om de eerste in de popoll immuniteit te verlenen in komende ontslagronde, heeeft onze stem naast enkele te winnen CPs nog échte waarde
Goh, waar zou dat nou aan liggen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Volgens mij heeft tasia niet zo'n zin in de POPO vanavond:)
Als dat niet betekent dat die persoon ook niet mag stemmen, vind ik het een goed plan. Als immuniteit echter betekent - zoals nu - dat je ook niet mag stemmen, is het een heel SLECHT idee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef tipsch het volgende:
Logisch zou het zijn om de eerste in de popoll immuniteit te verlenen in komende ontslagronde, heeeft onze stem naast enkele te winnen CPs nog échte waarde
het zou zo moeten zijn dat de persoon die op 1 staat in de popu poll er niet uitgestemd mag worden. DAt zou een goede regel zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dat niet betekent dat die persoon ook niet mag stemmen, vind ik het een goed plan. Als immuniteit echter betekent - zoals nu - dat je ook niet mag stemmen, is het een heel SLECHT idee.
Doet ie expres denk ik zoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Eric verraadt het nu toch wel een beetje tegenover Natasia en Brian.
Immuniteit dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
[..]
het zou zo moeten zijn dat de persoon die op 1 staat in de popu poll er niet uitgestemd mag worden. DAt zou een goede regel zijn.![]()
Ja, maar die voice-over zei gister toch dat het achter je vriendje gaan staan voorgoed voorbij was? Ik denk niet dat ze dat gaan doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
[..]
het zou zo moeten zijn dat de persoon die op 1 staat in de popu poll er niet uitgestemd mag worden. DAt zou een goede regel zijn.![]()
zei hij dat ??? niet gezien of gehoord. Ik kijk de tv uitzendingen niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ja, maar die voice-over zei gister toch dat het achter je vriendje gaan staan voorgoed voorbij was? Ik denk niet dat ze dat gaan doen.
En valse Eric hobbelt lekker mee, houdt zich afzijdig als puntje bij paaltje komt, roddelt zijn moraalridder standpunt er flink op los en voelt zich het mannetjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:28 schreef tipsch het volgende:
Ik vind overigens dat rat en ratasia betrekkelijk weinig actief gedaan hebben om het Huub moeilijk te maken. Ze verdiénen het helemaal niet dat Huub ontslagen wordt. Het is ze zo veel te gemakkelijk gemaakt. Nota bene Huub's maatje Eric moet al het echte peins en confrontatiewerk doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |