BSquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sylvia heeft het volgens mij zo gehad met Huub, maar durft dat nog niet te laten merken.
En Huub denkt dat hij 100% zekerheid heeft bij haar.
Die zit vast nog in de fase van Griezelen met Paul van Loonquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Komt mijn dochter van 12 binnen en zegt dat ze brian en natasia cool vind, wat heb ik fout gedaan in de opvoeding?![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sylvia heeft het volgens mij zo gehad met Huub, maar durft dat nog niet te laten merken.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Komt mijn dochter van 12 binnen en zegt dat ze brian en natasia cool vind, wat heb ik fout gedaan in de opvoeding?![]()
Laat haar een uurtje de streams kijken en als ze dan nog hetzelfde zegt, dan heb je alles verkeerd gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Sylvia zal wel met huub op moeten schieten, want Huub is haar enigste back-up.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Troost je, mijn moeder vind Brian ook nog steeds liefIk heb er al een week niet meer gebeld, zulke dingen zeg je toch niet tegen je dochter?
![]()
"Wat" is nog niet duidelijk maar dat je een hele ernstige fout gemaakt hebt welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Japio begon ook al tegen die coach van gisteren dat hij zijn hulp wilde met zijn boekquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Aan deze jongen ga ik nog behoorlijk wat duiten verdienen![]()
Dat ligt dan heel waarschijnlijk aan de buurt waar je woont. Bijlmer?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Klopt, en daarom was Hupert zo enorm pissed op Jaap. En wat mij betreft volkomen terecht. Jaap heeft op dag 2 al meteen zijn ware aard laten zien: Een labiele, omkoopbare, karakterloze oelewapper zonder realistsich zelfbeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jaap had dit al gezegd tegen Huub en Sylvia, vandaar dat ze daar op rekenden en niet op zo'n naaistreek tijdens de bekendmaking die avond![]()
Ook dat. Maar ze kunnen OPRECHT goed met elkaar opschieten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Sylvia zal wel met huub op moeten schieten, want Huub is haar enigste back-up.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ze kunnen OPRECHT goed met elkaar opschieten.
Alsof daar alleen maar ratten en heksen wonenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Dat ligt dan heel waarschijnlijk aan de buurt waar je woont. Bijlmer?
Jij hebt je moeder niet goed opgevoed dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Troost je, mijn moeder vind Brian ook nog steeds liefIk heb er al een week niet meer gebeld, zulke dingen zeg je toch niet tegen je dochter?
![]()
Ik denk dat ze het idd soms wel ff helemaal zat is, maar Sylvia is intelligent genoeg om te beseffen dat de rest nog erger is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
misschien wel .... want ik snap deze opmerking niet .... verklaar je naderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef kybe het volgende:
[..]
Jou echte naam is zeker AmandaIk bedoel in plaats van anno-i-mus
Ik had Eric een kaartje gestuurd met dat er in................maar volgens mij is die nooit aangekomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef tipsch het volgende:
ah, Huub en Eric gaan voor de masterbedroom
Sonja Bakker is intussen Miljonair met haar prietpraat boek, en SLANK, maar Jaap vond het helemaal niks die 1000 cal. maaltijden veeeeeeeeel te makkelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio begon ook al tegen die coach van gisteren dat hij zijn hulp wilde met zijn boek![]()
Hij zei dat hij binnenkort een BNN'er is en dat hij wat voor de wereld kan doen met dat boek...
Tja...dat dacht Gordon volgens mij ook weleens, zijn boeken heb je ook nauwelijks iemand over gehoord
Precies. En dan nog 9 x zijn hand reiken om met hem te willen praten. Hij heeft er nog echt het beste mee voor ook voor wat betreft zijn gezondheid en andere dingen. Terwijl Brian en Natasia alleen hulp aanbieden voor de immuniteit van Sylvia.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klopt, en daarom was Hupert zo enorm pissed op Jaap. En wat mij betreft volkomen terecht. Jaap heeft op dag 2 al meteen zijn ware aard laten zien: Een labiele, omkoopbare, karakterloze oelewapper zonder realistsich zelfbeeld.
En wat dat betreft past ie dan ook prima bij Brainless en Natasia.
En de redactie laat hiermee duidelijk zien in welk kamp ze het zwaartepunt (pun intended) willen hebben.
Oh dat wil ik meemaken ....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef tipsch het volgende:
Dat klopt maar is een ander verhaalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Sylvia zal wel met huub op moeten schieten, want Huub is haar enigste back-up.
Mijn kaartjes komen nooit aan daar, dan had amanda ook al geweten dat natasia toneel tegen haar spreekt en brian haar alleen maar als neukertje ziet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:59 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik had Eric een kaartje gestuurd met dat er in................maar volgens mij is die nooit aangekomen.
Arme Sylvia .... of gaat ie ertussen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef tipsch het volgende:
Sorry ik was zelf Amanda ik las jou opmerking verkeerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
misschien wel .... want ik snap deze opmerking niet .... verklaar je nader
En die shit naar Brian & Co komt wel aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Mijn kaartjes komen nooit aan daar, dan had amanda ook al geweten dat natasia toneel tegen haar spreekt en brian haar alleen maar als neukertje ziet.
Ja daar ben ik zo blij om.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
Eric heeft intussen gelukkig door dat Amanda onberekenbaar is.
Nee die mag naast Jaapquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:01 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Arme Sylvia .... of gaat ie ertussen?
Dat vroeg Huub als eerste aan haar, maar ze wilde beneden blijven slapen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:01 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
okidoki ...... al denk ik dat we beide geen Amanda zijn, want nu begrijpen we elkaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:02 schreef kybe het volgende:
[..]
Sorry ik was zelf Amanda ik las jou opmerking verkeerd![]()
Hij wilde eerst met Sylvia, maar die wil beneden blijven om de boel in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:01 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
HUUB gaat voor de masterbedroom, samen met Gabyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef tipsch het volgende:
Dat is nou Jaap z'n fout: natuurlijk is Sonja Bakker gewoon een doos die allerlei afvalreceptjes en tips bij elkaar geplukt heeft en in 1 boek heeft gegooid waardoor Sonja de afslank-goeroe van dit moment is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:00 schreef Sporti het volgende:
Sonja Bakker is intussen Miljonair met haar prietpraat boek, en SLANK, maar Jaap vond het helemaal niks die 1000 cal. maaltijden veeeeeeeeel te makkelijkzei die ook gisteren
![]()
Vreemd. Ik zie hun relatie juist nog steeds sterker worden. Een maand geleden twijfelde ik nog wel, maar nu is me wel duidelijk dat het juist een hele sterke band isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het idd soms wel ff helemaal zat is, maar Sylvia is intelligent genoeg om te beseffen dat de rest nog erger is.
Ik zeg ook niet dat ze hem niet graag mag, maar ik denk wel dat ze het soms gewoon zat is dat hij soms zo over de schreef gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Vreemd. Ik zie hun relatie juist nog steeds sterker worden. Een maand geleden twijfelde ik nog wel, maar nu is me wel duidelijk dat het juist een hele sterke band is
Maarrrr zolang hij het zelf gelooft, mag hij vanavond in ieder geval nog een gebakje of twee,drie, want hij zit nog onder zijn toegestane kc. voor vandaagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou Jaap z'n fout: natuurlijk is Sonja Bakker gewoon een doos die allerlei afvalreceptjes en tips bij elkaar geplukt heeft en in 1 boek heeft gegooid waardoor Sonja de afslank-goeroe van dit moment is.
Hij heeft natuurlijk gelijk als hij stelt dat het "te gemakkelijk" is dat 1000 calorieen per dag adviseren wel heel makkelijk is, dat kan iedereen bedenken en maakt Sonja geen heilige, alleen een handige (commerciële meid)
Als Jaap bedoelt dat afvallen door slechts 1000 calorieen per dag te gebruiken makkelijk is, dan lult hij uit zijn nek, en zeker iemand die 6000 calorieen per dag gebruikt komt niet overtuigend over met die stelling.
Absoluut waar. Het is zelfs zo goed als onvermijdelijk dat de persoon die je heel graag mag ook wel wat mindere punten heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze hem niet graag mag, maar ik denk wel dat ze het soms gewoon zat is dat hij soms zo over de schreef gaat.
En dat kan prima samengaan: iemand graag mogen, maar zijn/haar gedrag soms niet waarderen.
Ze spreekt hem er ook op aan, Eric trouwens ook. Huub accepteert die opmerkingen ook, en daar blijkt toch ware vriendschap uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze hem niet graag mag, maar ik denk wel dat ze het soms gewoon zat is dat hij soms zo over de schreef gaat.
En dat kan prima samengaan: iemand graag mogen, maar zijn/haar gedrag soms niet waarderen.
Na al die maanden spel, is dat toch behoorlijk naïef, en een onderschatting van de "capaciteiten" van Bra&Na. En, zoals PietjePuk zegt: een óverschatting van Jaap. Ook wij streamers zagen dat Jaap niet de meest stabiele persoonlijkheid is, waarom dan zoveel vertrouwen dat het allemaal wel goed zal komen bij die stemming. Huub zou véél scherper kunnen en moeten zijn, bij dit soort cruciale gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jaap had dit al gezegd tegen Huub en Sylvia, vandaar dat ze daar op rekenden en niet op zo'n naaistreek tijdens de bekendmaking die avond![]()
45 en verbitterd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef Gigageil het volgende:
Amanda wil geen relatie meer......hoe oud is dat onderkruipsel ? 18 ? 19 ?![]()
![]()
Dat is niet gek.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef jacqjacq het volgende:
eric, huub en sylvia kunnen ook met zijn 3en een dusdanig pact sluiten, dat ze de buit met zijn 3en verdelen. gewoon contractje maken (stiekem want 10 mag het niet zien) en dan iemand aanwijzen die zogenaamd wint.
Wij moeten ook dat gebler aanhoren, dus luister zelf maarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef Pulu het volgende:
Bij mij staat ze op mute...kan iemand ff samenvatten wat Amanda allemaal lult?
Ontkenningsfase... dan liegen mensen ook gewoon tegen zichzelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:13 schreef Maria44 het volgende:
Amanda: ik heb nog wel bij Brian geslapen maar we hebben geen sex gehad.
Weet ze het echt niet meer?
Ja dat zu wel wat zijn natuurlijk. Maar ik denk dat hier wel over na gedacht is en ik denk dat dit niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:13 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat is niet gek.
Maar zou me helemaal niets verbazen als in het contract HEEL VEEL kleine lettertjes staan over de uiteindelijke hoofdprijs.
Mocht er perongelijk nog een andere jonge vrouw inkomen dan wordt Amanda er zo door iedereen uitgestuurd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef Spoko het volgende:
volgende stemronde wordt aangevraagd voor Amanda oa?
Als de kapster "nee" zegt dan liegt ze, ze passen niet alleen bij elkaar, ze verdienen elkaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is echt nog niet klaar met Brian
Nu gaat ze opeens als een klein kind vragen aan de kapster: Vind jij ons bij elkaar passen?
Al wordt dat op dit forum nog weleens vergeten of ontkend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut waar. Het is zelfs zo goed als onvermijdelijk dat de persoon die je heel graag mag ook wel wat mindere punten heeft.
Prachtig antwoordquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Maria44 het volgende:
Ze vraagt aan de visagiste of zij en Brian bij elkaar passen. Qua uiterlijk wel zegt ze![]()
Die was tot zaterdag 12.00 uur.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:16 schreef Pulu het volgende:
Staat die popipoll nog open en zo ja waar? Want op de je website kan niks vinden...
Kwa uiterlijk dan hè.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is echt nog niet klaar met Brian
Nu gaat ze opeens als een klein kind vragen aan de kapster: Vind jij ons bij elkaar passen?
Ze zijn voor elkaar gemaakt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de kapster "nee" zegt dan liegt ze, ze passen niet alleen bij elkaar, ze verdienen elkaar.
Je wordt er zelfs genadeloos op afgerekend als je eens zo'n minpuntje post...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef Gert het volgende:
Al wordt dat op dit forum nog weleens vergeten of ontkend.
Meer relaties = dus kieskeuriger??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef Sporti het volgende:
Amanda : Naarmate je meer relaties hebt met mannen word je steeds kieskeuriger![]()
![]()
Psies. En dan staat er ook nog zo heel verneukeratief '0% vet' op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:23 schreef havefun het volgende:
Wat jaap nu eet , daar wordt je echt dik van.
Is waarschijnlijk op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef havefun het volgende:
Maar Jaap is wel aan het water gegaan zo te zien. Geen emmers cola meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |