Doorzettingsvermogen kun je ook uit andere zaken halen hoor ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
inzicht in het doorzettingsvermogen van de bewoners.
Huub heeft de motoriek om rond te dansen en kleuterdingetjes te roepen, en heel erg veel te zuipen en te roken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen kun je ook uit andere zaken halen hoor ..
Niet iedereen is even bedreven in sport of heeft echt de motoriek daarvoor.
Ze heeft ook zaadvragende ogen, daar doet ook niemand wat mee.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
Je kunt lullen wat je wil over Amanda maar ze heeft wel een eigen mening. Die is compleet fout maar ze heeft hem wel.
Het lijkt wel of ik Brian hier hoor ... je bent ook al geobsedeerd door Huub he.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub heeft de motoriek om rond te dansen en kleuterdingetjes te roepen, en heel erg veel te zuipen en te roken.
Dàt doet hij goed, idd.
Dom...nee hoor goed opletten heel SLIM!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Onvoorstelbaar hoe dom Amanda is![]()
En daarom moet hij risico`s nemen, bijvoorbeeld door zijn grootste concurrent eruit te stemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:10 schreef Ilmagnifico het volgende:
Als Amanda niet voor de winst gaat heeft Eric niets aan de dekking van haar. Eric wil wel voor de winst gaan
Leuk plaatje.........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:10 schreef Leandra het volgende:
Amanda houdt spreekuur in de massagesalon??
En noem eens één goeie reden waarom hij als enige dat risico moet nemen. Gewoon om gedachten te wisselen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En daarom moet hij risico`s nemen, bijvoorbeeld door zijn grootste concurrent eruit te stemmen.
In het ergste geval wordt hij eruit gestemd, en dan krijgt hij zijn 10.000 euro terug, en kan hij zijn studie gaan afronden.
Al gaf hij ook aan, dat het echte spel pas begint, als het jaar vol is.
Carlos heeft bijna geen werk. alleen een beetje voor TIEN af en toe is hij heel BLIJ meequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:12 schreef Peter6000 het volgende:
Carlos komt wat vaker nu, ivm Jaap.
Nee, ze is al helemaal gebrainwashed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda staat gewoon totaal niet open voor adviezen van buitenaf
![]()
Omdat hij er zit om te winnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:14 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
En noem eens één goeie reden waarom hij als enige dat risico moet nemen. Gewoon om gedachten te wisselen.
Daar is ie nu mee begonnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef blomst het volgende:
Jaap zal zo Carlos ook wel advies gaan geven, Hij weet het toch beter.
Fijn voor de lerares.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is dit nu allemaal tijdens haar eerste visagieles?
Hij kan beter de pot delen met Huub. En dan heb ik ook nog lol met kijken.quote:
Als Eric zeker wil zijn dat hij een kans maakt om te winnen heeft hij in ieder geval een zekere back-up nodig. Op dit moment krijgt hij deze alleen van Huub. Dat Huub Eric ook als back-up nodig heeft is wat dat betreft een meevaller voor Eric.quote:
Maar dan is hij 100% zeker de volgende. Als hij wil winnen houdt hij Huub er dus gewoon in, dan staat hij namelijk sterker.quote:
Ze heeft vrijwillig sex met hem hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Ilmagnifico het volgende:
In Amanda's kast zitten is erger dan haar hele doos kapotraggen.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Amanda heeft zojuist haar eigen glazen ingegooid.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef Ashrak het volgende:
Nee, ze is al helemaal gebrainwashed.
Geeft alleen maar aan wat ik zelf erger zou vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze heeft vrijwillig sex met hem hoor
Wat dat betreft heeft Amanda nu denk ik wel haar eigen glazen ingegooid bij Eric.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:17 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Maar dan is hij 100% zeker de volgende. Als hij wil winnen houdt hij Huub er dus gewoon in, dan staat hij namelijk sterker.
Maar ik weet nu zeker dat Eric Huub erin houdt.
Soort zelfkastijding dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:16 schreef kybe het volgende:
Amanda heeft nog nooit een vriend gehad die haar lief vond om haar karakter, zegt ze.
Ze is er aan gewend.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Amanda nu denk ik wel haar eigen glazen ingegooid bij Eric.
Niks is zeker, maar hij zou idd wel verregaand stompzinnig zijn om Huub weg te stemmen, want eens te meer geeft Amanda blijk van totaal gebrek aan spelinzicht (lees: intelligentie)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:17 schreef Giallorossi het volgende:
[..]
Maar dan is hij 100% zeker de volgende. Als hij wil winnen houdt hij Huub er dus gewoon in, dan staat hij namelijk sterker.
Maar ik weet nu zeker dat Eric Huub erin houdt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
is er tenminste nog iets wat gewassen word...........![]()
Dat zou wel een hele goede zet zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:22 schreef Ilmagnifico het volgende:
Het zou zo maar kunnen gebeuren:
Eric houdt Huub erin en geeft Amanda daarvan de schuld.
Iemand enig idee hoe boos Brian dan wordt?
Lees ff terugquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:22 schreef Curious-PB het volgende:
Wat voor doms heeft Amanda allemaal verteld? (geen streams aan)
Haar doos kapotraggen heeft ze graag, haar loverboy die met een vreemd meisje neukt zonder condoom, is ook niet erg, haar loverboy die een ander verkiest boven Amanda tijdens stemmingen is ook niet erg................quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Ilmagnifico het volgende:
In Amanda's kast zitten is erger dan haar hele doos kapotraggen.
Op zich ben ik daar wel blij mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric is teleurgesteld die dacht aan Amanda een betrouwbare backup te kunnen hebben
Hij weet nu wel beter
geweldig jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:22 schreef Ilmagnifico het volgende:
Het zou zo maar kunnen gebeuren:
Eric houdt Huub erin en geeft Amanda daarvan de schuld.
Iemand enig idee hoe boos Brian dan wordt?
Met een goede conditie bedoelde hij, goed genoeg om onder leiding van Carlos te sportenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat Billie zo'n topconditie had, volgens Meneer Kraayenhof. Na 10 x gewichtheffen is hij kapot.
Des te meer een reden om Huub erin te houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric is teleurgesteld die dacht aan Amanda een betrouwbare backup te kunnen hebben
Hij weet nu wel beter
Verpest het nou niet voor mequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
Met een goede conditie bedoelde hij, goed genoeg om onder leiding van Carlos te sporten![]()
het is niet te hopen dat ze hoog in die popipoll eindigtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef milk-shake het volgende:
haha snollie denkt dat ze populair is ..hahahahahaha
![]()
owww dat dan zo me droom uitkomenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef Spoko het volgende:
vanavond PP dus, zou leuk zijn als plasmaboy zegt, populairste bewoner kan de volgende 2 stemrondes niet weggestemd worden... Dan die koopen van Natasia,Brian en Amandel...
Je bent veel te lief voor Snolliequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef Pulu het volgende:
Amanda een nekschot of geen honger meer in de wereld...ik weet het wel
Hij heeft geen andere keus, hij zal wel moeten want hij heeft geen backupquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef milk-shake het volgende:
nou ik snap van eric niks ...............houdt ie hem er nou in....ik wordt gek
![]()
Ja. Ik vond het ook erg jammer dat ze niet MET Amanda spraken, maar TEGEN haar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Toch zal dit akkefietje er weer voor zorgen dat Amanda nog meer naar Brian en Natasia toe gaat trekken...
tenzij er gisteren tijdens het uitje een confrontatie als zojuist door aDEL en Eric is doorgesprokenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef Maria44 het volgende:
Huub snapt het spel niet volgens Amanda en Eric ook niet.
Nu weet Eric het toch wel heel zeker dat zij geen backup is van hem![]()
Beetje nalatig van Huub om Amanda daar niet nog even mee te confronteren. Maar ik vind Huub sowieso een beetje laks qua slim spelen van het spel. Wat dat betreft zou hij wel varen bij een tactisch slimme speler in zijn kamp. Bart had wat dat betreft een veel beter overzicht dan Huub.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef spookdiertje het volgende:
gelukkig heeft brian nooit aan andermans spullen gezeten
Ik weet nu zeker dat Eric Huub er niet uitstemt,een back up zoals Amanda heeft hij echt niets aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef milk-shake het volgende:
nou ik snap van eric niks ...............houdt ie hem er nou in....ik wordt gek
![]()
heb je het over die 200 kilo die hij toont ??, J.aap is net begonnen, eerst maar proberen vol te houdenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub kan nog heel wat leren van de inzet die Jaap toont.
Wat schiet ze daarmee op, Brian en Natasia stemmen tegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef Dark het volgende:
Misschien is het wel handig voor Syl om een stemming voor Amanda aan te vragen?
Huub voelt zich wat te onaantastbaar, denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beetje nalatig van Huub om Amanda daar niet nog even mee te confronteren. Maar ik vind Huub sowieso een beetje laks qua slim spelen van het spel. Wat dat betreft zou hij wel varen bij een tactisch slimme speler in zijn kamp. Bart had wat dat betreft een veel beter overzicht dan Huub.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef Spoko het volgende:
vanavond PP dus, zou leuk zijn als plasmaboy zegt, populairste bewoner kan de volgende 2 stemrondes niet weggestemd worden... Dan die koopen van Natasia,Brian en Amandel...
195 kilo......schoon aan de haken....volgens hemzelfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Fikkert het volgende:
[..]
heb je het over die 200 kilo die hij toont ??, J.aap is net begonnen, eerst maar proberen vol te houden
En als dat niet waar is, als Amanda niet op 1 staat, gaat ze huilen............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Gisteravond is Amanda aangesproken door 2 Bn 'ers Viola Holt en haar dochteren nu is ze er van overtuigd dat zij eerste is bij de popi - poll
![]()
ben jij een beetje verliefd op jaap ???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub kan nog heel wat leren van de inzet die Jaap toont.
ja hoor, Huub voelt zich onaantastbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub voelt zich wat te onaantastbaar, denk ik.
Wordt taktisch dus wat minder scherp.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef Dark het volgende:
Misschien is het wel handig voor Syl om een stemming voor Amanda aan te vragen?
Ik denk dat huub zich op dit moment zeker niet onaantastbaar voelt en dat hij juist daardoor wat minder scherp is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zou leuk zijn.
Van mij mogen ze ook aangeven dat 1 van de 2 minst populaire bewoners er donderdag uit moet.
Kijken of Amanda dan nog zo blij zal zijn met de PP. Alhoewel ik denk dat ze niet op de onderste 2 plaatsen staat.
I hope so. Ik wil dat gezicht zien als ze inderdaad aardig onderaan staat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef Dark het volgende:
[..]
En als dat niet waar is, als Amanda niet op 1 staat, gaat ze huilen............![]()
Dat speelt idd mee, maar voor zijn weekje vakantie was ie in dat opzicht ook al niet al te scherp.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij teneergeslagen is dat hij onder druk is komen te staan door de beslissing van Jaap. Hij is volgens mij niet zichzelf en best wel boos dat het zo ver is gekomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, hij zou dan juist scherper horen te zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat huub zich op dit moment zeker niet onaantastbaar voelt en dat hij juist daardoor wat minder scherp is.
Ik weet niet hoor, als ik in de stress zit vergeet ik ook allerlei belangrijke issues.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, hij zou dan juist scherper horen te zijn.
Hij houdt er in zijn achterhoofd idd rekening mee dat hij er donderdag uit moet (kleine kans, maar het kan natuurlijk wel), daardoor idd niet onaantastbaar.
Meestal zijn dat soort dingen om 21.00 uur maar ik weet het niet zeker.quote:
precies, hij heeft er zijn pooier shirtje al voor aangetrokkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Pulu het volgende:
Volgens mij komt Brian toevallig binnen om het masterplan voor donderdag toevallig te bespreken...
Ik zou ook van slag zijn als op deze wijze de spelregels steeds veranderen. Zo kan hij iedere week wel de Sjaak zijn door "achter".quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij teneergeslagen is dat hij onder druk is komen te staan door de beslissing van Jaap. Hij is volgens mij niet zichzelf en best wel boos dat het zo ver is gekomen.
Huub dus niet wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Eric zegt tegen Brian, de discussie is nu klaar.
Jammer voor hem dat Hupert er al zitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Pulu het volgende:
Volgens mij komt Brian toevallig binnen om het masterplan voor donderdag toevallig te bespreken...
Ik vind brian de enige man in het huis die er steeds NIET als miljonair uitziet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
precies, hij heeft er zijn pooier shirtje al voor aangetrokken![]()
Amina.............en volgens mij was er helemaal in het begin can DGK een echte fan die zo heette.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Curious-PB het volgende:
Weet iemand mischien hoe die vrouw bij Amanda en Eric heet? Ze lijkt veel op een meisje die op mijn basisschool heeft gezeten
Huub is wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat Hupert er al zit
Zullen we Brein op Brain afsturen ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef Gigageil het volgende:
We zijn hier getuige van een misdaad ( Copyright-schending)![]()
![]()
Bel de buma stemra.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Brainless is dan ook verkeerd gecast, hij had de poolboy moeten worden die op tragische wijze omkwam tijdens schoonmaakwerkzaamheden aan de zuiveringsinstallatie van het zwembad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind brian de enige man in het huis die er steeds NIET als miljonair uitziet.
Dat gaat ook helemaal nooit lukkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind brian de enige man in het huis die er steeds NIET als miljonair uitziet.
Hij onderschat Brian nog steeds. En Brian speelt het gewoon ook slimmer. Huub denkt dat het om die 23 FOK!-users gaat die hem een geweldige peer vinden, maar het gaat erom dat je Jaap op het cruciale moment in je kamp krijgt en hem de juiste persoon immuniteit laat geven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat speelt idd mee, maar voor zijn weekje vakantie was ie in dat opzicht ook al niet al te scherp.
Dat bleek vooral uit zijn uitspraak dat ie zich enorm had verkeken op Brainless, terwijl het volgens mij toch niet zo heel ingewikkeld moet zijn om die idioot door te hebben.
Hahhahaha .... Dat zal de Redactie niet leuk vinden, brianquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Komt ook vh paardrijdenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef Ilmagnifico het volgende:
Amanda heeft o-benen.......................neukklare benen lamazegguh.
Huub had Jaap echt niets te bieden .... Hij had geen CP en in het huis is sporten ook niet zijn favoriete bezigheid. Wat hij aangaf bij Jaap klopte wel (je moet het zelf doen) en helaas heeft Jaap dat niet gezien en heeft hij zich laten inpakken met strik er om.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij onderschat Brian nog steeds. En Brian speelt het gewoon ook slimmer. Huub denkt dat het om die 23 FOK!-users gaat die hem een geweldige peer vinden, maar het gaat erom dat je Jaap op het cruciale moment in je kamp krijgt en hem de juiste persoon immuniteit laat geven.
Daar krijg je toch x-benen van?quote:
Dat kan niet kloppen volgens mij , ik denk dat het er op een toppunt maximaal 10000 streamers zijn ofzo. Maar 100.000 per dag lijkt me veel te veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef Maria44 het volgende:
100.000 streamers zegt Japio
Eensch. Maar Brainless heeft dan ook de juiste geestesgesteldheid (volslagen paranoïde) voor dit spel, waar Huub teveel uitgaat van het goede in de mens, en het bijvoorbeeld in het geval van Jaap als iets vanzelfsprekends zag dat een Erasmus-student zich bij zijn kamp zou aansluiten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij onderschat Brian nog steeds. En Brian speelt het gewoon ook slimmer. Huub denkt dat het om die 23 FOK!-users gaat die hem een geweldige peer vinden, maar het gaat erom dat je Jaap op het cruciale moment in je kamp krijgt en hem de juiste persoon immuniteit laat geven.
Door al dat neuken en niet klaarkomen val je natuurlijk behoorlijk af, en vergeet de ruksessies niet in de douche, dat vreet energie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:42 schreef agter het volgende:
Brian moet aankomen? Hoor ik dat goed?
Jou snap ik.................maar ik ben dan ook een echte Tukker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eensch. Maar Brainless heeft dan ook de juiste geestesgesteldheid (volslagen paranoïde) voor dit spel, waar Huub teveel uitgaat van het goede in de mens, en het bijvoorbeeld in het geval van Jaap als iets vanzelfsprekends zag dat een Erasmus-student zich bij zijn kamp zou aansluiten.
Een fout overigens die veel intelligente mensen maken in hun jongere jaren, er teveel vanuit gaan dat hun denkwijze door veel anderen gedeeld wordt.
Huub heeft zich de tweede dag van Jaap in de villa, rustig gehouden en hem niet bewerkt omdat Jaap de nacht ervoor had aangegeven tegen Sylvia en Huub dat hij al wist voor wie hij zou kiezen: hij zou Brian immuniteit geven om lekker een bommetje in dat kamp te gooien. Hij had namelijk genoeg zelfdicipline om af te vallen en te sporten want dat was hem al veel eerder gelukt. Hij heeft alleen problemen met het terugvallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub had Jaap echt niets te bieden .... Hij had geen CP en in het huis is sporten ook niet zijn favoriete bezigheid. Wat hij aangaf bij Jaap klopte wel (je moet het zelf doen) en helaas heeft Jaap dat niet gezien en heeft hij zich laten inpakken met strik er om.
De enige en laatste keer dat ik positief ben over Brian ... hij heeft het goed gedaan om Jaap zo te bespelen, maar het blijft wel een rat.
Dat hebben ze je wijsgemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Daar krijg je toch x-benen van?
Of hebben ze me dat ook al wijsgemaakt?
Is dat een opleiding?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
Lijkt me geen zware opleiding die Amanda nu krijgt, ik zie haar alleen maar rorkrn:
[afbeelding]
Inderdaad, het slaat nergens op om het zo te dragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef kybe het volgende:
Onder zo'n jurk hoor je ook gewoon een topje aan te trekken.
Pietje Puk is kraakhelder ........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:46 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Jou snap ik.................maar ik ben dan ook een echte Tukker.
Jaap had dit al gezegd tegen Huub en Sylvia, vandaar dat ze daar op rekenden en niet op zo'n naaistreek tijdens de bekendmaking die avondquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eensch. Maar Brainless heeft dan ook de juiste geestesgesteldheid (volslagen paranoïde) voor dit spel, waar Huub teveel uitgaat van het goede in de mens, en het bijvoorbeeld in het geval van Jaap als iets vanzelfsprekends zag dat een Erasmus-student zich bij zijn kamp zou aansluiten.Een fout overigens die veel intelligente mensen maken in hun jongere jaren, er teveel vanuit gaan dat hun denkwijze door veel anderen gedeeld wordt.
Klopt helemaal wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:46 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop gewoon dat DGK wel in gaat zien dat als het HES-groepje uit elkaar valt het echt De Gouden Tokkie Kooi wordt en veel mensen, waaronder ik, gaan afhaken. Ik kan het gewoon niet aan om al die gesprekken van het BAN-groepje te volgen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat hebben ze je wijsgemaakt![]()
Nee hoor vind zij niet erg,zij hebben niet in haar kast gezetenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef jacqjacq het volgende:
wat zou het toch mooi zijn als amanda ooit iets zal zien van de gesprekjes die brian met natasia had, die allemaal neerkomen op hetzelfde: amanda is een lellebel, maar slijm met haar zodat ze aan je kant blijft.
Het is toch eigenlijk zielig dat de persoon waarvan ze zegt dat ze die als enige vertrouwt haar keer op keer belazert
BSquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sylvia heeft het volgens mij zo gehad met Huub, maar durft dat nog niet te laten merken.
En Huub denkt dat hij 100% zekerheid heeft bij haar.
Die zit vast nog in de fase van Griezelen met Paul van Loonquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Komt mijn dochter van 12 binnen en zegt dat ze brian en natasia cool vind, wat heb ik fout gedaan in de opvoeding?![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sylvia heeft het volgens mij zo gehad met Huub, maar durft dat nog niet te laten merken.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Komt mijn dochter van 12 binnen en zegt dat ze brian en natasia cool vind, wat heb ik fout gedaan in de opvoeding?![]()
Laat haar een uurtje de streams kijken en als ze dan nog hetzelfde zegt, dan heb je alles verkeerd gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Sylvia zal wel met huub op moeten schieten, want Huub is haar enigste back-up.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Troost je, mijn moeder vind Brian ook nog steeds liefIk heb er al een week niet meer gebeld, zulke dingen zeg je toch niet tegen je dochter?
![]()
"Wat" is nog niet duidelijk maar dat je een hele ernstige fout gemaakt hebt welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Japio begon ook al tegen die coach van gisteren dat hij zijn hulp wilde met zijn boekquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Aan deze jongen ga ik nog behoorlijk wat duiten verdienen![]()
Dat ligt dan heel waarschijnlijk aan de buurt waar je woont. Bijlmer?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Klopt, en daarom was Hupert zo enorm pissed op Jaap. En wat mij betreft volkomen terecht. Jaap heeft op dag 2 al meteen zijn ware aard laten zien: Een labiele, omkoopbare, karakterloze oelewapper zonder realistsich zelfbeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jaap had dit al gezegd tegen Huub en Sylvia, vandaar dat ze daar op rekenden en niet op zo'n naaistreek tijdens de bekendmaking die avond![]()
Ook dat. Maar ze kunnen OPRECHT goed met elkaar opschieten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Sylvia zal wel met huub op moeten schieten, want Huub is haar enigste back-up.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:57 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ze kunnen OPRECHT goed met elkaar opschieten.
Alsof daar alleen maar ratten en heksen wonenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Dat ligt dan heel waarschijnlijk aan de buurt waar je woont. Bijlmer?
Jij hebt je moeder niet goed opgevoed dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Troost je, mijn moeder vind Brian ook nog steeds liefIk heb er al een week niet meer gebeld, zulke dingen zeg je toch niet tegen je dochter?
![]()
Ik denk dat ze het idd soms wel ff helemaal zat is, maar Sylvia is intelligent genoeg om te beseffen dat de rest nog erger is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
misschien wel .... want ik snap deze opmerking niet .... verklaar je naderquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef kybe het volgende:
[..]
Jou echte naam is zeker AmandaIk bedoel in plaats van anno-i-mus
Ik had Eric een kaartje gestuurd met dat er in................maar volgens mij is die nooit aangekomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef tipsch het volgende:
ah, Huub en Eric gaan voor de masterbedroom
Sonja Bakker is intussen Miljonair met haar prietpraat boek, en SLANK, maar Jaap vond het helemaal niks die 1000 cal. maaltijden veeeeeeeeel te makkelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio begon ook al tegen die coach van gisteren dat hij zijn hulp wilde met zijn boek![]()
Hij zei dat hij binnenkort een BNN'er is en dat hij wat voor de wereld kan doen met dat boek...
Tja...dat dacht Gordon volgens mij ook weleens, zijn boeken heb je ook nauwelijks iemand over gehoord
Precies. En dan nog 9 x zijn hand reiken om met hem te willen praten. Hij heeft er nog echt het beste mee voor ook voor wat betreft zijn gezondheid en andere dingen. Terwijl Brian en Natasia alleen hulp aanbieden voor de immuniteit van Sylvia.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klopt, en daarom was Hupert zo enorm pissed op Jaap. En wat mij betreft volkomen terecht. Jaap heeft op dag 2 al meteen zijn ware aard laten zien: Een labiele, omkoopbare, karakterloze oelewapper zonder realistsich zelfbeeld.
En wat dat betreft past ie dan ook prima bij Brainless en Natasia.
En de redactie laat hiermee duidelijk zien in welk kamp ze het zwaartepunt (pun intended) willen hebben.
Oh dat wil ik meemaken ....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef tipsch het volgende:
Dat klopt maar is een ander verhaalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:55 schreef havefun het volgende:
[..]
Sylvia zal wel met huub op moeten schieten, want Huub is haar enigste back-up.
Mijn kaartjes komen nooit aan daar, dan had amanda ook al geweten dat natasia toneel tegen haar spreekt en brian haar alleen maar als neukertje ziet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:59 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik had Eric een kaartje gestuurd met dat er in................maar volgens mij is die nooit aangekomen.
Arme Sylvia .... of gaat ie ertussen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef tipsch het volgende:
Sorry ik was zelf Amanda ik las jou opmerking verkeerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
misschien wel .... want ik snap deze opmerking niet .... verklaar je nader
En die shit naar Brian & Co komt wel aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Mijn kaartjes komen nooit aan daar, dan had amanda ook al geweten dat natasia toneel tegen haar spreekt en brian haar alleen maar als neukertje ziet.
Ja daar ben ik zo blij om.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:02 schreef scanman01 het volgende:
Eric heeft intussen gelukkig door dat Amanda onberekenbaar is.
Nee die mag naast Jaapquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:01 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Arme Sylvia .... of gaat ie ertussen?
Dat vroeg Huub als eerste aan haar, maar ze wilde beneden blijven slapen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:01 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
okidoki ...... al denk ik dat we beide geen Amanda zijn, want nu begrijpen we elkaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:02 schreef kybe het volgende:
[..]
Sorry ik was zelf Amanda ik las jou opmerking verkeerd![]()
Hij wilde eerst met Sylvia, maar die wil beneden blijven om de boel in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:01 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
HUUB gaat voor de masterbedroom, samen met Gabyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef tipsch het volgende:
Dat is nou Jaap z'n fout: natuurlijk is Sonja Bakker gewoon een doos die allerlei afvalreceptjes en tips bij elkaar geplukt heeft en in 1 boek heeft gegooid waardoor Sonja de afslank-goeroe van dit moment is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:00 schreef Sporti het volgende:
Sonja Bakker is intussen Miljonair met haar prietpraat boek, en SLANK, maar Jaap vond het helemaal niks die 1000 cal. maaltijden veeeeeeeeel te makkelijkzei die ook gisteren
![]()
Vreemd. Ik zie hun relatie juist nog steeds sterker worden. Een maand geleden twijfelde ik nog wel, maar nu is me wel duidelijk dat het juist een hele sterke band isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het idd soms wel ff helemaal zat is, maar Sylvia is intelligent genoeg om te beseffen dat de rest nog erger is.
Ik zeg ook niet dat ze hem niet graag mag, maar ik denk wel dat ze het soms gewoon zat is dat hij soms zo over de schreef gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Vreemd. Ik zie hun relatie juist nog steeds sterker worden. Een maand geleden twijfelde ik nog wel, maar nu is me wel duidelijk dat het juist een hele sterke band is
Maarrrr zolang hij het zelf gelooft, mag hij vanavond in ieder geval nog een gebakje of twee,drie, want hij zit nog onder zijn toegestane kc. voor vandaagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou Jaap z'n fout: natuurlijk is Sonja Bakker gewoon een doos die allerlei afvalreceptjes en tips bij elkaar geplukt heeft en in 1 boek heeft gegooid waardoor Sonja de afslank-goeroe van dit moment is.
Hij heeft natuurlijk gelijk als hij stelt dat het "te gemakkelijk" is dat 1000 calorieen per dag adviseren wel heel makkelijk is, dat kan iedereen bedenken en maakt Sonja geen heilige, alleen een handige (commerciële meid)
Als Jaap bedoelt dat afvallen door slechts 1000 calorieen per dag te gebruiken makkelijk is, dan lult hij uit zijn nek, en zeker iemand die 6000 calorieen per dag gebruikt komt niet overtuigend over met die stelling.
Absoluut waar. Het is zelfs zo goed als onvermijdelijk dat de persoon die je heel graag mag ook wel wat mindere punten heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze hem niet graag mag, maar ik denk wel dat ze het soms gewoon zat is dat hij soms zo over de schreef gaat.
En dat kan prima samengaan: iemand graag mogen, maar zijn/haar gedrag soms niet waarderen.
Ze spreekt hem er ook op aan, Eric trouwens ook. Huub accepteert die opmerkingen ook, en daar blijkt toch ware vriendschap uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze hem niet graag mag, maar ik denk wel dat ze het soms gewoon zat is dat hij soms zo over de schreef gaat.
En dat kan prima samengaan: iemand graag mogen, maar zijn/haar gedrag soms niet waarderen.
Na al die maanden spel, is dat toch behoorlijk naïef, en een onderschatting van de "capaciteiten" van Bra&Na. En, zoals PietjePuk zegt: een óverschatting van Jaap. Ook wij streamers zagen dat Jaap niet de meest stabiele persoonlijkheid is, waarom dan zoveel vertrouwen dat het allemaal wel goed zal komen bij die stemming. Huub zou véél scherper kunnen en moeten zijn, bij dit soort cruciale gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:49 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jaap had dit al gezegd tegen Huub en Sylvia, vandaar dat ze daar op rekenden en niet op zo'n naaistreek tijdens de bekendmaking die avond![]()
45 en verbitterd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef Gigageil het volgende:
Amanda wil geen relatie meer......hoe oud is dat onderkruipsel ? 18 ? 19 ?![]()
![]()
Dat is niet gek.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef jacqjacq het volgende:
eric, huub en sylvia kunnen ook met zijn 3en een dusdanig pact sluiten, dat ze de buit met zijn 3en verdelen. gewoon contractje maken (stiekem want 10 mag het niet zien) en dan iemand aanwijzen die zogenaamd wint.
Wij moeten ook dat gebler aanhoren, dus luister zelf maarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef Pulu het volgende:
Bij mij staat ze op mute...kan iemand ff samenvatten wat Amanda allemaal lult?
Ontkenningsfase... dan liegen mensen ook gewoon tegen zichzelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:13 schreef Maria44 het volgende:
Amanda: ik heb nog wel bij Brian geslapen maar we hebben geen sex gehad.
Weet ze het echt niet meer?
Ja dat zu wel wat zijn natuurlijk. Maar ik denk dat hier wel over na gedacht is en ik denk dat dit niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:13 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat is niet gek.
Maar zou me helemaal niets verbazen als in het contract HEEL VEEL kleine lettertjes staan over de uiteindelijke hoofdprijs.
Mocht er perongelijk nog een andere jonge vrouw inkomen dan wordt Amanda er zo door iedereen uitgestuurd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:11 schreef Spoko het volgende:
volgende stemronde wordt aangevraagd voor Amanda oa?
Als de kapster "nee" zegt dan liegt ze, ze passen niet alleen bij elkaar, ze verdienen elkaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is echt nog niet klaar met Brian
Nu gaat ze opeens als een klein kind vragen aan de kapster: Vind jij ons bij elkaar passen?
Al wordt dat op dit forum nog weleens vergeten of ontkend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut waar. Het is zelfs zo goed als onvermijdelijk dat de persoon die je heel graag mag ook wel wat mindere punten heeft.
Prachtig antwoordquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Maria44 het volgende:
Ze vraagt aan de visagiste of zij en Brian bij elkaar passen. Qua uiterlijk wel zegt ze![]()
Die was tot zaterdag 12.00 uur.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:16 schreef Pulu het volgende:
Staat die popipoll nog open en zo ja waar? Want op de je website kan niks vinden...
Kwa uiterlijk dan hè.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is echt nog niet klaar met Brian
Nu gaat ze opeens als een klein kind vragen aan de kapster: Vind jij ons bij elkaar passen?
Ze zijn voor elkaar gemaakt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de kapster "nee" zegt dan liegt ze, ze passen niet alleen bij elkaar, ze verdienen elkaar.
Je wordt er zelfs genadeloos op afgerekend als je eens zo'n minpuntje post...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef Gert het volgende:
Al wordt dat op dit forum nog weleens vergeten of ontkend.
Meer relaties = dus kieskeuriger??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef Sporti het volgende:
Amanda : Naarmate je meer relaties hebt met mannen word je steeds kieskeuriger![]()
![]()
Psies. En dan staat er ook nog zo heel verneukeratief '0% vet' op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:23 schreef havefun het volgende:
Wat jaap nu eet , daar wordt je echt dik van.
Is waarschijnlijk op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef havefun het volgende:
Maar Jaap is wel aan het water gegaan zo te zien. Geen emmers cola meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |