het is niet te hopen dat ze hoog in die popipoll eindigtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef milk-shake het volgende:
haha snollie denkt dat ze populair is ..hahahahahaha
![]()
owww dat dan zo me droom uitkomenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef Spoko het volgende:
vanavond PP dus, zou leuk zijn als plasmaboy zegt, populairste bewoner kan de volgende 2 stemrondes niet weggestemd worden... Dan die koopen van Natasia,Brian en Amandel...
Je bent veel te lief voor Snolliequote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef Pulu het volgende:
Amanda een nekschot of geen honger meer in de wereld...ik weet het wel
Hij heeft geen andere keus, hij zal wel moeten want hij heeft geen backupquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef milk-shake het volgende:
nou ik snap van eric niks ...............houdt ie hem er nou in....ik wordt gek
![]()
Ja. Ik vond het ook erg jammer dat ze niet MET Amanda spraken, maar TEGEN haar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Toch zal dit akkefietje er weer voor zorgen dat Amanda nog meer naar Brian en Natasia toe gaat trekken...
tenzij er gisteren tijdens het uitje een confrontatie als zojuist door aDEL en Eric is doorgesprokenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef Maria44 het volgende:
Huub snapt het spel niet volgens Amanda en Eric ook niet.
Nu weet Eric het toch wel heel zeker dat zij geen backup is van hem![]()
Beetje nalatig van Huub om Amanda daar niet nog even mee te confronteren. Maar ik vind Huub sowieso een beetje laks qua slim spelen van het spel. Wat dat betreft zou hij wel varen bij een tactisch slimme speler in zijn kamp. Bart had wat dat betreft een veel beter overzicht dan Huub.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef spookdiertje het volgende:
gelukkig heeft brian nooit aan andermans spullen gezeten
Ik weet nu zeker dat Eric Huub er niet uitstemt,een back up zoals Amanda heeft hij echt niets aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef milk-shake het volgende:
nou ik snap van eric niks ...............houdt ie hem er nou in....ik wordt gek
![]()
heb je het over die 200 kilo die hij toont ??, J.aap is net begonnen, eerst maar proberen vol te houdenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub kan nog heel wat leren van de inzet die Jaap toont.
Wat schiet ze daarmee op, Brian en Natasia stemmen tegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef Dark het volgende:
Misschien is het wel handig voor Syl om een stemming voor Amanda aan te vragen?
Huub voelt zich wat te onaantastbaar, denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Beetje nalatig van Huub om Amanda daar niet nog even mee te confronteren. Maar ik vind Huub sowieso een beetje laks qua slim spelen van het spel. Wat dat betreft zou hij wel varen bij een tactisch slimme speler in zijn kamp. Bart had wat dat betreft een veel beter overzicht dan Huub.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:28 schreef Spoko het volgende:
vanavond PP dus, zou leuk zijn als plasmaboy zegt, populairste bewoner kan de volgende 2 stemrondes niet weggestemd worden... Dan die koopen van Natasia,Brian en Amandel...
195 kilo......schoon aan de haken....volgens hemzelfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Fikkert het volgende:
[..]
heb je het over die 200 kilo die hij toont ??, J.aap is net begonnen, eerst maar proberen vol te houden
En als dat niet waar is, als Amanda niet op 1 staat, gaat ze huilen............quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Gisteravond is Amanda aangesproken door 2 Bn 'ers Viola Holt en haar dochteren nu is ze er van overtuigd dat zij eerste is bij de popi - poll
![]()
ben jij een beetje verliefd op jaap ???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Huub kan nog heel wat leren van de inzet die Jaap toont.
ja hoor, Huub voelt zich onaantastbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub voelt zich wat te onaantastbaar, denk ik.
Wordt taktisch dus wat minder scherp.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:30 schreef Dark het volgende:
Misschien is het wel handig voor Syl om een stemming voor Amanda aan te vragen?
Ik denk dat huub zich op dit moment zeker niet onaantastbaar voelt en dat hij juist daardoor wat minder scherp is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat zou leuk zijn.
Van mij mogen ze ook aangeven dat 1 van de 2 minst populaire bewoners er donderdag uit moet.
Kijken of Amanda dan nog zo blij zal zijn met de PP. Alhoewel ik denk dat ze niet op de onderste 2 plaatsen staat.
I hope so. Ik wil dat gezicht zien als ze inderdaad aardig onderaan staat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef Dark het volgende:
[..]
En als dat niet waar is, als Amanda niet op 1 staat, gaat ze huilen............![]()
Dat speelt idd mee, maar voor zijn weekje vakantie was ie in dat opzicht ook al niet al te scherp.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij teneergeslagen is dat hij onder druk is komen te staan door de beslissing van Jaap. Hij is volgens mij niet zichzelf en best wel boos dat het zo ver is gekomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, hij zou dan juist scherper horen te zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat huub zich op dit moment zeker niet onaantastbaar voelt en dat hij juist daardoor wat minder scherp is.
Ik weet niet hoor, als ik in de stress zit vergeet ik ook allerlei belangrijke issues.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar, hij zou dan juist scherper horen te zijn.
Hij houdt er in zijn achterhoofd idd rekening mee dat hij er donderdag uit moet (kleine kans, maar het kan natuurlijk wel), daardoor idd niet onaantastbaar.
Meestal zijn dat soort dingen om 21.00 uur maar ik weet het niet zeker.quote:
precies, hij heeft er zijn pooier shirtje al voor aangetrokkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Pulu het volgende:
Volgens mij komt Brian toevallig binnen om het masterplan voor donderdag toevallig te bespreken...
Ik zou ook van slag zijn als op deze wijze de spelregels steeds veranderen. Zo kan hij iedere week wel de Sjaak zijn door "achter".quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij teneergeslagen is dat hij onder druk is komen te staan door de beslissing van Jaap. Hij is volgens mij niet zichzelf en best wel boos dat het zo ver is gekomen.
Huub dus niet wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Eric zegt tegen Brian, de discussie is nu klaar.
Jammer voor hem dat Hupert er al zitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Pulu het volgende:
Volgens mij komt Brian toevallig binnen om het masterplan voor donderdag toevallig te bespreken...
Ik vind brian de enige man in het huis die er steeds NIET als miljonair uitziet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
precies, hij heeft er zijn pooier shirtje al voor aangetrokken![]()
Amina.............en volgens mij was er helemaal in het begin can DGK een echte fan die zo heette.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Curious-PB het volgende:
Weet iemand mischien hoe die vrouw bij Amanda en Eric heet? Ze lijkt veel op een meisje die op mijn basisschool heeft gezeten
Huub is wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat Hupert er al zit
Zullen we Brein op Brain afsturen ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef Gigageil het volgende:
We zijn hier getuige van een misdaad ( Copyright-schending)![]()
![]()
Bel de buma stemra.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Brainless is dan ook verkeerd gecast, hij had de poolboy moeten worden die op tragische wijze omkwam tijdens schoonmaakwerkzaamheden aan de zuiveringsinstallatie van het zwembad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind brian de enige man in het huis die er steeds NIET als miljonair uitziet.
Dat gaat ook helemaal nooit lukkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind brian de enige man in het huis die er steeds NIET als miljonair uitziet.
Hij onderschat Brian nog steeds. En Brian speelt het gewoon ook slimmer. Huub denkt dat het om die 23 FOK!-users gaat die hem een geweldige peer vinden, maar het gaat erom dat je Jaap op het cruciale moment in je kamp krijgt en hem de juiste persoon immuniteit laat geven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat speelt idd mee, maar voor zijn weekje vakantie was ie in dat opzicht ook al niet al te scherp.
Dat bleek vooral uit zijn uitspraak dat ie zich enorm had verkeken op Brainless, terwijl het volgens mij toch niet zo heel ingewikkeld moet zijn om die idioot door te hebben.
Hahhahaha .... Dat zal de Redactie niet leuk vinden, brianquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:38 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Komt ook vh paardrijdenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef Ilmagnifico het volgende:
Amanda heeft o-benen.......................neukklare benen lamazegguh.
Huub had Jaap echt niets te bieden .... Hij had geen CP en in het huis is sporten ook niet zijn favoriete bezigheid. Wat hij aangaf bij Jaap klopte wel (je moet het zelf doen) en helaas heeft Jaap dat niet gezien en heeft hij zich laten inpakken met strik er om.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij onderschat Brian nog steeds. En Brian speelt het gewoon ook slimmer. Huub denkt dat het om die 23 FOK!-users gaat die hem een geweldige peer vinden, maar het gaat erom dat je Jaap op het cruciale moment in je kamp krijgt en hem de juiste persoon immuniteit laat geven.
Daar krijg je toch x-benen van?quote:
Dat kan niet kloppen volgens mij , ik denk dat het er op een toppunt maximaal 10000 streamers zijn ofzo. Maar 100.000 per dag lijkt me veel te veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef Maria44 het volgende:
100.000 streamers zegt Japio
Eensch. Maar Brainless heeft dan ook de juiste geestesgesteldheid (volslagen paranoïde) voor dit spel, waar Huub teveel uitgaat van het goede in de mens, en het bijvoorbeeld in het geval van Jaap als iets vanzelfsprekends zag dat een Erasmus-student zich bij zijn kamp zou aansluiten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij onderschat Brian nog steeds. En Brian speelt het gewoon ook slimmer. Huub denkt dat het om die 23 FOK!-users gaat die hem een geweldige peer vinden, maar het gaat erom dat je Jaap op het cruciale moment in je kamp krijgt en hem de juiste persoon immuniteit laat geven.
Door al dat neuken en niet klaarkomen val je natuurlijk behoorlijk af, en vergeet de ruksessies niet in de douche, dat vreet energie.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:42 schreef agter het volgende:
Brian moet aankomen? Hoor ik dat goed?
Jou snap ik.................maar ik ben dan ook een echte Tukker.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eensch. Maar Brainless heeft dan ook de juiste geestesgesteldheid (volslagen paranoïde) voor dit spel, waar Huub teveel uitgaat van het goede in de mens, en het bijvoorbeeld in het geval van Jaap als iets vanzelfsprekends zag dat een Erasmus-student zich bij zijn kamp zou aansluiten.
Een fout overigens die veel intelligente mensen maken in hun jongere jaren, er teveel vanuit gaan dat hun denkwijze door veel anderen gedeeld wordt.
Huub heeft zich de tweede dag van Jaap in de villa, rustig gehouden en hem niet bewerkt omdat Jaap de nacht ervoor had aangegeven tegen Sylvia en Huub dat hij al wist voor wie hij zou kiezen: hij zou Brian immuniteit geven om lekker een bommetje in dat kamp te gooien. Hij had namelijk genoeg zelfdicipline om af te vallen en te sporten want dat was hem al veel eerder gelukt. Hij heeft alleen problemen met het terugvallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:42 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub had Jaap echt niets te bieden .... Hij had geen CP en in het huis is sporten ook niet zijn favoriete bezigheid. Wat hij aangaf bij Jaap klopte wel (je moet het zelf doen) en helaas heeft Jaap dat niet gezien en heeft hij zich laten inpakken met strik er om.
De enige en laatste keer dat ik positief ben over Brian ... hij heeft het goed gedaan om Jaap zo te bespelen, maar het blijft wel een rat.
Dat hebben ze je wijsgemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Daar krijg je toch x-benen van?
Of hebben ze me dat ook al wijsgemaakt?
Is dat een opleiding?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
Lijkt me geen zware opleiding die Amanda nu krijgt, ik zie haar alleen maar rorkrn:
[afbeelding]
Inderdaad, het slaat nergens op om het zo te dragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef kybe het volgende:
Onder zo'n jurk hoor je ook gewoon een topje aan te trekken.
Pietje Puk is kraakhelder ........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:46 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Jou snap ik.................maar ik ben dan ook een echte Tukker.
Jaap had dit al gezegd tegen Huub en Sylvia, vandaar dat ze daar op rekenden en niet op zo'n naaistreek tijdens de bekendmaking die avondquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eensch. Maar Brainless heeft dan ook de juiste geestesgesteldheid (volslagen paranoïde) voor dit spel, waar Huub teveel uitgaat van het goede in de mens, en het bijvoorbeeld in het geval van Jaap als iets vanzelfsprekends zag dat een Erasmus-student zich bij zijn kamp zou aansluiten.Een fout overigens die veel intelligente mensen maken in hun jongere jaren, er teveel vanuit gaan dat hun denkwijze door veel anderen gedeeld wordt.
Klopt helemaal wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:46 schreef Ashrak het volgende:
Ik hoop gewoon dat DGK wel in gaat zien dat als het HES-groepje uit elkaar valt het echt De Gouden Tokkie Kooi wordt en veel mensen, waaronder ik, gaan afhaken. Ik kan het gewoon niet aan om al die gesprekken van het BAN-groepje te volgen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat hebben ze je wijsgemaakt![]()
Nee hoor vind zij niet erg,zij hebben niet in haar kast gezetenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:48 schreef jacqjacq het volgende:
wat zou het toch mooi zijn als amanda ooit iets zal zien van de gesprekjes die brian met natasia had, die allemaal neerkomen op hetzelfde: amanda is een lellebel, maar slijm met haar zodat ze aan je kant blijft.
Het is toch eigenlijk zielig dat de persoon waarvan ze zegt dat ze die als enige vertrouwt haar keer op keer belazert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |