Kevin Costner??quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef Maanvis het volgende:
Maar 3x raden wie d'r in de limo zit waar je mee naar huis wordt gebracht..
Sylvia heeft al gezegd dat Sophie het goed volgt via internet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Krijgt sil visite?
O dat meisje uit barcelona
Die heeft toch geen info
Japio is een echte Party Animalquote:Op maandag 5 maart 2007 19:59 schreef heracles het volgende:
Japioo kan niet wachten.
Nee, iemand die veel jonger en knapper isquote:
Een zwangerschapstest is totaal overbodig als je zex met Brian hebtquote:Op maandag 5 maart 2007 19:47 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Plus een gratis SOA en Aidstest for just in case?
Lieve cap, je kunt echt zien dat ze blij is.quote:
Vin Diesel??quote:Op maandag 5 maart 2007 20:02 schreef Maanvis het volgende:
Nee, iemand die veel jonger en knapper is![]()
Thx voor je filmpjequote:
Liefquote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik beloof hierbij dat als hij mijn kaart trekt, ik hem aan 1 van jullie
Ik zou toch ff een boekje kopen over sexuele voorlichting.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zwangerschapstest is totaal overbodig als je zex met Brian hebt![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou toch ff een boekje kopen over sexuele voorlichting.![]()
Ik ben het met Syl eens...: Sophie ziet er goed uitquote:Op maandag 5 maart 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben het met Sophie eens: Syl ziet er goed uit...![]()
Ga je zelf dan niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik beloof hierbij dat als hij mijn kaart trekt, ik hem aan 1 van jullie
Happy beelden zijn errug zeldzaam de laatste tijd. Gun Syl het van hartequote:Op maandag 5 maart 2007 20:05 schreef CartWOman het volgende:
Leuke meid die Sophie, Syl is zoooo blij.
Bang dat je door de bewaking afgevoerd wordt wegens fysiek geweld??quote:
Als dat zo is snap ik wel waarom Braindead zo vaak zijn muziekie wil draaien.quote:
Da's een kroeg, Fock.quote:
Tsssssssssssssssssssssssssssquote:
O, schrijf je het zo? Ik gokte maar wat.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:08 schreef maikel112 het volgende:
oh dat is een discotheek volgesmij?? VOK ?
me too hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O, schrijf je het zo? Ik gokte maar wat.![]()
De villa is voor de kindjes van God....ik wist niet dat God dat nodig had...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:11 schreef Lieve het volgende:
Huub
2 weken --> Sylvia
4 weken --> Eric
6 weken --> Jaap
8 weken --> Amanda
en dan de twee nieuwe en dat is dat!
over twaalf weken is het de kindjes van God show!
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bang dat je door de bewaking afgevoerd wordt wegens fysiek geweld??
Plasmaboy: Het is een zwarte zaterdag, kleinzusje moet wegens fysiek geweld de villa binnen 5 minuten na aankomst weer verlaten...
Jaap kan er over 4 weken al uit...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:11 schreef Lieve het volgende:
Huub
2 weken --> Sylvia
4 weken --> Eric
6 weken --> Jaap
8 weken --> Amanda
Dan hebben we nog een dode hoek ik de kooi...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ga ik er lekker met die fijne cameraman vandoor
![]()
Ja dat was een verschrikkelijk Lekker Ding.......quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ga ik er lekker met die fijne cameraman vandoor
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat was een verschrikkelijk Lekker Ding.......![]()
Moet dat?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:13 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk even naar Nasty en Brian: Dit is wat ons te wachten staat![]()
![]()
![]()
![]()
ahhhhhhhhhhh, ga je niet?? En ik wou nog wel samen met jou! Nou, dan ga ik ook niet hoorquote:
Wat een doomsenarioquote:Op maandag 5 maart 2007 20:11 schreef Lieve het volgende:
Huub
2 weken --> Sylvia
4 weken --> Eric
6 weken --> Jaap
8 weken --> Amanda
Ze zeggen het net zelf ( + al alle dagen) en ik begin er echt een hard hoofd in te krijgenquote:
Ik dacht dat het hele eiland al mee deed aan het programma?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
Is de gouden kooi dan al aan de Antillen verkocht ?![]()
Maar Eric kent Nena toch niet? En in hoeverre KEN je nou echt iemand¿ De meeste onder ons zijn nog een raadsel voor zichzelf zelfs.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "mogen geen bekenden uitnodigen" snap je niet ?![]()
Ik blijf hopen op nog 2 nieuwe, maar ze krijgen denk ik geen normale gasten meer, kijk naar Billiequote:Op maandag 5 maart 2007 20:16 schreef Clank het volgende:
Natasia: Zou wel lelijk zijn als er nu nog 2 bij zouden komen.....pffffffff... zit je wéér op 9!
snacken bij de feboquote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
Waar zijn Jaap en Huub ?
Dat is camera en licht-technisch.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef Mika25 het volgende:
Sjees...ze mogen niet eens zelf bepalen hoe ze gaan zitten...
Ze zullen toch de leeftijden weer omhoog moeten gooien, ze begonnen met 4 veertigers en nu is het 1 grote post-puber bende.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf hopen op nog 2 nieuwe, maar ze krijgen denk ik geen normale gasten meer, kijk naar Billie![]()
Gokje: Huub ligt in de jacuzzi met de 2 kapsters.........en Japio zit in zijn eentje met de pc te klungelen...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
Waar zijn Jaap en Huub ?
En Brian staat zich voor het raam te verbijten dat Huub alweer gescoord heeftquote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
Gokje: Huub ligt in de jacuzzi met de 2 kapsters.........en Japio zit in zijn eentje met de pc te klungelen...![]()
En het ligt er ook duidelijk op dat de gast maar HEEEL weinig mag zeggen itt die crimineel in die Audi A3 voor Brian laatst.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef Mika25 het volgende:
Sjees...ze mogen niet eens zelf bepalen hoe ze gaan zitten...
real life soap is ver te zoeken, zie het al voor me dat ik nu telefoon krijg, "kun je iets naar links draaien"quote:
Vind ik juist leuk.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zullen toch de leeftijden weer omhoog moeten gooien, ze begonnen met 4 veertigers en nu is het 1 grote post-puber bende.
Dat studenticose gedoe benik ook wel zat ja...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zullen toch de leeftijden weer omhoog moeten gooien, ze begonnen met 4 veertigers en nu is het 1 grote post-puber bende.
Ja maar geen moedertypes alla Nastasia erbij hoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij in een RLS?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:22 schreef maikel112 het volgende:
[..]
real life soap is ver te zoeken, zie het al voor me dat ik nu telefoon krijg, "kun je iets naar links draaien"
Alles wentquote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zet voor het eerst sinds dagen de streams aan... wat is er met dat haar van Natasja gebeurd?!?! GEEN PORUM!
Schrikken he?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zet voor het eerst sinds dagen de streams aan... wat is er met dat haar van Natasja gebeurd?!?! GEEN PORUM!
Ja ,die gast besprak ff alle mogelijke strategieen en combinaties zoals die op internet bloot gelegd zijn. Was niet normaal meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:22 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En het ligt er ook duidelijk op dat de gast maar HEEEL weinig mag zeggen itt die crimineel in die Audi A3 voor Brian laatst.
Nee en knappe man van een jaar of 25/35quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef agter het volgende:
[..]
Ja maar geen moedertypes alla Nastasia erbij hoor!
Liever een leuke, knappe intelligente man van eind 40 of zo.
Nee, ze zei al dat ze niet te veel mocht zeggen i.t.t. het bezoek van die rat laatst.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef itsme het volgende:
O sophie is er al
En heeft ze sylvia al tips gegeven?
(Ik wed van niet namelijk)
Shit veraden, ok spelletje jij moet raden wie ik ben:quote:
Stijl en klasse kan ik thuis wel vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet echt bevorderlijk voor het gevoel voor stijl en klasse in de villa...
WTF. IK word nu weer zo fokking kwaad.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, ze zei al dat ze niet te veel mocht zeggen i.t.t. het bezoek van die rat laatst.
Ehm? Die charmante, elegante, stijlvolle nieuwe bewoner??quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef maikel112 het volgende:
Shit veraden, ok spelletje jij moet raden wie ik ben:
Hint: 3x 100 pakken suiker - 100 kg veren
Japieoooooooooooquote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Shit veraden, ok spelletje jij moet raden wie ik ben:
Hint: 3x 100 pakken suiker - 100 kg veren
Ja ziet weer aardig groen in die keukenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef blomst het volgende:
Natasia is ook nog jaloers op huub en amanda.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit met haar ongestelde doos op het aanrecht/kookblok......![]()
De ideale schoonzoonquote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm? Die charmante, elegante, stijlvolle nieuwe bewoner??
Gebakken banaan met zout en peper en soyasausquote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef s0k het volgende:
wat moet dat voorstellen wat die brian daar maakt? ziet er nogal goor uit :|
Kapsel van de week: Maansverduisterings coupequote:
Whahahahahaha....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hee de barbecue is weg... Vivi?
heeft ze geen onderbroek aan dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit met haar ongestelde doos op het aanrecht/kookblok......![]()
Okay, zijn we er uit. Nemen een tussenweg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee en knappe man van een jaar of 25/35
Sophie weet volgens mij dus niets over DGK.![]()
Zei ik vorige week ook al toen J.aap in de Kooi kwam.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op nog 2 nieuwe, maar ze krijgen denk ik geen normale gasten meer, kijk naar Billie![]()
JAAAA! Die mis ik ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef agter het volgende:
[..]
Ja maar geen moedertypes alla Nastasia erbij hoor!
Liever een leuke, knappe intelligente man van eind 40 of zo.
Waarom? Snap goed dat ze nu eerst kijken waar Jaap naar toe trekt, alvorens nieuwe erin te gooienquote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is idd wel belachelijk dat er nog steeds geen vervanger voor Ilona is. De mogelijkheid om er een vervanger in te zetten zou eigenlijk na een week moeten vervallen ofzo.
Welke debiel wil dat nu nog ?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom? Snap goed dat ze nu eerst kijken waar Jaap naar toe trekt, alvorens nieuwe erin te gooien
Ik zou ook helemaal gek worden. Geen sex is een van de redenen om die kooi niet in de gaan voor mijquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is zo geil als boter. Eigenlijk niet zo verwonderlijk, ik zou tegen het plafond stuiteren na zoveel sexloze dagen. Er zijn natuurlijk alternatieven, maar helaas is Nena weg.
damesquote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef agter het volgende:
[..]
Okay, zijn we er uit. Nemen een tussenweg.
Knappe leuke volwassen vent van eind 30 of zo.
Eentje die duidelijk boven Huub en Brian staat (geestelijk dan).
En waar alle vrouwen in de kooi keihard voor vallen!!
Dat Brian helemaal gek wordt dat alle vrouwen alleen nog maar naar die man kijken...
Lijkt me geweldig! Komt ie helemaal nooit meer klaar!! haha!
als ze maar geen strepen achterlaatquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef kleinzusje het volgende:
Die sloerie glibbert bijna van het aanrecht af.......................... brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Huub heeft dat tot nu toe vrij soepeltjes opgelost hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zou ook helemaal gek worden. Geen sex is een van de redenen om die kooi niet in de gaan voor mij![]()
gebakken banaan is lekker hoor...al eens gegeten?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Gebakken banaan met zout en peper en soyasaus![]()
![]()
![]()
Ik denk sowieso dat ik het niet kan voor de cameraquote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft dat tot nu toe vrij soepeltjes opgelost hoor![]()
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar zo'n man mis ik echt in de kooi. Zo eentje waar je graag naar kijkt. Weet zeker dat half nederland (=alle vrouwen) zouden kijken naar het programma als er echt een leuke vent in zat.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
JAAAA! Die mis ik ook!
en een leuke griet MET koppie koppie die in meer dingen intresse heeft dan in haar nagels en extensions. één die Huub erin wil houden! Voor donderdag graag! ( haha, woensdagavond komt ze binnenwandelen. Met stemmingsrecht en nog 1 imuum stem voor iemand naar haar keuze. Dan kiest ze brian en gaat Natasia eruit!
Droomscenario![]()
![]()
Ja vaak zat, bij de Surinaamse Toko hier op de hoek......maar dan zoet met deeglaagje en poedersuiker, niet met peper en zout.....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef Sense het volgende:
[..]
gebakken banaan is lekker hoor...al eens gegeten?![]()
Nou ja zeg!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, ze zei al dat ze niet te veel mocht zeggen i.t.t. het bezoek van die rat laatst.
Last met presteren onder druk??quote:Op maandag 5 maart 2007 20:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk sowieso dat ik het niet kan voor de camera![]()
Thanxquote:
Ook een beetje BI? Of bedoel je Nena voor Natasia?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is zo geil als boter. Eigenlijk niet zo verwonderlijk, ik zou tegen het plafond stuiteren na zoveel sexloze dagen. Er zijn natuurlijk alternatieven, maar helaas is Nena weg.
Jawel ze kunnen Syl straffen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
als die vriendin nu gewoon wat vertelt kunnen ze daar toch niks meer aan doen.![]()
quote:
Misschien vinden Sylvia's vriendinnen het wel belangrijker om over sociale dingen bij te praten dan over het spel. Zegt veel over Bainless en die Daryll dat ze effe een uurtje over het spel praten...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef Clank het volgende:
Brian's uurtje bezoek bestond uit een uur info!! Hij moest er zelfs aantekeningen van maken!!!
Uh ? Geen fanmail...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Nicoss het volgende:
Even meelezen jongens.........
Dan ga ik ze echt uit dat klote redactiehok trekken. Al moet ik over heggen klimmen en door sloten baggerenquote:
Amanda heeft toch sex zat, zou ik zo zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal gek worden. Geen sex is een van de redenen om die kooi niet in de gaan voor mij![]()
En ook over Eric en zijn beste vriendin. Sorry hoor, maar het ging alleen maar over hem, hem en hemquote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien vinden Sylvia's vriendinnen het wel belangrijker om over sociale dingen bij te praten dan over het spel. Zegt veel over Bainless en die Daryll dat ze effe een uurtje over het spel praten...
Op Amanda kan ik het al helemáál nietquote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Amanda heeft toch sex zat, zou ik zo zeggen![]()
en met een droomlijf!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef agter het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar zo'n man mis ik echt in de kooi. Zo eentje waar je graag naar kijkt. Weet zeker dat half nederland (=alle vrouwen) zouden kijken naar het programma als er echt een leuke vent in zat.
Huub is te 'small' (weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken, te onvolwassen misschien). En Brian is ook flink door het ijs gezakt.
Een echte man, een met stijl en humor, mis ik.
Een waar ook Syl als een blok voor zou vallen.
een klingonkapselquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef awesomedude het volgende:
ze lijkt op die gast uit startrek, natasia dus he
Brian ook niet.......Je bent toch niet net als Brian heh.......zo`n HDNKKKquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op Amanda kan ik het al helemáál niet![]()
quote:
Ja de Fake van Huub van de filmcover Being John Malcovichquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
Die kaart van Natasheb ik hier eerder gezien op FOK. Althans de fake foto ervan...
Het wordt tijd dat ik erin gaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en met een droomlijf!
Brian is me te skinny, beetje net niet en zijn kop is rafelig en zijn stem is creepy en dus is hij vreselijk eeeek nee.
Huub is te jong. Gewoon een leuke irri. Wel een ongelofelijke charmeur! Wel HELEMAAL waar ik voor zou gaan btw. Maar deze mannen zou ik wel leuk vinden! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ben homoquote:Op maandag 5 maart 2007 20:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian ook niet.......Je bent toch niet net als Brian heh.......zo`n HDNKKK![]()
Echt waar?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Gebakken banaan met zout en peper en soyasaus![]()
![]()
![]()
Kijk jij heb smaakquote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en met een droomlijf!
Brian is me te skinny, beetje net niet en zijn kop is rafelig en zijn stem is creepy en dus is hij vreselijk eeeek nee.
Huub is te jong. Gewoon een leuke irri. Wel een ongelofelijke charmeur! Wel HELEMAAL waar ik voor zou gaan btw. Maar deze mannen zou ik wel leuk vinden! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Fock is een bar/kroeg/internetcafe in barcelonaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef DaanDobber het volgende:
Sophie blijft vaak in Fok hangen en dan is ze ookal dronken!
Ja, Amanda was er met haar halve kappersschool niet echt succesvol mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het haar van Huub is wel opgeknapt!
Lieve,quote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en met een droomlijf!
Moet toch wel lukken hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op Amanda kan ik het al helemáál niet![]()
Leuk lijf, de xxl condoom (van Brain) en donequote:
Wij gaven geheel onzelfzuchtige casting-adviezen aan Tien...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Is 't weer eens het vrouwen sop uurtje hier?
Jullie zagen Natasia met d'r dood soppen op het aanrecht en raakten geïnspireerd?![]()
Oke, ik geef toe........ik als vrouw, zou er ook niet 1 in dat huis weten........misschien bij hoge nood Huub ??? Njehhh, dan moet de nood wel heel hoog zijn..........Ik ga dan eerder voor die plasmaboyquote:
nee hoor. eric is ook eigenlijk een vrouw.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dames... het wordt weer tijd voor een vrouw
![]()
![]()
Lees mijn post van 20.38.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, Amanda was er met haar halve kappersschool niet echt succesvol mee.
Dit is echt veel beter!
Huub is behoorlijk stoned! Zeker de leuke mensen achter?
( DEZE DGK REDACTIE DEUGT WEL! )
Dan heb je duidelijk een aantal reacties gemist.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
weet je dat ik nou al die tijd heb gedacht dat jij een vrouw was?Echt eerlijk waar!
![]()
Maar DAN kom ik wel IEDERE week op het feesie! Naakt in feestkledingquote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef agter het volgende:
[..]
Lieve,
Ik voelprecies wat jij bedoelt. En dat is exact wat er mis is aan de Kooi op dit moment.
Maaruh, als je deze mannen wil casten, dan is JdM failliet!!! hihi!
Daar put ik mijn inspiratie niet uit, believe me, maar soppen is nooit weg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Jullie zagen Natasia met d'r doos soppen op het aanrecht en raakten geïnspireerd?![]()
dat is het toch ook bijna, wat van natasia eronder zit is te verwaarlozen..quote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat haar van Natasia is net een pruik. Verschrikkelijk!
Eigenlijk is het een pruik, zelf heeft ze heel kort kroeshaarquote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het haar van Natasia IS een pruikquote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh ja kut sorry... waarschijnlijk Syls bezoek..Foutjequote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Soury het volgende:
De klok tikt af !! 13 minuten volgens mij ...![]()
Tsja...Brian heeft wel een lekkere lichaam...Maar nee die is echt te dom, zijn hele sex appeal trekt ervan weg!...Huub? Nee.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:49 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Oke, ik geef toe........ik als vrouw, zou er ook niet 1 in dat huis weten........misschien bij hoge nood Huub ??? Njehhh, dan moet de nood wel heel hoog zijn..........Ik ga dan eerder voor die plasmaboy![]()
Ik neem aan dat hij slim genoeg is...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:53 schreef Clank het volgende:
Pas op dat je geen open kaart speelt met die 2 Huub!!!
bart ja. NL ? neequote:Op maandag 5 maart 2007 20:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja...Brian heeft wel een lekkere lichaam...Maar nee die is echt te dom, zijn hele sex appeal trekt ervan weg!...Huub? Nee.
Bart ja dat wel...![]()
Nathanaël was ook niet verkeerd maar nee toch niet...Gezien dat ik denk dat hij gay is.
Nicolaas was idd niet lelijk maar ik vond hem echt een beetje dodgy en eng.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef itsme het volgende:
Ik vond Nicolaas ook wel aantrekkelijk.
Een intelligente knappe aantrekkelijke man die niet op vrouwen zoals Amanda valt maar zij wel op hem.
Brian hoort Huub uit of hij zich er druk om maakt.
maandag wasdag bedoel je?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
![]()
dat is helemaal waar.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:55 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nicolaas was idd niet lelijk maar ik vond hem echt een beetje dodgy en eng.
Klingons problee-eem zei ik al!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk afgezakte pruik, helemaal naar achter gezakt.
Ja, je verlegt je grenzen, hè.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:56 schreef itsme het volgende:
[..]
dat is helemaal waar.
maar later bleken ze allemaal zo eng te zijn.
toen was dat nog een shock![]()
Brian zijn haar is een kweekvijver voor Natasias haar. Heb ff geduldquote:Op maandag 5 maart 2007 20:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk afgezakte pruik, helemaal naar achter gezakt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
Luisteren jullie naar Huub en brian nu?
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
Luisteren jullie naar Huub en brian nu?
Hij zegt niets dat ze niet zelf al konden weten toch?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Huub pakt het nu niet al te slim aan door open kaart te spelen
Dat zei mijn vent ook al, ga ff googelen om een cap te vinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:56 schreef agter het volgende:
Ik vind dat Natasia soms ook erg op Lucy lijkt.
Ken je die? Die vrouw uit de prehistorie...
Alleen daar zijn ze te dom voor, dus dit is wel jammer.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zegt niets dat ze niet zelf al konden weten toch?
Van jaap? Van brian bedoel je toch? zonder condoom.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef havefun het volgende:
Waar is dat Paard Zwanger van geworden vraagt die sohie. Ik zou me niet verbazen als ze zwanger van Jaap is.
Huub zijn sterkste én (in het spel) zijn zwakke punt.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Arm paard...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef havefun het volgende:
Waar is dat Paard Zwanger van geworden vraagt die sohie. Ik zou me niet verbazen als ze zwanger van Jaap is.
Waarom niet, hij weet toch dat N en B tegen gaan stemmen, dus wat heeft ie te verliezen. Ik vertrouw nogsteeds op Eric.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef havefun het volgende:
Ja, maar Lucy is een Australopithecus Afarensis. En ije mag geen aap-achtigen afbeelden als het over Natasia gaat. Dan krijg je een ban.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei mijn vent ook al, ga ff googelen om een cap te vinden.
Dat is waar, maar hij legt er wel heel erg de nadruk op dat hij een hele sterke speler is en dat dit waarschijnlijk Eric's enige kans wordt om hem eruit te stemmen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zegt niets dat ze niet zelf al konden weten toch?
Jemig dat zou een leuke fake zijn.... Ben zelf niet handig (of het kost veel tijd dat fotosoepen)quote:Op maandag 5 maart 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Van jaap? Van brian bedoel je toch? zonder condoom.![]()
Ja ze weten heus wel dat hij zenuwachtig is maar om dat nu te bevestigen en hun dat pleziertje te gunnenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Alleen daar zijn ze te dom voor, dus dit is wel jammer.
Jouw avond is dus helemaal goed nu?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel in en hoor meteen twijfel bij Huub, over donderdag.
Hij is er niet zeker van dat Eric hem er niet uitstemt.
Logisch toch ??? Denk dat iedereen daaraan twijfelt.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Precies, ik ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, hij weet toch dat N en B tegen gaan stemmen, dus wat heeft ie te verliezen. Ik vertrouw nogsteeds op Eric.
Hebben jullie mij nieuwe fake al gezien, zo niet dan moet je effe bij het topic van fakes kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig dat zou een leuke fake zijn.... Ben zelf niet handig (of het kost veel tijd dat fotosoepen)
![]()
Ik ga er zelf vanuit dat Eric Huub er niet uitstemt (heb dat in 2 verschillende topics gepost).quote:
Ja beter dan dat hij helemaal geschockeerd is donderdag en die 2 ratten genietenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Logisch toch ??? Denk dat iedereen daaraan twijfelt.
Gelukkig ben jij niveautje braajen en denk jij meteen: Yes!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Logisch. Je kunt van een hond ook pas zeggen dat hij nooit iemand zal bijten op het moment dat hij zijn laatste adem uitblaast.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Als je nou een link had gepost, was ik meteen gegaanquote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef havefun het volgende:
[..]
Hebben jullie mij nieuwe fake al gezien, zo niet dan moet je effe bij het topic van fakes kijken
Ja wat dat betreft pakt huub het weer goed aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja beter dan dat hij helemaal geschockeerd is donderdag en die 2 ratten genieten
Het was ook niet al te serieus bedoelt hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga er zelf vanuit dat Eric Huub er niet uitstemt (heb dat in 2 verschillende topics gepost).
Maar ik vind die twijfel en vooral dat hij het dan zogenaamd niet erg vindt, wel komisch.
http://h.1asphost.com/havefun25/Jaap.jpgquote:Op maandag 5 maart 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je nou een link had gepost, was ik meteen gegaan![]()
Ik vertrouw nogsteeds op Eric, ik zie Huub niet vertrekken donderdag.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:05 schreef havefun het volgende:
[..]
http://h.1asphost.com/havefun25/Jaap.jpg
'k Heb een 'leuke' gevonden, maar hij lijkt me bijna ban-waardigquote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei mijn vent ook al, ga ff googelen om een cap te vinden.
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Heb een 'leuke' gevonden, maar hij lijkt me bijna ban-waardig![]()
Ban (ge) poepertquote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie er nog niet opstaat hier.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Lucy wie ?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:08 schreef agter het volgende:
Maar Nataas lijkt echt op Lucy.
Kan er niets aan doen.
Ja waar ging dat over?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Natasai zei al zo iets van dat als ze er achter waren gekomen ze dat al hadden gezegd.
zo eits.
hoorde ik ook, maar waar ging het over?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Natasai zei al zo iets van dat als ze er achter waren gekomen ze dat al hadden gezegd.
zo eits.
Heeft de lol die ze dan eventueel donderdag hebben wel verminderd.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef itsme het volgende:
Huub je hebt ze helemaal blij gemaakt door je onzekerheid te laten zien.![]()
Kolere... op m'n laptop was-ie mooi helder, maar op m'n PC is dit niet veel meer dan een donkere vlek.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
Huub vergezelt Sylvia, als ze Sophie uitzwaait..
[afbeelding]
Hier ziet ie er mooi uit hoor..quote:Op maandag 5 maart 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kolere... op m'n laptop was-ie mooi helder, maar op m'n PC is dit niet veel meer dan een donkere vlek.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Logisch. Je kunt van een hond ook pas zeggen dat hij nooit iemand zal bijten op het moment dat hij zijn laatste adem uitblaast.
lolquote:Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef DaanDobber het volgende:
Natasia zo tegen Jaap 'waarom ben je niet naar de kapper gegaan vandaag dan' En jaap 'ben ik wel gegaan'
Arme jongen
Dan heeft hij zeker zijn okselhaar laten knippen, want ik zie ook weinig verschil....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:13 schreef DaanDobber het volgende:
Natasia zo tegen Jaap 'waarom ben je niet naar de kapper gegaan vandaag dan' En jaap 'ben ik wel gegaan'
Arme jongen
Een skelet uit de oudheid die we Lucie hebben genoemd. Wel een passende vergelijking. Ze lijkt er erg op idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |