Kevin Costner??quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef Maanvis het volgende:
Maar 3x raden wie d'r in de limo zit waar je mee naar huis wordt gebracht..
Sylvia heeft al gezegd dat Sophie het goed volgt via internet.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef itsme het volgende:
Krijgt sil visite?
O dat meisje uit barcelona
Die heeft toch geen info
Japio is een echte Party Animalquote:Op maandag 5 maart 2007 19:59 schreef heracles het volgende:
Japioo kan niet wachten.
Nee, iemand die veel jonger en knapper isquote:
Een zwangerschapstest is totaal overbodig als je zex met Brian hebtquote:Op maandag 5 maart 2007 19:47 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Plus een gratis SOA en Aidstest for just in case?
Lieve cap, je kunt echt zien dat ze blij is.quote:
Vin Diesel??quote:Op maandag 5 maart 2007 20:02 schreef Maanvis het volgende:
Nee, iemand die veel jonger en knapper is![]()
Thx voor je filmpjequote:
Liefquote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik beloof hierbij dat als hij mijn kaart trekt, ik hem aan 1 van jullie
Ik zou toch ff een boekje kopen over sexuele voorlichting.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Een zwangerschapstest is totaal overbodig als je zex met Brian hebt![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou toch ff een boekje kopen over sexuele voorlichting.![]()
Ik ben het met Syl eens...: Sophie ziet er goed uitquote:Op maandag 5 maart 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben het met Sophie eens: Syl ziet er goed uit...![]()
Ga je zelf dan niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik beloof hierbij dat als hij mijn kaart trekt, ik hem aan 1 van jullie
Happy beelden zijn errug zeldzaam de laatste tijd. Gun Syl het van hartequote:Op maandag 5 maart 2007 20:05 schreef CartWOman het volgende:
Leuke meid die Sophie, Syl is zoooo blij.
Bang dat je door de bewaking afgevoerd wordt wegens fysiek geweld??quote:
Als dat zo is snap ik wel waarom Braindead zo vaak zijn muziekie wil draaien.quote:
Da's een kroeg, Fock.quote:
Tsssssssssssssssssssssssssssquote:
O, schrijf je het zo? Ik gokte maar wat.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:08 schreef maikel112 het volgende:
oh dat is een discotheek volgesmij?? VOK ?
me too hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O, schrijf je het zo? Ik gokte maar wat.![]()
De villa is voor de kindjes van God....ik wist niet dat God dat nodig had...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:11 schreef Lieve het volgende:
Huub
2 weken --> Sylvia
4 weken --> Eric
6 weken --> Jaap
8 weken --> Amanda
en dan de twee nieuwe en dat is dat!
over twaalf weken is het de kindjes van God show!
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bang dat je door de bewaking afgevoerd wordt wegens fysiek geweld??
Plasmaboy: Het is een zwarte zaterdag, kleinzusje moet wegens fysiek geweld de villa binnen 5 minuten na aankomst weer verlaten...
Jaap kan er over 4 weken al uit...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:11 schreef Lieve het volgende:
Huub
2 weken --> Sylvia
4 weken --> Eric
6 weken --> Jaap
8 weken --> Amanda
Dan hebben we nog een dode hoek ik de kooi...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Ga ik er lekker met die fijne cameraman vandoor
![]()
Ja dat was een verschrikkelijk Lekker Ding.......quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ga ik er lekker met die fijne cameraman vandoor
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat was een verschrikkelijk Lekker Ding.......![]()
Moet dat?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:13 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk even naar Nasty en Brian: Dit is wat ons te wachten staat![]()
![]()
![]()
![]()
ahhhhhhhhhhh, ga je niet?? En ik wou nog wel samen met jou! Nou, dan ga ik ook niet hoorquote:
Wat een doomsenarioquote:Op maandag 5 maart 2007 20:11 schreef Lieve het volgende:
Huub
2 weken --> Sylvia
4 weken --> Eric
6 weken --> Jaap
8 weken --> Amanda
Ze zeggen het net zelf ( + al alle dagen) en ik begin er echt een hard hoofd in te krijgenquote:
Ik dacht dat het hele eiland al mee deed aan het programma?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
Is de gouden kooi dan al aan de Antillen verkocht ?![]()
Maar Eric kent Nena toch niet? En in hoeverre KEN je nou echt iemand¿ De meeste onder ons zijn nog een raadsel voor zichzelf zelfs.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "mogen geen bekenden uitnodigen" snap je niet ?![]()
Ik blijf hopen op nog 2 nieuwe, maar ze krijgen denk ik geen normale gasten meer, kijk naar Billiequote:Op maandag 5 maart 2007 20:16 schreef Clank het volgende:
Natasia: Zou wel lelijk zijn als er nu nog 2 bij zouden komen.....pffffffff... zit je wéér op 9!
snacken bij de feboquote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
Waar zijn Jaap en Huub ?
Dat is camera en licht-technisch.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef Mika25 het volgende:
Sjees...ze mogen niet eens zelf bepalen hoe ze gaan zitten...
Ze zullen toch de leeftijden weer omhoog moeten gooien, ze begonnen met 4 veertigers en nu is het 1 grote post-puber bende.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf hopen op nog 2 nieuwe, maar ze krijgen denk ik geen normale gasten meer, kijk naar Billie![]()
Gokje: Huub ligt in de jacuzzi met de 2 kapsters.........en Japio zit in zijn eentje met de pc te klungelen...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
Waar zijn Jaap en Huub ?
En Brian staat zich voor het raam te verbijten dat Huub alweer gescoord heeftquote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
Gokje: Huub ligt in de jacuzzi met de 2 kapsters.........en Japio zit in zijn eentje met de pc te klungelen...![]()
En het ligt er ook duidelijk op dat de gast maar HEEEL weinig mag zeggen itt die crimineel in die Audi A3 voor Brian laatst.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef Mika25 het volgende:
Sjees...ze mogen niet eens zelf bepalen hoe ze gaan zitten...
real life soap is ver te zoeken, zie het al voor me dat ik nu telefoon krijg, "kun je iets naar links draaien"quote:
Vind ik juist leuk.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zullen toch de leeftijden weer omhoog moeten gooien, ze begonnen met 4 veertigers en nu is het 1 grote post-puber bende.
Dat studenticose gedoe benik ook wel zat ja...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zullen toch de leeftijden weer omhoog moeten gooien, ze begonnen met 4 veertigers en nu is het 1 grote post-puber bende.
Ja maar geen moedertypes alla Nastasia erbij hoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij in een RLS?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:22 schreef maikel112 het volgende:
[..]
real life soap is ver te zoeken, zie het al voor me dat ik nu telefoon krijg, "kun je iets naar links draaien"
Alles wentquote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zet voor het eerst sinds dagen de streams aan... wat is er met dat haar van Natasja gebeurd?!?! GEEN PORUM!
Schrikken he?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zet voor het eerst sinds dagen de streams aan... wat is er met dat haar van Natasja gebeurd?!?! GEEN PORUM!
Ja ,die gast besprak ff alle mogelijke strategieen en combinaties zoals die op internet bloot gelegd zijn. Was niet normaal meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:22 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En het ligt er ook duidelijk op dat de gast maar HEEEL weinig mag zeggen itt die crimineel in die Audi A3 voor Brian laatst.
Nee en knappe man van een jaar of 25/35quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef agter het volgende:
[..]
Ja maar geen moedertypes alla Nastasia erbij hoor!
Liever een leuke, knappe intelligente man van eind 40 of zo.
Nee, ze zei al dat ze niet te veel mocht zeggen i.t.t. het bezoek van die rat laatst.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef itsme het volgende:
O sophie is er al
En heeft ze sylvia al tips gegeven?
(Ik wed van niet namelijk)
Shit veraden, ok spelletje jij moet raden wie ik ben:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |