Stijl en klasse kan ik thuis wel vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet echt bevorderlijk voor het gevoel voor stijl en klasse in de villa...
WTF. IK word nu weer zo fokking kwaad.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, ze zei al dat ze niet te veel mocht zeggen i.t.t. het bezoek van die rat laatst.
Ehm? Die charmante, elegante, stijlvolle nieuwe bewoner??quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef maikel112 het volgende:
Shit veraden, ok spelletje jij moet raden wie ik ben:
Hint: 3x 100 pakken suiker - 100 kg veren
Japieoooooooooooquote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Shit veraden, ok spelletje jij moet raden wie ik ben:
Hint: 3x 100 pakken suiker - 100 kg veren
Ja ziet weer aardig groen in die keukenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef blomst het volgende:
Natasia is ook nog jaloers op huub en amanda.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit met haar ongestelde doos op het aanrecht/kookblok......![]()
De ideale schoonzoonquote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm? Die charmante, elegante, stijlvolle nieuwe bewoner??
Gebakken banaan met zout en peper en soyasausquote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef s0k het volgende:
wat moet dat voorstellen wat die brian daar maakt? ziet er nogal goor uit :|
Kapsel van de week: Maansverduisterings coupequote:
Whahahahahaha....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hee de barbecue is weg... Vivi?
heeft ze geen onderbroek aan dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit met haar ongestelde doos op het aanrecht/kookblok......![]()
Okay, zijn we er uit. Nemen een tussenweg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee en knappe man van een jaar of 25/35
Sophie weet volgens mij dus niets over DGK.![]()
Zei ik vorige week ook al toen J.aap in de Kooi kwam.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op nog 2 nieuwe, maar ze krijgen denk ik geen normale gasten meer, kijk naar Billie![]()
JAAAA! Die mis ik ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef agter het volgende:
[..]
Ja maar geen moedertypes alla Nastasia erbij hoor!
Liever een leuke, knappe intelligente man van eind 40 of zo.
Waarom? Snap goed dat ze nu eerst kijken waar Jaap naar toe trekt, alvorens nieuwe erin te gooienquote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is idd wel belachelijk dat er nog steeds geen vervanger voor Ilona is. De mogelijkheid om er een vervanger in te zetten zou eigenlijk na een week moeten vervallen ofzo.
Welke debiel wil dat nu nog ?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom? Snap goed dat ze nu eerst kijken waar Jaap naar toe trekt, alvorens nieuwe erin te gooien
Ik zou ook helemaal gek worden. Geen sex is een van de redenen om die kooi niet in de gaan voor mijquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is zo geil als boter. Eigenlijk niet zo verwonderlijk, ik zou tegen het plafond stuiteren na zoveel sexloze dagen. Er zijn natuurlijk alternatieven, maar helaas is Nena weg.
damesquote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef agter het volgende:
[..]
Okay, zijn we er uit. Nemen een tussenweg.
Knappe leuke volwassen vent van eind 30 of zo.
Eentje die duidelijk boven Huub en Brian staat (geestelijk dan).
En waar alle vrouwen in de kooi keihard voor vallen!!
Dat Brian helemaal gek wordt dat alle vrouwen alleen nog maar naar die man kijken...
Lijkt me geweldig! Komt ie helemaal nooit meer klaar!! haha!
als ze maar geen strepen achterlaatquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef kleinzusje het volgende:
Die sloerie glibbert bijna van het aanrecht af.......................... brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Huub heeft dat tot nu toe vrij soepeltjes opgelost hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zou ook helemaal gek worden. Geen sex is een van de redenen om die kooi niet in de gaan voor mij![]()
gebakken banaan is lekker hoor...al eens gegeten?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Gebakken banaan met zout en peper en soyasaus![]()
![]()
![]()
Ik denk sowieso dat ik het niet kan voor de cameraquote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft dat tot nu toe vrij soepeltjes opgelost hoor![]()
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar zo'n man mis ik echt in de kooi. Zo eentje waar je graag naar kijkt. Weet zeker dat half nederland (=alle vrouwen) zouden kijken naar het programma als er echt een leuke vent in zat.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
JAAAA! Die mis ik ook!
en een leuke griet MET koppie koppie die in meer dingen intresse heeft dan in haar nagels en extensions. één die Huub erin wil houden! Voor donderdag graag! ( haha, woensdagavond komt ze binnenwandelen. Met stemmingsrecht en nog 1 imuum stem voor iemand naar haar keuze. Dan kiest ze brian en gaat Natasia eruit!
Droomscenario![]()
![]()
Ja vaak zat, bij de Surinaamse Toko hier op de hoek......maar dan zoet met deeglaagje en poedersuiker, niet met peper en zout.....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef Sense het volgende:
[..]
gebakken banaan is lekker hoor...al eens gegeten?![]()
Nou ja zeg!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, ze zei al dat ze niet te veel mocht zeggen i.t.t. het bezoek van die rat laatst.
Last met presteren onder druk??quote:Op maandag 5 maart 2007 20:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik denk sowieso dat ik het niet kan voor de camera![]()
Thanxquote:
Ook een beetje BI? Of bedoel je Nena voor Natasia?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is zo geil als boter. Eigenlijk niet zo verwonderlijk, ik zou tegen het plafond stuiteren na zoveel sexloze dagen. Er zijn natuurlijk alternatieven, maar helaas is Nena weg.
Jawel ze kunnen Syl straffen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
als die vriendin nu gewoon wat vertelt kunnen ze daar toch niks meer aan doen.![]()
quote:
Misschien vinden Sylvia's vriendinnen het wel belangrijker om over sociale dingen bij te praten dan over het spel. Zegt veel over Bainless en die Daryll dat ze effe een uurtje over het spel praten...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef Clank het volgende:
Brian's uurtje bezoek bestond uit een uur info!! Hij moest er zelfs aantekeningen van maken!!!
Uh ? Geen fanmail...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Nicoss het volgende:
Even meelezen jongens.........
Dan ga ik ze echt uit dat klote redactiehok trekken. Al moet ik over heggen klimmen en door sloten baggerenquote:
Amanda heeft toch sex zat, zou ik zo zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal gek worden. Geen sex is een van de redenen om die kooi niet in de gaan voor mij![]()
En ook over Eric en zijn beste vriendin. Sorry hoor, maar het ging alleen maar over hem, hem en hemquote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Misschien vinden Sylvia's vriendinnen het wel belangrijker om over sociale dingen bij te praten dan over het spel. Zegt veel over Bainless en die Daryll dat ze effe een uurtje over het spel praten...
Op Amanda kan ik het al helemáál nietquote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Amanda heeft toch sex zat, zou ik zo zeggen![]()
en met een droomlijf!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:35 schreef agter het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar zo'n man mis ik echt in de kooi. Zo eentje waar je graag naar kijkt. Weet zeker dat half nederland (=alle vrouwen) zouden kijken naar het programma als er echt een leuke vent in zat.
Huub is te 'small' (weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken, te onvolwassen misschien). En Brian is ook flink door het ijs gezakt.
Een echte man, een met stijl en humor, mis ik.
Een waar ook Syl als een blok voor zou vallen.
een klingonkapselquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef awesomedude het volgende:
ze lijkt op die gast uit startrek, natasia dus he
Brian ook niet.......Je bent toch niet net als Brian heh.......zo`n HDNKKKquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op Amanda kan ik het al helemáál niet![]()
quote:
Ja de Fake van Huub van de filmcover Being John Malcovichquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
Die kaart van Natasheb ik hier eerder gezien op FOK. Althans de fake foto ervan...
Het wordt tijd dat ik erin gaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en met een droomlijf!
Brian is me te skinny, beetje net niet en zijn kop is rafelig en zijn stem is creepy en dus is hij vreselijk eeeek nee.
Huub is te jong. Gewoon een leuke irri. Wel een ongelofelijke charmeur! Wel HELEMAAL waar ik voor zou gaan btw. Maar deze mannen zou ik wel leuk vinden! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ben homoquote:Op maandag 5 maart 2007 20:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian ook niet.......Je bent toch niet net als Brian heh.......zo`n HDNKKK![]()
Echt waar?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Gebakken banaan met zout en peper en soyasaus![]()
![]()
![]()
Kijk jij heb smaakquote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en met een droomlijf!
Brian is me te skinny, beetje net niet en zijn kop is rafelig en zijn stem is creepy en dus is hij vreselijk eeeek nee.
Huub is te jong. Gewoon een leuke irri. Wel een ongelofelijke charmeur! Wel HELEMAAL waar ik voor zou gaan btw. Maar deze mannen zou ik wel leuk vinden! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Fock is een bar/kroeg/internetcafe in barcelonaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef DaanDobber het volgende:
Sophie blijft vaak in Fok hangen en dan is ze ookal dronken!
Ja, Amanda was er met haar halve kappersschool niet echt succesvol mee.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het haar van Huub is wel opgeknapt!
Lieve,quote:Op maandag 5 maart 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
[..]
en met een droomlijf!
Moet toch wel lukken hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op Amanda kan ik het al helemáál niet![]()
Leuk lijf, de xxl condoom (van Brain) en donequote:
Wij gaven geheel onzelfzuchtige casting-adviezen aan Tien...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Is 't weer eens het vrouwen sop uurtje hier?
Jullie zagen Natasia met d'r dood soppen op het aanrecht en raakten geïnspireerd?![]()
Oke, ik geef toe........ik als vrouw, zou er ook niet 1 in dat huis weten........misschien bij hoge nood Huub ??? Njehhh, dan moet de nood wel heel hoog zijn..........Ik ga dan eerder voor die plasmaboyquote:
nee hoor. eric is ook eigenlijk een vrouw.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:32 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dames... het wordt weer tijd voor een vrouw
![]()
![]()
Lees mijn post van 20.38.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, Amanda was er met haar halve kappersschool niet echt succesvol mee.
Dit is echt veel beter!
Huub is behoorlijk stoned! Zeker de leuke mensen achter?
( DEZE DGK REDACTIE DEUGT WEL! )
Dan heb je duidelijk een aantal reacties gemist.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
weet je dat ik nou al die tijd heb gedacht dat jij een vrouw was?Echt eerlijk waar!
![]()
Maar DAN kom ik wel IEDERE week op het feesie! Naakt in feestkledingquote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef agter het volgende:
[..]
Lieve,
Ik voelprecies wat jij bedoelt. En dat is exact wat er mis is aan de Kooi op dit moment.
Maaruh, als je deze mannen wil casten, dan is JdM failliet!!! hihi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |