ben jij DE achterbuurman van Rosalesquote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef jna het volgende:
Je zal daarachter wonen en toevallig uit je raam kijken
Komen goede jongens uit haarlem hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
Waarom zet je op iets van Ajax een Haarlem netnummer?
Aghja niet dat het veel boeit hoor, en Haarlem zijn kakkers, niet allemaal maar het grootste gedeelte wel![]()
Dat zal best ja, ken er zelf ook een aantal maar over het algemeen zijn het paupersquote:Op maandag 5 maart 2007 20:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Komen goede jongens uit haarlem hoor.
En er zijn een hoop kakkerlakken ook in Haarlem.....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zal best ja, ken er zelf ook een aantal maar over het algemeen zijn het paupers![]()
![]()
Klopt. In ieder geval verstandig om afscheid van elkaar te nemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer dat het er niet uitgekomen is bij Mauro.
Jij kent dus duidelijk de maker van dat doek nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
Waarom zet je op iets van Ajax een Haarlem netnummer?
Aghja niet dat het veel boeit hoor, en Haarlem zijn kakkers, niet allemaal maar het grootste gedeelte wel![]()
Nee man. En die is ook niet grootquote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef denthemen het volgende:
toch niet de grote kale leider hé?
Ik ken m niet hehequote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee man. En die is ook niet groot
Ach, zoveel heeft Mauro nou ook weer niet gedaan om zoiets te verdienen. Of moeten we voortaan bij iedere speler in de achter tuin met fakkels gaan staan.quote:
Die jongens die daar waren "hebben" een band met Maruo. Dus gewoon een leuke goede actie. Ik ben er niet bij geweest. Heb niet zoveel met Mauro.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach, zoveel heeft Mauro nou ook weer niet gedaan om zoiets te verdienen. Of moeten we voortaan bij iedere speler in de achter tuin met fakkels gaan staan.![]()
0-4 en 4-1 helemaal niets in Rotterdam en nu wieberen.quote:
dat jij daar je voldoening uit moet halen zegt genoeg denk ikquote:
Een Feyenoorder moet toch ergens zijn voldoening uithalenquote:
die mag je hebben van mij part.quote:
Nee iddquote:Op maandag 5 maart 2007 20:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij kent dus duidelijk de maker van dat doek niet
Maar hij kan wel aardig tennissenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee man. En die is ook niet groot
Jij weet inderdaad veel van hem, ook zijn netnummer?quote:
quote:
Ik heb z'n nummer (mobiel) ja, we belden regelmatig....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij weet inderdaad veel van hem, ook zijn netnummer?
Netnummer, als in 020, 030 en 040.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer(mobiel)ja, we belden regelmatig....
Nope, maar volgens mij gewoon 020....quote:
Klopt, hoeft ook helemaal niet op het forum te komen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoef je ook niet van elkaar te weten trouwens....
Iddquote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, hoeft ook helemaal niet op het forum te komen.
Het was niet eens een "echt" gerucht maar dat had ie eventjes zelf verzonnen dat het wel zo zou zijnquote:
Twente is goed bezig.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:28 schreef Jasza het volgende:
Vd Meyde wss naar Twente trouwens..
Idd, die heeft de laatste jaren wel bewezen om bij dit zwalkend Ajax aan te kunnen sluiten!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:39 schreef ub40_bboy het volgende:
GELIJK MEYDE HALEN VAN GEEL.
we weten toch allemaal wat hij kan als hij zich buiten het veld goed voelt?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:40 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Idd, die heeft de laatste jaren wel bewezen om bij dit zwalkend Ajax aan te kunnen sluiten!
Aub niet![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
we weten toch allemaal wat hij kan als hij zich buiten het veld goed voelt?
ajaxshowtime wat is dat voor 13 in een dozijn supporters site dan.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Henk Ten Cate heeft niet meer de volledige steun van het bestuur van Ajax. De Amsterdammer heeft na het verlies van Heerenveen het bestuur aan het twijfelen gezet. Dit meldt Ajaxshowtime op haar website.
Ajax heeft dit seizoen wederom geen indruk kunnen maken. De ploeg speelt weliswaar beter als vorig seizoen, het werd echter wel vroegtijdig uitgeschakeld in de Champions League. Ook zijn de Amsterdammers uitgeschakeld voor de UEFA-cup. Na het verlies tegen Heerenveen lijkt het ook uitgeschakeld te zijn voor de landstitel.
Het bestuur van Ajax gaat komende maanden kijken of het intern allemaal nog klopt met Ten Cate. Mocht dit niet zo zijn lijkt het een vroegtijdig einde bij Ajax voor Henk Ten Cate te worden. Mocht Henk Ten Cate zijn contract niet uitdienen dan wordt hij de vierde trainer die zijn contract in 020 (?!) niet uitdient. Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind gingen hem voor.
dat die Jaakke zelf maar eens oprot.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Henk Ten Cate heeft niet meer de volledige steun van het bestuur van Ajax. De Amsterdammer heeft na het verlies van Heerenveen het bestuur aan het twijfelen gezet. Dit meldt Ajaxshowtime op haar website.
Ajax heeft dit seizoen wederom geen indruk kunnen maken. De ploeg speelt weliswaar beter als vorig seizoen, het werd echter wel vroegtijdig uitgeschakeld in de Champions League. Ook zijn de Amsterdammers uitgeschakeld voor de UEFA-cup. Na het verlies tegen Heerenveen lijkt het ook uitgeschakeld te zijn voor de landstitel.
Het bestuur van Ajax gaat komende maanden kijken of het intern allemaal nog klopt met Ten Cate. Mocht dit niet zo zijn lijkt het een vroegtijdig einde bij Ajax voor Henk Ten Cate te worden. Mocht Henk Ten Cate zijn contract niet uitdienen dan wordt hij de vierde trainer die zijn contract in 020 (?!) niet uitdient. Jan Wouters, Ronald Koeman en Danny Blind gingen hem voor.
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dus alleen supporters die in het stadion zitten mogen iets vinden over het spelersbeleidquote:Op maandag 5 maart 2007 23:33 schreef Sethje het volgende:
Ja boeiend jij zit nooit in dat stadion een vd meyde in goede doen kan veel toevoegen aan dit ajax
Jij bent nooit nuchter, je punt is?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:33 schreef Sethje het volgende:
Ja boeiend jij zit nooit in dat stadion een vd meyde in goede doen kan veel toevoegen aan dit ajax
Ik moet toch iets zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dus alleen supporters die in het stadion zitten mogen iets vinden over het spelersbeleid?
Gisteravond?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:35 schreef Jasza het volgende:
David is erg populair geworden na gisteravond
Hehe nee ikhoudt me rustig. Maarja je zult dan weer zien dat ze niet naar Ajax terug komen en dan bij FCT de pannen van het dak spelen ofzo..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah we gaan weer op de man spelen![]()
* TerroRobbie wacht op de eerste opmerkingen over god.![]()
Ja net als Zijlerquote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hehe nee ikhoudt me rustig. Maarja je zult dan weer zien dat ze niet naar Ajax terug komen en dan bij FCT de pannen van het dak spelen ofzo..
Daar hebben we Stam en Davids voor, die lossen dat wel opquote:Op maandag 5 maart 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijler komt nog steeds net kijken, het is lastig om je in zo'n goed voetballende ploeg te spelen. Andy terug zou meer onvoorspelbaarheid op het veld opleveren. Een labiele persoonlijkheid is het wel, maar hij past qua karakter wel bij Ajax.
Ik denk dat ze daar bij Twente wel rekening mee houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:46 schreef Jasza het volgende:
Kennedy gaat weg?
Aghja dat gebeurd wel vaker iddquote:Op maandag 5 maart 2007 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo mooi ja, die Zijler deed 1 keer 3 trucjes in 1 wedstrijd. Gelijk was het van Ajax dom bezig. Ajax laat zn talenten gaan etc. Daarna niks meer van gehoord
Van Geel heeft Van der Meyde weleens als optie gezien, maar Henk ten Cate was niet positief.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:50 schreef ub40_bboy het volgende:
ANDY ANDY ANDY ANDY ANDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Mul mag vast een plek op de bank gaan uitzoeken. Of kiest ten cate voor de mul om zijn dochter te vriend te houden?
Davids was op een zijspoor belandquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:37 schreef Houniet het volgende:
ja nou ja.. had ik van Davids ook niet verwacht.. en je ziet het
Ruimte voor Andyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:52 schreef De_Ananas het volgende:
Erg slim om na de blessure van Leonardo Rosales te verkopen
Het kon eigenlijk niet anders omdat ie al ''weg was'' maar toch niet echt slim
bedoel je niet wisselvallige trainer?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
We hebben al genoeg wisselvallige spelers
Laat Andy maar lekker naar Twente gaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van der Meijde lijkt mij een goede versterking. Met alleen de Mul op rechts ga je het niet redden.
Ben ik dan de enige die dit dom vind?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:50 schreef ub40_bboy het volgende:
ANDY ANDY ANDY ANDY ANDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Mul mag vast een plek op de bank gaan uitzoeken. Of kiest ten cate voor de mul om zijn dochter te vriend te houden?
Past wel een beetje bij zijn niveauquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Andy gaf laatst in een interview met VI al aan dat ie in Enschede zijn mooiste tijd heeft gekend. Dat zal ie wel weer willen beleven, dus gaat ie daar naar toe...
quote:Arsenal gaat komende zomer een poging wagen om Ryan Babel los te weken van Ajax. De Engelsen zouden volgens de Daily Mirror een bedrag van zo'n negen miljoen euro op tafel willen leggen voor de rappe linksbuiten.
Arsenal ziet in Babel de ideale vervanger van Fredrik Ljungberg. De Zweed werd in de winterstop al gelinkt aan West Ham United, maar dat lijkt nu geen optie meer te zijn. Een vertrek lijkt echter onvermijdelijk, omdat hij niet meer in de plannen van trainer Arsene Wenger voorkomt.
Het is niet de eerste keer dat Babel wordt gelinkt aan Arsenal. Zo speculeerde men in de winterstop al over een Engels avontuur, maar toen werd tevens bekend dat Babel zijn contract bij Ajax heeft verlengd tot 2010. Het is dus nog maar de vraag of de Amsterdammers akkoord zullen gaan met een vroegtijdig vertrek van één van haar grootste talenten.
Arsenal lijkt bovendien concurrentie te hebben van Valencia en Newcastle United.
En tegen Milan in het San Siro een geweldige wedstrijd speelde.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij zijn niveau, met alle respect voor Twente.
Altijd het gevoel gehad dat Andy alleen naar Inter kon, omdat hij scoorde tegen AS Roma.
RB of AvdM ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:42 schreef Houniet het volgende:
ben benieuwd wat ze ervoor willen neerleggen
Die hebben we nog niet genoeg zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef BoNi het volgende:
Met Mitea, Manucharyan, de Mul, Babel, eventueel Perez en nog wat jongens uit de jeugd heb je voorlopig genoeg jongens voor op de flanken. Ajax moet zich voor volgend seizoen richten op een goede tweede spits.
Huntelaar komt er echt wel bovenop, maar het is goed om een breekijzer op de bank te hebben die echt iets kan forceren. Hadden we zondag ook erg goed kunnen gebruiken!
Daar is niks over bekendgemaakt geloof ik, dus weet je pas zodra ie voor te weinig geld weggaat denk ik..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:02 schreef PyTh het volgende:
Heeft Babel nou de gelimiteerde transfersom die hij in z'n contract opgenomen wilde hebben gekregen of niet?
Ik vind dat je gelijk heb. Ik zag AJAX dit jaar wel wat meer pit tonen, maar op de momenten dat het echt moest laten we het liggen. Europees gezien was het allerbelabberst op Werder thuis na.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:59 schreef devv05 het volgende:
Overigens begin ik ook steeds meer twijfels over Ten Cate te krijgen. Prestaties zijn nog slechter dan vorig jaar, Huntelaar is geen schim meer van wat ie was, vreemde opstellingen en wissels, Stekelenburg met onbeperkt krediet, en eigenlijk heeft ie er dit jaar maar weinig van gebakken nog, terwijl we kwalitatief toch een behoorlijk aardig team hebben staan, met spelers als Stam, Davids, Gabri, Sneijder, Huntelaar en Babel.
Nu al?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:59 schreef devv05 het volgende:
Overigens begin ik ook steeds meer twijfels over Ten Cate te krijgen.
ik welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Play-offs afschaffen. Echt nooit meer invoeren. Ik ga er ook echt niet heen.
goede keepers liggen alleen niet voor het oprapen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef toma het volgende:
Van mij mag Stekelenburg vertrekken als we komende zomer een goede keeper aan kunnen trekken.
Ten Cate moet gewoon blijven. Je schiet er niks mee op om hem weer te gaan ontslaan.
Inderdaad, zou geen haalbare doelman kunnen bedenken die beter is dan Maarten Stekelenburg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede keepers liggen alleen niet voor het oprapen.
dat klopt, bovendien schat ik Vermeer in als een groter talent dan Stekelenburgquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben al een uitstekende 2e keeper die niet onderdoet voor Stekelenburg.
ja hij kan niet de hele tijd ons blijven reddenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, zou geen haalbare doelman kunnen bedenken die beter is dan Maarten Stekelenburg.
Overigens heeft jullie doelman na de winterstop ook aangetoond (nog) geen wereldkeeper te zijn.
ja daar doelde ik eigenlijk ook op, maar mn zin was een beetje te krom. Bedoelde dat je buiten Gentenaar ook nog Vermeer hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had het eigenlijk over Gentenaar.
Zoals al vaker aangehaald zit er iets compleet fout in de totale organisatie van ajax en ligt het inderdaad niet alleen aan de spelers cq trainers.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik baal er zo van weer. Het lijkt nooit meer goed te komen.
Nieuwe trainers, nieuwe spelers, maar geen enkel verschil weer...
Ga Ajax zelf trainenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik baal er zo van weer. Het lijkt nooit meer goed te komen.
Nieuwe trainers, nieuwe spelers, maar geen enkel verschil weer...
Is de totale organisatie van PSV toevallig te koop?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals al vaker aangehaald zit er iets compleet fout in de totale organisatie van ajax en ligt het inderdaad niet alleen aan de spelers cq trainers.
Timmer & Westerhof mag je zo hebben! En voor een zacht prijsje krijg je Koeman erbijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is de totale organisatie van PSV toevallig te koop?
Ik hoef echt geen kanarie alsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is de totale organisatie van PSV toevallig te koop?
Nu je het zegt, snap niet dat het ondanks die drie gasten toch goed gaat in Eindhoven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Timmer & Westerhof mag je zo hebben! En voor een zacht prijsje krijg je Koeman erbij
Je bedoelt vast Rob Westerhof, pannekoek!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen kanarie alsHans
Westerhof hoor.
Rob Westerhof is transfervrij beschikbaar want die is iig al wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Westerhof hoor.
Of die wannabe spaanse persvoorlichter, Salazar.
Ohja, Robquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Rob Westerhof, pannekoek!![]()
Hans is oud-(interim-)trainer van Ons Aller Ajax, heeft VDV laten debuteren.
in duitsland lopen nog een aantal aardige jonge keepers rond, die nu nog betaalbaar zijn. Stekelenburg gaat blijkbaar helaas toch niet het niveau halen dat velen verwacht haddenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, zou geen haalbare doelman kunnen bedenken die beter is dan Maarten Stekelenburg.
Overigens heeft jullie doelman na de winterstop ook aangetoond (nog) geen wereldkeeper te zijn.
Nee dan zo'n hockeyjup als Fontijn als voorzitter hebben en Jaake behoeft helemaal geen toevoeging, wat een AAP.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Westerhof hoor.
Hou dat voortaan voor je, je hoeft het er echt niet in te komen wrijven, hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee dan zo'n hockeyjup als Fontijn als voorzitter hebben en Jaake behoeft helemaal geen toevoeging, wat een AAP.
Bij PSV zitten tenminste nog mensen in het bestuur met een achtergrond van PSV of Philips die weten hoe en wat.
Bij ajax zitten veelal oud advocaten of hoge bestuursfunctionarissen die helemaal geen affiniteit met ajax of voetbal in z'n algemeenheid hebben.
En Westerhof en opvolger dan, wat zijn dan hun banden met PSV en voetbal?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef PyTh het volgende:
Bij ajax zitten veelal oud advocaten of hoge bestuursfunctionarissen die helemaal geen affiniteit met ajax of voetbal in z'n algemeenheid hebben.
Hij had in ieder geval wel een Philips achtergrond.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij had Westerhof anders meer affiniteit met Sparta
Was alweer helemaal vergeten dat die driftbobbel ook nog even bij Ajax heeft gezetenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
Hans is oud-(interim-)trainer van Ons Aller Ajax, heeft VDV laten debuteren.
Dus iemand met een ABN AMRO achtergrond zou wel volstaan in het bestuur. Gelul hoor PyTh ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval wel een Philips achtergrond.
Koeman is de boeman.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
De echte voetbal/clubmensen die jullie nog hadden worden gewoon weggejaagd.
Ik noem een Van Gaal, een Danny Blind en een Co Adriaanse......
Met name van Gaal (als TD) en Adriaanse (als trainer) hebben veel te weinig krediet gekregen vind ik persoonlijk.
PSV = Philips Sport Verenigingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus iemand met een ABN AMRO achtergrond zou wel volstaan in het bestuur. Gelul hoor PyTh ..
hij heeft zelf een aantal jaren gevoetbald en loopt al sinds 1989 bij PSV mee in de organisatiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En Westerhof en opvolger dan, wat zijn dan hun banden met PSV en voetbal?
Aan onze TD zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef devv05 het volgende:
Het is (wederom) een grote fout van het Ajax bestuur geweest om Van Gaal weg te doen en Koeman te houden ipv andersom.. Anders had Louis nu hoofdcoach bij ons geweest en hadden we er heel anders voor gestaan, of je 'm nu mag of niet, wel een van de weinige personen in het bestuur met een echt Ajax hart. Verder is Ajax gewoon doodziek, diep van binnen (het bestuur)
Maarja, er is toch niks aan te doen. Volgens mij is het namelijk een ongeneesbare ziekte.
In de eerste plaats moeten het gewoon goede bestuurders zijn. Of ze nou Ajacied zijn of niet, doet er eigenlijk niet zo gek veel toe. Het is natuurlijk wel mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:47 schreef PyTh het volgende:
Maar jij zjroentje bent het dus niet met mij eens dat er in het bestuur veel te veel (dus niet een paar) mensen zitten die niks met voetbal of de club ajax hebben?????
die discussie hebben we hier zondag al gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:55 schreef Nouk het volgende:
Het stadion was tegen Heerenveen wel erg stil. Ook vak 410 kon ik niet echt goed horen. Laat staan de rest van het stadion...
Vaak toch wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Stiller dan bij psv? Zal toch niet.
Dat is dan ook het enige pluspuntje. Maar hoe het bestuur de supporters keer op keer laat vallen.. ik begin het echt zat te worden allemaal, het word je als supporter van Ajax op diverse punten gewoon steeds onmogelijker en minder leuk gemaakt.quote:
Gelijk vergelijken met PSV...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Stiller dan bij psv? Zal toch niet.
Ach, als je nou eens een beetje op de hoogte was, had je wel geweten dat dat niet het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef Nouk het volgende:
Jullie maken altijd zoveel ophef over het feit dat er bij PSV geen sfeer is etc. Dus ik had wel een soort van heksenketel verwacht...
Het is maar Heerenveen, meestal alleen tegen grote clubs is de sfeer echt goed, of Europees/beker. Bovendien waren er gister nog steeds 'acties' dus dan is er sowieso weinig te beleven ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jullie maken altijd zoveel ophef over het feit dat er bij PSV geen sfeer is etc. Dus ik had wel een soort van heksenketel verwacht...
Volgens mij bij elke club, vooral om de drukte te ontlopen maar de dramatische wedstrijd zal er wel extra aan meegeholpen hebben. Hoewel ik vaak de neiging heb gehad ben ik nog nooit voor het laatste fluitsignaal weggegaan.quote:Het leuke was dat 5 minuten voor tijd het halve stadion al weg was.
Boeiend, veel SCC-houders zijn ook geen Ajax-supporter, maar wat wij daar aan doen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gelijk vergelijken met PSV...
Het leuke was dat 5 minuten voor tijd het halve stadion al weg was.
ik haat dat echt, mensen die voor het einde van de wedstrijd al gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is maar Heerenveen, meestal alleen tegen grote clubs is de sfeer echt goed, of Europees/beker. Bovendien waren er gister nog steeds 'acties' dus dan is er sowieso weinig te beleven ja.
[..]
Volgens mij bij elke club, vooral om de drukte te ontlopen maar de dramatische wedstrijd zal er wel extra aan meegeholpen hebben. Hoewel ik vaak de neiging heb gehad ben ik nog nooit voor het laatste fluitsignaal weggegaan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:19 schreef devv05 het volgende:
En mensen die helemaal niet gaan haat je dan vast nog veel meer.
Het bestuur had Van Gaal gelijk trainer moeten maken want als TD was hij dramatisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef devv05 het volgende:
Het is (wederom) een grote fout van het Ajax bestuur geweest om Van Gaal weg te doen en Koeman te houden ipv andersom.. Anders had Louis nu hoofdcoach bij ons geweest en hadden we er heel anders voor gestaan, of je 'm nu mag of niet, wel een van de weinige personen in het bestuur met een echt Ajax hart. Verder is Ajax gewoon doodziek, diep van binnen (het bestuur)
Maarja, er is toch niks aan te doen. Volgens mij is het namelijk een ongeneesbare ziekte.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat boeit het dat mensen eerder weggaan? Er zijn ook jongens die vaak helemaal niet naar binnen gaan en liever in het supportershome blijven. Dat moeten ze toch lekker zelf weten?
Zeker als er geen bier in het stadion is vanwege een risicowedstrijdquote:
Onder anderequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker als er geen bier in het stadion is vanwege een risicowedstrijd![]()
Mensen hier nog wat van mee gekregen?quote:Politie moest ingrijpen bij kleine klassieker
Een vijftal Feyenoorders hebben in de arena vlak na het laatste fluitsignaal bij jong ajax-Jong Feyenoord (0-2) voor stomverbaasde en geprikkelde ajax-fans gezorgd. De supporters begonnen aan het einde van de lange zijde 'We love you Feyenoord' en 'Hand in Hand' te zingen nadat het duel was beeindigd.
De fans werden direct omringd door de politie om een onvermijdelijke confrontatie met de aanwezige ajax-fans te voorkomen.
Al enkele jaren worden de duels tussen jong ajax en Jong Feyenoord in de stadions gespeeld. Dit omdat enkele jaren geleden rellen op De Toekomst voor bedreigende situaties bij de spelers heeft gezorgd.
In de Arena hebben ze nooit bier, alleen Grolschquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker als er geen bier in het stadion is vanwege een risicowedstrijd![]()
En dan deze erbij : http://www.youtube.com/watch?v=Srt8Q11NWsI&mode=related&search=quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:40 schreef MaxC het volgende:
Ik kwam net deze tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=YkoJSHbLBm4&mode=related&search=![]()
Chivu die uitglijdtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:40 schreef MaxC het volgende:
Ik kwam net deze tegen:
Word je nou sentimenteel?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://img515.imageshack.us/my.php?image=cimg2430kj0.jpg
Laatste foto van Mauro voordat hij op het vliegtuig naar Argentinië stapte. Wat een geweldige gozer
Je aanbid em bijna manquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wtf? Voetballend mis ik hem niet. Wel als mens. Goeie gast is het.
Ach jij kent hem waarschijnlijk alleen van televisie...quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://img515.imageshack.us/my.php?image=cimg2430kj0.jpg
Laatste foto van Mauro voordat hij op het vliegtuig naar Argentinië stapte. Wat een geweldige gozer
Auquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:40 schreef MaxC het volgende:
Ik kwam net deze tegen:
Echt te erg idd, kotsbaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
In de Arena hebben ze nooit bier, alleen Grolsch
Hij straalt het anders uit, Heitinga heeft dat ook maar die heeft dat niet met de Ultras stijlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:12 schreef BobbyHill het volgende:
Rosales straalt meer clubliefde uit dan de eigen Ajax-talenten. En dat voor een bankzittende miskoop. Goeie jongen
Klopt, en ze hadden ook Olsen veels te snel ontslagen. Dat ging echt nergens overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
De echte voetbal/clubmensen die jullie nog hadden worden gewoon weggejaagd.
Ik noem een Van Gaal, een Danny Blind en een Co Adriaanse......
Met name van Gaal (als TD) en Adriaanse (als trainer) hebben veel te weinig krediet gekregen vind ik persoonlijk.
Ja, tijdens het typen wilde ik eigenlijk al een uitzondering voor Heitinga maken. Dat is wel een echte clubjongen en een potentiele mister Ajax, als hij voorlopig niet weg gaatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
Hij straalt het anders uit, Heitinga heeft dat ook maar die heeft dat niet met de Ultras stijl![]()
Hij heeft pas zijn contract weer verlengt, dus voorlopig blijft hij nog wel even bij Ajax denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:16 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, tijdens het typen wilde ik eigenlijk al een uitzondering voor Heitinga maken. Dat is wel een echte clubjongen en een potentiele mister Ajax, als hij voorlopig niet weg gaat![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:40 schreef MaxC het volgende:
Ik kwam net deze tegen:
Dat vind ik heel netjes en erg mooi van Rosales dat vervolgens iedereen mee binnen een biertje kon komen drinkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het heel sympathiek dat er supporters de moeite nemen om persoonlijk afscheid van hem te nemen. Ik zie niet wat daar op tegen is.
ik denk toch dat Jaap er niet moeilijk over zal doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat vind ik heel netjes en erg mooi van Rosales dat vervolgens iedereen mee binnen een biertje kon komen drinkendat zie ik sowieso weinig spelers doen
Lul, ik was het weer helemaal vergeten en nu komt het weer naar boven. Thanks a lot....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:40 schreef MaxC het volgende:
Ik kwam net deze tegen:
quote:Rosales: "Ik heb een prachttijd gehad"
Mauro Rosales speelt de komende seizoenen bij River Plate in zijn vaderland Argentinië. De rechteraanvaller verlaat daarmee definitief Ajax, waar hij tweeënhalf jaar heeft gespeeld. "Ik heb een prachttijd gehad."
Op de officiële website heeft Rosales niets dan lovende woorden over voor Ajax. "De afgelopen jaren heb ik als geweldig ervaren. Het was de eerste keer in Europa voor mij en Ajax was duidelijk de beste keus. Vanwege de groep, de individuele spelers en iedereen die bij Ajax werkt, kijk ik heel positief op die drie jaar terug."
Toch was de Argentijn niet altijd basisspeler. "Natuurlijk zijn er altijd minpunten, maar uiteindelijk heb ik bij Ajax een fantastische tijd gehad. Ik heb altijd hard gewerkt en ga nu met goede herinneringen weg. Ik ben er trots op Ajacied geweest te zijn."
Met zijn transfer naar River Plate komt een droom uit. "De beste club in het land; daar wil ieder klein jongetje in Argentinië later spelen. Van spelers van het nationale elftal heb ik er ook goede dingen over gehoord. River Plate lijkt wel op Ajax wat dat betreft. Daarom ga ik ook terug; ik kon dit niet weigeren."
Toch hoopt de rechtsbuiten na zijn avontuur bij River op een nieuwe kans in Europa. "Ik hoop na River Plate weer een kans te krijgen bij een Europese club. In Spanje, Italië of misschien wel Nederland. Ik heb bij Ajax altijd mijn best gedaan. Mijn mentaliteit is dat je altijd honderd procent moet geven. Ik wil altijd winnen."
ik zat zo te hopen dat die kakkerlak buitenspel zou staan toen ie net die bal nog aanraakte voordat ie er inging. Maar helaasquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:03 schreef Houniet het volgende:
kut pipo
Mogen ze iedere week doen.quote:6/3/2007 - Belgische arbiter voor FC Twente - Ajax
(Gepost door P.)
De Belgische arbiter Frank de Bleeckere is aangewezen om aanstaande zondag de wedstrijd tussen FC Twente en Ajax te leiden.
Riverquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef sanni het volgende:
ff terugkomend op de TT: Seg maar zo: Mauro gaat van het ene Ajax naar het andere Ajax.
River Plate is imo het Ajax van Argentinie en een geweldige club mochten wij dat vergeten zijn.
Grootser dan Boca Juniors.![]()
sow grote stadions daar. En dat zijn nog eens tifo-acties vergeleken met hier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef sanni het volgende:
ff terugkomend op de TT: Seg maar zo: Mauro gaat van het ene Ajax naar het andere Ajax.
River Plate is imo het Ajax van Argentinie en een geweldige club mochten wij dat vergeten zijn.
Grootser dan Boca Juniors.![]()
dat moeten we maar afwachtenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maar wie zegt dat hij daar altijd speelt?
wow hier distantieer ik me vanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef firecow het volgende:
Waarom is iedereen hier helemaal into mauro ?? Is dat puur omdat hij een beetje club liefde heeft ?? Verder is het een bagger speler namelijk, gun hem overgens wel veel succes bij river
Een geweldig mens die enorm veel liefde voor Ajax heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef firecow het volgende:
Waarom is iedereen hier helemaal into mauro ?? Is dat puur omdat hij een beetje club liefde heeft ?? Verder is het een bagger speler namelijk, gun hem overgens wel veel succes bij river
Chivuquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een geweldig mens die enorm veel liefde voor Ajax heeft.
Heitinga is ook niet de beste Ajacied, terwijl hij toch één van de populairste is.
Lobont was trouwens ook een echte Ajacied![]()
Aaahh ja tuurlijk klopt. Maar ik bedoelde meer, dat Lobont niet zo netjes was behandeld, maar wel met zijn Ajaxpetje op de tribune ging zitten. En nog blij zijn als we wonnen ook terwijl Stekelenburg en zelfs Vonk de voorkeur kregen boven hem. Ook mooi dat hij als we (weer eens) achter stonden de ballenjongens ging helpen als hij op de bank zatquote:
daarom, niet alleen als voetballer word je Ajacied, ook als mensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aaahh ja tuurlijk klopt. Maar ik bedoelde meer, dat Lobont niet zo netjes was behandeld, maar wel met zijn Ajaxpetje op de tribune ging zitten. En nog blij zijn als we wonnen ook terwijl Stekelenburg en zelfs Vonk de voorkeur kregen boven hem. Ook mooi dat hij als we (weer eens) achter stonden de ballenjongens ging helpen als hij op de bank zat
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:57 schreef Jasza het volgende:
Je vergeet idd Chivu die was ook altijd geweldig
Ik vergeet er wel meer. Maar Lobont gaf ik even als voorbeeldje dat het niet altijd om je kwaliteiten hoeft te draaien om een echte Ajacied te zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:57 schreef Jasza het volgende:
Je vergeet idd Chivu die was ook altijd geweldig
Met die twee vrijwel identieke goals.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft ons de beker bezorgt tegen Fortuna. En is voor veel geld vertrokken![]()
Hulde aan Amsterdamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met die twee vrijwel identieke goals.
Chivu, als ik van iemand hoop dat-ie ooit nog eens terugkomt![]()
Even iets anders:
1 april Heracles
13 april NAC
18 april RKC
20 april Admirals
22 april Sparta
06 mei Admirals
Grasmat dooier dan dood tegen die tijd, nu al eigenlijk![]()
En dan ook nog sowieso één play off wedstrijdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Even iets anders:
1 april Heracles
13 april NAC
18 april RKC
20 april Admirals
22 april Sparta
06 mei Admirals
Gelukkig zijn die admirals pas na de bekerwedstrijd, als we daar niet winnen ga ik het veld wel ff kapot makenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan ook nog sowieso één play off wedstrijd
Ja slimme zet van Ajax om in dat seizoen z'n beste speler meteen aan het begin te verkopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft ons de beker bezorgt tegen Fortuna. En is voor veel geld vertrokken![]()
Chivu heeft wel aangegeven ooit terug te willen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Even iets anders:
1 april Heracles
13 april NAC
18 april RKC
20 april Admirals
22 april Sparta
06 mei Admirals
Dat komt omdat Heitinga tenminste het publiek bedankt wat de eindstand ook is!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een geweldig mens die enorm veel liefde voor Ajax heeft.
Heitinga is ook niet de beste Ajacied, terwijl hij toch één van de populairste is.
Lobont was trouwens ook een echte Ajacied![]()
Nee daarom moet daar wel een andere speler komen, Babel scoort ook nog veel te weinig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Babel is sowieso geen echte buitenspeler.... geen koning van de assist. Zal die ook nooit worden natuurlijk.
Ja dat wel, maar zijn rendement is nog steeds niet goed en KJH en hij loopt ook niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie hem liever op links dan in de spits.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zou Babel voor een goed bod laten gaan naar Arsenal maargoed![]()
dit is nu precies het verschil tussen een populaire speler met minder kwaliteiten en spelers met minder kwaliteiten die niet populair zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:26 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat komt omdat Heitinga tenminste het publiek bedankt wat de eindstand ook is!
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=2019
Onderste 2 foto's met onderschrift!
Ik zal niet veel zeggen maar als AZ een bod van 15 miljoen zal doen op Huntelaar speelt die gewoon volgend seizoen daar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar ook wel vind ik. Is dan geen jongen uit de eigen jeugd, maar hij heeft wel een echt Ajax hart.
Misschien dat George Ogararu, Thomas Vermaelen en Tom de Mul ook wel goeie gasten zijn, maar ze komen helaas niet uit een tifo-land, dus die worden niet zo vereerd als Mauro Rosales. Blij dat die kut-Argentijn weg is!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wtf? Voetballend mis ik hem niet. Wel als mens. Goeie gast is het.
Heb nu al medelijden met de volgende speler die tot knuffelbeer van 410 wordt gebombardeerd, wie is de lul?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Vinden ze misschien ook wel zo rustig, voor je het weet hangen de pubers aan je schutting.
Nee, alsof iemand daarvan wakker ligt, zeker niet bij een club als Ajax.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef TerroRobbie het volgende:
En deze post is niet lullig bedoeld maar......
Is het bestuur nou erg onder de indruk van het op zn kop hangen van wat spandoekjes en minder zingen?
Ik geen andere voetballer die zo beperkt en tegelijk zo geniaal kan zijn als hij. Zijn basistechniek ziet er niet uit, maar z'n acties zijn veelal wel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zou Babel voor een goed bod laten gaan naar Arsenal maargoed![]()
quote:
Je snapt het niet he...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat George Ogararu, Thomas Vermaelen en Tom de Mul ook wel goeie gasten zijn, maar ze komen helaas niet uit een tifo-land, dus die worden niet zo vereerd als Mauro Rosales. Blij dat die kut-Argentijn weg is!
Lijkt me niet. Maar wat voor acties hadden er moeten komen? Je moet ook aan de consequenties denken. Er zijn een aantal jongens in gesprek met Ajax. Afwachten maar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:02 schreef TerroRobbie het volgende:
En deze post is niet lullig bedoeld maar......
Is het bestuur nou erg onder de indruk van het op zn kop hangen van wat spandoekjes en minder zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |