ben jij DE achterbuurman van Rosalesquote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef jna het volgende:
Je zal daarachter wonen en toevallig uit je raam kijken
Komen goede jongens uit haarlem hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
Waarom zet je op iets van Ajax een Haarlem netnummer?
Aghja niet dat het veel boeit hoor, en Haarlem zijn kakkers, niet allemaal maar het grootste gedeelte wel![]()
Dat zal best ja, ken er zelf ook een aantal maar over het algemeen zijn het paupersquote:Op maandag 5 maart 2007 20:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Komen goede jongens uit haarlem hoor.
En er zijn een hoop kakkerlakken ook in Haarlem.....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zal best ja, ken er zelf ook een aantal maar over het algemeen zijn het paupers![]()
![]()
Klopt. In ieder geval verstandig om afscheid van elkaar te nemen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer dat het er niet uitgekomen is bij Mauro.
Jij kent dus duidelijk de maker van dat doek nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
Waarom zet je op iets van Ajax een Haarlem netnummer?
Aghja niet dat het veel boeit hoor, en Haarlem zijn kakkers, niet allemaal maar het grootste gedeelte wel![]()
Nee man. En die is ook niet grootquote:Op maandag 5 maart 2007 20:58 schreef denthemen het volgende:
toch niet de grote kale leider hé?
Ik ken m niet hehequote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee man. En die is ook niet groot
Ach, zoveel heeft Mauro nou ook weer niet gedaan om zoiets te verdienen. Of moeten we voortaan bij iedere speler in de achter tuin met fakkels gaan staan.quote:
Die jongens die daar waren "hebben" een band met Maruo. Dus gewoon een leuke goede actie. Ik ben er niet bij geweest. Heb niet zoveel met Mauro.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach, zoveel heeft Mauro nou ook weer niet gedaan om zoiets te verdienen. Of moeten we voortaan bij iedere speler in de achter tuin met fakkels gaan staan.![]()
0-4 en 4-1 helemaal niets in Rotterdam en nu wieberen.quote:
dat jij daar je voldoening uit moet halen zegt genoeg denk ikquote:
Een Feyenoorder moet toch ergens zijn voldoening uithalenquote:
die mag je hebben van mij part.quote:
Nee iddquote:Op maandag 5 maart 2007 20:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij kent dus duidelijk de maker van dat doek niet
Maar hij kan wel aardig tennissenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee man. En die is ook niet groot
Jij weet inderdaad veel van hem, ook zijn netnummer?quote:
quote:
Ik heb z'n nummer (mobiel) ja, we belden regelmatig....quote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij weet inderdaad veel van hem, ook zijn netnummer?
Netnummer, als in 020, 030 en 040.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer(mobiel)ja, we belden regelmatig....
Nope, maar volgens mij gewoon 020....quote:
Klopt, hoeft ook helemaal niet op het forum te komen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoef je ook niet van elkaar te weten trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |