Mhwah, neem eens een kijkje in POL-SC, kan beter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ongefundeert en tevens kwetsend voor de christenen.
Man komt klaar op slapende vrouw
Done, zonder te lezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef NewOrder het volgende:
PvdA:stop stil verlengen abonnement
Verzoek tot een schop over de schutting (naar POL dus).
Ik gok een bier-excursie. Maar je point is clear.... Ik mis hem ookquote:Op zondag 11 maart 2007 00:44 schreef Meki het volgende:
waar is DOG
sp3c, is ff afwezig.... M01 vult het gat op.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:54 schreef Meki het volgende:
Jah ik mis hem wel. Sp3c mis ik ook.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef oerkapoet het volgende:
* deleted *
Het is waar . er is een oorlog tegen de burgers aan de gang. ik ben hier de enige die dat hier vermeldt. de anderen slapen door. jij slaapt ook hoor doorquote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef Apropos het volgende:
Israel plande oorlog tegen Libanon in Maart 2006
Waarom blijft die randdebiel toch altijd buiten schot? ´´Oorlog tegen burgers´´, ´´kinderen´´, ´wouden heel Libanon bombarderen´´, ´´genocide´´, ´´Nazi´´ en we zijn weer klaar, meer heeft ´ie niet te zeggen.
Ja, zelfs je bron vermeldt het niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is waar . er is een oorlog tegen de burgers aan de gang. ik ben hier de enige die dat hier vermeldt. de anderen slapen door. jij slaapt ook hoor door
Moet ik soms Israel een held noemen danquote:Op maandag 12 maart 2007 16:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, zelfs je bron vermeldt het niet.
Ja, daar vraag ik letterlijk om, nou goed?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Moet ik soms Israel een held noemen dan
Het lijkt hier wel een stormfront subforum door die randdebiel met topics als;quote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef Apropos het volgende:
Israel plande oorlog tegen Libanon in Maart 2006
Waarom blijft die randdebiel toch altijd buiten schot? ´´Oorlog tegen burgers´´, ´´kinderen´´, ´wouden heel Libanon bombarderen´´, ´´genocide´´, ´´Nazi´´ en we zijn weer klaar, meer heeft ´ie niet te zeggen.
Bullshitquote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
Het bied wat tegengewicht jegens de moslimtopics..
We zijn naar oplossingen aan het kijken...
Nee, door zijn manier van posten lokt hij dat soort reacties uit.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
Het bied wat tegengewicht tegen kansloze anti-moslimreacties...
Zo dan? Oja, en die As-Sahab zal ik even aanmelden. Wijzelf kunnen niemand verwijderen namelijk.
Dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Bullshit![]()
![]()
hij is de TS van de meeste moslimtopics.
We zijn daarover al in overleg met een FA. Ook wij hebben geen volmacht.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, door zijn manier van posten lokt hij dat soort reacties uit.![]()
Jullie geven hem alle vrijheid terwijl jullie van alle andere gebruikers van dit forum eisen dat ze beschaafd blijven onder de meest grove onzin die door heer Meki word gepost.
Zonder Meki zou het aantal topics waarin op een negative manier over moslims geproken word met 80% afnemen. Ik denk zelfs dat zonder hem enige objectiviteit aangaande bepaalde onderwerpen (Israel/Pallestina e.d.) mogelijk moet zijn.![]()
Wat Meki doet is absoluut geen tegengewicht bieden. Hij verpest elk topic waarin zich mengt volgens een vast patroon.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
Het bied wat tegengewicht tegen kansloze anti-moslimreacties...
Zo dan? Oja, en die As-Sahab zal ik even aanmelden. Wijzelf kunnen niemand verwijderen namelijk.
En toch is hij altijd beschaafd. Ik heb de vriendelijke entiteit in kwestie nooit zien schelden. Hij is een beetje net als ik alleen inhoudelijk, taalkundig en grammatikaal aanzienlijk zwakker.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Moet jij zonodig zeggen met al je anti-islam gezeik op de FPquote:Op maandag 12 maart 2007 19:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een stormfront subforum door die randdebiel met topics als;
Israël dit
Joden dat
zionisten zus
Dat kan zijn gang maar gaan.
Iemand die hier voor het eerst komt schikt zich dood en is gelijk weer weg.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch is hij altijd beschaafd. Ik heb de vriendelijke entiteit in kwestie nooit zien schelden. Hij is net als ik , inhoudelijk, taalkundig en grammatikaal aanzienlijk zwak.²
en dat zegt iemand die mensen doodwenst op forums. hahahahquote:Op maandag 12 maart 2007 21:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jullie geven hem alle vrijheid terwijl jullie van alle andere gebruikers van dit forum eisen dat ze beschaafd blijven onder de meest grove onzin die door heer Meki word gepost.
Zonder Meki zou het aantal topics waarin op een negative manier over moslims geproken word met 80% afnemen. Ik denk zelfs dat zonder hem enige objectiviteit aangaande bepaalde onderwerpen (Israel/Pallestina e.d.) mogelijk moet zijn.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat Meki doet is absoluut geen tegengewicht bieden. Hij verpest elk topic waarin zich mengt volgens een vast patroon.
Hij kan niet discussieren en is extreem hypocriet. Hij beschuldigt mensen zonder met een enkele bron te komen.
Hij rechtvaardigt bedreigingen
Hij geeft zo af op mensen die generaliseren, maar doet gewoon keihard hetzelfde.
Dit zijn wel de feiten.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:20 schreef Meki het volgende:
ik bied daar tegenwicht via diplomatie en democratie.
Nee, ik wil jou weg hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:18 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die mensen doodwenst op forums. hahahah
Onzin. mensen die anti-islam blijven anti-islam. het is zo goedkoop om dat te koppelen aan een persoon.
ik geef hier alleen topics wat de anderen niet zouden doen. topics die graag niet worden gelezen plaats ik het juist.
jullie willen censuur
Hoe komt het toch dat je af en toe leesbaar Nederlands schrijft?quote:
Whahahahaquote:
dat deed ik altijdquote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je af en toe leesbaar Nederlands schrijft?
Moet jij zonodig zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Whahahaha
Bansheeboy toch! Je lijkt zo emotieloos en kil, maar nu maak je toch wel een goede grap! Ik wist niet dat je dat kon!
Meki en diplomatie, ga toch weg
quote:
Wie schreef dit dan?quote:Israel begeeft zich op democratie
Taalfouten zijn slechts taalfouten, alle groten der aarde maakten vroeg of laat een degelijke (spel)fout. Je moet naar de inhoud kijken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je af en toe leesbaar Nederlands schrijft?
De inhoud is ook behoorlijk kutquote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Taalfouten zijn slechts taalfouten, alle groten der aarde maakten vroeg of laat een degelijke (spel)fout. Je moet naar de inhoud kijken.²
Dat is een intentiekwestie die je onmogelijk kunt staven. Het is mogelijk, edoch moet diegene die beweert bewijzen. Jij kunt niet bewijzen dat hij dit expres doet, dus is je tekst op waterbasis gebaseerd.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar Meki is echter een klasse apart. Hij maakt expres enorm domme fouten om zijn rol als relallochtoon meer kracht bij te zetten.
Flikker jij idd ook maar opquote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ah, de welbekende moslimhaters in het zadel om Meki aan een ban te helpen
Meki, ga vooral door met al die interessante topics. Anders opent niemand ze, zeker de xenofoben hier niet.
bijna niemand opent hier Israel-topics die voor Israel slecht uitkomenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ah, de welbekende moslimhaters in het zadel om Meki aan een ban te helpen
Meki, ga vooral door met al die interessante topics. Anders opent niemand ze, zeker de xenofoben hier niet.
Er zitten een aantal zionisten tussen. Ik noem geen namen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
bijna niemand opent hier Israel-topics die voor Israel slecht uitkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |