Dat hebben ze wel. Sayid heeft zo'n manual meegenomen en zo komt ie aan die kaart waar Otherville op staat inclusief alle routes.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef pfaf het volgende:
Mooie EP!![]()
Sayid blijft een geweldig karakter zeg. Jammer dat ze niet wat van die mappen eegenomen hebben...
lol, je was me voor... ik heb alleen gemist dat ie het meegenomen had. Ben benieuwd wat er verder in staat dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:15 schreef budha het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel. Sayid heeft zo'n manual meegenomen en zo komt ie aan die kaart waar Otherville op staat inclusief alle routes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu blijft de vraag: beval de vrouw zelf dat Patchy haar (en zichzelf) moest neerschieten, of was dat "another way" waar Patchy het over had.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:01 schreef AmigO38 het volgende:
The dialogue in Russian
Woman: Mikhail! You know what to do. Mikhail: We still have another way. Woman: We cannot risk. Woman: You know what to do. Mikhail: We still have another way. Woman: We cannot risk. You know the conditions. Mikhail: We have another way. Woman: They know us. We will ot let them [unintelligible]. You know what to do. It is an order. Mikhail: But we still have another way! (pause) I'm sorry! (shoots)
Nee, hij heeft een manual van computers en de stroomvoorzieningen. De kabels die geleid worden, komen bij een of ander kampje uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:17 schreef Pune het volgende:
Heeft Sayid nou dat Dharma Operations Manual meegenomen?
En zat die kaart van het eiland dan daarin?
Lijkt me niet, anders zou die gast toch niet schieten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu blijft de vraag: beval de vrouw zelf dat Patchy haar (en zichzelf) moest neerschieten, of was dat "another way" waar Patchy het over had.
Aah, ok. Niet gezien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:15 schreef budha het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel. Sayid heeft zo'n manual meegenomen en zo komt ie aan die kaart waar Otherville op staat inclusief alle routes.
Wat een achterlijke opmerkingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:27 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie het ook niet stom dat ze al maanden op het eiland zitten en ineens allemaal nieuwe dingen ontdekken die ze eerder nooit zagen?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:27 schreef Merkie het volgende:
Vinden jullie het ook niet stom dat ze al maanden op het eiland zitten en ineens allemaal nieuwe dingen ontdekken die ze eerder nooit zagen?
Nee, niet waar. Ze zitten al maanden op het eiland en na 10 minuutjes wandelen is er ineens een complete boerderij. Vroegâh maakten ze wel eens wandelingen van uren en schrokken ze van elk geluidje. Ze hadden best wel wat beter kunnen laten merken dat het lang lopen was, of in ieder geloofwaardig maken dat ze het nog nooit eerder gevonden hebben. Kan in 1 zinnetje, maarjaquote:
Kate, John en Sayid waren al ruim 2 dagen onderweg geloof ik, magoed, dat terzijde...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Ze zitten al maanden op het eiland en na 10 minuutjes wandelen is er ineens een complete boerderij. Vroegâh maakten ze wel eens wandelingen van uren en schrokken ze van elk geluidje. Ze hadden best wel wat beter kunnen laten merken dat het lang lopen was, of in ieder geloofwaardig maken dat ze het nog nooit eerder gevonden hebben. Kan in 1 zinnetje, maarja.
2 dagen waren ze al onderwegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Ze zitten al maanden op het eiland en na 10 minuutjes wandelen is er ineens een complete boerderij. Vroegâh maakten ze wel eens wandelingen van uren en schrokken ze van elk geluidje. Ze hadden best wel wat beter kunnen laten merken dat het lang lopen was, of in ieder geloofwaardig maken dat ze het nog nooit eerder gevonden hebben. Kan in 1 zinnetje, maarja.
Ja, was erg doorzichtig. Dat het ging ontploffen ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef Mip1988 het volgende:
die actie van Locke sloeg echt nergens op
ik wist het gelijk dat hij zou ontsnappen toen Locke naar die computer keek
maar verder.. goeie ep!!
Het kan toch best zijn dat die vrouw wilde (en eiste) dat zij zich zouden overgeven, maar dat hij dus "another way" voor ogen had, namelijk door haar en zichzelf neer te schieten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:06 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Lijkt me niet, anders zou die gast toch niet schieten.
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het kan toch best zijn dat die vrouw wilde (en eiste) dat zij zich zouden overgeven, maar dat hij dus "another way" voor ogen had, namelijk door haar en zichzelf neer te schieten.
Al lijkt het me niet waarschijnlijk![]()
Sayid is gewoon zo slimquote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef Kantar het volgende:
Hoe kwam Sayid nou ook alweer tot de conclusie dat die vent geen Dharma-medewerker was maar één v/d Others? Ik kan het me ff niet meer herinneren..![]()
Hij had gezien dat de stijgbeugels van het zadel op het paard voor een klein persoon was afgesteld terwijl Mikhail toch best een flinke kerel was. En Sayid begon natuurlijk over het feit dat ze een other had kapot gemaaktquote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef Kantar het volgende:
Hoe kwam Sayid nou ook alweer tot de conclusie dat die vent geen Dharma-medewerker was maar één v/d Others? Ik kan het me ff niet meer herinneren..![]()
En hoe ontdekte hij dat luik onder dat kleedje?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij had gezien dat de stijgbeugels van het zadel op het paard voor een klein persoon was afgesteld terwijl Mikhail toch best een flinke kerel was. En Sayid begon natuurlijk over het feit dat ze een other had kapot gemaakt.
Locke mag van mij acuut dood. We weten nog weinig over z'n geschiedenis, hij doet de meest onlogische dingen zonder iemand ook maar iets te vertellen en hij is buitengewoon irritant.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef Mip1988 het volgende:
die actie van Locke sloeg echt nergens op
ik wist het gelijk dat hij zou ontsnappen toen Locke naar die computer keek
maar verder.. goeie ep!!
We weten eigenlijk al vrij veel van hem hoor. Teveel eigenlijk, zijn flashbacks zijn altijd dodelijk saai.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Locke mag van mij acuut dood. We weten nog weinig over z'n geschiedenis, hij doet de meest onlogische dingen zonder iemand ook maar iets te vertellen en hij is buitengewoon irritant.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
We weten eigenlijk al vrij veel van hem hoor. Teveel eigenlijk, zijn flashbacks zijn altijd dodelijk saai.
Owjaaah, maar natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 08:18 schreef Symer het volgende:
Door die kat die op een gegeven moment aan dat kleedje zat te plukken.
Het is een verbitterde man die meerdere malen teleurgesteld is in zjin leven. Dat blijkt heel duidelijk uit de flashbacks, die ik persoonlijk niet heel interessant vindt. Locke op het eiland is inderdaad een heel ander verhaal, vooral in seizoen 1 vond ik hem misschien wel het beste personage omdat hij inderdaad iets mysterieus over zich had en "alleswetend" leek. In seizoen 2 en 3 werd die me echter wat té zweverig en nam mr. Eko een beetje zijn plaats in (doodzonde dat ze die het loodje hebben laten leggen trouwens).quote:Op maandag 12 maart 2007 11:47 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ik heb anders nog steeds het gevoel dat we nog heel veel niet weten van Locke. Als er een enigma onder de Losties zich bevindt dan is het Locke (en sinds dit seizoen Desmond ook).
Daarnaast vind ik de Locke flashbacks by far de beste van allemaal. Mooiste verhaal en ook heel goed gespeeld. Locke is altijd een favoriet karakter van mij geweest. En geloof me, ook al doet Locke vaak rare dingen om rare redenen, hij is denk ik degene die het eiland en haar mysteries beter begrijpt dan wie dan ook. Locke moet absoluut niet dood, hij is samen met Jack het belangrijkste figuur, en wat verhaallijn betreft misschien wel de belangrijkste van allemaal.
Locke = Lost. Lost kan niet zonder hem, iig nu nog niet.
Jou moest ik nog hebben~! Over Sawyer, jij denkt dat ie bij the Others gaat of las ik dat verkeerdquote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
In S2 en S3 is en blijft hij vooral een buttonpusher, al lijkt me zijn huidige kruistocht ook wel interessant worden. Alleen ze moeten die mystiek vasthouden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat las je verkeerd. Lost gaat in mijn ogen in essentie over het (her)vinden van zichzelf voor de hoofdpersonages, en alle zijn nog redelijk verwijderd van dat punt. Sawyer moet zijn harde laag achter zich laten voor hij zichzelf is. En alleen Kate kan hem daarbij helpen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jou moest ik nog hebben~! Over Sawyer, jij denkt dat ie bij the Others gaat of las ik dat verkeerd
Zoiets dacht ik idd ook ja. Alleen bij jouw post las ik iets over the darkside wat ik aan evil linkte waar ik dus others van maaktequote:Op maandag 12 maart 2007 12:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat las je verkeerd. Lost gaat in mijn ogen in essentie over het (her)vinden van zichzelf voor de hoofdpersonages, en alle zijn nog redelijk verwijderd van dat punt. Sawyer moet zijn harde laag achter zich laten voor hij zichzelf is. En alleen Kate kan hem daarbij helpen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Kantar het volgende:
Sneak peek voor de komende aflevering: HIERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zei idd "Sawyer will succomb to the dark side!" Waarmee ik zoveel wilde zeggen als dat het onafwendbaar is dat hij een persoonlijkheidsverandering krijgt, net als de rest. Crawl before they walk, small steps, dat soort dingen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik idd ook ja. Alleen bij jouw post las ik iets over the darkside wat ik aan evil linkte waar ik dus others van maakte![]()
![]()
Mja, ik snap dat nu. Maar we denken er vrijwel hetzelfde over. Wie had dat gedachtquote:Op maandag 12 maart 2007 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zei idd "Sawyer will succomb to the dark side!" Waarmee ik zoveel wilde zeggen als dat het onafwendbaar is dat hij een persoonlijkheidsverandering krijgt, net als de rest. Crawl before they walk, small steps, dat soort dingen.
Daar toasten we op.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mja, ik snap dat nu. Maar we denken er vrijwel hetzelfde over. Wie had dat gedacht
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:36 schreef koentje.k het volgende:
Sneak peak 2 & 3, gratis en voor niks...
http://www.youtube.com/watch?v=Qt3FnHjy1Bo
En
http://www.youtube.com/watch?v=wTt6IW9br98
[ Bericht 5% gewijzigd door Queen_Bee op 12-03-2007 13:54:23 (Spoiler.) ]I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:52 schreef Kantar het volgende:
[..]Oh okay, spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:54 schreef Queen_Bee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef budha het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mn UserIcon af Admins :@
Dan kan je beter niet in dit topic kijken want dit is het USA topic en straks zie je heel veel spoilersquote:Op woensdag 14 maart 2007 06:39 schreef Binsentu het volgende:
Ben sinds kort ook verslaafd aan Lost. Ik woon in Japan en hier is pas sinds kort seizoen 2 uit, dus ik kijk alles met een flinke vertraging. Ik heb gisteren de episode gezien waar Hurley zijn denkbeeldige vriend weer tegenkomt.
-edit- Verkeerde topicquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet in dit topic kijken want dit is het USA topic en straks zie je heel veel spoilers
http://www.dailymotion.co(...)-from-tallahassee-usquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:39 schreef Richardfun het volgende:
Best een toffe ep.
Iemand al een promo voor de volgende gezien?
"toeval" en "Lost" in één zin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:47 schreef budha het volgende:
Wat een toeval trouwens in die Lost wereld, broer, zus en hun dode vader aan boord van hetzelfde vliegtuig.
Hij lult uit z'n nek. Niet op letten dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:04 schreef funrider het volgende:
hmm als verhaal van Stefan zo lees geen toffe afleveringen jammerz
Wie immerquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:50 schreef budha het volgende:
[..]
Hij lult uit z'n nek. Niet op letten dus.
Ik heb de trailers nog eens bekeken en daaruit blijkt dat volgende week ons een schokkende gebeurtenis te wachten staat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:48 schreef budha het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)-from-tallahassee-us
http://www.dailymotion.co(...)from-tallahassee-cdn
Mjah, die aflevering van Locke sloeg juist op het feit dat hij moest kiezen/laten zien wat hij was: een boer of een jager. Sindsdien (na de sweat-lodge met halucogene pap) is hij echter tegendraads en constant onder spanning. Wellicht durft hij nu WEL keuzes te maken. Ik moet zeggen dat de schrijvers het niet te ver moeten pushen IMO, maar dat het het karakter Locke wel ronder maakt. Enkel wel doelloos en losgeslagen en minder mysterieus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:47 schreef budha het volgende:
Goede aflevering, maar wat mij betreft hebben de schrijvers de rol van John Locke kapot gemaakt. Dat hij wel eens domme dingen doet is geen nieuws, maar nu is het net een liegend pubertje.
In de flashback van de aflevering waarin een FBI agent infiltreerd in het wietclubje van John heeft hij de kans om de agent te doden. Ook al zijn de consequenties van zijn keuzes erg groot, toch doet John het niet. Die episode moest ons duidelijk maken hoe het karakter van John Locke in elkaar zit en dat hij geen mensenleven op zal offeren. En nu doet ie dit!? WTF...?
Dat Jack een balletje over gooit met Tom "Mr. Friendly" aan het einde was wel weer heel cool
Wat een toeval trouwens in die Lost wereld, broer, zus en hun dode vader aan boord van hetzelfde vliegtuig.
Ten tijde van S2 riep iedereenquote:
Idd, nu al spijt ernaar gekeken te hebben... Ik wil dat het donderdag next week isquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef Richardfun het volgende:
Oeh, de trailer belooft veel goeds.
Ach, ben al lang blij dat we niet weer weken hoeven te wachten op een nieuwe ep.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Idd, nu al spijt ernaar gekeken te hebben... Ik wil dat het donderdag next week is
S2 was ronduit bagger hoor. S3 is tot nu toe veel beter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 04:49 schreef StefanP het volgende:
Zeikaflevering, net als de rest van dit seizoen. Waardeloos. Niks spannends, niks nieuws, weer een uur lang een of ander dramagezeur over iemands verleden.
Wat is die Claire trouwens een ontzettend zeurwijf zeg. Continu met dat 'I don't want a liar near my baby'... en Charlie die maar als een wanhopig sulletje over zich heen laat lopen... geef dat mens een draai om d'r oren en neem d'r eens goed hard van achteren zodat ze haar plaats kent.
S1 en S2
S3
Denk het ook. In de promo van de volgende aflevering is te zien wat die Rus waarschijnlijk zou gaan onthullen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef Kinga het volgende:
Top aflevering... heb zo'n gevoel dat Locke die rus door die alarm poorten duwde omdat hij iets over Locke wilde gaan zeggen wat de rest niet mocht horen...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:08 schreef budha het volgende:
[..]
Ik heb de trailers nog eens bekeken en daaruit blijkt dat volgende week ons een schokkende gebeurtenis te wachten staat.Ik hoop niet dat je gelijk hebt en Locke toch nog "goed' blijft en dat niet doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je maar niet op public trackers gaan downloaden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:56 schreef Bot13 het volgende:
Okee. Ik wordt wakker, zet m'n pc aan en drink wat thee. Op m'n gemakje surf ik naar Mininova en kijk eens bij de tv-show sectie om te downloaden. Ah, 800 seeds. Klinkt lekker. Oh; ook nog van Eztv. Geweldig.
[download]
Okee. Ik kom thuis. Ik smeer wat boterhammen, cornflakes, thee, en koekjes om me te vergezellen tijdens dit spectakel dat Lost mag heten. God god, wat heb ik er zin in! Vol verwachting zoek ik in m'n lijst met downloads om Lost aan te zetten, met de moeheid nog in m'n handen tot tenen van de lange schooldag.
Het was één of andere .rar van zo'n kansloze knakker die je een dialer probeert aan te smeren. En nee; ik heb het vanochtend niet gezien.
Ik voel me diep in m'n kont genaaid op het moment.![]()
Die blonde.. ik ben der naam ffs kwijt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Welke nieuwe chick?
Zeg ik: niet belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Die blonde.. ik ben der naam ffs kwijt.
Told you...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had ik die trailer nou maar niet gekeken, nu wil ik dat het volgende week donderdag is
.
Daar dacht ik ok aan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:42 schreef Mirel het volgende:
[..]
Moet je maar niet op public trackers gaan downloaden.
Jack is misschien wel gehersenspoeld denk ik.
"But you, John Locke, you I might have a fleeting memory of... But I must be confused, because the John Lock I know was para..."quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:34 schreef drGoeroe het volgende:
Dat uit de promo kan hij toch niet weten van Locke?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:39 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je gelijk hebt en Locke toch nog "goed' blijft en dat niet doet.Ik weet niet of foto's in spoilertags werken, dus maar even zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://bp0.blogger.com/_R(...)ITEgk/s1600-h/04.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het beste bewijs is misschien wel dat Locke ook de Flame station heeft opgeblazen. Dat was de enige manier om te communiceren met de buitenwereld zoals Sayid al zei. Locke zegt wel dat het een ongelukje was, maar hij had de C4 gevonden, dus z'n excuus klopt niet.
Het lijkt mij duidelijk dat Locke helemaal niet van het eiland af wil en alles doet om dat te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |