Dan kan je beter niet in dit topic kijken want dit is het USA topic en straks zie je heel veel spoilersquote:Op woensdag 14 maart 2007 06:39 schreef Binsentu het volgende:
Ben sinds kort ook verslaafd aan Lost. Ik woon in Japan en hier is pas sinds kort seizoen 2 uit, dus ik kijk alles met een flinke vertraging. Ik heb gisteren de episode gezien waar Hurley zijn denkbeeldige vriend weer tegenkomt.
-edit- Verkeerde topicquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet in dit topic kijken want dit is het USA topic en straks zie je heel veel spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dailymotion.co(...)-from-tallahassee-usquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:39 schreef Richardfun het volgende:
Best een toffe ep.
Iemand al een promo voor de volgende gezien?
"toeval" en "Lost" in één zin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:47 schreef budha het volgende:
Wat een toeval trouwens in die Lost wereld, broer, zus en hun dode vader aan boord van hetzelfde vliegtuig.
Hij lult uit z'n nek. Niet op letten dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:04 schreef funrider het volgende:
hmm als verhaal van Stefan zo lees geen toffe afleveringen jammerz
Wie immerquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:50 schreef budha het volgende:
[..]
Hij lult uit z'n nek. Niet op letten dus.
Ik heb de trailers nog eens bekeken en daaruit blijkt dat volgende week ons een schokkende gebeurtenis te wachten staat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:48 schreef budha het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)-from-tallahassee-us
http://www.dailymotion.co(...)from-tallahassee-cdn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, die aflevering van Locke sloeg juist op het feit dat hij moest kiezen/laten zien wat hij was: een boer of een jager. Sindsdien (na de sweat-lodge met halucogene pap) is hij echter tegendraads en constant onder spanning. Wellicht durft hij nu WEL keuzes te maken. Ik moet zeggen dat de schrijvers het niet te ver moeten pushen IMO, maar dat het het karakter Locke wel ronder maakt. Enkel wel doelloos en losgeslagen en minder mysterieus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:47 schreef budha het volgende:
Goede aflevering, maar wat mij betreft hebben de schrijvers de rol van John Locke kapot gemaakt. Dat hij wel eens domme dingen doet is geen nieuws, maar nu is het net een liegend pubertje.
In de flashback van de aflevering waarin een FBI agent infiltreerd in het wietclubje van John heeft hij de kans om de agent te doden. Ook al zijn de consequenties van zijn keuzes erg groot, toch doet John het niet. Die episode moest ons duidelijk maken hoe het karakter van John Locke in elkaar zit en dat hij geen mensenleven op zal offeren. En nu doet ie dit!? WTF...?
Dat Jack een balletje over gooit met Tom "Mr. Friendly" aan het einde was wel weer heel cool
Wat een toeval trouwens in die Lost wereld, broer, zus en hun dode vader aan boord van hetzelfde vliegtuig.
Ten tijde van S2 riep iedereenquote:
Idd, nu al spijt ernaar gekeken te hebben... Ik wil dat het donderdag next week isquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef Richardfun het volgende:
Oeh, de trailer belooft veel goeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |