hehe meerdere bouters hier hehequote:
Oja. Ik heb het nu pas door nu je 't zegtquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zag ik al aankomen nadat Sayid de explosieven ontdekte
Hoopte eigenlijk dat het zou gebeuren met Locke en Kate er nog in, maar dat zou wel erg onvoorspelbaar zijn.
Dat verwacht ik wel jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sawyer zal gaan veranderen. Alleen heeft hij nog incidenten nodig.
Eventually, he will succomb to the dark side!quote:
Wat was er mis met die aflevering vorige week? Moet iedere aflevering dan kleine raadseltjes oplossen en nieuwe verhaallijnen inzetten? Ik vond het juist een heel leuke aflevering die het karakter van Hurley weer wat beter neerzette.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef TwyLight het volgende:
leuke aflevering, niet fantastisch though en dan had ik wel gehoopt na die kut aflevering vorige week
We weten nu wel hoe 'the flame station' aan z'n naam is gekomen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg leuke aflevering weer, alleen hebben we er meer vragen bijgekregen ipv antwoorden
.
Idd, dat had ik ook... maar de link die ik op pagina 2 postte gaf ook al het belang van het schaakspel aan! dat vond ik dan wel weer een verassing aangezien de gast die die theorie gepost had, deze aflevering nog niet gezien kón hebben!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Mirel het volgende:
Stel je voor, je bent een dharma werknemer en je basis wordt aangevallen door vijanden, je hebt geen uitweg meer, SNEL, SPEEL EEN SCHAAKSPEL TEGEN EEN GOEDE AI, PROBEER DIE TE WINNEN ZODAT JE NA EEN AANTAL AUTOMATISCHE BERICHTEN 77 KAN TYPEN OM ZO DE SELFDESTRUCT AAN TE ZETTEN
Babylon 5 had dat wel!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef Merkie het volgende:
...
Geen enkele serie heeft scripts voor meerdere seizoenen op de plank liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mn UserIcon af Admins :@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal ook wel de reden zijn dat The Flame niet opgeblazen is toen de Others het overnamenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Mirel het volgende:
Stel je voor, je bent een dharma werknemer en je basis wordt aangevallen door vijanden, je hebt geen uitweg meer, SNEL, SPEEL EEN SCHAAKSPEL TEGEN EEN GOEDE AI, PROBEER DIE TE WINNEN ZODAT JE NA EEN AANTAL AUTOMATISCHE BERICHTEN 77 KAN TYPEN OM ZO DE SELFDESTRUCT AAN TE ZETTEN
Voor de zekerheid even in spoiler omdat dit dé allesverklarende theorie kan zijn (wat ik betwijfel):quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:06 schreef beschuit het volgende:
[..]
Idd, dat had ik ook... maar de link die ik op pagina 2 postte gaf ook al het belang van het schaakspel aan! dat vond ik dan wel weer een verassing aangezien de gast die die theorie gepost had, deze aflevering nog niet gezien kón hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De theorie is wel heel goed uitgedacht en er zit ongetwijfeld een kern van waarheid in. Kudos voor de bedenker![]()
Weet iemand nog dat er legpuzzels van Lost waren waarin een paar hints verborgen waren? Die hints zijn inmiddels ontdekt en ontcijferd. Een aantal hints verduidelijken wat verschillende afkortingen op de blastdoor-map die Locke zag betekenen, maar deze twee vond ik interessanter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de aflevering: wat mij betreft mogen de Others Jack houden, ik vind de afleveringen ineens veel beter nu hij er niet meer is![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef t-x-m het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mn UserIcon af Admins :@
Tenzij er gewoon een bepaalde code aan zetten is die de computer automatisch verslaat, dan is het zo gepiept.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:06 schreef beschuit het volgende:
[..]
Idd, dat had ik ook... maar de link die ik op pagina 2 postte gaf ook al het belang van het schaakspel aan! dat vond ik dan wel weer een verassing aangezien de gast die die theorie gepost had, deze aflevering nog niet gezien kón hebben!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef t-x-m het volgende:
Wat in de nieuwe promo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:20 schreef Helo het volgende:
Ben ik de enige die denk dat de kat eingelijk een robot is, en met in de ogen camera's zodat de others kunnen kijken naar de mensen. Vond de kat namelijk zo raar kijken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef t-x-m het volgende:
[..]Ik geloofde je wel hoor; ik vond het gewoon leuk om de term "tesla coils" weer eens te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ja, ik denk dat je inderdaad de enige bent die dat denktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:20 schreef Helo het volgende:
Ben ik de enige die denk dat de kat eingelijk een robot is, en met in de ogen camera's zodat de others kunnen kijken naar de mensen. Vond de kat namelijk zo raar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. Is het mogelijk dat Sayid tegen die Irakese loog om zo vrij te komen?
4. Het was toch al bekend dat de quarantine een hoax was, we komen daar achter in Desmonds aflevering waar hij die generaal achtervolgd.
5. De theorie dat iedereen in de rest van de wereld al lang dood is, is zo ver gezocht... Het zou ontzettend kijkersbedrog zijn sinds we Penny en het onderzoeksstation hebben gezien.
6. Ik mis ana lucia
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef steeg het volgende:
1. Er werd alleen gezegd dat dat schaakspel lastig was door Mikhail, dit natuurlijk om John de moed in de schoenen te laten zinken. Volgens mij win je makkelijker van die computer dan van een demente parkiet.
2. In die promo's staat dat we volgende week een surprise connection gaan ontdekken: Nou wordt er al een tijd gehint dat1. Zou kunnen, maar ik denk eerder dat die man juist wilde dat Locke ging spelen. Niets werkt zo goed bij mensen als tegen ze zeggen dat ze iets niet kunnen. Mensen willen zich nou eenmaal graag bewijzen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3. Is het mogelijk dat Sayid tegen die Irakese loog om zo vrij te komen?
4. Het was toch al bekend dat de quarantine een hoax was, we komen daar achter in Desmonds aflevering waar hij die generaal achtervolgd.
5. De theorie dat iedereen in de rest van de wereld al lang dood is, is zo ver gezocht... Het zou ontzettend kijkersbedrog zijn sinds we Penny en het onderzoeksstation hebben gezien.
6. Ik mis ana lucia
2. Ik ben toch wel heel benieuwd naar die mogelijke hints, het is mij namelijk nog nooit opgevallen...
3. Denk je dat hij loog dan? Ik denk het namelijk niet. Ik denk ook niet dat hij verwachte bevrijd te worden nadat hij opbiechtte. Als hij al loog, dan deed hij dat misschien nog wel eerder omdat hij vond dat hij straf verdiende...
5. Ben ik het mee eens.
6. Echt???
I'm just a Soul whose Intentions are Good
haha, echt dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Mirel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?
Nee, we wisten na die aflevering dat de quarantaine sinds 2002-2003 niet meer nodig was. 'Hoax' wil zeggen dat het nooit nut heeft gehad. Nu dat bevestigd is weten we dat Ethan tegen Claire loog over waarom hij Aaron wou hebben (hoewel we dat al wel geraden hadden) en, belangrijker, dat Daniëlle loog over het lot van haar teamleden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef steeg het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef steeg het volgende:
En dan nu de spoilers, quotes uit lostpedia.orgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef steeg het volgende:
: Nou wordt er al een tijd gehint datOh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron?
Wat me ook opvalt is dat Hurley al twee keer een family guy connectie heeft. De duidelijkste is dat Asian reporter tricia tanaka voorkwam in een aflevering. Maar Hurley droomt ook een keer van een gozer in een gigantisch kippenpak (everybody hates hugo) de man in kippenpak is natuurlijk de nemesis van peter.Does the name Dr Pavlov ring a bell?
Ik denk omdat ze zowel de fans die kijken voor plotontwikkelingen als fans van karakterontwikkelingen tevreden willen houden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef Jump het volgende:
En soms vraag ik me af waarom ze geen 2 spannende episodes na elkaar kunnen maken
Die staat er idd niet bij, hier kun je hem toevoegenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:54 schreef budha het volgende:
Voor de OP:
3.15 - Left Behind
3.16 - One of Us
3.17 - Catch-22
3.18 - D.O.C.
Ik zie http://spoilerslost.blogspot.com niet bij de externe links staan of mis ik gewoon wat?
Little ranchdressing...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef steeg het volgende:
die had sawyer toch al afgemaakt
Hoe zien ze daar een tunnel inquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef Jump het volgende:
http://img216.imageshack.us/img216/5444/trailerdl9pt2.jpg
Wat lomp. Zo lijkt het net alsof deze aflevering heel slecht was, terwijl het juist erg goed was. Echt frustrerend gewoon.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef Symer het volgende:
Lost heeft met deze aflevering trouwens weer een nieuw dieptepunt bereikt qua kijkcijfers![]()
Na de Hurley-ep van vorige week zijn er bijna een half miljoen mensen afgehaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |