abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47072781
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:58 schreef Kaboutertje het volgende:

[..]

He een collegabouter.
hehe meerdere bouters hier hehe . Was weer een leuke aflevering, wel weer wat dingen duidelijk gemaakt. Locke weer met een domme actie maargoed, dat was te verwachtten
pi_47072866
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dat zag ik al aankomen nadat Sayid de explosieven ontdekte
Hoopte eigenlijk dat het zou gebeuren met Locke en Kate er nog in, maar dat zou wel erg onvoorspelbaar zijn.
Oja. Ik heb het nu pas door nu je 't zegt
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:31:12 #153
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_47073159
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sawyer zal gaan veranderen. Alleen heeft hij nog incidenten nodig.
Dat verwacht ik wel ja
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_47073252
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat verwacht ik wel ja
In welk opzicht?
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:37:38 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_47073487
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat verwacht ik wel ja
Eventually, he will succomb to the dark side!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_47074851
leuke aflevering, niet fantastisch though en dan had ik wel gehoopt na die kut aflevering vorige week
pi_47076737
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef TwyLight het volgende:
leuke aflevering, niet fantastisch though en dan had ik wel gehoopt na die kut aflevering vorige week
Wat was er mis met die aflevering vorige week? Moet iedere aflevering dan kleine raadseltjes oplossen en nieuwe verhaallijnen inzetten? Ik vond het juist een heel leuke aflevering die het karakter van Hurley weer wat beter neerzette.
pi_47076872
Sinds wanneer is Locke zo dom eigenlijk? Je gaat een getrainde soldaat toch niet alleen laten voor een potje schaken
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:16:06 #159
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_47082158
Stel je voor, je bent een dharma werknemer en je basis wordt aangevallen door vijanden, je hebt geen uitweg meer, SNEL, SPEEL EEN SCHAAKSPEL TEGEN EEN GOEDE AI, PROBEER DIE TE WINNEN ZODAT JE NA EEN AANTAL AUTOMATISCHE BERICHTEN 77 KAN TYPEN OM ZO DE SELFDESTRUCT AAN TE ZETTEN

When all else fails, you always have delusion.
pi_47082994
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg leuke aflevering weer , alleen hebben we er meer vragen bijgekregen ipv antwoorden .
We weten nu wel hoe 'the flame station' aan z'n naam is gekomen.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:06:03 #161
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_47083151
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Mirel het volgende:
Stel je voor, je bent een dharma werknemer en je basis wordt aangevallen door vijanden, je hebt geen uitweg meer, SNEL, SPEEL EEN SCHAAKSPEL TEGEN EEN GOEDE AI, PROBEER DIE TE WINNEN ZODAT JE NA EEN AANTAL AUTOMATISCHE BERICHTEN 77 KAN TYPEN OM ZO DE SELFDESTRUCT AAN TE ZETTEN

Idd, dat had ik ook... maar de link die ik op pagina 2 postte gaf ook al het belang van het schaakspel aan! dat vond ik dan wel weer een verassing aangezien de gast die die theorie gepost had, deze aflevering nog niet gezien kón hebben!
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_47083260
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef Merkie het volgende:

...
Geen enkele serie heeft scripts voor meerdere seizoenen op de plank liggen.
Babylon 5 had dat wel!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:53:00 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47086337
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:09 schreef JMurc het volgende:

[..]

Babylon 5 had dat wel!
Had .
2000 light years from home
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:15:20 #164
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_47088703
Wat in de nieuwe promo's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
pi_47088913
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:26:04 #166
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_47089124
ik deel de mening van t-x-m anders...
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_47089147
quote:

Dat zal ook wel de reden zijn dat The Flame niet opgeblazen is toen de Others het overnamen
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:06 schreef beschuit het volgende:

[..]

Idd, dat had ik ook... maar de link die ik op pagina 2 postte gaf ook al het belang van het schaakspel aan! dat vond ik dan wel weer een verassing aangezien de gast die die theorie gepost had, deze aflevering nog niet gezien kón hebben!
Voor de zekerheid even in spoiler omdat dit dé allesverklarende theorie kan zijn (wat ik betwijfel):
SPOILER
De theorie is wel heel goed uitgedacht en er zit ongetwijfeld een kern van waarheid in. Kudos voor de bedenker

Weet iemand nog dat er legpuzzels van Lost waren waarin een paar hints verborgen waren? Die hints zijn inmiddels ontdekt en ontcijferd. Een aantal hints verduidelijken wat verschillende afkortingen op de blastdoor-map die Locke zag betekenen, maar deze twee vond ik interessanter:
SPOILER
Over de aflevering: wat mij betreft mogen de Others Jack houden, ik vind de afleveringen ineens veel beter nu hij er niet meer is
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:28:16 #168
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47089218
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef t-x-m het volgende:
SPOILER
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:47:29 #169
75555 t-x-m
. : : T-X-M : : . .
pi_47092394
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef Zhenar het volgende:

[..]

SPOILER
Blijf van mn UserIcon af Admins :@
pi_47094320
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:06 schreef beschuit het volgende:

[..]

Tenzij er gewoon een bepaalde code aan zetten is die de computer automatisch verslaat, dan is het zo gepiept.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_47095800
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef t-x-m het volgende:
Wat in de nieuwe promo's
SPOILER
SPOILER
pi_47096026
Ben ik de enige die denk dat de kat eingelijk een robot is, en met in de ogen camera's zodat de others kunnen kijken naar de mensen. Vond de kat namelijk zo raar kijken.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:33:23 #173
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_47096516
Dat zou wel heel achterlijk zijn.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:50:40 #174
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47097276
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:20 schreef Helo het volgende:
Ben ik de enige die denk dat de kat eingelijk een robot is, en met in de ogen camera's zodat de others kunnen kijken naar de mensen. Vond de kat namelijk zo raar kijken.
Wtf?!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:51:08 #175
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47097296
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef t-x-m het volgende:

[..]
SPOILER
Ik geloofde je wel hoor; ik vond het gewoon leuk om de term "tesla coils" weer eens te horen
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:06:43 #176
133369 Jivis
Critikut
pi_47097938
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:20 schreef Helo het volgende:
Ja, ik denk dat je inderdaad de enige bent die dat denkt
Amen.
pi_47097979
1. Er werd alleen gezegd dat dat schaakspel lastig was door Mikhail, dit natuurlijk om John de moed in de schoenen te laten zinken. Volgens mij win je makkelijker van die computer dan van een demente parkiet.
2. In die promo's staat dat we volgende week een surprise connection gaan ontdekken: Nou wordt er al een tijd gehint dat
SPOILER

3. Is het mogelijk dat Sayid tegen die Irakese loog om zo vrij te komen?
4. Het was toch al bekend dat de quarantine een hoax was, we komen daar achter in Desmonds aflevering waar hij die generaal achtervolgd.
5. De theorie dat iedereen in de rest van de wereld al lang dood is, is zo ver gezocht... Het zou ontzettend kijkersbedrog zijn sinds we Penny en het onderzoeksstation hebben gezien.
6. Ik mis ana lucia
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_47098261
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef steeg het volgende:
1. Er werd alleen gezegd dat dat schaakspel lastig was door Mikhail, dit natuurlijk om John de moed in de schoenen te laten zinken. Volgens mij win je makkelijker van die computer dan van een demente parkiet.
2. In die promo's staat dat we volgende week een surprise connection gaan ontdekken: Nou wordt er al een tijd gehint dat
SPOILER

3. Is het mogelijk dat Sayid tegen die Irakese loog om zo vrij te komen?
4. Het was toch al bekend dat de quarantine een hoax was, we komen daar achter in Desmonds aflevering waar hij die generaal achtervolgd.
5. De theorie dat iedereen in de rest van de wereld al lang dood is, is zo ver gezocht... Het zou ontzettend kijkersbedrog zijn sinds we Penny en het onderzoeksstation hebben gezien.
6. Ik mis ana lucia
1. Zou kunnen, maar ik denk eerder dat die man juist wilde dat Locke ging spelen. Niets werkt zo goed bij mensen als tegen ze zeggen dat ze iets niet kunnen. Mensen willen zich nou eenmaal graag bewijzen...
2. Ik ben toch wel heel benieuwd naar die mogelijke hints, het is mij namelijk nog nooit opgevallen...
3. Denk je dat hij loog dan? Ik denk het namelijk niet. Ik denk ook niet dat hij verwachte bevrijd te worden nadat hij opbiechtte. Als hij al loog, dan deed hij dat misschien nog wel eerder omdat hij vond dat hij straf verdiende...
5. Ben ik het mee eens.
6. Echt???
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_47098464
quote:

haha, echt dat dacht ik ook
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:24:11 #180
12888 Skull-splitter
pi_47098485
Punt 1: "Don't tell me what I can't do!" is John's slogan zo'n beetje
Punt 2: Dunno, boeit me stiekem ook echt geen hol... Doet me een beetje denken aan een persiflage op Anton Geesing een X-aantal jaar terug bij Stenders toen hij ontdekt had dat hij van moederskant in directe lijn afkomstig was van Eva, en van vaderskant, ver weg, maar toch, van Adam...
Punt 3: Dat is mogelijk, maar dan nog blijft Sayid een martelaar, welke zijn straf niet uit de weg kan lopen. Echter is het hem nu door een slachtoffer vergeven, een inzicht wat hij daarop gekregen heeft.
Punt 4: True
Punt 5: True
Punt 6: True, samen met Libby... Waren interessantere personages dan die dipshits die ervoor terug zijn geschreven...
pi_47099547
echt he, al die survivors van de back zijn inmiddels dood of 'onbelangrijke rollen' toegedaan. Het was natuurlijk mooi dat Bernard werd teruggevonden (mystiek enzo Rose wist het altijd al hartstikke leuk) maar ana lucia was voor de groep echt een toevoeging voor het psychologische spel. En libby had zo iets moois met die shock/mind fuck in het gesticht... Eko was ook mooi. bange schrijvers! ik durf te wedden dat Charlie ook niet meer dood gaat.
pi_47099723
En dan nu de spoilers, quotes uit lostpedia.org
SPOILER
pi_47100069
quote:
Nee, we wisten na die aflevering dat de quarantaine sinds 2002-2003 niet meer nodig was. 'Hoax' wil zeggen dat het nooit nut heeft gehad. Nu dat bevestigd is weten we dat Ethan tegen Claire loog over waarom hij Aaron wou hebben (hoewel we dat al wel geraden hadden) en, belangrijker, dat Daniëlle loog over het lot van haar teamleden...
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef steeg het volgende:
En dan nu de spoilers, quotes uit lostpedia.org
SPOILER
SPOILER
pi_47100929
quote:
: Nou wordt er al een tijd gehint dat
SPOILER
Oh?
Bron?
pi_47101340
zie mijn spoilers of lostpedia bij fan theories. Misschien is mijn woordkeuze verkeerd, het is niet dat de makers het al bevestigd hebben. Maar het is natuurlijk nog niet ontkracht.
pi_47101695
Wat zijn de hints dan? Ook hints in de serie zelf?
pi_47102103
SPOILER

Wat me ook opvalt is dat Hurley al twee keer een family guy connectie heeft. De duidelijkste is dat Asian reporter tricia tanaka voorkwam in een aflevering. Maar Hurley droomt ook een keer van een gozer in een gigantisch kippenpak (everybody hates hugo) de man in kippenpak is natuurlijk de nemesis van peter.
pi_47103429
Oh ja, die kip Die was ik al helemaal vergeten.

http://youtube.com/watch?v=qhOCp-dPsjA

Lost heeft met deze aflevering trouwens weer een nieuw dieptepunt bereikt qua kijkcijfers
Na de Hurley-ep van vorige week zijn er bijna een half miljoen mensen afgehaakt.
  Lieve Belg vrijdag 9 maart 2007 @ 20:01:17 #189
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_47103863
Dat ze het nog een uur later uitzenden
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg vrijdag 9 maart 2007 @ 20:01:50 #190
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_47103888
En soms vraag ik me af waarom ze geen 2 spannende episodes na elkaar kunnen maken
pi_47104027
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:01 schreef Jump het volgende:
En soms vraag ik me af waarom ze geen 2 spannende episodes na elkaar kunnen maken
Ik denk omdat ze zowel de fans die kijken voor plotontwikkelingen als fans van karakterontwikkelingen tevreden willen houden.
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:54 schreef budha het volgende:
Voor de OP:

3.15 - Left Behind
3.16 - One of Us
3.17 - Catch-22
3.18 - D.O.C.

Ik zie http://spoilerslost.blogspot.com niet bij de externe links staan of mis ik gewoon wat?
Die staat er idd niet bij, hier kun je hem toevoegen
  Lieve Belg vrijdag 9 maart 2007 @ 20:18:14 #192
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_47104496
pi_47104553
Ik krijg een kikker
pi_47104611
die had sawyer toch al afgemaakt
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:28:15 #195
12888 Skull-splitter
pi_47104876
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef steeg het volgende:
die had sawyer toch al afgemaakt
Little ranchdressing...
pi_47104968
quote:
Hoe zien ze daar een tunnel in
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:45:43 #197
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_47105511
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef Symer het volgende:
Lost heeft met deze aflevering trouwens weer een nieuw dieptepunt bereikt qua kijkcijfers
Na de Hurley-ep van vorige week zijn er bijna een half miljoen mensen afgehaakt.
Wat lomp. Zo lijkt het net alsof deze aflevering heel slecht was, terwijl het juist erg goed was. Echt frustrerend gewoon.

Ik zie trouwens ook écht geen tunnel oid in die pic hoor
pi_47105576
Een beetje wel. Alleen zoals vaker; tever gezocht.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:44:56 #199
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47110037
Mooie EP!
Sayid blijft een geweldig karakter zeg. Jammer dat ze niet wat van die mappen eegenomen hebben...
pi_47110656
The dialogue in Russian

Woman: Mikhail! You know what to do. Mikhail: We still have another way. Woman: We cannot risk. Woman: You know what to do. Mikhail: We still have another way. Woman: We cannot risk. You know the conditions. Mikhail: We have another way. Woman: They know us. We will ot let them [unintelligible]. You know what to do. It is an order. Mikhail: But we still have another way! (pause) I'm sorry! (shoots)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')