All in good time, my young padawanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:21 schreef TC03 het volgende:
Aardige aflevering, alleen VRAAG TOCH EENS WAT.
- Waarom zit die gast daar?
- Wat is zijn taak?
- Wie is die vrouw en wat zei hij tegen haar?
Erger me daar echt dood aan.
Mag ook wel, we zitten op E11 en er is niet bijster veel gebeurd naar mijn gevoel...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef endr0me het volgende:
Dit vond ik een van de beste afleveringen dit seizoen!
http://www.lostpedia.com/wiki/Dharmaindustries.comquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef voidmage het volgende:
wwet iemand misschien hoe op deze site binnen komt? http://www.dharmaindustries.com/
ik heb al van alles geprobeerd maar niks blijkt te werken
Vaaaagggquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:42 schreef kletskop het volgende:
[..]
http://www.lostpedia.com/wiki/Dharmaindustries.com
Truequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik haat het trouwens dat Kate en Sawyer het dedenKate hoort bij Jack
In dat geval wil ik haar wel even overnemen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Kate hoort nergens bij, en dat maakt die driehoek zo intrigerend...
Jack isquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik haat het trouwens dat Kate en Sawyer het dedenKate hoort bij Jack
Sawyer is lekkerder jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jack is![]()
Laat haar lekker met Sawyer.![]()
Frak you echt, je vergelijking met een boek is echt te idioot voor worden, echt iets wat alleen een fanboy kan zeggen op mijn reply. Zo geef ik aan welke antwoorden is het meeste wil weten omdat ik die onderdelen het gaafste vindt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:48 schreef koentje.k het volgende:
[..]
dude please stop het met zeiken...
Stel Lost eindigt met season 5, dat betekend dat we nu over de helft zijn. Als jij een boek leest wil je toch niet dat in het midden van het boek vertelt word wat er op de laatste pagina staat??? Het verhaal wordt nu opgebouwt.
Het maakt geen donder uit, Jack en James zijn voor hun eigen redenen interessant voor Kate, en Kate voor hen. Maar het gaat pas iets worden als men zichzelf gevonden heeft. Iedereen is zichzelf namelijk kwijt in dit gebeuren, en gaandeweg de serie leren zij zichzelf (weer) kennen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja hoor eens, je kunt ook te moeilijk gaan doen zeg.
Het is overduidelijk dat Kate en Jack bij elkaar horen
Ga mij Lost lopen uitleggenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het maakt geen donder uit, Jack en James zijn voor hun eigen redenen interessant voor Kate, en Kate voor hen. Maar het gaat pas iets worden als men zichzelf gevonden heeft. Iedereen is zichzelf namelijk kwijt in dit gebeuren, en gaandeweg de serie leren zij zichzelf (weer) kennen...
Ik vind Jack eerlijk gezegd een beetje een kneus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga mij Lost lopen uitleggenDat heeft er niets mee te maken flapdrol. Bij élke serie zijn er twee mensen zoals Jack en Kate.
Maar wij gaan het toch niet eens worden, dus laten we hierover maar stoppen.
Oke ik begrijp wat jij bedoeld! Maar wat ik eerder bedoel is dat mensen al weken zeggen dat ze het niet meer leuk vinden... Ja ik wil ook antwoorden maar ik ga er niet over klagen. Ik weet ZEKER dat de schijvers van Lost precies weten waar ze mee bezig zijn en de kijkers geen seconden uit het oog zullen verliezen. Lost heeft nu eenmaal veel verhaal lijnen en die kunnen niet allemaal tegelijk vertelt worden omdat het dan een rotzooi word.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:17 schreef Helo het volgende:
[..]
Frak you echt, je vergelijking met een boek is echt te idioot voor worden, echt iets wat alleen een fanboy kan zeggen op mijn reply. Zo geef ik aan welke antwoorden is het meeste wil weten omdat ik die onderdelen het gaafste vindt.
Verder geef ik aan dat ze een (klein)verhaal lijn wel eens mogen afronden of teminste duidelijk verklaringen geven. Zo konden ze door de zwarte rook niet eens 100 meter het eiland in en nu lopen ze allemaal rond op het eiland alsof daar nooit wat is geweest, duidelijk een voorbeeld van dat ze een richting op gingen met het verhaal en duidelijk zijn veranderd van richting, maar inplaats dit te verklaren laten ze dat helemaal weg en vergeten ze het maar. Verder vindt ik een season ending geven over een buitenwereld en daarna een season lang niks meer over zeggen ook RAAR, en natuurlijk zonde want ze zouden daar veel mee kunnen doen.
Belangrijkste nog ik EIS geen antwoorden ik zou ze graag willen omdat ik deze serie graag volg dus terechte commentaar al zeg ik zelf alleen meneer hier vindt het zeiken, tering get a life gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe! en vooral veel kijk plezier per aflevering en bekijk het grote plaatje per season.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jump op 08-03-2007 20:43:42 (Even tussen spoilertags gezet) ]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:37 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Oke ik begrijp wat jij bedoeld! Maar wat ik eerder bedoel is dat mensen al weken zeggen dat ze het niet meer leuk vinden... Ja ik wil ook antwoorden maar ik ga er niet over klagen. Ik weet ZEKER dat de schijvers van Lost precies weten waar ze mee bezig zijn en de kijkers geen seconden uit het oog zullen verliezen. Lost heeft nu eenmaal veel verhaal lijnen en die kunnen niet allemaal tegelijk vertelt worden omdat het dan een rotzooi word.Bedankt voor de spoiler, super bedankt! Teringmongool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe! en vooral veel kijk plezier per aflevering en bekijk het grote plaatje per season.
En dat je serieus gelooft dat alles al vanaf het begin gepland is is dom. Geen enkele serie heeft scripts voor meerdere seizoenen op de plank liggen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Jump op 08-03-2007 20:43:52 ]2000 light years from home
Ja, na 3 seizoenen is het toch wel normaal dat mensen snappen dat je spoilers tussen spoilertags stoptquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:44 schreef Jump het volgende:
Quote het dan ook niet. En je mag thuisblijven met je "teringmongool"
Dat werd wel heel nadrukkelijk gehint. Ik voel steeds meer voor de theorie die als laatste werd gegeven, die zou dit ook perfect verklaren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:22 schreef Jivis het volgende:
Goeie episode. Sayid is een goed personage. De flashback was niet zo boeiend verder, maar was die kat die daar inzat nou dezelfde als op dat eiland of is dat te zweverig gedacht.
Welke theorie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat werd wel heel nadrukkelijk gehint. Ik voel steeds meer voor de theorie die als laatste werd gegeven, die zou dit ook perfect verklaren.
Ik dacht eerlijk gezegd ook niet dat hij het gedaan hadquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef tass het volgende:
Coole aflevering. Bij Sayid's flashback had ik niet verwacht dat hij het toch had gedaan.. dat was een tegenvaller voor mij.
Spoiler.. Whahahaha ventjequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bedankt voor de spoiler, super bedankt! Teringmongool.
Je zegt dat je het zeker weet, niet dat je het denkt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:21 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Pardon? Dat is gewoon een voorspelling... Voor het zelfde geld sluit Jack zich aan bij The Others, dat heet speculeren. Als jij denkt dat ik kan zien wat er gaat gebeuren in de komende afleveringen ben je niet helemaal wijs(neus)
Sawyer zal gaan veranderen. Alleen heeft hij nog incidenten nodig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Sawyer moet juist zo blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |